abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 10:39:34 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39467857
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie ik dat ik troelie vergeten ben te feliciteren ... bij deze !

Lekker aardbeitjes op een beschuitje als ontbijt... vast en zeker ook niet helemaal verantwoord , maar wel lekker
nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?
wel lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39467892
Ik ben na de eerste week weer WW dieeten (en een barbecue en een chocolademeet) 1,1 kilo afgevallen

en Troel: feli met je contract
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 10:43:04 #278
43556 miss_dynastie
pi_39467930
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?
wel lekker
Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)
Ach, ik let daar niet al teveel op hoor, beker melk bij de lunch en klaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 10:49:21 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39468074
Met aardbeien is helemaal niks mis Daar zit zo weinig in dat je er twee keer zoveel van mag eten als van ander fruit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 10:50:59 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_39468113
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)
Ach, ik let daar niet al teveel op hoor, beker melk bij de lunch en klaar
Beetje halvarine op je beschuit doen voordat je de aardbeien erop legt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39468336
Troel: gefeliciteerd!!!

Octopussy: Wat goed zeg!! Hoe bevalt het dieet verder? Is het vol te houden? Heb de cd-rom op mn laptop gezet, maar moet er nog mee beginnen? Mag ik vragen wat je zoal eet op een dag?
It is your friends who make your world!
pi_39468549
Het bevalt wel goed, ik heb het ook al eens eerder gedaan en ben er toen in een half jaar 15 kilo mee afgevallen. Toen ging ik trouwens wel naar de WW bijeenkomsten. Dat doe ik niet meer omdat ik op een gegeven moment alles wel een keertje gehoord had.

Ik heb mezelf 25 punten per dag gegeven (23 vond ik wat weinig om mee te beginnen), waarvan ik probeer om iets van 10 punten overdag te gebruiken en dan 10 punten voor het avondeten. Dan heb ik 's avonds nog iets van 5 punten over, waar ik wat lekkers van kan nemen of punten kan sparen. Ik lust graag brood, dus die 10 punten gaan op aan boterhammen met beleg, en misschien een tussendoortje.
pi_39468630
Thanks voor je info. Vind je het goed vol te houden?
It is your friends who make your world!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 11:28:19 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39469034
Troel, nog proficiat met je contract!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39469202
* iksje voelt zich net een hamstertje: mijn waterflesje is bevroren, dus ik moet met mijn tong tegen het ijs duwen wil er wat water uitkomen
pi_39469739
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks voor je info. Vind je het goed vol te houden?
ben net pas een weekje weer bezig en tot nu toe is het wel goed te doen. Ik heb dan wel weer van die dagen dat je niet thuis eet en dan kan je alleen maar gokken hoeveel punten je denkt gebruikt te hebben.

Ik weet nog wel dat ik bij mijn vorige ww periode in het begin superstreng was (ALLES afwegen, liefst vermijden om uit eten te gaan enzo) en dat het op een gegeven moment wel verslapte. En ja, als er de klad in komt en je schrijft niet meer op wat je eet en drinkt dagelijks dan kan je weer makkelijk vervallen in je oude eetgewoontes.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:59:51 #287
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39470025
Zo Ik sta weer terug in de lijst!
Laatste tijd best een rotperiode gehad qua afvallen, eraf, eraan, eraf, eraan en ga zo maar door!
Ik ga nu proberen om dit topic bij te houden! Ook al gaat het super snel hier!

Ik ben nu weer begonnen met de Herballife, het gaat best aardig ik ben al 1 kilo kwijt in 2 weken, misschien niet zo heel veel maar liever gelijdelijk dan alles in een keer.
Mijn riem kan al wel 1 gaatje strakker!

Naar aanleiding van de hardloopschema's die zijn gepost ga ik het toch ook maar proberen, hopelijk wordt het wat!

Dan gaan we donderdag ook nog een op vakantie naar Frankrijk, dus dat zal wel wat worden met dieeten

En Troel gefeliciteerd!!

[ Bericht 1% gewijzigd door _Dizzy_ op 03-07-2006 12:00:57 (typfoutje) ]
pi_39470507
Troel, gefeliciteerd met je contract..

octopussy, fijn dat er weer wat af is, het is weer een stapje in de goede richting dus....
ik vraag me af wat er in die chocola heeft gezeten, dat mensen ervan afvallen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:23:35 #289
43556 miss_dynastie
pi_39470637
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef teigan het volgende:
ik vraag me af wat er in die chocola heeft gezeten, dat mensen ervan afvallen...
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben (een bonbon en een truffel)
  maandag 3 juli 2006 @ 12:31:47 #290
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39470845
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben (een bonbon en een truffel)
Ik durf al weken niet op de weegschaal te gaan staan, ik zou dus echt niet weten of ik ook het choco-effect heb. Heb nu al wel wat bonbonnetjes op... zaterdag heb ik er 1 geproefd, gisteren 3 en vandaag ook al weer 3. Ik vind ze prima smaken. Heb op mijn werk ook maar wat uitgedeeld. Collega's vonden ze lekker.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39470890
ik heb er ook nog niet zo heel veel gehad, maar ik heb sowieso de laatste paar dagen lang niet zoveel honger als eerder... Ik sta echt versteld van mezelf in dat opzicht
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 3 juli 2006 @ 12:38:29 #292
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39471023
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef teigan het volgende:
ik heb er ook nog niet zo heel veel gehad, maar ik heb sowieso de laatste paar dagen lang niet zoveel honger als eerder... Ik sta echt versteld van mezelf in dat opzicht
Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.

Heb zo'n zin om lekker naar buiten te gaan... lekker een eindje fietsen ofzo. Helaas blijft 't vandaag bij woon-werkverkeer (wel op de fiets) en een stukkie wandelen in de pauze.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 3 juli 2006 @ 13:12:41 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39471932
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij ook. Stuur je Beessie-Jen het pakketje nog wel even? En zou je dan het Track en Trace nummer nog wel even willen vermelden hier? Alvast bedankt!
ik hoop dat het deze keer inderdaad goedkomt.... want ik denk dat ik al minstens 2 maanden op dat pakje wacht....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:16:17 #294
13151 crew  Rewimo
pi_39472052
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:28:05 #295
13151 crew  Rewimo
pi_39472396
Ik ga mijn nieuwe shirt vaker dragen, ik krijg de hele dag al complimenten over mijn uiterlijk
pi_39472811
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.

Heb zo'n zin om lekker naar buiten te gaan... lekker een eindje fietsen ofzo. Helaas blijft 't vandaag bij woon-werkverkeer (wel op de fiets) en een stukkie wandelen in de pauze.
* octopussy waterflesje vult...

om eerlijk te zijn vind ik het buiten nu te warm om iets te gaan doen Ik wil eigenlijk een beetje bruine benen krijgen, maar na een kwartiertje in de zon zitten wordt ik niet goed. En om nou in mijn eentje naar het strand te gaan
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2006 @ 13:48:14 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39472979
Zullen we dit topic effe snel volposten
kunnen dadelijk fris en fruitig met een 'schoon' topic verder
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:49:12 #298
13151 crew  Rewimo
pi_39473009
Ik had een 'uitje' naar Wijk aan Zee. Maar daar was het ook warm
  maandag 3 juli 2006 @ 13:49:45 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39473022
ik wil van de week eens rustig via asics.cm een trainigsschema opstellen, en dan gaan beginnen *nagelbijt*
moet veel werken, hoop dat het een beetje te combineren valt
  maandag 3 juli 2006 @ 13:50:18 #300
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39473034
en minderen met snoepen, vooral dat late snacken nekt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties