abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 21:35:32 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39886533
ja fruit als in salade? of een lekkere salade met komkommer, tomaat, tonijn etc etc.. lekker koud sapje. Misschien belegde broodjes? (zalm, filet american, gezond) gekookt eitje.
misschien een rose-tje erbij
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39886567
als je het drinken vantevoren invriest, dan heb je gelijk een mooi koelelement.....

mijn eerste afspraakje met mijn vriendje is morgen 4 jaar geleden, morgen zijn we dus ook 4 jaar bij elkaar....

we zijn wezen skaten, en bij de hoornseplas hebben we toen pauze gehouden, en hebben we in het gras liggen praten....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 16 juli 2006 @ 21:41:05 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39886678
ik ben met mijn vriendje 3 jaar geleden naar de bioscoop geweest... vantevoren lekker een drankje gedaan op een terrasje in groningen en nadien wederom
goede herinneringen aan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39886735
ik zat ook nog aan koude pastasalade te denken maar of dat nou zo gezond is.....
ik wil ook wel van die kleine sandwhiches maken heb ik tenminste wat te doen van te voren kan ik me niet zo druk maken over de date
pi_39889073
Ik ken mn vriend nu 4 maanden en we hebben op de eerste date een film gekeken bij mij thuis, met op de salontafel een ENORME bos rode rozen

Miss_S: fruit is altijd lekker om mee te nemen. Druiven, stukjes verse ananas, aardbeien. En sandwiches inderdaad, dat is een goed idee! Je hebt wel lekker weer zo bij je eerste date !! Spannend allemaal!
It is your friends who make your world!
pi_39889520
YPPY: teigan had het goed hoor, het was Marveld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 juli 2006 @ 23:12:42 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39889680
veel plezier miss s!

ik wil ook een date...maar hij wil mij denk ik niet...*snif*

vandaag lekker naar een zwem en zeilplas geweest (vlietlanden) en lekke rin bikini op t gras gelegen. lekker verkleurd, niet echt verbrand, heerlijk ontspannen...morgen begint t werkende leven weer....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:57:14 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39891091
Hé, Groenlo, daar ben ik geboren en heb ik 18 jaar gewoond Op Marveld gingen we altijd zwemmen in de zomer.

* Jojogirl heeft vanochtend weer heerlijk gesport en vanavond lekker een uurtje gefietst
pi_39896832
kwakveense, je kunt het altijd vragen natuurlijk...
nee heb je, ja kun je krijgen....(ok, ik ben ook nooit zo'n held geweest hoor...)

ik werd vanmorgen wakker gezoend door vriendje met "gefeliciteerd", omdat we dus vandaag 4 jaar hebben...
Alleen was dat errug vroeg, omdat hij om half 7 wegging voor zijn werk..
Dus ik ben nu klaarwakker, maar ben eigenlijk nog best wel moe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 17 juli 2006 @ 07:40:00 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_39896915
Ik heb voor het eerst met Bert afgesproken in de Apenheul. We zouden daar heen gaan en dan wat kleins eten daar en dan weer naar huis.

We gingen dus behoorlijk luxe uit eten en zijn daarna naar de film geweest
Pirates of the Carribean.
De week daarna ontmoette ik zijn ouders al (door stom ongeluk, was niet mijn bedoeling) en een van de weken daarna zijn hele familie omdat zus"lief" ging trouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39896972
Michel woonde nog thuis toen wij wat kregen...(hij had 3 jaar op zichzelf gewoond in Harderwijk, en was vanwege zijn stage weer thuis gaan wonen...), dus daar zat ik de avond van het eerste afspraakje al op de bank..
  maandag 17 juli 2006 @ 08:03:39 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39897053
Bedankt! Ga ik daar m'n schoonzusje heen sturen.

Wij zagen elkaar het eerst op een fok!meet, maar het werd pas 'iets' toen we naar de kermis gingen en in het reuzenrad moesten van AE. Was hier toen spannend op de chat. Zijn ouders zag ik al een dag later, dat was wel erg vlug.

Wat goed dat je al weer kunt sporten Jojo. Ik mis het hardlopen echt ontzettend. Had ik nooit van mezelf verwacht. Steppen lukt inmiddels ook niet meer en zelfs wandelen beperkt zich tot kleine stukjes. Ik ben echt blij als ik gewoon weer uit de voeten kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 17 juli 2006 @ 09:05:22 #113
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39897616
Gek is dat hè, ik heb mezelf nooit als onwijs actief en sportief gezien, maar toen ik zo zwanger was dat ik niks meer kon, miste ik het ontzettend. Echt lekker om nu weer vrijuit te kunnen bewegen.
pi_39897879
Ik kende m'n vriendje al langer, ik was 1,5j daarvoor in zijn vriendenkring gerold. Maar het is pas echt aangeraakt op vakantie in Nederland. (Bungalowpark Vennenbos, niet zo heel ver de grens over)
En dat duurt al bijna 5j...onze eerste 'date' na die vakantie was een kamer zoeken in Leuven, kermis even bezoeken en film gaan kijken, op de dag van de aanslagen in New York. Toch maar een café ingedoken om de beelden te kunnen zien.
pi_39897973
Zo de eerste week zit erop.

Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.

Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.

Dus zo erg was het niet die rijst

Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 09:31:20 #116
43556 miss_dynastie
pi_39897988
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:34:20 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39898033
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 09:40:15 #118
43556 miss_dynastie
pi_39898114
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt .
Yup.

Gewoon je gezonde verstand gebruiken, ook al 'mag' iets niet van een dieet, zoveel aankomen van wat leverworst is gewoon schier onmogelijk.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:25:30 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_39899118
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerste week zit erop.

Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.

Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.

Dus zo erg was het niet die rijst

Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 10:26:44 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39899138
Ik schommel momenteel met kilo's tegelijk Niet te moeilijk over doen hoor, maak je jezelf alleen maar mee over je toeren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39899163
helemaal eens met Troel en Rewimo...
sinds ik niet meer elke dag mag wegen val ik toch weer af, terwijl ik daarvoor te druk bezig was met paniekeren om af te vallen..
pi_39899518
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 10:42:43 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39899554
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat je jurk niet dicht?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39899627
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaat je jurk niet dicht?
die moet ik nog kopen..... we hebben niet zo heel veel geld, dus ik ga voor een tweedehands.... En de leukste zijn allemaal maat 40
pi_39899830
Ik heb ook echt zoiets van, stel dat ik geen rijst had gegeten en geen leverworst.... dan had ik misschien nog wel een halve kilo meer afgevallen.

Maar ik zeg toch ook dat ik megablij ben dat ik al 2,5 kilo ben afgevallen????
pi_39899895
die 2 ons helpt je niet bij een rits hoor.........
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...

en misschien een hele stomme vraag, je weet al een hele tijd dat je gaat trouwen neem ik aan... Waarom dan pas in die laatste weken uit alle macht nog proberen zoveel af te vallen?

[ Bericht 37% gewijzigd door teigan op 17-07-2006 10:59:50 ]
pi_39900079
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...
Dat is ook mijn bedoeling. Maar de eerste week valt iedereen toch 2 tot 4 kilo af? Nou ja iedereen die ik ken dan. Ik wil nog 7 kilo afvallen... en dan ben ik voorlopig tevreden.... en dan zit ik gewoon aan die 1 kilo per week
  maandag 17 juli 2006 @ 11:06:04 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_39900266
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnen

Nee, tuurlijk wil je het liefst in een mooie jurk, maar 200 gram, come on!
Het heeft geen zin om te gaan zitten kniezen "had ik dit, had ik dat", niet op het gebied van afvallen, maar ook niet op tal van andere gebieden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39900308
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
Ik was bezig maar het zat me allemaal niet mee..... 4 naaste familieleden achter elkaar gestorven..... 2 Zag je het wel van aan komen, 2 (waarvan 1 n.b. getuige zo zijn van mij) plotseling, zomaar ik kon het allemaal niet meer aan.... kreeg vreetbuien en het ging helemaal niet goed met me.....

Nu ben ik op het punt dat het weer goed met me gaat, dat ik alles verwerkt heb en dat het tijd is om aan mezelf te denken. Ik was goed bezig todat bovenstaande gebeurde...... en het kwam er echt heel snel weer aan.

Vandaar dat ik pas weer een week bezig ben...... omdat ik vorige week die knop om kon zetten.... Dat ik gewoon weer wat moest gaan doen met me leven en niet verde moet treuren.... Alle snoep chips de vuilnisbak in gegooid.... cola, sinas, etc... aan familie weggeven....... 5 Dagen in de week gaan sporten en me oude dieet van vorig weer opgepakt......

Nu hopen dat ik het volhou, en dat ik geen terugslag krijg....
pi_39900638
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnen

Nee, tuurlijk wil je het liefst in een mooie jurk, maar 200 gram, come on!
Het heeft geen zin om te gaan zitten kniezen "had ik dit, had ik dat", niet op het gebied van afvallen, maar ook niet op tal van andere gebieden.
Lees mijn berichtje over wat er gebeurd is en je snapt waarom ik vorige week weer opnieuw ben begonnen.....

Er zijn bijna geen jurken in maat 42.... kijk maar op marktplaats..... Ik zit me al weken rot te zoeken. Wel weer mooie jurken in maat 44 en 46.... maar om nou aan te komen is nou ook weer niet leuk
Dus wil ik gewoon 7 kilo afvallen..... zodat ik maat 40 aankan... en dan voel ik me gewoon lekkerder.

En gelukkig is niet ieder persoon hetzelfde.... ik ben nou eenmaal zo.... Als ik ergen voor ga, dan wil ik er ook 200% voor gaan... en dat is nu afvallen
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 11:27:53 #131
43556 miss_dynastie
pi_39900954
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
En gelukkig is niet ieder persoon hetzelfde.... ik ben nou eenmaal zo.... Als ik ergen voor ga, dan wil ik er ook 200% voor gaan... en dat is nu afvallen
Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).
pi_39901243
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).
Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen? En me jurk kan op het laatste moment nog ingenomen worden door mijn oma....... En ik ga over 7 weken en 5 dagen trouwen

Dus het is gewoon haalbaar En dan doe ik het toch rustig aan.... Maar ik was gewoon gefrustreerd, door die 200 gram..... (het had ook 1 kilo kunnen zijn) Ik ben de laatste tijd zo stresskip..... misschien komt dat wel door het trouwen.....

Trouwen is eigenlijk ook helemaal niet goed voor je.... geloof ik
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 11:57:55 #133
43556 miss_dynastie
pi_39901820
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen?
Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...
  maandag 17 juli 2006 @ 11:59:33 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39901866
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...
Precies. Ik ben zelf al 3 weken bezig maar geen grám afgevallen . Maar, m'n kleding zit wel absoluut losser, dus er gebeurt wel *iets*. Ik ben ook gaan bewegen en door het sporten worden er spieren gekweekt en die wegen nu eenmaal meer dan vet. Ik zou me dus sowieso niet zo focussen op die weegschaal .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39902188
@Troel.

-edit- verwijderd

Zou je mij dan aub een nieuw wachtwoord willen mailen, zodat ik mijn lijstje kan updaten..
Want dat kan nu dus niet. Ik heb jouw ik meende vrijdag, een mail gedaan, maar kreeg weer geen reactie, dus vandaar maar hier

[ Bericht 30% gewijzigd door ymme op 17-07-2006 12:26:31 ]
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:19:08 #136
43556 miss_dynastie
pi_39902418
Ymme, als je zo vriendelijk zou willen zijn je mail te deleten? Hieruit is namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel .

[ Bericht 11% gewijzigd door miss_dynastie op 17-07-2006 12:24:17 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 12:22:11 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902516
Ymme, ik wil dat je direct die mail verwijdert.
Er is hier volgens mij een policy dat je niet zomaar mailtjes van anderen plaatst, laat staan die waar een wachtwoord in staan! Ik heb vrijdag geen mail van je gehad (je gebruikt dus niet de mail uit mijn profiel).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39902686
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Troel het volgende:
Ymme, ik wil dat je direct die mail verwijdert.
Er is hier volgens mij een policy dat je niet zomaar mailtjes van anderen plaatst, laat staan die waar een wachtwoord in staan! Ik heb vrijdag geen mail van je gehad (je gebruikt dus niet de mail uit mijn profiel).
Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staat
pi_39902712
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymme, als je zo vriendelijk zou willen zijn je mail te deleten? Hieruit is namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel .
Ja sorry. Niet nagedacht blijkbaar.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:29:54 #140
43556 miss_dynastie
pi_39902763
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja sorry. Niet nagedacht blijkbaar.
Geeft niks, je hebt het nu toch aangepast? Was me trouwens niet opgevallen dat troel zelf ook online was, anders had ik je er niet op aangesproken hoor .
pi_39902769
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:29 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit krijg ik te zien, als ik inlog met mijn naam en wachtwoord wat in de mail staat.

Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.

Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Sorry beetje oftopic
Zaterdag ookal één keer aangegeven.

Ja ik ben ongeduldig geboren maar niet dik
  maandag 17 juli 2006 @ 12:30:44 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902790
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staat
Ik heb vrijdag 1 mail over de dieetclub gehad, van caitlinn. Je staat niet in mijn spamlijst, dus je mail wordt niet automatisch verwijderd en naar mijn weten zijn er geen storingen geweest. Ik heb geen mail van je, weet je zeker dat je het naar het juiste adres verstuurd hebt en niet naar het adres vanwaar het wachtwoordmailtje verstuurd is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juli 2006 @ 12:31:29 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902810
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Zaterdag ookal één keer aangegeven.

Ja ik ben ongeduldig geboren maar niet dik
ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39902907
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.
Hij deed het straks echt nog niet.
Zal het zo nog eens proberen dan.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:35:40 #145
43556 miss_dynastie
pi_39902952
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Hij deed het straks echt nog niet.
Zal het zo nog eens proberen dan.
Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.

En nu weer verder over afvallen en zo i.p.v. afvallijstjes
pi_39902980
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.

En nu weer verder over afvallen en zo i.p.v. afvallijstjes
Ja nu doet hij het weer...
  maandag 17 juli 2006 @ 12:37:00 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902997
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja nu doet hij het weer...
Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39903033
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.
Dat zou kunnen ja. Maar goed, bedankt
pi_39904098
Hey mensen .

Ik heb hier een jaar terug ook een aantal berichten gepost mbt het afvallen. Ik sta al sinds november op 77kg dus ik ben nog steeds tevreden.

Ik had eigenlijk een vraagje. Nu tijdens de zomervakantie heb ik vaker dat ik een nacht doorhaal (niet slapen dus). Verder blijf ik gezond eten enzo maar ik sla dus vaker een nacht over (die ik overigens, als ik eenmaal weer slaap, dubbel en dwars inhaal). Is het zo dat als je langer opblijft, je lichaam ook meer calorien gaat verbranden om jezelf wakker te houden? Ben eigenlijk wel nieuwschierig daarna...

Veel succes voor de rest van de mensen hier die nog druk bezig zijn met het afvallen!
... an asskicking fatboy!
pi_39907655
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Hey mensen .

Ik heb hier een jaar terug ook een aantal berichten gepost mbt het afvallen. Ik sta al sinds november op 77kg dus ik ben nog steeds tevreden.

Ik had eigenlijk een vraagje. Nu tijdens de zomervakantie heb ik vaker dat ik een nacht doorhaal (niet slapen dus). Verder blijf ik gezond eten enzo maar ik sla dus vaker een nacht over (die ik overigens, als ik eenmaal weer slaap, dubbel en dwars inhaal). Is het zo dat als je langer opblijft, je lichaam ook meer calorien gaat verbranden om jezelf wakker te houden? Ben eigenlijk wel nieuwschierig daarna...

Veel succes voor de rest van de mensen hier die nog druk bezig zijn met het afvallen!
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....
dus het is niet aan te raden om vaak door te halen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')