abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39849475
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef syll het volgende:
ik heb trouwens liever iemand die niet expliciet benadrukt van: 'goh, wat ben jij mooi dik'.
geef mij er maar één die het niet hoeft te benadrukken door 'dát nog eens extra te benoemen.
nee, dat klopt

ook al vind hij het mooi dan hoe je het zelf nog niet op die manier te horen.. dat lijkt weer meer op dat "feeder" gebeuren.
maar ook al vind je jezelf te dik en je vriend vind je echt een prachtmeid dan vind je dat vast niet heel vervelend
pi_39849540
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:08 schreef alicey het volgende:
ts, vind je dik altijd mooi, of zijn er ook wel situaties waar in je het liever niet hebt?
ik zal er niet altijd expleciet naar kijken,
de meeste viendinnen die ik gehad heb waren ook "gewoon" maatje 36-40

dik is ook niet zomaar mooier.. het moet wel mooi in proporties zitten
maar over het algemeen zal ik eerder een maatje 44 kont nastaren ipv een maatje 36
dat is voor mij mooier, opwindender, vrouwlijker.

maar daarin zal ik dan wel een vreemde snuiter zijn
pi_39849607
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)

ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
kijk, jij begrijpt het

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 14:13:03 ]
pi_39849699
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef syll het volgende:

[..]

waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?
ik ben zelf ook niet echt dun. maar ben zelfverzekerd genoeg om die opmerkingen niet aan te hoeven horen. niemand hoeft mij te benadrukken hoe 'mooi' ik ben. dit zie ik zelf wel. tegen een slanke vrouw zeg je toch ook meestal niet: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. tenminste. ik neem aan dat je dat slanke er dan toch uit laat.
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?

het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
pi_39849741
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:

[..]

wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?

het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
als dat zo zou zijn, was de tt een eenmalige vraag geweest, en geen over en over gestelde, waarbij het antwoord altijd in twijfel getrokken wordt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39849875
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:

[..]

natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.
maar sorry, ik heb geen man nodig om mezelf zekerder te gaan voelen.
pi_39850234
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:

[..]

natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.
prima, hoeft ook niet

de meningen zijn hierover soms wel een beetje verdeeld.. ik heb ze gekend welke het niet nodig hadden, er ook niet om vroegen.. maar zich er uiteindelijk wel een stuk beter/zekerder door voelden.

ik probeer ook niemand wat op te leggen natuurlijk, gewoon benieuwd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:35:39 #83
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39850328
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:

ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_39850497
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:35 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelen
ach kind toch..
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:46:53 #85
88139 JoeyT
pi_39850605
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:22:04 #86
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39853366
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:23:32 #87
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39853402
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.
ah.

bron?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:25:46 #88
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39853484
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef robocock het volgende:

[..]

ah.

bron?
grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.
quote:
gewicht

maar behalve de eigen inschatting en de fitheidsnorm, bleek ook een derde mogelijke graadmeter niet betrouwbaar. de body mass index (bmi), een maat voor overgewicht, bleek wel meer te zeggen over de fitheid, maar nog niet genoeg. bijna 40 procent van de onderzochte deelnemers van de gezondheidstest was goed op gewicht, maar had toch een slechte conditie. van de mensen die te zwaar waren, was 56 procent fit tot zeer fit.

omdat de conditie een belangrijke graadmeter is voor de algemene gezondheid, blijft een betrouwbare conditietest noodzakelijk om gezondheidsrisico's vast te stellen, concludeert tno.
bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.html
pi_39853859
ik heb geen hekel aan dikke mensen, alleen een hekel aan dikke mensen die zeuren en zeuren dat ze te dik zijn maar te lui om er iets aan te doen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:15:11 #90
88139 JoeyT
pi_39856310
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.
[..]

bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.html
bmi is dan ook gewoon geen goede maat voor overgewicht. goed gespierde mensen hebben een te hoge bmi terwijl ze een dijk van een conditie hebben. dus is logisch dat dat niet gebruikt kan worden
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:17:03 #91
88139 JoeyT
pi_39856351
9 van de 10 mensen met overgewicht, en 80 kilo voor een normale vrouw is gewoon flink overgewicht, bewegen te weinig en eten niet naar behoren.
pi_39856624
quote:
ze voelen zich meestal echt een stuk zekerder van zichzelf, ze voelen zich gewaardeerd en mooier dan daarvoor. en dan krijg je daar ook echt een vrolijke vriendin voor terug
ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.
er zijn er maar heeeeeeel weinig die te dik zijn (lees: vatsig) en daar niets aan kunnen doen.

het is gewoon een welvaartsprobleem en als ze nou gewoon wat minder vreten naar binnen schuiven dan hoef ik niet net te doen alsof ik dikke en vatsig mooi vind, want dat vind ik niet!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39856629
zo, en nu ga ik ff buffellen, want ik kan gelukkig wel zoveel vreten als ik wil
zonder maar een kilo aan te komen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:32:04 #94
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_39856710
ik hou ook wel van een maatje meer eigenlijk...
niet mis mee
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:32:22 #95
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_39856719

zoiets vind ik wel lekker
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:27:19 #96
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39858092
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef vosss het volgende:

[..]

ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.
er zijn er maar heeeeeeel weinig die te dik zijn (lees: vatsig) en daar niets aan kunnen doen.

het is gewoon een welvaartsprobleem en als ze nou gewoon wat minder vreten naar binnen schuiven dan hoef ik niet net te doen alsof ik dikke en vatsig mooi vind, want dat vind ik niet!

geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.
pi_39858942
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef black_tulip het volgende:

[..]

overigens ben ik zelf momenteel, ook volgens de bmi, net iets te dik
van dat bmi-gedoe trek ik me niets meer aan...zouden meer mensen moeten doen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:21:06 #98
88139 JoeyT
pi_39859376
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 19:27 schreef sjowhan het volgende:

[..]

geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.
ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:00:10 #99
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_39860194
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
80 kg is dik voor een vrouw, vrouwen moeten tussen 45 kg en 55 kg zijn
mijn god! van 1m50 zeker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:45:42 #100
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39861365
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.
dat is dus ook gewoon de reden, ik merk zelf nu dat doordat ik minder beweeg (normaal fietste ik rond de 20-25km/dag, heen & weer naar school; nu is 't 15 minuten fietsen, dus 8-9km/dag) ik meer op me eetpatroon moet letten, anders kom ik gewoon aan. ik heb daarom ook besloten om maar de sportschool te bezoeken, zodat het gewicht weer op peil komt zoals ik was toen ik grotere stukken fietste.
natuurlijk kan je niet altijd letten op je gewicht en wat je eet, komop; ik vind het heerlijk om in de weekenden een biertje te doen, en een grote bak chips te pakken en die onder een filmpje/gamen/whatever lekker leeg te kanen. dat moet ook gewoon kunnen, zonder dat er gelijk weer een bel gaat rinkelen dat je een kilo bent aangekomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')