nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie ik dat ik troelie vergeten ben te feliciteren... bij deze
!
Lekker aardbeitjes op een beschuitje als ontbijt... vast en zeker ook niet helemaal verantwoord, maar wel lekker
Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)quote:Op maandag 3 juli 2006 10:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nuja, zonder suiker lijkt me dat niet eens zo heel slecht?
wel lekker![]()
Beetje halvarine op je beschuit doen voordat je de aardbeien erop legtquote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik mis de zuivel volgens de voedingsrichtlijnen, geloof ik (zie hierboven)
Ach, ik let daar niet al teveel op hoor, beker melk bij de lunch en klaar
ben net pas een weekje weer bezig en tot nu toe is het wel goed te doen. Ik heb dan wel weer van die dagen dat je niet thuis eet en dan kan je alleen maar gokken hoeveel punten je denkt gebruikt te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks voor je info. Vind je het goed vol te houden?
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef teigan het volgende:
ik vraag me af wat er in die chocola heeft gezeten, dat mensen ervan afvallen...
Ik durf al weken niet op de weegschaal te gaan staan, ik zou dus echt niet weten of ik ook het choco-effect heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben(een bonbon en een truffel)
Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:33 schreef teigan het volgende:
ik heb er ook nog niet zo heel veel gehad, maar ik heb sowieso de laatste paar dagen lang niet zoveel honger als eerder... Ik sta echt versteld van mezelf in dat opzicht
ik hoop dat het deze keer inderdaad goedkomt.... want ik denk dat ik al minstens 2 maanden op dat pakje wacht....quote:Op maandag 3 juli 2006 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij ook. Stuur je Beessie-Jen het pakketje nog wel even? En zou je dan het Track en Trace nummer nog wel even willen vermelden hier? Alvast bedankt!
Ik ookquote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Kweetniet, maar ik heb er vast te weinig van op om het effect te laten hebben(een bonbon en een truffel)
* octopussy waterflesje vult...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ligt -denk ik- aan het weer, ik had gisteren zelfs moeite om mijn bord leeg te krijgen... Ik was ook erg verbaasd, normaal heb ik dat alleen als ik hoge koorts heb.
Heb zo'n zin om lekker naar buiten te gaan... lekker een eindje fietsen ofzo. Helaas blijft 't vandaag bij woon-werkverkeer (wel op de fiets) en een stukkie wandelen in de pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |