abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 07:19:47 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39465761
Leve de chocolademeet! Er is weer 7 ons af
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39466030
mordradead, de laatste dagen voor de 4 mijl worden er meestal weer een heleboel startbewijzen verkocht, en kun je alsnog aan een plekje komen..

ik heb de 4 mijl ook 3 keer gelopen, vorig jaar heb ik het uiteindelijk niet gedaan, mijn conditie was gewoon te slecht toen..

Oja, Pipa, welkom hier...

en Rewimo, lekker zeg!!! Volgende week weer een chocomeet voor jou dus?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39466063
Ik streef er naar om ook ooit een keer 4 mijl te kunnen hardlopen! *respect*

hmm zal ik straks
a zwemmen, b (cardio)fitnessen, c zelf hardlopen, d bodypump/body balance
gaaan doen?
soo unk!
  maandag 3 juli 2006 @ 08:55:59 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_39466278

Per 1 augustus krijg ik een contract en ben ik niet meer via het uitzendbureau aan het werk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 juli 2006 @ 09:03:00 #255
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39466361
quote:
Op maandag 3 juli 2006 08:55 schreef Troel het volgende:

Per 1 augustus krijg ik een contract en ben ik niet meer via het uitzendbureau aan het werk
Gefeliciteerd!!!
pi_39466392
aan de nieuwe dieetclubbers/clubsters: welkom!

Een festivalletje doen is eveneens goed voor de lijn: voor het eerst sinds tijden is er weer gewicht af (er was fruit: 2 stuks voor 1 euro, wat goed meeviel)

@pipa: als je de kans hebt om in een start-to-rungroep te starten, het is een aanrader. Je loopt dan ook volgens een schema, en het is heel goed te doen. En er is een beetje sociale druk om toch te gaan lopen.

Vanavond is mijn looptest, 5 km zonder stoppen. Ik ben eens benieuwd welke tijd ik zal halen, ik gok op iets van een 40min. omdat het zo warm is, al lopen we pas om 20u10.

En troel, wat leuk dat je een vast contract krijgt!
pi_39466502
Hey nog ff een vraagje hè, want iemand kwam hier met die eet en beweegwijzer. Nou die geeft dus aan dat een ontbijt met een bak cornflakes (+melk) niet eens genoeg is... Hoe kan dat nou, dat lijkt me toch juist goed genoeg (en ik heb daar ook echt wel genoeg aan als ontbijt..)
ik snap er niets van..

Troel : hip!
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 09:24:00 #258
13151 crew  Rewimo
pi_39466612
quote:
Op maandag 3 juli 2006 08:55 schreef Troel het volgende:

Lekker zeg! Gefeliciteerd!

Ik zit ook op mijn werk. De eerste collega die ik sprak vroeg of het een beetje ging. Dat was dus meteen alweer Maar ze zijn erg lief voor me gelukkig. Erg veel komt er niet uit mijn handen momenteel, het scheelt dat ik straks nog even ertussenuit moet, naar Heliomare voor mijn schoenen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39466855
Troel, ik heb je nu al verschillende mails gestuurd, maar krijg helaas geen reactie terug van je. Dus dan maar even hier proberen.
Het geen wat er gebeurt is op de chat, heeft natuurlijk niets met hier te maken. En jij beheert het de update site van het lijstje. Anders had ik er nog wel tussen gestaan. Jij hebt dus mijn wachtwoord veranderd, zodat ik mijn lijstje niet meer kan aanpassen. Normaal kon iedereen hun lijstje gewoon hier neerzetten. Ik vind het dus een beetje oneerlijk, dat ik na z'n lange periode hier posten etc nu niet meer bij 'dit topic'hoor, omdat jij troel, mij liever ziet gaan dan komen.

Maar mensen, ik ben hier niet weg te slaan
  maandag 3 juli 2006 @ 09:43:48 #260
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39466868
Gefeliciteerd Troel!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39466883
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:16 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg honger bij het zien van deze foto
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 09:50:52 #262
43556 miss_dynastie
pi_39466978
Ik weet dat het hier off topic is, dus van mij mag je het straks best verwijderen Isa, maar Ymme, even:
misschien voelt Troel zich nogal in de zeik genomen. Tenslotte is het wel degelijk met jouw account gebeurd, nichtje of geen nichtje. Het zou je sieren in elk geval je excuses aan haar te maken omdat zij dankzij jou(w account) nogal voor schut stond, met haar felicitaties aan een niet zwangere Sanne, die zich op haar beurt vast ook weer bezeken voelt, omdat het wel heel toevallig is dat jouw nichtje net haar eruit pakt. Eerlijk is eerlijk, op mijn server zou je ook geen toegang meer krijgen als je zo slecht met je gegevens omgaat (tenslotte kon je nichtje er zonder problemen bij). Een excuus naar zowel troel als sanne zou je sieren. Niet omdat jij het getypt hebt, zoals je zelf zegt, maar omdat je nichtje in een kwartier met jouw account nogal wat mensen tegen jou in het harnas heeft gejaagd. Lijkt me logisch, toch?
Overigens zou ik dan niet meteen op toegang rekenen, maar Troel kan er dan altijd over nadenken.
pi_39466981
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:15 schreef Roosjedoosje het volgende:
Hey nog ff een vraagje hè, want iemand kwam hier met die eet en beweegwijzer. Nou die geeft dus aan dat een ontbijt met een bak cornflakes (+melk) niet eens genoeg is... Hoe kan dat nou, dat lijkt me toch juist goed genoeg (en ik heb daar ook echt wel genoeg aan als ontbijt..)
ik snap er niets van..

Troel : hip!
Ik ken de eet-en beweegwijzer niet, maar ik geloof dat de voedingsrichtlijnen uitgaan van een ontbijt dat bestaat uit 1 melk/eiwitproduct (kaas, vleeswaren, yoghurt, melk...), fruit(sap) en koolhydraten (ontbijtgranen, boterhammen).
Ik geloof dat mijn ontbijt er ook niet door zou komen: 125gr yoghurt + fruit + wat all-bran eroverheen gestrooid.
Maar dat je al ontbijt neemt is natuurlijk een goede start!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 09:53:56 #264
13151 crew  Rewimo
pi_39467017
Ik denk inderdaad dat cornflakes met melk te eenzijdig is als goed ontbijt, ook al is het qua hoeveelheid genoeg voor jou. Waarschijnlijk scoort mijn yoghurt met muesli wat dat betreft ook onvoldoende
pi_39467050
En een stuk fruit bij het ontbijt
  maandag 3 juli 2006 @ 09:57:50 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_39467084
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:42 schreef ymme het volgende:
Troel, ik heb je nu al verschillende mails gestuurd, maar krijg helaas geen reactie terug van je. Dus dan maar even hier proberen.
Ow, ik dacht eigenlijk dat je nichtje weer achter je pc zat. Ik heb mijn reactie allang gegeven, ook al is hij verwijderd.
Het is precies zoals miss_d zegt. Op het moment dat jij de beveiliging van jouw pc zo slecht voor elkaar hebt, heb ik liever niet dat je op de server in kan loggen. Wie weet waar je nichtje allemaal toe in staat is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 juli 2006 @ 10:02:25 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39467169
uh Ymme... ik verwacht ook nog steeds een pakje van jou??? de vorige keer was verkeerd gegaan? en toen heb je het nogmaals opgestuurd? maar ik heb nog steeds niets ontvangen? heb je de 2e keer wel om een track en trace gevraagd? (ff via hier, want heb problemen met mijn msn)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39467195
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet dat het hier off topic is, dus van mij mag je het straks best verwijderen Isa, maar Ymme, even:
misschien voelt Troel zich nogal in de zeik genomen. Tenslotte is het wel degelijk met jouw account gebeurd, nichtje of geen nichtje. Het zou je sieren in elk geval je excuses aan haar te maken omdat zij dankzij jou(w account) nogal voor schut stond, met haar felicitaties aan een niet zwangere Sanne, die zich op haar beurt vast ook weer bezeken voelt, omdat het wel heel toevallig is dat jouw nichtje net haar eruit pakt. Eerlijk is eerlijk, op mijn server zou je ook geen toegang meer krijgen als je zo slecht met je gegevens omgaat (tenslotte kon je nichtje er zonder problemen bij). Een excuus naar zowel troel als sanne zou je sieren. Niet omdat jij het getypt hebt, zoals je zelf zegt, maar omdat je nichtje in een kwartier met jouw account nogal wat mensen tegen jou in het harnas heeft gejaagd. Lijkt me logisch, toch?
Overigens zou ik dan niet meteen op toegang rekenen, maar Troel kan er dan altijd over nadenken.
Natuurlijk, dat alles begrijp ik heel goed.
En ik wil mijn excuses maken, maar ik krijg geen reactie op de mail. Dus ik weet ook niet of deze juist aan komt.
Ik vind het zelf ook allemaal heel vervelend. Ik log mezelf nu in iedergeval elke keer uit. En heb een wachtwoord op mijn pc. Hoop dat dit helpt.
pi_39467217
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh Ymme... ik verwacht ook nog steeds een pakje van jou??? de vorige keer was verkeerd gegaan? en toen heb je het nogmaals opgestuurd? maar ik heb nog steeds niets ontvangen? heb je de 2e keer wel om een track en trace gevraagd? (ff via hier, want heb problemen met mijn msn)
Het duurde even voordat ik het pakketje heb opgehaald bij het postkantoor.
Toen ik het alsnog wilde versturen moest ik alsnog 6 euro nog wat betalen, boven op de 5,50 die ik al betaald had. Schandalig maar goed. Ik had dus geen geld bij me. En moet het dus alsnog versturen
  maandag 3 juli 2006 @ 10:14:11 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_39467363
Zonder er een bash-topic van te maken wil ik toch wat kwijt. Wellicht wat bot, jammer dan.

Kijk, op een gegeven moment raken mensen een beetje geloofwaardigheid kwijt. Als er keer op keer wat aan de hand is, dan wordt het om een gegeven moment allemaal zo ongeloofwaardig. Dat is natuurlijk erg vervelend als er echt wat aan de hand is. Afgelopen week stuurde jij inderdaad wat mailtjes. Ik gaf aan dat ik jou verantwoordelijk hield voor de leugens die verspreid waren, jij zei dat je dacht dat je nichtje het dan wel gedaan had. Je bent nog geen kwartier weggeweest van je computer, vlak voor en na het incident was je zelf aanwezig op Fok en in de chat. Je kan dus m.i. makkelijk zeggen dat je nichtje het gedaan heeft, want je hebt haar gewoon achter de pc kunnen zien zitten, of je nichtje moet ook onder jouw naam op Fok gepost hebben. Kijk, dat je het niet over je hart kan verkrijgen om haar op straat te zetten, dat moet je zelf weten, maar als je weet dat ze zulke geintjes uithaald, dan weet je ook gewoon dat je de boel goed moet beveiligen. Dat je dat niet gedaan hebt, is je eigen schuld. Dat je daarom geen toegang meer hebt tot het lijstje, is dus je eigen schuld. Ik heb geen behoefte aan een nichtje van ymme wat straks allemaal dingen zit te doen waar ze niet bij hoort te komen.

Verschillende verhalen die je verteld hebt de laatste tijd heb ik met open ogen aangehoord. Het komt op me over dat je erg veel aandacht nodig hebt. Op het moment dat er iets verdrietigs gebeurd bij een ander, is een dag later het bij jou ook raak. Afspraken kom je niet na en je vertelt rare verhalen. Je hebt geld tekort want je wilt op vakantie, daarom kun je niet mee naar een meet, maar je kan wel uit eten en herbalife betalen. Ik neem dus aan dat je nu geen geld meer hebt voor je vakantie . Kortom, te veel van jouw verhalen kloppen niet in mijn ogen.

Ik kan je niet verbieden hier in het topic te komen, maar ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat je dit topic net zo zal verpesten als je met de Lush-reeks hebt gedaan. Dat heb ik liever niet. Het feit dat jij je verantwoordelijk niet wilt nemen voor iets wat vanaf jouw IP gebeurd is, is dat voor mij de reden om jou uit te sluiten van mijn server. Trek er zelf je conclusie uit en verbeter zichtbaar je leven, wellicht dat je dan wel weer een keer terugmag in het lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 juli 2006 @ 10:22:52 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_39467537
Owja, en voordat er over 5 dagen weer mensen gaan zeuren over de vrede bewaren, ik heb mijn zegje gezegd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39467538
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:14 schreef Troel het volgende:
Zonder er een bash-topic van te maken wil ik toch wat kwijt. Wellicht wat bot, jammer dan.

Kijk, op een gegeven moment raken mensen een beetje geloofwaardigheid kwijt. Als er keer op keer wat aan de hand is, dan wordt het om een gegeven moment allemaal zo ongeloofwaardig. Dat is natuurlijk erg vervelend als er echt wat aan de hand is. Afgelopen week stuurde jij inderdaad wat mailtjes. Ik gaf aan dat ik jou verantwoordelijk hield voor de leugens die verspreid waren, jij zei dat je dacht dat je nichtje het dan wel gedaan had. Je bent nog geen kwartier weggeweest van je computer, vlak voor en na het incident was je zelf aanwezig op Fok en in de chat. Je kan dus m.i. makkelijk zeggen dat je nichtje het gedaan heeft, want je hebt haar gewoon achter de pc kunnen zien zitten, of je nichtje moet ook onder jouw naam op Fok gepost hebben. Kijk, dat je het niet over je hart kan verkrijgen om haar op straat te zetten, dat moet je zelf weten, maar als je weet dat ze zulke geintjes uithaald, dan weet je ook gewoon dat je de boel goed moet beveiligen. Dat je dat niet gedaan hebt, is je eigen schuld. Dat je daarom geen toegang meer hebt tot het lijstje, is dus je eigen schuld. Ik heb geen behoefte aan een nichtje van ymme wat straks allemaal dingen zit te doen waar ze niet bij hoort te komen.

Verschillende verhalen die je verteld hebt de laatste tijd heb ik met open ogen aangehoord. Het komt op me over dat je erg veel aandacht nodig hebt. Op het moment dat er iets verdrietigs gebeurd bij een ander, is een dag later het bij jou ook raak. Afspraken kom je niet na en je vertelt rare verhalen. Je hebt geld tekort want je wilt op vakantie, daarom kun je niet mee naar een meet, maar je kan wel uit eten en herbalife betalen. Ik neem dus aan dat je nu geen geld meer hebt voor je vakantie . Kortom, te veel van jouw verhalen kloppen niet in mijn ogen.

Ik kan je niet verbieden hier in het topic te komen, maar ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat je dit topic net zo zal verpesten als je met de Lush-reeks hebt gedaan. Dat heb ik liever niet. Het feit dat jij je verantwoordelijk niet wilt nemen voor iets wat vanaf jouw IP gebeurd is, is dat voor mij de reden om jou uit te sluiten van mijn server. Trek er zelf je conclusie uit en verbeter zichtbaar je leven, wellicht dat je dan wel weer een keer terugmag in het lijstje.
Ik geef mijn geld liever uit aan dingen, die ik dan samen mijn vriend kan doen.
Ik aandacht nodig heb, met mijn verhaaltjes. Nu ben ik dus echt boos. Nee zulke dingen vertel je niet zomaar. Dat is echt laag!
pi_39467556
Ik zal voorlopig wel uit dit topic bijven, met mijn ongeloofwaardige verhalen etc.
Doei, succes allemaal met het lijnen.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:27:48 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_39467626
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Doei, succes allemaal met het lijnen.
Jij ook. Stuur je Beessie-Jen het pakketje nog wel even? En zou je dan het Track en Trace nummer nog wel even willen vermelden hier? Alvast bedankt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 10:29:21 #275
43556 miss_dynastie
pi_39467657
Zie ik dat ik troelie vergeten ben te feliciteren ... bij deze !

Lekker aardbeitjes op een beschuitje als ontbijt... vast en zeker ook niet helemaal verantwoord , maar wel lekker
  maandag 3 juli 2006 @ 10:39:34 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39467857
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie ik dat ik troelie vergeten ben te feliciteren ... bij deze !

Lekker aardbeitjes op een beschuitje als ontbijt... vast en zeker ook niet helemaal verantwoord , maar wel lekker
nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?
wel lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39467892
Ik ben na de eerste week weer WW dieeten (en een barbecue en een chocolademeet) 1,1 kilo afgevallen

en Troel: feli met je contract
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 10:43:04 #278
43556 miss_dynastie
pi_39467930
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?
wel lekker
Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)
Ach, ik let daar niet al teveel op hoor, beker melk bij de lunch en klaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 10:49:21 #279
13151 crew  Rewimo
pi_39468074
Met aardbeien is helemaal niks mis Daar zit zo weinig in dat je er twee keer zoveel van mag eten als van ander fruit
  maandag 3 juli 2006 @ 10:50:59 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_39468113
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)
Ach, ik let daar niet al teveel op hoor, beker melk bij de lunch en klaar
Beetje halvarine op je beschuit doen voordat je de aardbeien erop legt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39468336
Troel: gefeliciteerd!!!

Octopussy: Wat goed zeg!! Hoe bevalt het dieet verder? Is het vol te houden? Heb de cd-rom op mn laptop gezet, maar moet er nog mee beginnen? Mag ik vragen wat je zoal eet op een dag?
It is your friends who make your world!
pi_39468549
Het bevalt wel goed, ik heb het ook al eens eerder gedaan en ben er toen in een half jaar 15 kilo mee afgevallen. Toen ging ik trouwens wel naar de WW bijeenkomsten. Dat doe ik niet meer omdat ik op een gegeven moment alles wel een keertje gehoord had.

Ik heb mezelf 25 punten per dag gegeven (23 vond ik wat weinig om mee te beginnen), waarvan ik probeer om iets van 10 punten overdag te gebruiken en dan 10 punten voor het avondeten. Dan heb ik 's avonds nog iets van 5 punten over, waar ik wat lekkers van kan nemen of punten kan sparen. Ik lust graag brood, dus die 10 punten gaan op aan boterhammen met beleg, en misschien een tussendoortje.
pi_39468630
Thanks voor je info. Vind je het goed vol te houden?
It is your friends who make your world!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 11:28:19 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39469034
Troel, nog proficiat met je contract!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39469202
* iksje voelt zich net een hamstertje: mijn waterflesje is bevroren, dus ik moet met mijn tong tegen het ijs duwen wil er wat water uitkomen
pi_39469739
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks voor je info. Vind je het goed vol te houden?
ben net pas een weekje weer bezig en tot nu toe is het wel goed te doen. Ik heb dan wel weer van die dagen dat je niet thuis eet en dan kan je alleen maar gokken hoeveel punten je denkt gebruikt te hebben.

Ik weet nog wel dat ik bij mijn vorige ww periode in het begin superstreng was (ALLES afwegen, liefst vermijden om uit eten te gaan enzo) en dat het op een gegeven moment wel verslapte. En ja, als er de klad in komt en je schrijft niet meer op wat je eet en drinkt dagelijks dan kan je weer makkelijk vervallen in je oude eetgewoontes.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:59:51 #287
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39470025
Zo Ik sta weer terug in de lijst!
Laatste tijd best een rotperiode gehad qua afvallen, eraf, eraan, eraf, eraan en ga zo maar door!
Ik ga nu proberen om dit topic bij te houden! Ook al gaat het super snel hier!

Ik ben nu weer begonnen met de Herballife, het gaat best aardig ik ben al 1 kilo kwijt in 2 weken, misschien niet zo heel veel maar liever gelijdelijk dan alles in een keer.
Mijn riem kan al wel 1 gaatje strakker!

Naar aanleiding van de hardloopschema's die zijn gepost ga ik het toch ook maar proberen, hopelijk wordt het wat!

Dan gaan we donderdag ook nog een op vakantie naar Frankrijk, dus dat zal wel wat worden met dieeten

En Troel gefeliciteerd!!

[ Bericht 1% gewijzigd door _Dizzy_ op 03-07-2006 12:00:57 (typfoutje) ]
pi_39470507
Troel, gefeliciteerd met je contract..

octopussy, fijn dat er weer wat af is, het is weer een stapje in de goede richting dus....
ik vraag me af wat er in die chocola heeft gezeten, dat mensen ervan afvallen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:23:35 #289
43556 miss_dynastie
pi_39470637
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef teigan het volgende:
ik vraag me af wat er in die chocola heeft gezeten, dat mensen ervan afvallen...
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben (een bonbon en een truffel)
  maandag 3 juli 2006 @ 12:31:47 #290
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39470845
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben (een bonbon en een truffel)
Ik durf al weken niet op de weegschaal te gaan staan, ik zou dus echt niet weten of ik ook het choco-effect heb. Heb nu al wel wat bonbonnetjes op... zaterdag heb ik er 1 geproefd, gisteren 3 en vandaag ook al weer 3. Ik vind ze prima smaken. Heb op mijn werk ook maar wat uitgedeeld. Collega's vonden ze lekker.
***Levi was here***
pi_39470890
ik heb er ook nog niet zo heel veel gehad, maar ik heb sowieso de laatste paar dagen lang niet zoveel honger als eerder... Ik sta echt versteld van mezelf in dat opzicht
  maandag 3 juli 2006 @ 12:38:29 #292
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39471023
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef teigan het volgende:
ik heb er ook nog niet zo heel veel gehad, maar ik heb sowieso de laatste paar dagen lang niet zoveel honger als eerder... Ik sta echt versteld van mezelf in dat opzicht
Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.

Heb zo'n zin om lekker naar buiten te gaan... lekker een eindje fietsen ofzo. Helaas blijft 't vandaag bij woon-werkverkeer (wel op de fiets) en een stukkie wandelen in de pauze.
***Levi was here***
  maandag 3 juli 2006 @ 13:12:41 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39471932
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij ook. Stuur je Beessie-Jen het pakketje nog wel even? En zou je dan het Track en Trace nummer nog wel even willen vermelden hier? Alvast bedankt!
ik hoop dat het deze keer inderdaad goedkomt.... want ik denk dat ik al minstens 2 maanden op dat pakje wacht....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:16:17 #294
13151 crew  Rewimo
pi_39472052
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:28:05 #295
13151 crew  Rewimo
pi_39472396
Ik ga mijn nieuwe shirt vaker dragen, ik krijg de hele dag al complimenten over mijn uiterlijk
pi_39472811
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.

Heb zo'n zin om lekker naar buiten te gaan... lekker een eindje fietsen ofzo. Helaas blijft 't vandaag bij woon-werkverkeer (wel op de fiets) en een stukkie wandelen in de pauze.
* octopussy waterflesje vult...

om eerlijk te zijn vind ik het buiten nu te warm om iets te gaan doen Ik wil eigenlijk een beetje bruine benen krijgen, maar na een kwartiertje in de zon zitten wordt ik niet goed. En om nou in mijn eentje naar het strand te gaan
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 13:48:14 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39472979
Zullen we dit topic effe snel volposten
kunnen dadelijk fris en fruitig met een 'schoon' topic verder
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:49:12 #298
13151 crew  Rewimo
pi_39473009
Ik had een 'uitje' naar Wijk aan Zee. Maar daar was het ook warm
  maandag 3 juli 2006 @ 13:49:45 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39473022
ik wil van de week eens rustig via asics.cm een trainigsschema opstellen, en dan gaan beginnen *nagelbijt*
moet veel werken, hoop dat het een beetje te combineren valt
  maandag 3 juli 2006 @ 13:50:18 #300
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39473034
en minderen met snoepen, vooral dat late snacken nekt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties