quote:Op maandag 3 juli 2006 08:55 schreef Troel het volgende:![]()
![]()
Per 1 augustus krijg ik een contract en ben ik niet meer via het uitzendbureau aan het werk
Lekker zeg!quote:Op maandag 3 juli 2006 08:55 schreef Troel het volgende:![]()
![]()
Per 1 augustus krijg ik een contract en ben ik niet meer via het uitzendbureau aan het werk
Ik ken de eet-en beweegwijzer niet, maar ik geloof dat de voedingsrichtlijnen uitgaan van een ontbijt dat bestaat uit 1 melk/eiwitproduct (kaas, vleeswaren, yoghurt, melk...), fruit(sap) en koolhydraten (ontbijtgranen, boterhammen).quote:Op maandag 3 juli 2006 09:15 schreef Roosjedoosje het volgende:
Hey nog ff een vraagje hè, want iemand kwam hier met die eet en beweegwijzer. Nou die geeft dus aan dat een ontbijt met een bak cornflakes (+melk) niet eens genoeg is... Hoe kan dat nou, dat lijkt me toch juist goed genoeg (en ik heb daar ook echt wel genoeg aan als ontbijt..)
ik snap er niets van..
Troel : hip!![]()
Ow, ik dacht eigenlijk dat je nichtje weer achter je pc zat. Ik heb mijn reactie allang gegeven, ook al is hij verwijderd.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:42 schreef ymme het volgende:
Troel, ik heb je nu al verschillende mails gestuurd, maar krijg helaas geen reactie terug van je. Dus dan maar even hier proberen.
Natuurlijk, dat alles begrijp ik heel goed.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet dat het hier off topic is, dus van mij mag je het straks best verwijderen Isa, maar Ymme, even:
misschien voelt Troel zich nogal in de zeik genomen. Tenslotte is het wel degelijk met jouw account gebeurd, nichtje of geen nichtje. Het zou je sieren in elk geval je excuses aan haar te maken omdat zij dankzij jou(w account) nogal voor schut stond, met haar felicitaties aan een niet zwangere Sanne, die zich op haar beurt vast ook weer bezeken voelt, omdat het wel heel toevallig is dat jouw nichtje net haar eruit pakt. Eerlijk is eerlijk, op mijn server zou je ook geen toegang meer krijgen als je zo slecht met je gegevens omgaat (tenslotte kon je nichtje er zonder problemen bij). Een excuus naar zowel troel als sanne zou je sieren. Niet omdat jij het getypt hebt, zoals je zelf zegt, maar omdat je nichtje in een kwartier met jouw account nogal wat mensen tegen jou in het harnas heeft gejaagd. Lijkt me logisch, toch?
Overigens zou ik dan niet meteen op toegang rekenen, maar Troel kan er dan altijd over nadenken.
Het duurde even voordat ik het pakketje heb opgehaald bij het postkantoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh Ymme... ik verwacht ook nog steeds een pakje van jou??? de vorige keer was verkeerd gegaan? en toen heb je het nogmaals opgestuurd? maar ik heb nog steeds niets ontvangen? heb je de 2e keer wel om een track en trace gevraagd? (ff via hier, want heb problemen met mijn msn)
Ik geef mijn geld liever uit aan dingen, die ik dan samen mijn vriend kan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
Zonder er een bash-topic van te maken wil ik toch wat kwijt. Wellicht wat bot, jammer dan.
Kijk, op een gegeven moment raken mensen een beetje geloofwaardigheid kwijt. Als er keer op keer wat aan de hand is, dan wordt het om een gegeven moment allemaal zo ongeloofwaardig. Dat is natuurlijk erg vervelend als er echt wat aan de hand is. Afgelopen week stuurde jij inderdaad wat mailtjes. Ik gaf aan dat ik jou verantwoordelijk hield voor de leugens die verspreid waren, jij zei dat je dacht dat je nichtje het dan wel gedaan had. Je bent nog geen kwartier weggeweest van je computer, vlak voor en na het incident was je zelf aanwezig op Fok en in de chat. Je kan dus m.i. makkelijk zeggen dat je nichtje het gedaan heeft, want je hebt haar gewoon achter de pc kunnen zien zitten, of je nichtje moet ook onder jouw naam op Fok gepost hebben. Kijk, dat je het niet over je hart kan verkrijgen om haar op straat te zetten, dat moet je zelf weten, maar als je weet dat ze zulke geintjes uithaald, dan weet je ook gewoon dat je de boel goed moet beveiligen. Dat je dat niet gedaan hebt, is je eigen schuld. Dat je daarom geen toegang meer hebt tot het lijstje, is dus je eigen schuld. Ik heb geen behoefte aan een nichtje van ymme wat straks allemaal dingen zit te doen waar ze niet bij hoort te komen.
Verschillende verhalen die je verteld hebt de laatste tijd heb ik met open ogen aangehoord. Het komt op me over dat je erg veel aandacht nodig hebt. Op het moment dat er iets verdrietigs gebeurd bij een ander, is een dag later het bij jou ook raak. Afspraken kom je niet na en je vertelt rare verhalen. Je hebt geld tekort want je wilt op vakantie, daarom kun je niet mee naar een meet, maar je kan wel uit eten en herbalife betalen. Ik neem dus aan dat je nu geen geld meer hebt voor je vakantie. Kortom, te veel van jouw verhalen kloppen niet in mijn ogen.
Ik kan je niet verbieden hier in het topic te komen, maar ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat je dit topic net zo zal verpesten als je met de Lush-reeks hebt gedaan. Dat heb ik liever niet. Het feit dat jij je verantwoordelijk niet wilt nemen voor iets wat vanaf jouw IP gebeurd is, is dat voor mij de reden om jou uit te sluiten van mijn server. Trek er zelf je conclusie uit en verbeter zichtbaar je leven, wellicht dat je dan wel weer een keer terugmag in het lijstje.
Jij ook. Stuur je Beessie-Jen het pakketje nog wel even? En zou je dan het Track en Trace nummer nog wel even willen vermelden hier? Alvast bedankt!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Doei, succes allemaal met het lijnen.
nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie ik dat ik troelie vergeten ben te feliciteren... bij deze
!
Lekker aardbeitjes op een beschuitje als ontbijt... vast en zeker ook niet helemaal verantwoord, maar wel lekker
Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)quote:Op maandag 3 juli 2006 10:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?
wel lekker![]()
Beetje halvarine op je beschuit doen voordat je de aardbeien erop legtquote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)
Ach, ik let daar niet al teveel op hoor, beker melk bij de lunch en klaar
ben net pas een weekje weer bezig en tot nu toe is het wel goed te doen. Ik heb dan wel weer van die dagen dat je niet thuis eet en dan kan je alleen maar gokken hoeveel punten je denkt gebruikt te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks voor je info. Vind je het goed vol te houden?
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef teigan het volgende:
ik vraag me af wat er in die chocola heeft gezeten, dat mensen ervan afvallen...
Ik durf al weken niet op de weegschaal te gaan staan, ik zou dus echt niet weten of ik ook het choco-effect heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben(een bonbon en een truffel)
Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef teigan het volgende:
ik heb er ook nog niet zo heel veel gehad, maar ik heb sowieso de laatste paar dagen lang niet zoveel honger als eerder... Ik sta echt versteld van mezelf in dat opzicht
ik hoop dat het deze keer inderdaad goedkomt.... want ik denk dat ik al minstens 2 maanden op dat pakje wacht....quote:Op maandag 3 juli 2006 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij ook. Stuur je Beessie-Jen het pakketje nog wel even? En zou je dan het Track en Trace nummer nog wel even willen vermelden hier? Alvast bedankt!
Ik ookquote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben(een bonbon en een truffel)
* octopussy waterflesje vult...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.
Heb zo'n zin om lekker naar buiten te gaan... lekker een eindje fietsen ofzo. Helaas blijft 't vandaag bij woon-werkverkeer (wel op de fiets) en een stukkie wandelen in de pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |