Ik heb begrepen dat je het gebrek aan slaap kunt goedmaken door te etenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef teigan het volgende:
ik lees net in de libelle dat als je te weinig slaapt, de productie van leptine veranderd, en dat ervoor zorgt dat je hongergevoel toeneemt, en je stofwisseling langzamer gaat.....
dus het is niet aan te raden om vaak door te halen..
Ach... het zij zo. 't Is inderdaad jammer, maar veel meer dan dat ook niet. Ben eigenlijk niet zo sentimenteel met dieren.quote:
Ik vind siliconenbandjes echt rampzalig. 't Zit voor geen meter en is inderdaad snel stuk. Slechte uitvinding voor borsten groter dan cup B.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb pas bij de Wehkamp een leuke bh gekocht met van die siliconenbandjes. Beide bandjes dus nu kapot. Ga maar eens even reclameren, want ik heb hem net twee dagen aangehad. En ik maar denken wat zit er zo in mijn rug te prikken
Nou, ik heb een paar shitjes waarbij mijn gewone bh's dus echt aan alle kanten uitsteken omdat je groter dan cup E altijd van die extra brede bandjes hebt. Daarom had ik deze dus gekocht. Ik wil dus ook gewoon een nieuwe van meneer Wehkamp (en dan doe ik de bandjes meteen helemaal omlaag ofzo).quote:Op maandag 17 juli 2006 16:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind siliconenbandjes echt rampzalig. 't Zit voor geen meter en is inderdaad snel stuk. Slechte uitvinding voor borsten groter dan cup B.![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb een paar shitjes
Tja, en dan weet je al dat ik lieg dat ik barst, want ik heb toch een shit, dat zijn er niet een paarquote:
Nee, echt?quote:
Tja, en als je dan een keer een fout maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben 5 jaar corrector geweest, die beroepsdeformatie raak je nooit meer kwijt
ja, echt waar! Of zijn het nog shirts? Neuh, zoveel stof zit er tegenwoordig niet meer aanquote:
Over poep gesproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |