Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijtquote:Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
Yup.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt.
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezigquote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerste week zit erop.
Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.
Dus zo erg was het niet die rijst
Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zoquote:Op maandag 17 juli 2006 10:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
Gaat je jurk niet dicht?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo![]()
die moet ik nog kopen..... we hebben niet zo heel veel geld, dus ik ga voor een tweedehands.... En de leukste zijn allemaal maat 40quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |