ja, heerlijk is dat. een vrouw van 1.85 en 45 kilo. daar kan ik wel warm voor lopen inderdaad.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
80 kg is dik voor een vrouw, vrouwen moeten tussen 45 kg en 55 kg zijn
dat is nou juist het probleem. ze moeten helemaal niets, anderen vinden dat. een vrouw van 1,80 ofzo mag trouwens best iets meer wegen dat dat vliegengewicht....quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
joeyt in vermomming?quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
whehe.. da's weer een beetje het andere uiterste hequote:
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef black_tulip het volgende:
goede op trouwens.
jeej! dat ben ik!quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
ik vind mezelf wel goed zoquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....![]()
net niet hequote:
whehe.. long time no seequote:
geloof me, op fok is het wel bijzonderquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:36 schreef emilie het volgende:
het feit dat je er expliciet aandacht aan schenkt, geeft al aan dat het om iets afwijkends zou gaan. in de zin van: 'oh, wat bijzonder zeg! een man die zijn dikke vrouw gewoon mooi vindt! soohee!'
maar daar is de viva natuurlijk erg goed in.
zat ik ook aan te denkenquote:
ik zat er serieus aan ta denken..quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
zit je me weer te volgen... ga werken jijquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken![]()
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef ole het volgende:
roellie80![]()
zo beter..
ik dacht eik toen ik de tt las: daar gaan we weer met een bash topic..
vandaar...
zoiets jaquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.
je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.
maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.
je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.
maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouwquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
zoiets ja
daar word de reclame over gemaakt toch...
vrouwen kunnen zich nogal druk maken over gewicht enzo, dan had ik verwacht dat er mannen aan het woord kwamen welke vertelde dat juist mooi te vinden.
nu krijg je een gesprek met een stel wat gewoon gelukkig is samen.. gewicht is niet zo boeiend enzo... nouja, prima.. maar wat heeft de doorsnee mollige meid eraan dan?
of is het toch leuk om te lezen.. ik ben dan ook niet de doelgroep natuurlijk
en wat is dan de toegevoegde waarde van een complete reclamecampagne?
whehe...quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef roquefort het volgende:
[..]
als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.
roellio had betaald voor een viva met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen en is dus flink gepwnd t.w.v. ¤ 2,50 (of wat kost een viva eigenlijk these days??).
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouw
of zoek vooral jij bevestiging voor jouw smaak![]()
ben je als vrouw alleen dan getroost en op je gemak als je exact voldoet aan een specifieke voorkeur, of juist als je er niet aan voldoet en iemand toch gek op je is.
gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
ik snap sowieso niet dat jij niet stampvoetend door het leven gaat, omdat er godverredomme mannen zijn die het in hoofd halen om op blonde vrouwen te vallen, de fucking bitches!quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
dan hou ik het op het gratis grote volslanke fokkers fototopic.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef roellie80 het volgende:
[..]
..
en de foto's?.. ik weet niet waar je naar op zoek bent.. maar.. de foto's zijn die ene euro dan weer niet waard
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef roellie80 het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.
als ik op een dikkere dame in een dicotheek af stap en vertel haar dat ik haar erg knap vind dan geloven ze dat noooit. waarom niet?.. zou ik dat dan alleen maar zeggen om ze in bed te lullen
ik heb een vriendin gehad (90kg) welke zichzelf echt niet mooi vond.. nadat ik haar maanden lang heb duidelijk gemaakt dat ze voor mij dus echt wel super sexy was heeft dat haar vrolijker gemaakt en ze voelde zich er echt beter bij.. daar heeft ze me lang nadat het uit was nog vaak voor bedankt.
maar zo heb ik ook een vriendin gehad (100kg) welke in de publiciteit is geweest (tv, krant internet) en ik hoefde haar nergens van de overtuigen.. ze kreeg dagelijk 30 fanmails van geile mannetjes die er wel ff overheen wilden
maar op je vragen.. jij bent hier de vrouw toch... dan kan jij er beter antwoord op geven dan ik.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:
[..]
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.![]()
en nooit die vraag "schat, heb ik een dikke kont....?" hoeven beantwoorden.
"ach, je zegt maar wat!quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
kutvraag is dat idd.
wat je ook zegt, het is toch fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |