Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijtquote:Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
Yup.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt.
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezigquote:Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerste week zit erop.
Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarderMaar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.
Dus zo erg was het niet die rijst
Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zoquote:Op maandag 17 juli 2006 10:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
Gaat je jurk niet dicht?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo![]()
die moet ik nog kopen..... we hebben niet zo heel veel geld, dus ik ga voor een tweedehands.... En de leukste zijn allemaal maat 40quote:
Dat is ook mijn bedoeling. Maar de eerste week valt iedereen toch 2 tot 4 kilo af? Nou ja iedereen die ik ken dan. Ik wil nog 7 kilo afvallen... en dan ben ik voorlopig tevreden.... en dan zit ik gewoon aan die 1 kilo per weekquote:Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
die 2 ons helpt je niet bij een rits hoor.........
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...
Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo![]()
Ik was bezig maar het zat me allemaal niet mee..... 4 naaste familieleden achter elkaar gestorven..... 2 Zag je het wel van aan komen, 2 (waarvan 1 n.b. getuige zo zijn van mij) plotseling, zomaarquote:Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
die 2 ons helpt je niet bij een rits hoor.........
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...
Lees mijn berichtje over wat er gebeurd is en je snapt waarom ik vorige week weer opnieuw ben begonnen.....quote:Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnen
Nee, tuurlijk wil je het liefst in een mooie jurk, maar 200 gram, come on!
Het heeft geen zin om te gaan zitten kniezen "had ik dit, had ik dat", niet op het gebied van afvallen, maar ook niet op tal van andere gebieden.
Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).quote:Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
En gelukkig is niet ieder persoon hetzelfde.... ik ben nou eenmaal zo....Als ik ergen voor ga, dan wil ik er ook 200% voor gaan... en dat is nu afvallen
![]()
Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen? En me jurk kan op het laatste moment nog ingenomen worden door mijn oma....... En ik ga over 7 weken en 5 dagen trouwenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).
Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen?
Precies. Ik ben zelf al 3 weken bezig maar geen grám afgevallenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel.
[ Bericht 11% gewijzigd door miss_dynastie op 17-07-2006 12:24:17 ]
Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staatquote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Troel het volgende:
Ymme, ik wil dat je direct die mail verwijdert.
Er is hier volgens mij een policy dat je niet zomaar mailtjes van anderen plaatst, laat staan die waar een wachtwoord in staan! Ik heb vrijdag geen mail van je gehad (je gebruikt dus niet de mail uit mijn profiel).
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymme, als je zo vriendelijk zou willen zijn je mail te deleten? Hieruit is namelijkJa sorry. Niet nagedacht blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel.
Geeft niks, je hebt het nu toch aangepast? Was me trouwens niet opgevallen dat troel zelf ook online was, anders had ik je er niet op aangesproken hoorquote:
Zaterdag ookal één keer aangegeven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit krijg ik te zien, als ik inlog met mijn naam en wachtwoord wat in de mail staat.
Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.
Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Sorry beetje oftopic![]()
Ik heb vrijdag 1 mail over de dieetclub gehad, van caitlinn. Je staat niet in mijn spamlijst, dus je mail wordt niet automatisch verwijderd en naar mijn weten zijn er geen storingen geweest. Ik heb geen mail van je, weet je zeker dat je het naar het juiste adres verstuurd hebt en niet naar het adres vanwaar het wachtwoordmailtje verstuurd is?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staat![]()
ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Zaterdag ookal één keer aangegeven.
Ja ik ben ongeduldig geborenmaar niet dik
Hij deed het straks echt nog niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.
Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Hij deed het straks echt nog niet.![]()
Zal het zo nog eens proberen dan.
Ja nu doet hij het weer...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.
En nu weer verder over afvallen en zo i.p.v. afvallijstjes
Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.quote:
Dat zou kunnen ja. Maar goed, bedanktquote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Hey mensen.
Ik heb hier een jaar terug ook een aantal berichten gepost mbt het afvallen. Ik sta al sinds november op 77kg dus ik ben nog steeds tevreden.
Ik had eigenlijk een vraagje. Nu tijdens de zomervakantie heb ik vaker dat ik een nacht doorhaal (niet slapen dus). Verder blijf ik gezond eten enzo maar ik sla dus vaker een nacht over (die ik overigens, als ik eenmaal weer slaap, dubbel en dwars inhaal). Is het zo dat als je langer opblijft, je lichaam ook meer calorien gaat verbranden om jezelf wakker te houden? Ben eigenlijk wel nieuwschierig daarna...
Veel succes voor de rest van de mensen hier die nog druk bezig zijn met het afvallen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |