abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 21:35:32 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39886533
ja fruit als in salade? of een lekkere salade met komkommer, tomaat, tonijn etc etc.. lekker koud sapje. Misschien belegde broodjes? (zalm, filet american, gezond) gekookt eitje.
misschien een rose-tje erbij
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39886567
als je het drinken vantevoren invriest, dan heb je gelijk een mooi koelelement.....

mijn eerste afspraakje met mijn vriendje is morgen 4 jaar geleden, morgen zijn we dus ook 4 jaar bij elkaar....

we zijn wezen skaten, en bij de hoornseplas hebben we toen pauze gehouden, en hebben we in het gras liggen praten....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 16 juli 2006 @ 21:41:05 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39886678
ik ben met mijn vriendje 3 jaar geleden naar de bioscoop geweest... vantevoren lekker een drankje gedaan op een terrasje in groningen en nadien wederom
goede herinneringen aan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39886735
ik zat ook nog aan koude pastasalade te denken maar of dat nou zo gezond is.....
ik wil ook wel van die kleine sandwhiches maken heb ik tenminste wat te doen van te voren kan ik me niet zo druk maken over de date
pi_39889073
Ik ken mn vriend nu 4 maanden en we hebben op de eerste date een film gekeken bij mij thuis, met op de salontafel een ENORME bos rode rozen

Miss_S: fruit is altijd lekker om mee te nemen. Druiven, stukjes verse ananas, aardbeien. En sandwiches inderdaad, dat is een goed idee! Je hebt wel lekker weer zo bij je eerste date !! Spannend allemaal!
It is your friends who make your world!
pi_39889520
YPPY: teigan had het goed hoor, het was Marveld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 juli 2006 @ 23:12:42 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39889680
veel plezier miss s!

ik wil ook een date...maar hij wil mij denk ik niet...*snif*

vandaag lekker naar een zwem en zeilplas geweest (vlietlanden) en lekke rin bikini op t gras gelegen. lekker verkleurd, niet echt verbrand, heerlijk ontspannen...morgen begint t werkende leven weer....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:57:14 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39891091
Hé, Groenlo, daar ben ik geboren en heb ik 18 jaar gewoond Op Marveld gingen we altijd zwemmen in de zomer.

* Jojogirl heeft vanochtend weer heerlijk gesport en vanavond lekker een uurtje gefietst
pi_39896832
kwakveense, je kunt het altijd vragen natuurlijk...
nee heb je, ja kun je krijgen....(ok, ik ben ook nooit zo'n held geweest hoor...)

ik werd vanmorgen wakker gezoend door vriendje met "gefeliciteerd", omdat we dus vandaag 4 jaar hebben...
Alleen was dat errug vroeg, omdat hij om half 7 wegging voor zijn werk..
Dus ik ben nu klaarwakker, maar ben eigenlijk nog best wel moe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 17 juli 2006 @ 07:40:00 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_39896915
Ik heb voor het eerst met Bert afgesproken in de Apenheul. We zouden daar heen gaan en dan wat kleins eten daar en dan weer naar huis.

We gingen dus behoorlijk luxe uit eten en zijn daarna naar de film geweest
Pirates of the Carribean.
De week daarna ontmoette ik zijn ouders al (door stom ongeluk, was niet mijn bedoeling) en een van de weken daarna zijn hele familie omdat zus"lief" ging trouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39896972
Michel woonde nog thuis toen wij wat kregen...(hij had 3 jaar op zichzelf gewoond in Harderwijk, en was vanwege zijn stage weer thuis gaan wonen...), dus daar zat ik de avond van het eerste afspraakje al op de bank..
  maandag 17 juli 2006 @ 08:03:39 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39897053
Bedankt! Ga ik daar m'n schoonzusje heen sturen.

Wij zagen elkaar het eerst op een fok!meet, maar het werd pas 'iets' toen we naar de kermis gingen en in het reuzenrad moesten van AE. Was hier toen spannend op de chat. Zijn ouders zag ik al een dag later, dat was wel erg vlug.

Wat goed dat je al weer kunt sporten Jojo. Ik mis het hardlopen echt ontzettend. Had ik nooit van mezelf verwacht. Steppen lukt inmiddels ook niet meer en zelfs wandelen beperkt zich tot kleine stukjes. Ik ben echt blij als ik gewoon weer uit de voeten kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 17 juli 2006 @ 09:05:22 #113
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39897616
Gek is dat hè, ik heb mezelf nooit als onwijs actief en sportief gezien, maar toen ik zo zwanger was dat ik niks meer kon, miste ik het ontzettend. Echt lekker om nu weer vrijuit te kunnen bewegen.
pi_39897879
Ik kende m'n vriendje al langer, ik was 1,5j daarvoor in zijn vriendenkring gerold. Maar het is pas echt aangeraakt op vakantie in Nederland. (Bungalowpark Vennenbos, niet zo heel ver de grens over)
En dat duurt al bijna 5j...onze eerste 'date' na die vakantie was een kamer zoeken in Leuven, kermis even bezoeken en film gaan kijken, op de dag van de aanslagen in New York. Toch maar een café ingedoken om de beelden te kunnen zien.
pi_39897973
Zo de eerste week zit erop.

Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.

Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.

Dus zo erg was het niet die rijst

Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 09:31:20 #116
43556 miss_dynastie
pi_39897988
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.
Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:34:20 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39898033
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat 'gevolg' zou ik niet constateren hoor. Hoe kan je nou van 2 plakjes leverworst 2 ons aankomen. Lijkt me eerder dat je iets meer water hebt gedronken of iets meer vocht vast houdt of weet ik wat.
Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 09:40:15 #118
43556 miss_dynastie
pi_39898114
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Inderdaad... en 200 gr is echt gemier in de marge hoor! Dat is een keer leuk naar het toilet en je bent het kwijt .
Yup.

Gewoon je gezonde verstand gebruiken, ook al 'mag' iets niet van een dieet, zoveel aankomen van wat leverworst is gewoon schier onmogelijk.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:25:30 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_39899118
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerste week zit erop.

Zaterdagavond wel gezondigd..... ik at leverworst..... maar jah dat mocht ik niet en daar kwam ik pas zondag achter.... gevolg.... 200 gram zwaarder Maar zoveel had ik niet op.. 2 plakkies.

Gisteravond..... weer. Mams maakte rijst kip kerrie..... mijn lievelingsgerecht.... ben ik echt megadol op. Dus toch genomen. Gelukkig had ik vanochtend weer het zelfde gewicht als zaterdagochtend 82,3 kilo.

Dus zo erg was het niet die rijst

Ben in 1 week dus 2,5 kilo kwijt, en daar ben ik echt mega tevreden mee.......
Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 10:26:44 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39899138
Ik schommel momenteel met kilo's tegelijk Niet te moeilijk over doen hoor, maak je jezelf alleen maar mee over je toeren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39899163
helemaal eens met Troel en Rewimo...
sinds ik niet meer elke dag mag wegen val ik toch weer af, terwijl ik daarvoor te druk bezig was met paniekeren om af te vallen..
pi_39899518
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je bij 200 gram zo reageert ben je wellicht wat obsessief bezig
Tjah als je over 1,5 maand gaat trouwen.... dan reageer je idd zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 10:42:43 #123
13151 crew  Rewimo
pi_39899554
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat je jurk niet dicht?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39899627
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gaat je jurk niet dicht?
die moet ik nog kopen..... we hebben niet zo heel veel geld, dus ik ga voor een tweedehands.... En de leukste zijn allemaal maat 40
pi_39899830
Ik heb ook echt zoiets van, stel dat ik geen rijst had gegeten en geen leverworst.... dan had ik misschien nog wel een halve kilo meer afgevallen.

Maar ik zeg toch ook dat ik megablij ben dat ik al 2,5 kilo ben afgevallen????
pi_39899895
die 2 ons helpt je niet bij een rits hoor.........
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...

en misschien een hele stomme vraag, je weet al een hele tijd dat je gaat trouwen neem ik aan... Waarom dan pas in die laatste weken uit alle macht nog proberen zoveel af te vallen?

[ Bericht 37% gewijzigd door teigan op 17-07-2006 10:59:50 ]
pi_39900079
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
en het beste is om MAXIMAAL 1 kg per week af te vallen, sneller is eigenlijk helemaal niet goed voor je...
Dat is ook mijn bedoeling. Maar de eerste week valt iedereen toch 2 tot 4 kilo af? Nou ja iedereen die ik ken dan. Ik wil nog 7 kilo afvallen... en dan ben ik voorlopig tevreden.... en dan zit ik gewoon aan die 1 kilo per week
  maandag 17 juli 2006 @ 11:06:04 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_39900266
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnen

Nee, tuurlijk wil je het liefst in een mooie jurk, maar 200 gram, come on!
Het heeft geen zin om te gaan zitten kniezen "had ik dit, had ik dat", niet op het gebied van afvallen, maar ook niet op tal van andere gebieden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39900308
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
Ik was bezig maar het zat me allemaal niet mee..... 4 naaste familieleden achter elkaar gestorven..... 2 Zag je het wel van aan komen, 2 (waarvan 1 n.b. getuige zo zijn van mij) plotseling, zomaar ik kon het allemaal niet meer aan.... kreeg vreetbuien en het ging helemaal niet goed met me.....

Nu ben ik op het punt dat het weer goed met me gaat, dat ik alles verwerkt heb en dat het tijd is om aan mezelf te denken. Ik was goed bezig todat bovenstaande gebeurde...... en het kwam er echt heel snel weer aan.

Vandaar dat ik pas weer een week bezig ben...... omdat ik vorige week die knop om kon zetten.... Dat ik gewoon weer wat moest gaan doen met me leven en niet verde moet treuren.... Alle snoep chips de vuilnisbak in gegooid.... cola, sinas, etc... aan familie weggeven....... 5 Dagen in de week gaan sporten en me oude dieet van vorig weer opgepakt......

Nu hopen dat ik het volhou, en dat ik geen terugslag krijg....
pi_39900638
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Een beetje lullige reactie, maar je hebt vast niet gisteren besloten om te gaan trouwen, dus je had eerder kunnen beginnen

Nee, tuurlijk wil je het liefst in een mooie jurk, maar 200 gram, come on!
Het heeft geen zin om te gaan zitten kniezen "had ik dit, had ik dat", niet op het gebied van afvallen, maar ook niet op tal van andere gebieden.
Lees mijn berichtje over wat er gebeurd is en je snapt waarom ik vorige week weer opnieuw ben begonnen.....

Er zijn bijna geen jurken in maat 42.... kijk maar op marktplaats..... Ik zit me al weken rot te zoeken. Wel weer mooie jurken in maat 44 en 46.... maar om nou aan te komen is nou ook weer niet leuk
Dus wil ik gewoon 7 kilo afvallen..... zodat ik maat 40 aankan... en dan voel ik me gewoon lekkerder.

En gelukkig is niet ieder persoon hetzelfde.... ik ben nou eenmaal zo.... Als ik ergen voor ga, dan wil ik er ook 200% voor gaan... en dat is nu afvallen
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 11:27:53 #131
43556 miss_dynastie
pi_39900954
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
En gelukkig is niet ieder persoon hetzelfde.... ik ben nou eenmaal zo.... Als ik ergen voor ga, dan wil ik er ook 200% voor gaan... en dat is nu afvallen
Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).
pi_39901243
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zonder afbreuk te willen doen aan het enorme verdriet dat je hebt (gehad), denk ik wel dat je op die manier toch een enorm risico bent. 200% of niets ontaardt bij veel mensen in het welbekende jojo-effect. Wellicht ben jij de uitzondering, maar lijkt me wel goed daar even stil bij te staan (al snap ik wel dat je nu snel in die jurk wil, maar voor als je daarna door wil lijnen, zeg maar).
Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen? En me jurk kan op het laatste moment nog ingenomen worden door mijn oma....... En ik ga over 7 weken en 5 dagen trouwen

Dus het is gewoon haalbaar En dan doe ik het toch rustig aan.... Maar ik was gewoon gefrustreerd, door die 200 gram..... (het had ook 1 kilo kunnen zijn) Ik ben de laatste tijd zo stresskip..... misschien komt dat wel door het trouwen.....

Trouwen is eigenlijk ook helemaal niet goed voor je.... geloof ik
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 11:57:55 #133
43556 miss_dynastie
pi_39901820
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maar 7 kilo eraf is haalbaar...... :-) dat is 1 kilo in de week... dus dat is toch verantwoord afvallen?
Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...
  maandag 17 juli 2006 @ 11:59:33 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39901866
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar het lichaam is geen machine die netjes in de maat loopt. Best kans dat je je een week aan alle dingen houdt en toch geen grammetje afvalt. Omdat je vocht vasthoudt. Of omdat je ongesteld bent. Etc. Je kan het niet zo wiskundig benaderen, zeg maar...
Precies. Ik ben zelf al 3 weken bezig maar geen grám afgevallen . Maar, m'n kleding zit wel absoluut losser, dus er gebeurt wel *iets*. Ik ben ook gaan bewegen en door het sporten worden er spieren gekweekt en die wegen nu eenmaal meer dan vet. Ik zou me dus sowieso niet zo focussen op die weegschaal .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39902188
@Troel.

-edit- verwijderd

Zou je mij dan aub een nieuw wachtwoord willen mailen, zodat ik mijn lijstje kan updaten..
Want dat kan nu dus niet. Ik heb jouw ik meende vrijdag, een mail gedaan, maar kreeg weer geen reactie, dus vandaar maar hier

[ Bericht 30% gewijzigd door ymme op 17-07-2006 12:26:31 ]
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:19:08 #136
43556 miss_dynastie
pi_39902418
Ymme, als je zo vriendelijk zou willen zijn je mail te deleten? Hieruit is namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel .

[ Bericht 11% gewijzigd door miss_dynastie op 17-07-2006 12:24:17 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 12:22:11 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902516
Ymme, ik wil dat je direct die mail verwijdert.
Er is hier volgens mij een policy dat je niet zomaar mailtjes van anderen plaatst, laat staan die waar een wachtwoord in staan! Ik heb vrijdag geen mail van je gehad (je gebruikt dus niet de mail uit mijn profiel).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39902686
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Troel het volgende:
Ymme, ik wil dat je direct die mail verwijdert.
Er is hier volgens mij een policy dat je niet zomaar mailtjes van anderen plaatst, laat staan die waar een wachtwoord in staan! Ik heb vrijdag geen mail van je gehad (je gebruikt dus niet de mail uit mijn profiel).
Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staat
pi_39902712
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymme, als je zo vriendelijk zou willen zijn je mail te deleten? Hieruit is namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Daarnaast is het plaatsen van volledige mailtjes sowieso niet heel erg beleefd en volstaat een 'hoi, troel, heb je mijn mail gehad? Zo niet, inloggen werkt niet, dus graag even contact', dan snapt zij het ook wel .
Ja sorry. Niet nagedacht blijkbaar.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:29:54 #140
43556 miss_dynastie
pi_39902763
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja sorry. Niet nagedacht blijkbaar.
Geeft niks, je hebt het nu toch aangepast? Was me trouwens niet opgevallen dat troel zelf ook online was, anders had ik je er niet op aangesproken hoor .
pi_39902769
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:29 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit krijg ik te zien, als ik inlog met mijn naam en wachtwoord wat in de mail staat.

Authenticatie nodig!
De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/tmpedit/". U hebt zich onvoldoende geauthenticeerd ( vb : verkeerd paswoord ), of uw browser is niet in staat de nodige authentificatiegegevens door te geven.

Indien u toch gemachtigd bent toegang te krijgen tot het document, controleer uw gebruikersnaam en paswoord en probeer opnieuw.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Sorry beetje oftopic
Zaterdag ookal één keer aangegeven.

Ja ik ben ongeduldig geboren maar niet dik
  maandag 17 juli 2006 @ 12:30:44 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902790
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht dat er verder geen vertouwelijke informatie in stond (behalve mij wachtwoord toen) Maar goed het is verwijderd. En ja hoor, wel naar je emailadres die in je profiel staat
Ik heb vrijdag 1 mail over de dieetclub gehad, van caitlinn. Je staat niet in mijn spamlijst, dus je mail wordt niet automatisch verwijderd en naar mijn weten zijn er geen storingen geweest. Ik heb geen mail van je, weet je zeker dat je het naar het juiste adres verstuurd hebt en niet naar het adres vanwaar het wachtwoordmailtje verstuurd is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juli 2006 @ 12:31:29 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902810
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Zaterdag ookal één keer aangegeven.

Ja ik ben ongeduldig geboren maar niet dik
ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39902907
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, en zaterdag was het wachtwoord ook al zoals het in die mail stond. Ik zal het nog wel een keer voor je aanpassen.
Hij deed het straks echt nog niet.
Zal het zo nog eens proberen dan.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:35:40 #145
43556 miss_dynastie
pi_39902952
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Hij deed het straks echt nog niet.
Zal het zo nog eens proberen dan.
Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.

En nu weer verder over afvallen en zo i.p.v. afvallijstjes
pi_39902980
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ymme, hier doet ie het gewoon met de gegevens uit het mailtje dat je net geplaatst hebt.

En nu weer verder over afvallen en zo i.p.v. afvallijstjes
Ja nu doet hij het weer...
  maandag 17 juli 2006 @ 12:37:00 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_39902997
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja nu doet hij het weer...
Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39903033
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Wellicht dat je een typfoutje gemaakt hebt.
Dat zou kunnen ja. Maar goed, bedankt
pi_39904098
Hey mensen .

Ik heb hier een jaar terug ook een aantal berichten gepost mbt het afvallen. Ik sta al sinds november op 77kg dus ik ben nog steeds tevreden.

Ik had eigenlijk een vraagje. Nu tijdens de zomervakantie heb ik vaker dat ik een nacht doorhaal (niet slapen dus). Verder blijf ik gezond eten enzo maar ik sla dus vaker een nacht over (die ik overigens, als ik eenmaal weer slaap, dubbel en dwars inhaal). Is het zo dat als je langer opblijft, je lichaam ook meer calorien gaat verbranden om jezelf wakker te houden? Ben eigenlijk wel nieuwschierig daarna...

Veel succes voor de rest van de mensen hier die nog druk bezig zijn met het afvallen!
... an asskicking fatboy!
pi_39907655
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Hey mensen .

Ik heb hier een jaar terug ook een aantal berichten gepost mbt het afvallen. Ik sta al sinds november op 77kg dus ik ben nog steeds tevreden.

Ik had eigenlijk een vraagje. Nu tijdens de zomervakantie heb ik vaker dat ik een nacht doorhaal (niet slapen dus). Verder blijf ik gezond eten enzo maar ik sla dus vaker een nacht over (die ik overigens, als ik eenmaal weer slaap, dubbel en dwars inhaal). Is het zo dat als je langer opblijft, je lichaam ook meer calorien gaat verbranden om jezelf wakker te houden? Ben eigenlijk wel nieuwschierig daarna...

Veel succes voor de rest van de mensen hier die nog druk bezig zijn met het afvallen!
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....
dus het is niet aan te raden om vaak door te halen..
  maandag 17 juli 2006 @ 15:02:34 #151
79550 Ymke
your ghost
pi_39907758
Morgen lekker een weekje naar Terschelling

Wat ik alleen niet snap , als ik thuis was gebleven had me dat geen extra geld gekost , nu ging ik n og even wat laatste dingentjes kopen voor de vak , 120 euro

Waar blijft dat geld?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 15:29:00 #152
13151 crew  Rewimo
pi_39908689
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef teigan het volgende:
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....
dus het is niet aan te raden om vaak door te halen..
Ik heb begrepen dat je het gebrek aan slaap kunt goedmaken door te eten Dus maar niet te vaak wakker blijven...
  maandag 17 juli 2006 @ 15:39:27 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39909025
Tjiep is dood.
Zaterdagavond hebben we hem in een warm "nestje" in de tuin laten slapen. Toen we gister morgen gingen kijken hoe 't met hem was, deed hij het niet meer. Vrees dat hij onderkoeld is geraakt. Of misschien was hij wel ziek... je weet het niet. Hij at wel goed, maarja... ben geen dierenarts. De grotere mereljongen hippen nog wel vrolijk door de tuin.

Wel jammer, we hadden zo iets van: "die knappen we wel weer even op". Mijn vriend heeft als kind ooit een kraai gehad die ook als kuiken zielig in de tuin zat. Dat ging wel goed en die kraai kwam nog jarenlang op visite in hun tuin. Hij nam later zelfs zijn vrouwtje mee.
Helaas hebben we Tjiep niet kunnen redden. Jammer maar helaas, de natuur heeft beslist.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 15:40:36 #154
13151 crew  Rewimo
pi_39909069
Ach, da's nou jammer, Levitation
  maandag 17 juli 2006 @ 15:47:47 #155
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39909275
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Ach, da's nou jammer, Levitation
Ach... het zij zo. 't Is inderdaad jammer, maar veel meer dan dat ook niet. Ben eigenlijk niet zo sentimenteel met dieren. Al was Tjiep wel erg schattig, zeker toen hij mij probeerde te volgen omdat hij door had dat ik voor eten kon zorgen.

En tja, hij is nu dood. Als we Tjiep niet hadden gevonden was hij nog eerder gestorven en waarschijnlijk minder zacht, hij zat onder de mieren toen we hem uit de tuin visten. Als hij daar was blijven zitten was hij levend door insekten opgegeten, dan kun je beter maar gewoon in je slaap sterven.
***Levi was here***
pi_39910125
Vandaag wezen shoppen... had leuk jurkje gezien.. maar paste er niet in

Het was een L .. maar het meisje zei al dat het merk klein uit viel en dat het waarschijnlijk niet ging lukken met mijn boezem.. mn taille is niet heel breed... gelukkig, laatst bij de H&M nog een taille corset gehaald maatje 42, past prima.. hij rolt alleen steeds om.. dus moet binnenkort er eventjes bandjes achter zetten die hem omhoog houden..

Damn... als ik dat jurkje had gepast had ik er echt wel 70 euro voor neergeteld.
  maandag 17 juli 2006 @ 16:23:33 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_39910407
Ik heb pas bij de Wehkamp een leuke bh gekocht met van die siliconenbandjes. Beide bandjes dus nu kapot. Ga maar eens even reclameren, want ik heb hem net twee dagen aangehad. En ik maar denken wat zit er zo in mijn rug te prikken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juli 2006 @ 16:34:47 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39910733
Hadden ze geen XL meer daeri?
  maandag 17 juli 2006 @ 16:46:30 #159
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39911094
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb pas bij de Wehkamp een leuke bh gekocht met van die siliconenbandjes. Beide bandjes dus nu kapot. Ga maar eens even reclameren, want ik heb hem net twee dagen aangehad. En ik maar denken wat zit er zo in mijn rug te prikken
Ik vind siliconenbandjes echt rampzalig. 't Zit voor geen meter en is inderdaad snel stuk. Slechte uitvinding voor borsten groter dan cup B.
***Levi was here***
  maandag 17 juli 2006 @ 16:48:08 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_39911144
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vind siliconenbandjes echt rampzalig. 't Zit voor geen meter en is inderdaad snel stuk. Slechte uitvinding voor borsten groter dan cup B.
Nou, ik heb een paar shitjes waarbij mijn gewone bh's dus echt aan alle kanten uitsteken omdat je groter dan cup E altijd van die extra brede bandjes hebt. Daarom had ik deze dus gekocht. Ik wil dus ook gewoon een nieuwe van meneer Wehkamp (en dan doe ik de bandjes meteen helemaal omlaag ofzo).
Ben allang blij dat dit zo'n verschillende manieren bh is en dat ie ook zonder bandjes blijft zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39911450
Ymke, ik ben dit weekend naar terschelling geweest. Waar ga jij naartoe? Ik zat in Oosterend, lekker ver weg van de bewoonde wereld, haha. We zijn naar een stuk strand geweest waar we bijna alleen waren. Zooooo fijn! Ongegeneerd in mn badpak liggen zonnen
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 18:01:55 #162
13151 crew  Rewimo
pi_39913439
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb een paar shitjes
pi_39913476
Scherp, Rewimo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juli 2006 @ 18:04:15 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913508
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tja, en dan weet je al dat ik lieg dat ik barst, want ik heb toch een shit, dat zijn er niet een paar

Ik bedoel natuurlijk shirtjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 18:04:44 #165
13151 crew  Rewimo
pi_39913525
Ik ben 5 jaar corrector geweest, die beroepsdeformatie raak je nooit meer kwijt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 18:05:17 #166
13151 crew  Rewimo
pi_39913541
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Ik bedoel natuurlijk shirtjes
Nee, echt?
  maandag 17 juli 2006 @ 18:06:28 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913572
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben 5 jaar corrector geweest, die beroepsdeformatie raak je nooit meer kwijt
Tja, en als je dan een keer een fout maakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juli 2006 @ 18:06:53 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913578
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, echt?
ja, echt waar! Of zijn het nog shirts? Neuh, zoveel stof zit er tegenwoordig niet meer aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39913579
Nee nee, ho ho, niet wéér over poep!
  maandag 17 juli 2006 @ 18:08:17 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913624
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee, ho ho, niet wéér over poep!
Over poep gesproken.

Ik drink nu wat minder Ferro, en nu is mijn poep niet meer zwart. Ik neem aan dat als het wel zwart is, dat dat ijzer is wat niet opgenomen is?

Dan moet ik dus eigenlijk tot lichtzwarte poep Ferro drinken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39913664
Ik heb eigenlijk geen idee, Troel, goede vraag. Maar in de differentiaal diagnose van zwarte poep staat oa 'staalpillen'
  maandag 17 juli 2006 @ 18:12:32 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913745
Ik vind het er elke keer zo grappig uitzien dat ik een foto wil maken, maarja, er is toch niemand die dat wil zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39913770

Echt, erover praten gáát nog, maar om hier een 'rate my poo' fotosessie neer te zetten...mwoah...doe maar niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 18:13:51 #174
13151 crew  Rewimo
pi_39913782
Echt niet nee
pi_39913796
Ladies, ik kan het dieetclubtopic helaas niet vinden; vandaar dat hier de mededeling komt:

Ik kan helaas niet meer mee de 29e.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 18:14:30 #176
13151 crew  Rewimo
pi_39913800
Aan de andere kant: volgens mij zouden Troel en ik een hoop varianten kunnen laten zien
  maandag 17 juli 2006 @ 18:15:02 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913811
Nee, daarom maak ik maar telkens geen foto

Alhoewel het misschien best een idee is voor als je net geopereerd bent, foto's maken, zodat je ziet hoe de ontwikkeling van dun naar redelijk dik gaat

Ok, genoeg over poepjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juli 2006 @ 18:15:32 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_39913823
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:14 schreef Cutie het volgende:
Ladies, ik kan het dieetclubtopic helaas niet vinden; vandaar dat hier de mededeling komt:

Ik kan helaas niet meer mee de 29e.
jammer!

Maar er komt echt nog wel een volgende meeting!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 18:17:47 #179
13151 crew  Rewimo
pi_39913883
pi_39914859
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hadden ze geen XL meer daeri?
nope...
pi_39915699
ik heb het toch maar weer uitgemaakt met mijn vriendje ben toch niet genoeg verliefd op um en zijn kleding is 10 keer niks dus dat was een korte 1,5 week relatie korste relatie ooit van mij in hoeverre dat je het zo kunt noemen
pi_39915739
weer een vrolijke vrijgezel dus, Riann

En hoezo was zijn kleding 10x niks? moet wel heel erg zijn wil je op kleding afknappen.
pi_39915882
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
weer een vrolijke vrijgezel dus, Riann

En hoezo was zijn kleding 10x niks? moet wel heel erg zijn wil je op kleding afknappen.
ja heel vrolijk vrijgezel

echt als je zijn kleding zou zien dan zou jij er ook op afknappen.
Nog een australien broek of hoe je dat schrijft uit het jaar 0 of zo en zoiets doe je misschien aan als pyjama of als je nergens naar toe gaat maar zoiets doe je niet aan als je naar je vriendin gaat. Maar ik had zijn kleding kast gezien en daar lag niks soeps in
  maandag 17 juli 2006 @ 19:43:13 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39916073
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:58 schreef daeri het volgende:

[..]

nope...
Das balen dan .

Andere vestiging?
  maandag 17 juli 2006 @ 20:23:09 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_39917409
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:36 schreef Riann het volgende:

[..]

ja heel vrolijk vrijgezel

echt als je zijn kleding zou zien dan zou jij er ook op afknappen.
Nog een australien broek of hoe je dat schrijft uit het jaar 0 of zo en zoiets doe je misschien aan als pyjama of als je nergens naar toe gaat maar zoiets doe je niet aan als je naar je vriendin gaat. Maar ik had zijn kleding kast gezien en daar lag niks soeps in
Ja, maar het gaat toch niet enkel om kleren
Bert baalt nog steeds dat ik een paar van zijn overhemden heb verstopt in de kast in de middelste kamer en van tijd tot tijd komen ze weer tevoorschijn

maarja, als je niet verliefd bent, tja, dan is dit de enig juiste oplossing (al zou ik toch wel proberen om hem fatsoenlijke kleren aan te meten, wat een australian kan ECHT NIET MEER!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juli 2006 @ 21:50:52 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39920559
ik ben ook geen fan van bepaalde overhemden van de jongen waar ik vreliefd op ben...maar als ie ze aan heeft wil ik m nog steeds t liefste heeeeel hard knuffelen....

nu hij mij nog...:P
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_39920578
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat toch niet enkel om kleren
Bert baalt nog steeds dat ik een paar van zijn overhemden heb verstopt in de kast in de middelste kamer en van tijd tot tijd komen ze weer tevoorschijn

maarja, als je niet verliefd bent, tja, dan is dit de enig juiste oplossing (al zou ik toch wel proberen om hem fatsoenlijke kleren aan te meten, wat een australian kan ECHT NIET MEER!
ik kom meestal ook met een overhemd aanzetten bij de juiste gelegenheden. Stefan zou zelf een t-shirt aantrekken naar een bruiloft ofzo

En heeeeel soms gaat hij strak in pak

met een oude verlopen leren riem erbij en witte sportsokken in zijn dagelijkse schoenen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 21:55:50 #188
13151 crew  Rewimo
pi_39920730
Frank heeft niet eens een overhemd Wel polo's. Maar ik heb hem wel uit die eeuwige spijkerbroeken gekregen, die vindt ie niet meer lekker zitten nu hij katoenen broeken gewend is
pi_39921419
En hij was ook niet knap hij was nog net niet de klokkenluider van de notre dam klinkt best lullig eigenlijk. Maar ja je moet er wel mee in 1 bed liggen. En hij was een beetje dom hij snapte sommige dingen gewoon niet. Terwijl het heel simpel was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Riann op 17-07-2006 22:20:51 ]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:23:38 #190
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39931421
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef Riann het volgende:
En hij was ook niet knap hij was nog net niet de klokkenluider van de notre dam klinkt best lullig eigenlijk. Maar ja je moet er wel mee in 1 bed liggen. En hij was een beetje dom hij snapte sommige dingen gewoon niet. Terwijl het heel simpel was.
Klinkt alsof de "klick" er niet was. Als je je binnen 1,5 week al stoort aan bepaalde dingen is uitmaken inderdaad wel zo verstandig.

Over kleding: mijn vriend kan er ook wat van. Hij heeft sowieso al alleen sportsokken, geen nette sokken en hij heeft er zoveel dat ik de komende 10 jaar nog geen sokken voor hem hoef te kopen. Daarnaast wil hij niets aan dat netjes is. Hij heeft een collega die op sandalen met kapotte sportsokken loopt met een verschoten spijkerbroek en een blouse met gaten. Elke keer als ik zeg dat hij zich netjes moet kleden gebruikt hij die collega als excuus. Ik moet echt kleren voor hem klaarleggen als we ergens heen gaan, want hij ziet gewoon echt niet wat wel en niet kan. In pak heb ik hem pas 1 keer gezien... toen hij promoveerde aan de TUe, dat kon echt niet in spijkerbroek, gelukkig snapte hij dat zelf ook.
***Levi was here***
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:43:44 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_39931713
Dan valt Bert nog wel mee, die loopt altijd in een spijkerbroek (in de zomer in een katoenen broek) en dan met een wit shirt en dan een overhemd (in de zomer geen shirt). Hij heeft gewoon mooie zwarte sokken die ik zelf ook van tijd tot tijd aandoe. Alleen sommige overhemden kunnen gewoon echt niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39932204
83.5 kilo ga de weegschaal net aan. (gister verjaardag gehad en teveel chips gegeten )
  dinsdag 18 juli 2006 @ 10:11:16 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_39932237
Whehee, dat valt in de categorie:

"ik heb vier dropjes gehad en nu ben ik een kilo zwaarder!"
"Ik heb een ijsje gehad en nu moet ik een half uur extra trainen!"

Pure onzin dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39932346
Verder gewoon zelfde gedaan als anders.
ontbijt: shake
Lunch: shake
Avond eten: aardappels, veel groente, klein stukje vis.
Tussendoo": 3 stuks fruit, 1 plakje ontbijt koek.

En gisteravond chips, toastjes etc gegeten (en niet te zuinig )... Dus naja voor mij geen onzin dus.
pi_39932362
En ik ben nog nooit z'n persoon geweest van :

"ik heb vier dropjes gehad en nu ben ik een kilo zwaarder!"
"Ik heb een ijsje gehad en nu moet ik een half uur extra trainen!"

En ik ga hier ook niet van wakker liggen. Het een leuke avond gehad. En die kilo gaat er wel weer af
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 10:20:20 #196
43556 miss_dynastie
pi_39932431
Er is hier iemand aan het sjouwen met de nieuwe telefoongidsen.
Als dat niet goed voor de lijn is weet ik het ook niet meer
Alleen gebruiken wij die dingen al jaren niet meer, dus die gids gaat mooi de open haard in
pi_39932515
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is hier iemand aan het sjouwen met de nieuwe telefoongidsen.
Als dat niet goed voor de lijn is weet ik het ook niet meer
Alleen gebruiken wij die dingen al jaren niet meer, dus die gids gaat mooi de open haard in
Wij zijn dus niet de enigste die deze meteen weg doen. 'oudpapier' . Via internet veel sneller en makkelijkere op te zoeken.

Maar inderdaad, met dit weer tel.boeken rond brengen..... dan ben je zo slank
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juli 2006 @ 10:26:31 #198
13151 crew  Rewimo
pi_39932548
Telefoonboek gaat hier in een hoekje voor het geval internet het eens een keer niet doet of zo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 10:33:14 #199
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39932686
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Telefoonboek gaat hier in een hoekje voor het geval internet het eens een keer niet doet of zo
Wij bewaren het inderdaad ook, maar ik heb in geen 5 jaar meer zo'n ding opengehad. Vraag me eerlijk gezegd ook af of ik aan de papieren-versie zou denken als internet weigert.

Was vanmorgen trouwens 1,2 kg lichter dan gisteren... of de weegschaal is gek, of ik... Ben nog nooit meer dan een kg afgevallen van een half uurtje zwemmen. Ik pas mijn regeltje dus ook maar niet aan, eens kijken of ik dit tot vrijdag kan vasthouden, dan zal ik weer 'ns updaten.
Ga vandaag trouwens nog een eindje omfietsen op weg naar huis (al betwijfel of ik niet meteen van mijn fiets val bij 35C), morgen ga ik fitnessen (airco!), donderdag weer een half uurtje zwemmen en vrijdag weer fitnessen. Ben benieuwd of ik nu eindelijk weer ga afvallen!
***Levi was here***
pi_39933093
Ik ga morgen naar het strand.... jaja IK ga naar het strand.... pffff schijt nu al in me broek

Schaam me echt voor me dikke blubberbenen. Nog geen eens voor me buik, want tegenwoordig heeft iedereen een buik(je). Maar me benen.... Ze vragen al een paar keer, ga je mee naar het strand? Ik telkens smoesjes verzinnen, nee ik moet nog wassen, ik ga sporten.... blablablablabla...

Maar toch... ik wil wel wat bruiner worden. Dus gisteravond: wat doe ik SCHAMEN, en dus thuisblijven en niet bruin worden? Of Lekker bruiner worden, en me er overheen zetten?

Heb dus voor het laatste gekozen. Ik weet alleen nog niet of ik van mijn handoekje af kom..... ik lig wle heel veilig op dat handoekje.... geen bewegende blubberbenen......

Misschien vinden jullie dta ik me aanstel. Maar ik schaam me echt verrot..... Als ik met vriendje naar strand gaat, gaan we altijd ergens afgelegen liggen, waar bijna niemand komt.... en meestal ook nog rond een uur of 4 als iedereen zo'n beetje vertrekt.

Maar nu moet ik er echt aan geloven... Ik ga naar het strand..... een strand waar wel aardig wat mensen komen..... pfffffffffff *schaam* wat doe ik mezelf aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')