ja, heerlijk is dat. een vrouw van 1.85 en 45 kilo. daar kan ik wel warm voor lopen inderdaad.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
80 kg is dik voor een vrouw, vrouwen moeten tussen 45 kg en 55 kg zijn
dat is nou juist het probleem. ze moeten helemaal niets, anderen vinden dat. een vrouw van 1,80 ofzo mag trouwens best iets meer wegen dat dat vliegengewicht....quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
joeyt in vermomming?quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
whehe.. da's weer een beetje het andere uiterste hequote:
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef black_tulip het volgende:
goede op trouwens.
jeej! dat ben ik!quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
ik vind mezelf wel goed zoquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....![]()
net niet hequote:
whehe.. long time no seequote:
geloof me, op fok is het wel bijzonderquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:36 schreef emilie het volgende:
het feit dat je er expliciet aandacht aan schenkt, geeft al aan dat het om iets afwijkends zou gaan. in de zin van: 'oh, wat bijzonder zeg! een man die zijn dikke vrouw gewoon mooi vindt! soohee!'
maar daar is de viva natuurlijk erg goed in.
zat ik ook aan te denkenquote:
ik zat er serieus aan ta denken..quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
zit je me weer te volgen... ga werken jijquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken![]()
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef ole het volgende:
roellie80![]()
zo beter..
ik dacht eik toen ik de tt las: daar gaan we weer met een bash topic..
vandaar...
zoiets jaquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.
je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.
maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.
je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.
maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouwquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
zoiets ja
daar word de reclame over gemaakt toch...
vrouwen kunnen zich nogal druk maken over gewicht enzo, dan had ik verwacht dat er mannen aan het woord kwamen welke vertelde dat juist mooi te vinden.
nu krijg je een gesprek met een stel wat gewoon gelukkig is samen.. gewicht is niet zo boeiend enzo... nouja, prima.. maar wat heeft de doorsnee mollige meid eraan dan?
of is het toch leuk om te lezen.. ik ben dan ook niet de doelgroep natuurlijk
en wat is dan de toegevoegde waarde van een complete reclamecampagne?
whehe...quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef roquefort het volgende:
[..]
als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.
roellio had betaald voor een viva met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen en is dus flink gepwnd t.w.v. ¤ 2,50 (of wat kost een viva eigenlijk these days??).
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouw
of zoek vooral jij bevestiging voor jouw smaak![]()
ben je als vrouw alleen dan getroost en op je gemak als je exact voldoet aan een specifieke voorkeur, of juist als je er niet aan voldoet en iemand toch gek op je is.
gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
ik snap sowieso niet dat jij niet stampvoetend door het leven gaat, omdat er godverredomme mannen zijn die het in hoofd halen om op blonde vrouwen te vallen, de fucking bitches!quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
dan hou ik het op het gratis grote volslanke fokkers fototopic.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef roellie80 het volgende:
[..]
..
en de foto's?.. ik weet niet waar je naar op zoek bent.. maar.. de foto's zijn die ene euro dan weer niet waard
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef roellie80 het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.
als ik op een dikkere dame in een dicotheek af stap en vertel haar dat ik haar erg knap vind dan geloven ze dat noooit. waarom niet?.. zou ik dat dan alleen maar zeggen om ze in bed te lullen
ik heb een vriendin gehad (90kg) welke zichzelf echt niet mooi vond.. nadat ik haar maanden lang heb duidelijk gemaakt dat ze voor mij dus echt wel super sexy was heeft dat haar vrolijker gemaakt en ze voelde zich er echt beter bij.. daar heeft ze me lang nadat het uit was nog vaak voor bedankt.
maar zo heb ik ook een vriendin gehad (100kg) welke in de publiciteit is geweest (tv, krant internet) en ik hoefde haar nergens van de overtuigen.. ze kreeg dagelijk 30 fanmails van geile mannetjes die er wel ff overheen wilden
maar op je vragen.. jij bent hier de vrouw toch... dan kan jij er beter antwoord op geven dan ik.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:
[..]
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.![]()
en nooit die vraag "schat, heb ik een dikke kont....?" hoeven beantwoorden.
"ach, je zegt maar wat!quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
kutvraag is dat idd.
wat je ook zegt, het is toch fout.
ik heb die vraag werkelijk nog nooit gesteld en/of gehoord.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
kutvraag is dat idd.
wat je ook zegt, het is toch fout.
tsja, maar jouw vrouw heeft dan ook geen dikke kontquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef hugsterr het volgende:
[..]
ik heb die vraag werkelijk nog nooit gesteld en/of gehoord.
ik val niet op vrouwen, niet op dikke konten, en ik heb er zelf ook geen, en stel derhalve die vraag ook niet, ik stel sowieso liever geen vragen waarvan ik weet dat het antwoord me niet gaat bevallenquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:
[..]
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.![]()
en nooit die vraag "schat, heb ik een dikke kont....?" hoeven beantwoorden.
ik heb geen vrouw, ik ben zelf een vrouw.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:45 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
tsja, maar jouw vrouw heeft dan ook geen dikke kont
heb ik me laten vertellen![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef hugsterr het volgende:
[..]
ik heb geen vrouw, ik ben zelf een vrouw.
\dat dusquote:
geslacht man
geb. datum 23-05-1985
relatie getrouwd met ijsmeis
ik ben een kloon.quote:
mezelf.quote:
tuulkquote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
ik dacht hetzelfde na die reactiequote:
jump had hem allang door mopquote:
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef roquefort het volgende:
zeg roellio, hoe zijn de plaatjes bij het artikel eigenlijk.![]()
80 kilo is ook dik... jesus waar praten we over...quote:
sinds wanneer heb ik een kloon nodig voor dikkerdjes spotten?quote:
ik moet helemaal geen lattenbodem zijn.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
aa cup met 100 kilo? weinig kans.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef lampekap666 het volgende:
absoluut geen probleem met dik (+130 kilo wordt een ander verhaal).
wat ik van belang vind is dat alles in proporties is: 100kg wegen en een aa cup hebben is geen gezicht (sorry als ik hier iemand mee beledig)
om maar even aan te geven dat de proporties moeten kloppen imho.quote:
heb je natuurlijk niet helemaal gelijk inquote:op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef syll het volgende:
[..]
maar aan je borstgrootte doe je toch weinig.
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam. een vrouw die onzeker is over haar lichaam zal zich ook sexueel niet volledig kunnen laten gaan. licht gedimd, buikje inhouden etc.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik ben zelf 1.76 en 74 kilo
ik heb drie kinderen...quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef lampekap666 het volgende:
[..]
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?quote:op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont![]()
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)
ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef madmarco het volgende:
zolang die vrouwen maar niet beginnen met "maar ik ben toch mooi van binnen" of iets in die zin.
onzekerheid heeft feitelijk natuurlijk niks met je gewicht te maken, maar het mag toch duidelijk zijn dat wanneer je merkt dat veel mensen je uiterlijk (qua gewicht) lelijk vinden dat dat invloed heeft op je onzekerheidquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer
onzekerheid zit in je, en al kun je objectief wel met de ander meegaan ('ja ik zie er best leuk uit") subjectief voelt dat niet zo.
en als je je aantrekkelijkheid laat bepalen door mails van geile mannetjes, dan ben ik wel zo vreselijk aantrekkelijk
iedere dame die expliciet met foto's of bepaalde meningen, uitlatingen (sex) zich op internet begeeft, krijgt dergelijke aandacht, hoor, volgens mij, mooi of lelijk, dik of dun.
nee, dat kloptquote:op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef syll het volgende:
ik heb trouwens liever iemand die niet expliciet benadrukt van: 'goh, wat ben jij mooi dik'.
geef mij er maar één die het niet hoeft te benadrukken door 'dát nog eens extra te benoemen.
ik zal er niet altijd expleciet naar kijken,quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:08 schreef alicey het volgende:
ts, vind je dik altijd mooi, of zijn er ook wel situaties waar in je het liever niet hebt?
kijk, jij begrijpt hetquote:op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont![]()
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)
ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?quote:op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef syll het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?
ik ben zelf ook niet echt dun. maar ben zelfverzekerd genoeg om die opmerkingen niet aan te hoeven horen. niemand hoeft mij te benadrukken hoe 'mooi' ik ben. dit zie ik zelf wel. tegen een slanke vrouw zeg je toch ook meestal niet: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. tenminste. ik neem aan dat je dat slanke er dan toch uit laat.
als dat zo zou zijn, was de tt een eenmalige vraag geweest, en geen over en over gestelde, waarbij het antwoord altijd in twijfel getrokken wordtquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?
het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?
het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
prima, hoeft ook nietquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:
[..]
natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.
maar sorry, ik heb geen man nodig om mezelf zekerder te gaan voelen.
ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelenquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:
maar sorry, ik heb geen man nodig om mezelf zekerder te gaan voelen.
ach kind toch..quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:35 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelen![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
ah.quote:op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.
grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.quote:
bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.htmlquote:gewicht
maar behalve de eigen inschatting en de fitheidsnorm, bleek ook een derde mogelijke graadmeter niet betrouwbaar. de body mass index (bmi), een maat voor overgewicht, bleek wel meer te zeggen over de fitheid, maar nog niet genoeg. bijna 40 procent van de onderzochte deelnemers van de gezondheidstest was goed op gewicht, maar had toch een slechte conditie. van de mensen die te zwaar waren, was 56 procent fit tot zeer fit.
omdat de conditie een belangrijke graadmeter is voor de algemene gezondheid, blijft een betrouwbare conditietest noodzakelijk om gezondheidsrisico's vast te stellen, concludeert tno.
bmi is dan ook gewoon geen goede maat voor overgewicht. goed gespierde mensen hebben een te hoge bmi terwijl ze een dijk van een conditie hebben. dus is logisch dat dat niet gebruikt kan wordenquote:op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.
[..]
bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.html
ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.quote:ze voelen zich meestal echt een stuk zekerder van zichzelf, ze voelen zich gewaardeerd en mooier dan daarvoor. en dan krijg je daar ook echt een vrolijke vriendin voor terug
geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.quote:op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef vosss het volgende:
[..]
ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.
er zijn er maar heeeeeeel weinig die te dik zijn (lees: vatsig) en daar niets aan kunnen doen.
het is gewoon een welvaartsprobleem en als ze nou gewoon wat minder vreten naar binnen schuiven dan hoef ik niet net te doen alsof ik dikke en vatsig mooi vind, want dat vind ik niet!
van dat bmi-gedoe trek ik me niets meer aan...zouden meer mensen moeten doen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef black_tulip het volgende:
[..]
overigens ben ik zelf momenteel, ook volgens de bmi, net iets te dik
ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.quote:op zaterdag 15 juli 2006 19:27 schreef sjowhan het volgende:
[..]
geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.
mijn god! van 1m50 zekerquote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
dat is dus ook gewoon de reden, ik merk zelf nu dat doordat ik minder beweeg (normaal fietste ik rond de 20-25km/dag, heen & weer naar school; nu is 't 15 minuten fietsen, dus 8-9km/dag) ik meer op me eetpatroon moet letten, anders kom ik gewoon aan. ik heb daarom ook besloten om maar de sportschool te bezoeken, zodat het gewicht weer op peil komt zoals ik was toen ik grotere stukken fietste.quote:op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |