abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 13:52:08 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_39473081
Fok! Dieetclub deel 105

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #35
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Ben je specifiek met het Sonja Bakker dieet bezig, dan kun je ook hier meepraten: Sonja Bakker deel 2

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI
Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Voor de mensen die zelf hun regeltje willen updaten volgen hier de regeltjes:

[ Bericht 68% gewijzigd door Troel op 03-07-2006 20:48:21 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:53:40 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39473118
Geen OP?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:54:11 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39473131
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 3 juli 2006 @ 13:55:21 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39473178
ik wil actief gaan beginnen met meer bewegen en wat minderen met 'slecht eten' , hopende dat ik weer wat ga afvallen
momenteel is mijn BMI 31
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 3 juli 2006 @ 13:55:53 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_39473198
De OP was nog in de maak Ook omdat sommige linkjes in de OP verouderd waren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 14:00:17 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39473326
Fris en Fruitig weer aan de lijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:05:22 #7
13151 crew  Rewimo
pi_39473507
De 100 komt nu echt dichterbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:17:14 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_39473873
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef Rewimo het volgende:
De 100 komt nu echt dichterbij
106 zitten we al hoor

En ja, je hebt gelijk. Je hebt me weer flink ingehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:18:32 #9
13151 crew  Rewimo
pi_39473915
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
106 zitten we al hoor

En ja, je hebt gelijk. Je hebt me weer flink ingehaald

Dokter Lemmens eat your heart out
pi_39473949
Geupdate weer al meer dan 1 kg eraf whoooo de 20kg gewichtsverlies komt in de buurt!

Ik heb al een baan Troel, maar ik heb vorige week voor een andere en betere job gesoliciteerd binnen dezelfde onderneming. Binnenkort mag ik op gesprek met de manager
  maandag 3 juli 2006 @ 14:25:34 #11
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39474120
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:52 schreef Troel het volgende:
Fok! Dieetclub deel 105

[knip]

Een fris en vooral schoon topic speciaal voor Sjeen
En fris en schoon topic!

Heb net buiten gewandeld met een collegaatje, god wat is het heet!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39474297
Geniet maar van die hitte hoor Het is hier winter én koud (vooral snachts, en dat is het bijna, dan) brrrr!
Maar goed, vanmiddag heb ik nog wel ff fanatiek gezwommen (40 baantjes in 25 min)! Maar wat een hel is het dan als je weer langs een spiegel loopt in je badpak (ze moeten die dingen daar echt weghalen!)
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:36:13 #13
13151 crew  Rewimo
pi_39474385
Wat is voor jou koud, Roosje?
pi_39474918
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Wat is voor jou koud, Roosje?
4 graden snachts met geen = zonder dubbele glas
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 15:04:08 #15
13151 crew  Rewimo
pi_39475199
's Nachts kan het me niet koud genoeg zijn
  maandag 3 juli 2006 @ 15:08:27 #16
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39475335
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:32 schreef Roosjedoosje het volgende:
Geniet maar van die hitte hoor Het is hier winter én koud (vooral snachts, en dat is het bijna, dan) brrrr!
Maar goed, vanmiddag heb ik nog wel ff fanatiek gezwommen (40 baantjes in 25 min)! Maar wat een hel is het dan als je weer langs een spiegel loopt in je badpak (ze moeten die dingen daar echt weghalen!)
Wij hebben hier onze portie winter dit jaar ook dubbel en dwars gehad. Bah, wat was dat een lange donkere en koude winter.

Ben opeens weer helemaal happy met dit weer Niet dat ik dat niet was, hoor... ben gewoon Nederlander, het is simpelweg nooit goed... te heet, te koud, te nat, te droog, te wisselvallig, te lang heet, 't is altijd wat.

Waar in Australië woon je eigenlijk dat het zo koud is? Die temperaturen verwacht je eerder in Nieuw Zeeland dan in Australië. Woon je in/op Tasmanië ofzo? Probeer ondertussen bij weeronline.nl het weer voor Aus op te zoeken, site ligt alleen weer plat, as usual.

Edit: Google is mijn vriend. Heb Geelong gevonden met google maps. Had niet verwacht dat 't daar zo koud zou zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39475481
klik hier voor het actuele weer in Geelong.
Geelong is zo'n 70 km zuidwest van Melbourne, dus inderdaad bijna Tasmanië

En die winter in NL heb ik helaas ook nog meegemaakt, ik ben hier pas sinds 1 mei (vlák voor jullie eerste hittegolf) Maar heel hard klaag ik verder niet hoor, het is nog steeds 15 graden overdag met zon! (maar 'snachts vind ik een hel misschien komt het omdat er niemand naast me ligt )
soo unk!
pi_39475574
zo, weer een schoon topic ja...
ik kreeg vanmiddag een telefoontje, of ik donderdag even op kennismakingsgesprek kom bij de school waar ik ben geplaatst als LIO...
ik weet dat het wel goedkomt, maar ik vind het toch spannend..

ik zit nu bovenin het gebouw en het is hier ook stikbenauwd... Zo ook maar weer even een waterflesje vullen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 3 juli 2006 @ 15:36:23 #19
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39476273
Wat gaan jullie hard zeg, voor ik heb heb bijgelezen staan er weer een aantal berichten

Net een appelflap dapper afgeslagen ... moeilijk
  maandag 3 juli 2006 @ 15:46:53 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39476595
Wat goed van die baan Troel.

Over het hardlopen nog. Ik had ook nooit verwacht dat het me zou gaan lukken de coopertest van school uit te lopen, maar binnen een jaar heb ik een wedstrijd van 10 km uitgelopen (vraag niet hoe snel/langzaam ) en 11 kilometer tijdens de Rotterdamse marathon estafette. En dat met 10 km/uur. Het gaat echt heel snel vooruit met je conditie. Je hebt wel goede schoenen nodig. Start to run kan ik ook zeker aanraden. Er zit dan wat dwang achter, waardoor je makkelijker gaat, ook tussen de trainingen door. Ik liep zelf al veel voor start to run, maar ik heb er ook nog veel aangehad.

Wat goed Dizzy, dat je nee hebt gezegd. Het wordt makkelijker, echt waar!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39476792
nou tvp dan maar

ik ga even lekker buiten lezen in mijn tuintje

maar eerst even insmeren
  maandag 3 juli 2006 @ 15:55:38 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_39476818
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:46 schreef YPPY het volgende:
Wat goed van die baan Troel.

Over het hardlopen nog. Ik had ook nooit verwacht dat het me zou gaan lukken de coopertest van school uit te lopen, maar binnen een jaar heb ik een wedstrijd van 10 km uitgelopen (vraag niet hoe snel/langzaam ) en 11 kilometer tijdens de Rotterdamse marathon estafette. En dat met 10 km/uur. Het gaat echt heel snel vooruit met je conditie. Je hebt wel goede schoenen nodig. Start to run kan ik ook zeker aanraden. Er zit dan wat dwang achter, waardoor je makkelijker gaat, ook tussen de trainingen door. Ik liep zelf al veel voor start to run, maar ik heb er ook nog veel aangehad.
Ook dat kwam ik inderdaad tegen bij de zoekresultaten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39476832
Haha, Troel, weet je dat
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
heb ik met open ogen aangehoord.
voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert? Kamagurka is er niets bij.

Ik durf niet meer up te daten, ik ben blij dat ik even niet in het lijstje sta haha Krachttraining is leuk, maar niet goed voor de weegschaal.
Sanity is (not) statistical
pi_39477266
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Haha, Troel, weet je dat
[..]

voor mensen met veel fantasie hele rare beelden oplevert? Kamagurka is er niets bij.

Ik durf niet meer up te daten, ik ben blij dat ik even niet in het lijstje sta haha Krachttraining is leuk, maar niet goed voor de weegschaal.
doe jij krachttraining?

waarom?

mmm misschien stel ik mij nu wel het foute soort krachttraining voor
  maandag 3 juli 2006 @ 16:13:32 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_39477405
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Haha, Troel, weet je dat
[..]

Ja, nou, je leest het natuurlijk, dus vandaar met open ogen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')