Nee. Maar hij weet al een half jaar dat ik 'm leuk vind en hij heeft duidelijk gezegd (tegen een andere collega) dat er niet meer in zit dan vriendschap. Dat betekent natuurlijk niet dat ik 'm niet mee uit kan vragen, maar ja. Ik weet niet wat erger is, valse hoop of geen hoop. De gedachte dat ik over een paar maanden stop met werken daar is helemaalquote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die leuke collega al eens mee uit gevraagd?
Dankjewel, jij ook vast welterusten.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren![]()
Wel alleen in verpakkingen van 12 stuks hoor, maar het is te krijgen. Praktisch iedere supermarkt verkoopt het.quote:Op zondag 9 juli 2006 07:58 schreef poohy het volgende:
Oh wat goedIk wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
![]()
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan![]()
Ik heb het topic wel vaker zien staan... maar durfte nooit binnen te stappenquote:
ik snoep niet, en was begonnen met zelf roggebrood bakken (die van ikea, dies fokking lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
mja, ik heb nu vakantie enzo... ik hoop dat als ik naar school ga het weer lekker druk krijg.. ik studeer mode, en heb vorig jaar al gemerkt dat het rennen vliegen en aanpassen is... (en vooral geen vrije tijdquote:Op zondag 9 juli 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
nee, gewoon in een cake-vorm in de ovenquote:Op zondag 9 juli 2006 08:34 schreef poohy het volgende:
Hoi daeri![]()
Goed dat je je ook heb aangemeldIk wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht
![]()
-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
17 dagen ongesteld?quote:Op zondag 9 juli 2006 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Vrolijk nieuws komt melden! Ik ben na 17 dagen eindelijk niet meer ongesteld... geloof ik![]()
ik heb vanavond een BBQ...quote:Op zondag 9 juli 2006 09:49 schreef Fuente het volgende:
Pfff voel me echt opgeblazen, gisteravond bbq gedaan, net 1 stukje vlees teveel. Voorlopig maar geen bbq meer
thnxquote:Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
daeri, ik maak vandaag of morgen je account aan.
Nee, alleen als ik me lamlendig en gedeprimeerd voel en ik dus juist absoluut niet laat naar bed zou moeten gaanquote:
Is niet echt een optie om twee uur 's nachtsquote:Op zondag 9 juli 2006 07:31 schreef Liejannuh het volgende:
En Meaghan, tegen een dipje moet je gewoon gaan trampolinespringen in Scheveningen. Je wordt er echt ontzettend blij van, je verbrand een hele berg calorieen en het is gewoon ontzettend leuk!![]()
Lijkt me gaaf, maar ik weet niet hoe ze het daar vinden als je opbelt dat je wilt komen trampolinespringen met allemaal mensen met overgewicht.quote:Trampolinespring-meeting plannen?
Nee, je bent zeker niet de enige. Als ik in een winkel kom en de kleding past, dan denk ik ook al snel, 'nou, van die maten klopt ook niks, ik heb echt geen maat 42 hoor, ik ben veeeeeeeeeeel dikker'.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
dat van mij ging bijna uitquote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens sins gisteravond weer een vriendje![]()
![]()
ik ben verliefd
![]()
![]()
![]()
Dat idee heb ik ook heel vaak...ik heb nu een jeans die ik gekocht heb toen ik zo'n 2kg zwaarder was (en net liep) en die zit nu losser. Dan denk ik: verdorie wat een rommel (goedkope merkloze jeans) flubbert die broek nu alweer? Dat mag toch niet met die twee kg verschil?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
dingen... mn lief woont niet zo heel dichtbij enzo..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Riann het volgende:
Waarom ging het bijna uit daeri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |