vanmorgen op de radio hoorde ik een reclame van meidenblad viva over een reportage naar mannen die dik mooi vinden.
even later zag ik in een bushokje dezelfde reclame voorbij komen. "lees het nu in de viva voor maar ¤1"
nu ben ik ook wel een jongen die makkelijk op de dikste kan vallen, soms is een meid van 100kg gewoon veeel aantrekkelijker als haar vriendin met maatje 36. ik kan er dan ook wel voor uitkomen dat ik dik mooi vind.
ik heb net in de pauze de viva gekocht
omdat ik toch benieuwd was naar de reportage. net als dikke meiden die last hebben van de hype dik=lelijk weet ik op een andere manier hoe lastig het ook is voor een jongen om voor zoiets uit te komen.
heb hier net het artikel gelezen en het valt me toch wel enorm tegen.. ze slaan de plank toch wel lelijk mis. er word gesproken met stelletjes waarvan de meid 80 kilo weegt (nu vind ik dat al opzich niet dik) ook heeft ze al 2 kinderen.. dan is het helemaal niet meer appart. in mijn ogen geen dikke meiden.misschien 5kg boven het landelijk gemiddelde. vervolgens de mannen aan het woord over hun vriendinnen. ze reageren allemaal een beetje op dezelfde manier, het zijn gewoon volwassen mannen welke geen aandacht eraan besteden. "ik vind mijn vrouw heel lief en het stoort me totaal niet"
heel leuk allemaal.. maar geef je daarmee aan dat je op dikkere vrouwen valt? je bent verlieft geworden op iemand.. en toevallig woog deze persoon wat meer dan gemiddeld.
als ik een dikkere vriendin heb dan zal ik me er echt voor inzetten om ervoor te zorgen dat ze doorkrijgt dat ze voor mij de meest sexy meid is. hoe langer ik dat blijf doen heeft echt effect op hoe de meid zich zal gaan gedragen. ze voelen zich meestal echt een stuk zekerder van zichzelf, ze voelen zich gewaardeerd en mooier dan daarvoor. en dan krijg je daar ook echt een vrolijke vriendin voor terug
aangzien 90% van de mensen (en hier misschien wel 99%) een hekel hebben aan mensen zodra je meer dan 10kg te zwaar bent legt dat altijd weer een behoorlijke druk op dikke mensen.. vooral de vrouwen.
ik vind het dus gewoon jammer dat de viva niet mensen aan het woord laten welke gewoon dik echt mooi vinden ipv mensen die zich er gewoon niet aan ergeren. ik kan me goed voorstellen dat de dikkere medemens welke al weinig zelfvertrouwen heeft ook echt niet vrolijk gaat worden van het artikel. en dan gaat het notabene over de viva.. het blad voor vrouwen, mode gevoelens en al die andere onzin
misschien had ik dit beter in klb kunnen posten
laat de
![]()
smilies maar achterwege in dit semi-pro-dik-topique
er zijn al genoeg bash-vet-topiques