abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39648019
Fok! Dieetclub deel 106

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #35
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Ben je specifiek met het Sonja Bakker dieet bezig, dan kun je ook hier meepraten: Sonja Bakker, deel 3

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI
Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 10-07-2006 12:56:50 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39648307
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die leuke collega al eens mee uit gevraagd?
Nee. Maar hij weet al een half jaar dat ik 'm leuk vind en hij heeft duidelijk gezegd (tegen een andere collega) dat er niet meer in zit dan vriendschap. Dat betekent natuurlijk niet dat ik 'm niet mee uit kan vragen, maar ja. Ik weet niet wat erger is, valse hoop of geen hoop. De gedachte dat ik over een paar maanden stop met werken daar is helemaal Ik hecht veel te veel aan mensen. *zuchterdezucht* Ik ga mezelf in bed stoppen, ik ben mezelf helemaal zat vandaag gisteren.
Sanity is (not) statistical
pi_39648376
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39648508
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren
Dankjewel, jij ook vast welterusten.
pi_39648646
Dank je Maeghan
  zondag 9 juli 2006 @ 01:57:00 #6
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39649073
De zon schijnt eindelijk weer eens hier
Het heeft hier een week achter elkaar geregend en mijn vriend en ik waren allebei ziek Morgen kunnen we gelukkig allebei weer aan de slag

Vanmorgen hebben we lekker weet -bix met warme melk gegeten
pi_39649263
Ik weet niet of je de weet-bix nog kan krijgen als je terug bent
pi_39649572
Oh en joy, ik ben mijn nachtelijke dip uit. Hij was te vroeg. Normaal krijg ik 'm pas tussen 2 en 3. Don't you just love moodswings?

Weetabix hebben ze hier toch ook?
  zondag 9 juli 2006 @ 02:15:19 #9
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39649607
Brinta voldoet ook
pi_39650180
Ga je altijd zo laat naar bed, Maeg?
pi_39650187
En Brinta is yuck, geef mij maar Bambix
  zondag 9 juli 2006 @ 07:31:21 #12
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652648
Weetabix is gewoon in Nederland te verkrijgen Poohy!
En Meaghan, tegen een dipje moet je gewoon gaan trampolinespringen in Scheveningen. Je wordt er echt ontzettend blij van, je verbrand een hele berg calorieen en het is gewoon ontzettend leuk!
Trampolinespring-meeting plannen?

Owja, nog meer goed nieuws aan deze kant (behalve dat ik over 2 uur in de trein naar Berlijn zit en mijn spullen nog niet gepakt heb), ik krijg de meeste van mijn broeken weer dicht!
  zondag 9 juli 2006 @ 07:58:27 #13
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39652697
Oh wat goed Ik wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan
  zondag 9 juli 2006 @ 08:03:41 #14
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652708
quote:
Op zondag 9 juli 2006 07:58 schreef poohy het volgende:
Oh wat goed Ik wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan
Wel alleen in verpakkingen van 12 stuks hoor, maar het is te krijgen. Praktisch iedere supermarkt verkoopt het. En nu vraag jij je af, waarom weet ze dat als ze het niet eens lekker vindt?! Nou, dat komt omdat we net een internationale voedingsenquete hebben gehad en daar stond de Weetabix grote verpakking tussen en alle interviewers waren gefrustreerd dat ze alleen overal een kleine verpakking konden vinden en geen grote verpakking!

En ik ben idd heel blij dat de meeste van mijn broeken weer dicht passen. Maakt de keuze nog moeilijker!
pi_39652717
Hoi ik ben nieuw
  zondag 9 juli 2006 @ 08:09:40 #16
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652726
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi daeri! Welkom hier!
Ik heb het topic wel vaker zien staan... maar durfte nooit binnen te stappen maar nu zat ik in active topics te kijken, en zag ik m staan, met t nummertje 107 erbij, en daar heb ik wat mee

Ben paar weken geleden begonnen met lijnen weer... alleen door t warme weer houd ik 2 kilo vocht vast ofzo :S

Toen ik begon was ik 111 kilo
Was na n paar weken 108, maar toen t zo warm was was ik 110...

ben trouwens 1,745 lang

Eigenlijk weet niemand dat ik zo dik ben, aangezien ik op foto's en alles op een of andere manier toch slank uit kom

whehe, dit voelt als uit de kast komen
  zondag 9 juli 2006 @ 08:16:53 #18
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652731
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
pi_39652741
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
ik snoep niet, en was begonnen met zelf roggebrood bakken (die van ikea, dies fokking lekker ) maar, nu is het nogal uitverkocht bij ikea...

Ik probeer kleinere porties te eten, en wil ook elke dag even op de hometrainer, maar nu het zo warm was heb ik dat niet gedaan...

Verder drink ik water, roosvicee of n sapje.. (maar dat deed ik altijd al eigenlijk)

Ik wil trouwens naar de 65 kilo toe...
  zondag 9 juli 2006 @ 08:32:00 #20
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652755
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
  zondag 9 juli 2006 @ 08:34:12 #21
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39652758
Hoi daeri
Goed dat je je ook heb aangemeld Ik wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht

-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
pi_39652760
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
mja, ik heb nu vakantie enzo... ik hoop dat als ik naar school ga het weer lekker druk krijg.. ik studeer mode, en heb vorig jaar al gemerkt dat het rennen vliegen en aanpassen is... (en vooral geen vrije tijd )
  zondag 9 juli 2006 @ 08:34:58 #23
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652763
Ik ga verder met mn spullen bij elkaar zoeken!
Tot later!
pi_39652776
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:34 schreef poohy het volgende:
Hoi daeri
Goed dat je je ook heb aangemeld Ik wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht

-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
nee, gewoon in een cake-vorm in de oven
  Licht Ontvlambaar zondag 9 juli 2006 @ 09:25:12 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39652947
Vrolijk nieuws komt melden! Ik ben na 17 dagen eindelijk niet meer ongesteld... geloof ik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')