ja, heerlijk is dat. een vrouw van 1.85 en 45 kilo. daar kan ik wel warm voor lopen inderdaad.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
80 kg is dik voor een vrouw, vrouwen moeten tussen 45 kg en 55 kg zijn
dat is nou juist het probleem. ze moeten helemaal niets, anderen vinden dat. een vrouw van 1,80 ofzo mag trouwens best iets meer wegen dat dat vliegengewicht....quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
joeyt in vermomming?quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
whehe.. da's weer een beetje het andere uiterste hequote:
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef black_tulip het volgende:
goede op trouwens.
jeej! dat ben ik!quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
ik vind mezelf wel goed zoquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....![]()
net niet hequote:
whehe.. long time no seequote:
geloof me, op fok is het wel bijzonderquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:36 schreef emilie het volgende:
het feit dat je er expliciet aandacht aan schenkt, geeft al aan dat het om iets afwijkends zou gaan. in de zin van: 'oh, wat bijzonder zeg! een man die zijn dikke vrouw gewoon mooi vindt! soohee!'
maar daar is de viva natuurlijk erg goed in.
zat ik ook aan te denkenquote:
ik zat er serieus aan ta denken..quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
zit je me weer te volgen... ga werken jijquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken![]()
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef ole het volgende:
roellie80![]()
zo beter..
ik dacht eik toen ik de tt las: daar gaan we weer met een bash topic..
vandaar...
zoiets jaquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.
je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.
maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.
je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.
maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouwquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
zoiets ja
daar word de reclame over gemaakt toch...
vrouwen kunnen zich nogal druk maken over gewicht enzo, dan had ik verwacht dat er mannen aan het woord kwamen welke vertelde dat juist mooi te vinden.
nu krijg je een gesprek met een stel wat gewoon gelukkig is samen.. gewicht is niet zo boeiend enzo... nouja, prima.. maar wat heeft de doorsnee mollige meid eraan dan?
of is het toch leuk om te lezen.. ik ben dan ook niet de doelgroep natuurlijk
en wat is dan de toegevoegde waarde van een complete reclamecampagne?
whehe...quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef roquefort het volgende:
[..]
als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.
roellio had betaald voor een viva met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen en is dus flink gepwnd t.w.v. ¤ 2,50 (of wat kost een viva eigenlijk these days??).
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouw
of zoek vooral jij bevestiging voor jouw smaak![]()
ben je als vrouw alleen dan getroost en op je gemak als je exact voldoet aan een specifieke voorkeur, of juist als je er niet aan voldoet en iemand toch gek op je is.
gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
ik snap sowieso niet dat jij niet stampvoetend door het leven gaat, omdat er godverredomme mannen zijn die het in hoofd halen om op blonde vrouwen te vallen, de fucking bitches!quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
dan hou ik het op het gratis grote volslanke fokkers fototopic.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef roellie80 het volgende:
[..]
..
en de foto's?.. ik weet niet waar je naar op zoek bent.. maar.. de foto's zijn die ene euro dan weer niet waard
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef roellie80 het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.
als ik op een dikkere dame in een dicotheek af stap en vertel haar dat ik haar erg knap vind dan geloven ze dat noooit. waarom niet?.. zou ik dat dan alleen maar zeggen om ze in bed te lullen
ik heb een vriendin gehad (90kg) welke zichzelf echt niet mooi vond.. nadat ik haar maanden lang heb duidelijk gemaakt dat ze voor mij dus echt wel super sexy was heeft dat haar vrolijker gemaakt en ze voelde zich er echt beter bij.. daar heeft ze me lang nadat het uit was nog vaak voor bedankt.
maar zo heb ik ook een vriendin gehad (100kg) welke in de publiciteit is geweest (tv, krant internet) en ik hoefde haar nergens van de overtuigen.. ze kreeg dagelijk 30 fanmails van geile mannetjes die er wel ff overheen wilden
maar op je vragen.. jij bent hier de vrouw toch... dan kan jij er beter antwoord op geven dan ik.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:
[..]
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.![]()
en nooit die vraag "schat, heb ik een dikke kont....?" hoeven beantwoorden.
"ach, je zegt maar wat!quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
kutvraag is dat idd.
wat je ook zegt, het is toch fout.
ik heb die vraag werkelijk nog nooit gesteld en/of gehoord.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
kutvraag is dat idd.
wat je ook zegt, het is toch fout.
tsja, maar jouw vrouw heeft dan ook geen dikke kontquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef hugsterr het volgende:
[..]
ik heb die vraag werkelijk nog nooit gesteld en/of gehoord.
ik val niet op vrouwen, niet op dikke konten, en ik heb er zelf ook geen, en stel derhalve die vraag ook niet, ik stel sowieso liever geen vragen waarvan ik weet dat het antwoord me niet gaat bevallenquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:
[..]
pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.![]()
en nooit die vraag "schat, heb ik een dikke kont....?" hoeven beantwoorden.
ik heb geen vrouw, ik ben zelf een vrouw.quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:45 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
tsja, maar jouw vrouw heeft dan ook geen dikke kont
heb ik me laten vertellen![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef hugsterr het volgende:
[..]
ik heb geen vrouw, ik ben zelf een vrouw.
\dat dusquote:
geslacht man
geb. datum 23-05-1985
relatie getrouwd met ijsmeis
ik ben een kloon.quote:
mezelf.quote:
tuulkquote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
ik dacht hetzelfde na die reactiequote:
jump had hem allang door mopquote:
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef roquefort het volgende:
zeg roellio, hoe zijn de plaatjes bij het artikel eigenlijk.![]()
80 kilo is ook dik... jesus waar praten we over...quote:
sinds wanneer heb ik een kloon nodig voor dikkerdjes spotten?quote:
ik moet helemaal geen lattenbodem zijn.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
aa cup met 100 kilo? weinig kans.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef lampekap666 het volgende:
absoluut geen probleem met dik (+130 kilo wordt een ander verhaal).
wat ik van belang vind is dat alles in proporties is: 100kg wegen en een aa cup hebben is geen gezicht (sorry als ik hier iemand mee beledig)
om maar even aan te geven dat de proporties moeten kloppen imho.quote:
heb je natuurlijk niet helemaal gelijk inquote:op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef syll het volgende:
[..]
maar aan je borstgrootte doe je toch weinig.
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam. een vrouw die onzeker is over haar lichaam zal zich ook sexueel niet volledig kunnen laten gaan. licht gedimd, buikje inhouden etc.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik ben zelf 1.76 en 74 kilo
ik heb drie kinderen...quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef lampekap666 het volgende:
[..]
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?quote:op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont![]()
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)
ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef madmarco het volgende:
zolang die vrouwen maar niet beginnen met "maar ik ben toch mooi van binnen" of iets in die zin.
onzekerheid heeft feitelijk natuurlijk niks met je gewicht te maken, maar het mag toch duidelijk zijn dat wanneer je merkt dat veel mensen je uiterlijk (qua gewicht) lelijk vinden dat dat invloed heeft op je onzekerheidquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer
onzekerheid zit in je, en al kun je objectief wel met de ander meegaan ('ja ik zie er best leuk uit") subjectief voelt dat niet zo.
en als je je aantrekkelijkheid laat bepalen door mails van geile mannetjes, dan ben ik wel zo vreselijk aantrekkelijk
iedere dame die expliciet met foto's of bepaalde meningen, uitlatingen (sex) zich op internet begeeft, krijgt dergelijke aandacht, hoor, volgens mij, mooi of lelijk, dik of dun.
nee, dat kloptquote:op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef syll het volgende:
ik heb trouwens liever iemand die niet expliciet benadrukt van: 'goh, wat ben jij mooi dik'.
geef mij er maar één die het niet hoeft te benadrukken door 'dát nog eens extra te benoemen.
ik zal er niet altijd expleciet naar kijken,quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:08 schreef alicey het volgende:
ts, vind je dik altijd mooi, of zijn er ook wel situaties waar in je het liever niet hebt?
kijk, jij begrijpt hetquote:op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont![]()
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)
ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?quote:op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef syll het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?
ik ben zelf ook niet echt dun. maar ben zelfverzekerd genoeg om die opmerkingen niet aan te hoeven horen. niemand hoeft mij te benadrukken hoe 'mooi' ik ben. dit zie ik zelf wel. tegen een slanke vrouw zeg je toch ook meestal niet: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. tenminste. ik neem aan dat je dat slanke er dan toch uit laat.
als dat zo zou zijn, was de tt een eenmalige vraag geweest, en geen over en over gestelde, waarbij het antwoord altijd in twijfel getrokken wordtquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?
het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:
[..]
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?
het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
prima, hoeft ook nietquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:
[..]
natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.
maar sorry, ik heb geen man nodig om mezelf zekerder te gaan voelen.
ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelenquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:
maar sorry, ik heb geen man nodig om mezelf zekerder te gaan voelen.
ach kind toch..quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:35 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelen![]()
quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:
[..]
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
ah.quote:op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.
grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.quote:
bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.htmlquote:gewicht
maar behalve de eigen inschatting en de fitheidsnorm, bleek ook een derde mogelijke graadmeter niet betrouwbaar. de body mass index (bmi), een maat voor overgewicht, bleek wel meer te zeggen over de fitheid, maar nog niet genoeg. bijna 40 procent van de onderzochte deelnemers van de gezondheidstest was goed op gewicht, maar had toch een slechte conditie. van de mensen die te zwaar waren, was 56 procent fit tot zeer fit.
omdat de conditie een belangrijke graadmeter is voor de algemene gezondheid, blijft een betrouwbare conditietest noodzakelijk om gezondheidsrisico's vast te stellen, concludeert tno.
bmi is dan ook gewoon geen goede maat voor overgewicht. goed gespierde mensen hebben een te hoge bmi terwijl ze een dijk van een conditie hebben. dus is logisch dat dat niet gebruikt kan wordenquote:op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef thethirdmark het volgende:
[..]
grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.
[..]
bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.html
ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.quote:ze voelen zich meestal echt een stuk zekerder van zichzelf, ze voelen zich gewaardeerd en mooier dan daarvoor. en dan krijg je daar ook echt een vrolijke vriendin voor terug
geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.quote:op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef vosss het volgende:
[..]
ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.
er zijn er maar heeeeeeel weinig die te dik zijn (lees: vatsig) en daar niets aan kunnen doen.
het is gewoon een welvaartsprobleem en als ze nou gewoon wat minder vreten naar binnen schuiven dan hoef ik niet net te doen alsof ik dikke en vatsig mooi vind, want dat vind ik niet!
van dat bmi-gedoe trek ik me niets meer aan...zouden meer mensen moeten doen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef black_tulip het volgende:
[..]
overigens ben ik zelf momenteel, ook volgens de bmi, net iets te dik
ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.quote:op zaterdag 15 juli 2006 19:27 schreef sjowhan het volgende:
[..]
geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.
mijn god! van 1m50 zekerquote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
dat is dus ook gewoon de reden, ik merk zelf nu dat doordat ik minder beweeg (normaal fietste ik rond de 20-25km/dag, heen & weer naar school; nu is 't 15 minuten fietsen, dus 8-9km/dag) ik meer op me eetpatroon moet letten, anders kom ik gewoon aan. ik heb daarom ook besloten om maar de sportschool te bezoeken, zodat het gewicht weer op peil komt zoals ik was toen ik grotere stukken fietste.quote:op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.
precies!quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef roellie80 het volgende:
[..]
onzekerheid heeft feitelijk natuurlijk niks met je gewicht te maken, maar het mag toch duidelijk zijn dat wanneer je merkt dat veel mensen je uiterlijk (qua gewicht) lelijk vinden dat dat invloed heeft op je onzekerheid
waarom zou het niet kunnen dan? natuurlijk zijn er mannen&jongens die niet op een dikkere vrouwen vallen, maar dat is niet de gehele nederlandse mannen-bevolking. er vallen echt wel mannen op dikkere vrouwen, that's for sure, alleen dien je er niet naar te zoeken, maar moet 't zich voordoen. je kan natuurlijk gaan denken dat het helemaal niet meer gebeurd, maar dat heeft alleen maar invloed op je -juist groeiende- zelfvertrouwen. ga lekker door met je leven, en voordat je 't weet is er een leuke vent die meer van je wilt weten dan alleen je naamquote:op zondag 16 juli 2006 00:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
precies!
ik ben lange tijd algeheel zeer onzeker geweest, maar sinds een paar jaar is die onzekerheid op veel gebieden wel weggevallen. ik weet dat mensen me een leuke, toffe meid vinden. ik heb veel vrienden, een goed sociaal leven, ik ben best tevreden met mijn koppie, heb een leuke baan, daar zit t m niet in...maar ik blijf t moeilijk vinden om mezelf ervan te overtuigen dat het mogelijk zou zijn voor een man/jongen om op mij te vallen omdat ik te dik ben. ik heb immers ook al heel lang geen bewijs van het tegendeel meer gehad...
en ik weet dat dat dan wel weer gedeeltelijk ligt aan mijnonzekerheid waardoor ik minder opensta voor mannen en andere signalen afgeef...
hey, dat zijn mannen/jongens die op slank/mager vallen.. "vette" koeien van 80kg? in mijn ogen is dat nog steeds slankquote:dus ik zou t inderdaad best fijn vinden om te lezen dat er mannen zijn die op vollere meiden vallen, zelf geen 180 kilo wegen (ik val zelf namelijk niet op dik) en ook geen enge tubgirl fetisjisten zijn....
het is echt heel moeilijk om jezelf ervan te overtuigen dat je mooi genoeg bent als je commentaren leest en hoort over vette koeien van 80 kilo... 80...man...ik wou dat ik 80 woog....
dat is iets waar jezelf aan vast moet houden; als jezelf er beter van wordt (zowel lichamelijk als geestelijk) en je er 'plezier' van hebt (als in; je doet het voor jezelf, niet voor anderen) is het juist goed om voor zo'n streefpunt te gaan.quote:t is niet voor niks dat mijn zelfvertrouwen vooruit gaat met het dalen van de kilo's (12 down, 20 to go...)
dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken,vind het gewoon leuk en fijn om van m'n vriend te horen dat ik lekker,mooi en leuk ben,dat hebben wel meer mensen die elkaar erg leuk vinden en dat heeft niks met je gewicht te maken, maar blijkbaar hoef jij dat nooit te horen want je ziet zelf wel hoe geweldig leuk en mooi je bent.quote:op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef syll het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?
ik ben zelf ook niet echt dun. maar ben zelfverzekerd genoeg om die opmerkingen niet aan te hoeven horen. niemand hoeft mij te benadrukken hoe 'mooi' ik ben. dit zie ik zelf wel. tegen een slanke vrouw zeg je toch ook meestal niet: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. tenminste. ik neem aan dat je dat slanke er dan toch uit laat.
onzekerheid van wat? dat hij je wellicht te dik vindt?quote:op zondag 16 juli 2006 00:20 schreef kwakveense het volgende:
ja dat is ook allemaal wel waar....ik wéét ook wel hoe ik moet denken...alleen t lukt niet altijd
en zeker als ik een keertje echt verliefd ben, tsja, dan speelt de onzekerheid altijd extra op...
onzekerheid in de zin dat ik die jongen dan bijvoorbeeld wel ken, en dat hij aardig tegen me is en dat we leuk kunnen kletsen, maar dat ik me te ongemakkelijk in mijn lijf voel/niet leuk genoeg, om hem op de dansvloer te sleuren en met hem te gaan dansen, juist omdat ik er wel wat mee bedoel en de andere meiden die dat wel makkelijk doen waarshcijnlijk niet...quote:op zondag 16 juli 2006 00:27 schreef sjowhan het volgende:
[..]
onzekerheid van wat? dat hij je wellicht te dik vindt?
als hij geinteresseerd in je is, vragen stelt etc, is dat juist een goed punt, en dan is het juist dat hij verder kijkt dan alleen de buitenkant om 't zo maar even te zeggen. je hebt toch ook goede punten van jezelf waar je zelf trots op bent (ogen, karakter bijv)? probeer dat ook eens in te zien, zodat je dat ook 'doorgeeft' aan die leuke man/jongen, zodat hij ziet dat je buiten je dik-zijn je andere hele leuke kanten hebt waarop hij kan vallen...
nee, "ze heeft een lekker slank lijf met flinke jetzers, damn zij is hot!"quote:op zondag 16 juli 2006 00:30 schreef kwakveense het volgende:
en t is bovendien verfrissend om eens te horen dat iets wat jij hebt specifiek als mooi wordt gezien. "ze heeft een lekker slank lijf" wordt wel gezegd.
och, ik hoor dat ook zo vaak; "ja sjow, dat je nou niet een van de knapsten bent, maar je innerlijk is wel goed". ja me reet, het is de buitenkant dat telt, de binnenkant komt later..quote:terwijl t bij dikke vrouwen vaak is "t gaat om de binnenkant". andersom horen is dan wel eens prettig, helpt ook voor dikkere meiden denk ik om zichzelf wat beter te accepteren...
nou, complimentjes zijn natuurlijk leuk. maar complimentjes als: hey, wat heb je toch een lekkere dikke kont'. of whatever, dáár heb ik het over. je zegt toch ook niet tegen een slanke vriendin van: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. of wel. maar ik vind het ongepast en onnodig. je hoeft de nadruk er niet nog eens op te leggen.quote:op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef pure-poison het volgende:
[..]
dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken,vind het gewoon leuk en fijn om van m'n vriend te horen dat ik lekker,mooi en leuk ben,dat hebben wel meer mensen die elkaar erg leuk vinden en dat heeft niks met je gewicht te maken, maar blijkbaar hoef jij dat nooit te horen want je ziet zelf wel hoe geweldig leuk en mooi je bent.
ik vat het gewoon op als een compliment en daar is niks mis mee hoor.
je hebt n.a.v. die foto;s veel mail gehad? (namen! nicknames!forwarden!)quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
en als je je aantrekkelijkheid laat bepalen door mails van geile mannetjes, dan ben ik wel zo vreselijk aantrekkelijk
nee, niet nav die foto's, nav wat ik ergens gezegd heb, dat maakt het nu juist nog grappigerquote:op zondag 16 juli 2006 05:54 schreef loedertje het volgende:
[..]
je hebt n.a.v. die foto;s veel mail gehad? (namen! nicknames!forwarden!)
dat is nou de reden waarom ik geen foto;s plaats![]()
ik zeg dat dat een apart topic verdient.quote:op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet nav die foto's, nav wat ik ergens gezegd heb, dat maakt het nu juist nog grappiger
er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet.natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant.als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.quote:op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef maeghan het volgende:
aan de andere kant, asl een man specifiek op iemand viel omdat ie dik was, dan zou ik dat toch ook wel oppervlakkig vinden. ik zou er niet opzitten te wachten als een man tegen me zei dat ie me zo aantrekkelijk vond omdat ik zo lekker dik was.
tuurlijk, je voorkeur is je voorkeur, maar ik zou dat niet steeds hoeven horen.. alhoewel, ligt eraan wat die voorkeur isquote:op zondag 16 juli 2006 12:19 schreef pure-poison het volgende:
[..]
er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet.natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant.als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.
nee niet steeds dag in dag uit,zo bedoel ik het ook niet maar het mag af en toe best wel eens gezegt worden hoor,zie het probleem niet zo.quote:op zondag 16 juli 2006 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurlijk, je voorkeur is je voorkeur, maar ik zou dat niet steeds hoeven horen.. alhoewel, ligt eraan wat die voorkeur is
is er ook niet, gewoon genieten, tochquote:op zondag 16 juli 2006 13:29 schreef pure-poison het volgende:
[..]
nee niet steeds dag in dag uit,zo bedoel ik het ook niet maar het mag af en toe best wel eens gezegt worden hoor,zie het probleem niet zo.
bier.quote:op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef american_nightmare het volgende:
sommige mannen kunnen gewoon geen mooie vrouwen krijgen. een soort overlevingsmechanisme zorgt er dan voor dat ze op dikke vrouwen gaan vallen. zelf denken ze dat ze die vrouwen ook gewoon mooi vinden.
ik weet niet of je het weet hoor, maar de voorkeur voor een bepaalde hoeveelheid lichaamsvet heeft meer te maken met cultuur en geschiedenis dan met evolutie.quote:op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef american_nightmare het volgende:
sommige mannen kunnen gewoon geen mooie vrouwen krijgen. een soort overlevingsmechanisme zorgt er dan voor dat ze op dikke vrouwen gaan vallen. zelf denken ze dat ze die vrouwen ook gewoon mooi vinden.
quote:sommige mannen kunnen gewoon geen mooie vrouwen krijgen. een soort overlevingsmechanisme zorgt er dan voor dat ze op dunne vrouwen gaan vallen. zelf denken ze dat ze die vrouwen ook gewoon mooi vinden.
ik denk dat het idee van 'soort zoekt soort' veel eerder opgaat.quote:op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef american_nightmare het volgende:
die vind ik juist wel leukquote:op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef syll het volgende:
nou, complimentjes zijn natuurlijk leuk. maar complimentjes als: hey, wat heb je toch een lekkere dikke kont'. of whatever, dáár heb ik het over. je zegt toch ook niet tegen een slanke vriendin van: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. of wel. maar ik vind het ongepast en onnodig. je hoeft de nadruk er niet nog eens op te leggen.
geen idee, kom jij verheldering brengen?quote:op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef paul_nl het volgende:
hoe neukt een tientonner van 100 kilo?
wow jij bent echt slim... heb je toevallig enig idee waar het woord tientonner vandaan komt? (sorry voor offtopic)quote:hoe neukt een tientonner van 100 kilo
zowel mannen en als vrouwen en kinderen hebben (op een enkeling na) allemaal een voorkeur voor een vrouw met brede heupen en een slank middel. de verhouding hierin is doorslaggevend. er zijn hele testen gedaan met kinderen en deze wezen als mooiste altijd het plaatje aan met een vrouw met een slank middel en brede heupen.quote:op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef black_tulip het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet hoor, maar de voorkeur voor een bepaalde hoeveelheid lichaamsvet heeft meer te maken met cultuur en geschiedenis dan met evolutie.
[..]
amenquote:
nah, ik val dus totaal niet op dik. echt niet. alhoewel een klein buikje nog wel aantrekkelijk kan zijn voo me (ligt ook aan t type jongen). maar goed, ik vind mezelf ook niet echt aantrekkelijk dus om die reden.quote:op zondag 16 juli 2006 19:34 schreef friek_ het volgende:
[..]
ik denk dat het idee van 'soort zoekt soort' veel eerder opgaat.
omgekeerd werkt dit precies zoquote:op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef neel26 het volgende:
waarschijnlijk ook omdat je je daarbij beter op je gemak voelt. maar dit is voor mij gissen.
* dickies bekijkt foboquote:
ik weet niet of je het door hebt hoor, maar uit bovenstaande argumentatie volgt geenszins dat een voorkeur hebben voor een slank lijf in de genen zit.quote:op zondag 16 juli 2006 21:39 schreef neel26 het volgende:
[..]
zowel mannen en als vrouwen en kinderen hebben (op een enkeling na) allemaal een voorkeur voor een vrouw met brede heupen en een slank middel. de verhouding hierin is doorslaggevend. er zijn hele testen gedaan met kinderen en deze wezen als mooiste altijd het plaatje aan met een vrouw met een slank middel en brede heupen.
de kinderen gaven ook zeer sterk een voorkeur voor dunnen mensen. de 'dikke' vonden ze het minst aardig, het snelst in staat tot stelen, zouden ze als eerst pesten, zou minder slim zijn etc. behalve aangeleerd zit het dus ook zeker in de genen om een voorkeur te hebben voor dunnere mensen.
ik weet dat het voor sommige mensen heel aanlokkelijk is om steeds te wijzen naar evolutie ja. feit is echter dat het bijvoorbeeld op de antillen juist zeer aantrekkelijk is als je dik bent en dat dik zijn je vroeger ook in europa heel aantrekkelijk maakte, omdat het betekende dat je meer dan genoeg te eten had en dus rijk moest zijn.quote:dit ligt ook in de lijn van de evolutie. vrouwen met brede heupen zouden beter kunnen baren en vrouwen met een slank middel zijn vruchtbaarder. (terwijl geen man hier over nadenkt als hij een lekker 'wijf' ziet natuurlijk).
vrouwen vallen op lange slanke mannen omdat deze beter in staat zijn te jagen (tegenwoordig: in de regel meer geld verdienen) en voor hun baby te kunnen zorgen.
mooi he, de natuur?
kijk dit is nou weer niet leuk...quote:
kijk ik heb ook een voorkeur voor slank maar dat wil niet zeggen dat stevig/ dik niet kan. het gaat om proporties. dik zonder tieten, dat is geen porem. bovendien is het hoe je ermee omgaat; ben je steviger dan moet je geen te strakke legging dragen of naveltruitjes.quote:op zondag 16 juli 2006 00:00 sc..maar ik blijf t moeilijk vinden om mezelf ervan te overtuigen dat het mogelijk zou zijn voor een man/jongen om op mij te vallen omdat ik te dik ben. ik heb immers ook al heel lang geen bewijs van het tegendeel meer gehad...
net de vriendin van mijn broer. geen lol mee te beleven omdat ze constant klaagt en onzeker is over te dik zijn. op stap met een magere doos die flauwvalt omdat ze nog niets gegeten heeft die dag is overigens ook niet alles.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam.
dat is een kwestie van smaakquote:op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef hebbedingetje het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar zodra een man een beginnend buikje of te gevulde billen/benen heeft haak ik af..en ik kan me eerlijk gezegd niet echt voorstellen dat ik opgewonden zou kunnen raken van een persoon met 4 lagen buik
het zal vast weer uitkomen op een 'kwestie van smaak'... ik ga toch liever voor een fris en fruitig uitziende "strak in zijn vel" man
ik weeg geloof ik 83/84 (ben aangekomenquote:op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef napalm het volgende:
[..]
kijk ik heb ook een voorkeur voor slank maar dat wil niet zeggen dat stevig/ dik niet kan. het gaat om proporties. dik zonder tieten, dat is geen porem. bovendien is het hoe je ermee omgaat; ben je steviger dan moet je geen te strakke legging dragen of naveltruitjes.
maar dat is enkel uiterlijk waar het omgaat wat veel belangrijker is:
[..]
net de vriendin van mijn broer. geen lol mee te beleven omdat ze constant klaagt en onzeker is over te dik zijn. op stap met een magere doos die flauwvalt omdat ze nog niets gegeten heeft die dag is overigens ook niet alles.
nee, ik vind dat ook niet zo leuk...maar gelukkig ben ik waarschijnlijk een stuk intelligenter dan degene die mij varken noemt...quote:
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zekerquote:op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, ik vind dat ook niet zo leuk...maar gelukkig ben ik waarschijnlijk een stuk intelligenter dan degeen die mij varken noemt...
ik hou van geen van beidenquote:op maandag 17 juli 2006 11:46 schreef zwaffel het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaakik vind het fijner om een man met een klein buikje en een torso met borsthaar na te kijken,dan een vent die breed is,een strak sixpack heeft en gespierde armen. daar hou ik absoluut niet van
en 4 lagen buik is not done. beetje buikje is best
waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om mensen varken te noemen? kijk alsjeblieft naar jezelf, schrale hengst.quote:op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef dickies het volgende:
[..]
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zeker![]()
* dickies knort
met flink is niks mis. met ongezond dik wel. ik val op wat tussen mager en dik zit. en ze moet een beetje kont hebben, en tieten natuurlijk. nou ja, gewoon een lekker wijf dus zijn.
ik zag gisteravond ook zulke reclames in bushokjes. "mark is blij met haar cup c. sandra is minder blij met zijn cup a."quote:op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
ik zag dezelfde postert ook in t bushokje hangen. daarop staat zoiets van : "van 75 tot 85 kilo" ofzoiets. ik had 't wel humor gevonden als ze de cijfers beide met 20 beneden hadden gedaan, just for the fun of it.
nee hoor. ik vind mezelf ook niet erg knap, en ik zou liever slank zijn. maar ik verlaag me niet tot het uitschelden van iemand vanwege uiterlijkheden. dat is namelijk naast onaardig ook nog eens heel dom.quote:op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef dickies het volgende:
[..]
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zeker![]()
* dickies knort
met flink is niks mis. met ongezond dik wel. ik val op wat tussen mager en dik zit. en ze moet een beetje kont hebben, en tieten natuurlijk. nou ja, gewoon een lekker wijf dus zijn.
ik zeg ook niet dat het raar is, ik zei dat ik het oppervlakkig vond. een man die alleen op dun viel, zou ik ook niet hoeven. ik wil niet bang hoeven zijn dat als ik tien kilo afval of aankom, dat mijn vriend me niet meer aantrekkelijk vindt. aantrekkingskracht hangt samen met allerlei aspecten van zowel innerlijk als uiterlijk, voor mij dan, en ik zou er echt niet op zitten te wachten als een man veel waarde hechtte aan mijn gewicht. of dat nu een hoog of een laag gewicht was.quote:op zondag 16 juli 2006 12:19 schreef pure-poison het volgende:
[..]
er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet. natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant. als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.
quote:op maandag 17 juli 2006 18:35 schreef nozem het volgende:
[..]
waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om mensen varken te noemen? kijk alsjeblieft naar jezelf, schrale hengst.
de dag dat jouw visie me boeit zal ik het even meldenquote:op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef nozem het volgende:
dickies/gf/schrale hengst/klootviool
je bent gewoon een redelijk onaangenaam persoon. af en toe een grove opmerking, prima. maar dit is gewoon kansloos. er komt verder ook niets zinnigs uit. je bijdrage is 0,0. in om het even welk topic.
en dat maakt ook allemaal niet uit en blablabla, het is maar een forum, maar persoonlijk heb ik jou bijzonder laag zitten.
daag. dickies.
het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of mijn visie je boeit. ik wide het gewoon even kwijt.quote:op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef dickies het volgende:
[..]
de dag dat jouw visie me boeit zal ik het even melden![]()
wat is een normale vrouw? er wordt te los met die termen gesmeten. alsof iedereen die daarvan afwijkt 'niet normaal' is.quote:op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef joeyt het volgende:
9 van de 10 mensen met overgewicht, en 80 kilo voor een normale vrouw is gewoon flink overgewicht, bewegen te weinig en eten niet naar behoren.
dus je bent volgens jou gelijk gehersenspoelt als je dikke vrouwen mooi vind..quote:op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef wouter100 het volgende:
het is de viva man die praten je weer allerlei brainwashed verhalen aan! whahahaha kom op zeg. ik ben iig in voor mijn vriendin met 1.80 en 65 kilo!
oke,ophouden. je doet engquote:op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef mikeymo het volgende:
gister zag ik een meisje lopen, b-cupje, hotpants aan en een paar strakke slanke benen eronder. dat zag er zeker niet verkeerd uit. dat is dan ook de algemene heersende schoonheidsideaal.
laatst zag ik op het strand een vol meisje lopen in bikini, wel dik, maar dik in proportie. dus flinke borsten in die bikini, een kjoet rond koppie, ronde kont, stevige dijen en geen afgetrainde buik maar eentje die gewoon een beetje rond liep. een beetje a la eerder genoemde kerry marie, maar dan waren de borsten nou ook weer niet zo groot, ik gok in dit geval een e-cup oid. dat zag er gewoon heerlijk uit.
ik denk dat er dus in mijn geval geen defenitie gemaakt kan worden. dus is mooi, dik is vies. het gaat om het totaal pakket, de uitstraling. ze is dik, maar resulteert dat in cellulitis of heeft ze een gladde huid verder... e.d. ik kijk, en dan kan het 50 of 120 kilo wegen, ik kan het in beide gevallen een mooie meid vinden, zolang het totaalbeeld maar klopt.
helemaal strak hoeft ook nietquote:op vrijdag 21 juli 2006 15:32 schreef mikeymo het volgende:
oh ja, waar ik een hekel aan heb is als er geklaagd wordt dat meiden te dik zijn terwijl er wellicht net een klein beetje huid niet helemaal strak over de botten ligt...
gewoon van die standaard meisje svan een kilo of 50 en dan is dat buikje net niet helemaal plat.. "wat een dik wijf man"
quote:op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef zwaffel het volgende:
[..]
helemaal strak hoeft ook nietals het maar strak is
idem dito hieroquote:op maandag 17 juli 2006 19:19 schreef kroekroek het volgende:
[..]
wat is een normale vrouw? er wordt te los met die termen gesmeten. alsof iedereen die daarvan afwijkt 'niet normaal' is.
aan het begin van dit topic zei iemand ook dat een 'normale vrouw' tussen de 45 en 55 kilo moet weten. dat vind ik echt belachelijk. als ik zo weinig zou wegen, zou ik zware anorexia hebben met mijn lengte.
een meisje uit mijn klas weegt wel iets van 45 kilo, maar zij is ook gelijk het kleinst van iedereen.
ligt aan het totaal plaatje zoals ik al zeg:quote:op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef zwaffel het volgende:
[..]
oke,ophouden. je doet eng
dus als ik tieten maatje e zou hebben,125kg zou wegen,dan zou je me nog willen neuken![]()
omfg jij bent echt zo smerig af en toe
![]()
quote:op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef sunshine2006 het volgende:
dat is gewoon ranzig en goor die foto daarboven waar de ribben doorheen schijnen!!! ga eens eten ofzo!!!
trouwens, een klein beetje houvast mag best wel hoor!!! maar gewoon niet teveel...
serieus,ik vind je ziekquote:op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef mikeymo het volgende:
[..]
ligt aan het totaal plaatje zoals ik al zeg:
onderstaande is ook geen 50 kilo, maar ik vind het lekkerder dan het gemiddelde catwalkmodel
[afbeelding]
en deze valt dan op het internet onder de term "plumper"
is fakequote:op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef sunshine2006 het volgende:
dat is gewoon ranzig en goor die foto daarboven waar de ribben doorheen schijnen!!! ga eens eten ofzo!!!
ja,maar dit is wel wat overdrevenquote:op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef sunshine2006 het volgende:
tis nog niet dik iig. er bestaat nog veel dikker, zoals dat filmpje van de vogeltjesdans. tgaat erom dat mensen die tussen slank en mollig in zitten bijvoorbeeld, ook best aantrekkelijk kunnen zijn, dan kan je tenminste nog ergens aan vastpakken ipv dat ze wegwaaien na een klein windje.
neuh, die heeft een niet zo charmant koppiequote:op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef zwaffel het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zie mikey dit wijf nog neuken![]()
![]()
omg. shut upquote:op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef mikeymo het volgende:
[..]
neuh, die heeft een niet zo charmant koppie
en zo is het maar net. s nachts als het licht uit is, is het toch fijner om een paar zachte ronde billetjes of een zacht buikje beet te kunnen pakken dan wanneer je de ribben voelt zitten op dat borstkastje met een a-cupjequote:it's unfortunate what we find pleasing to the touch and pleasing to the eye is seldom the same.
das toch een goed gewicht? ben je dan niet gewoon slank?quote:op vrijdag 21 juli 2006 16:33 schreef sunshine2006 het volgende:
klopt maar ik vind die standaard richtlijnen van gewicht en lengte die ik zo weleens hier in de topics zie beetje overdreven... op die manier zou ik zelfs als dik bestempeld moeten worden, terwijl ik echt niet hoef te klagen om mannelijke aandacht...
(ben 1.70m en 65 kg.).
spikealike ligt lekker op de bank met zijn voloptueuze vrouwquote:op vrijdag 14 juli 2006 16:32 schreef roellie80 het volgende:
[..]
net niet he
[..]
whehe.. long time no see
maar ik kom je in dit soort topics altijd weer tegen...
waar blijft spikealike trouwens?![]()
gaat prima hoor !!!quote:op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef paul_nl het volgende:
de kans dat je die tegen komt is uberhaupt nul.quote:op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef paul_nl het volgende:
idd... kan niet anders zeggen..quote:op vrijdag 21 juli 2006 16:53 schreef sunshine2006 het volgende:
maar die opmerkingen van sommige gozers hier??? echt zo van " en vrouw hoort tussen de 45 en 55 kg te wegen". zonder even verder te denken aan de lengte en de bouw...![]()
sneu is dat.
ja want 10 ton is never 100 kiloquote:op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef innovative het volgende:
[..]
de kans dat je die tegen komt is uberhaupt nul.
psiesquote:op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef psychodude_666 het volgende:
maar goed, zolang het gewicht enigszins proportioneel blijft gaat het gewoon om de uitstraling. een steviger meisje met een geweldige uitstraling is altijd 100x beter dan een meisjes met het lichaam van fotomodel maar een rotkop. hoofd/ bijbehorende uitstraling vind ik iig belangrijk.
amenquote:op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef psychodude_666 het volgende:
maar goed, zolang het gewicht enigszins proportioneel blijft gaat het gewoon om de uitstraling. een steviger meisje met een geweldige uitstraling is altijd 100x beter dan een meisjes met het lichaam van fotomodel maar een rotkop. hoofd/ bijbehorende uitstraling vind ik iig belangrijk.
eigenlijk gaat het daar toch gewoon om? dat het klikt, dat iemand leuk is, dat iemand (dankzij of ondanks, hoe je het maar bekijken wilt) haar of zijn uiterlijk gewoon een aantrekkelijk persoon is voor jou. en wat de buitenwereld er dan vervolgens van vindt? who cares.quote:op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef psychodude_666 het volgende:
beetje een late reactie, maar ik had precies hetzelfde toen ik dat artikel las. zoals het artikel op de voorkant en in de inhoudsopgave werd aangekondigd, klonk het alsof het ging over mannen die specifiek op dikke vrouwen vallen. maar in het artikel werden alleen maar mannen aan het woord gelaten die een dikke vriendin hebben en er niet zo mee zitten dat ze dik is. eentje zei zelfs dat het hem de eerste keer dat hij haar zag eigenlijk niet eens zo was opgevallen dat ze dik was. goed beschouwd sloeg dat hele artikel eigenlijk nergens op. wat is er bijzonder aan mensen die van hun partner houden gewoon zoals hij/zij is, inclusief eventuele schoonheidsfoutjes?quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef roellie80 het volgende:
zoiets ja
daar word de reclame over gemaakt toch...
vrouwen kunnen zich nogal druk maken over gewicht enzo, dan had ik verwacht dat er mannen aan het woord kwamen welke vertelde dat juist mooi te vinden.
nu krijg je een gesprek met een stel wat gewoon gelukkig is samen.. gewicht is niet zo boeiend enzo... nouja, prima.. maar wat heeft de doorsnee mollige meid eraan dan?
of is het toch leuk om te lezen.. ik ben dan ook niet de doelgroep natuurlijk
en wat is dan de toegevoegde waarde van een complete reclamecampagne?
ik heb de op dus gestuurd naar de redactie van viva,quote:op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
die heeft anders best een mooie kontquote:op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef freakers het volgende:
pak de gemiddelde baywatch griet. daarvan is het figuur perfect. dat mag smaller, maar zeker niet dikker. dan heb je weer het jeniffer lopez kont gehalte wat ik persoonlijk te vind. laat staan als die dames ouder worden.
hoe denk je dat dat zit bij een elsevier met de ene week philip de winter op de cover en de week erop abou jahjah, om maar wat te noemen?quote:op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef teigan het volgende:
stomme is dat op de viva van afgelopen week dus groot de kop staat:
"dik én gelukkig? dat kan niet" (dat was een uitspraak van iemand die mbv een maagbandje was afgevallen..)
het is dan zo tegenstrijdig, de ene keer dit, de andere keer dat op de voorpagina..
nee, niet echt.quote:op maandag 7 augustus 2006 15:34 schreef mikeymo het volgende:
[..]
die heeft anders best een mooie kont
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef milagro het volgende:
en als de dikke dames dát willen horen, dik is mooi, tja..... beetje suf.
ja dat lijkt mij dus ook maar blijkbaar hebben sommige vrouwen liever dat hij het dik-zijn ( slank zijn,klein zijn of whatever) negeert,ik heb er geen enkel probleem mee dat een man dat aantrekkelijk vind zolang het maar geen obsessie wordt natuurlijkquote:op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef merisse het volgende:
[..]
iedere vrouw wil toch horen dat haar partner haar uiterlijk aantrekkelijk vindt
![]()
ik heb die viva nog welquote:op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef roellie80 het volgende:
[..]
ik heb de op dus gestuurd naar de redactie van viva,
werd ik afgelopen weekend gebeld door een vriendin; "roel!.. je staat in de viva"![]()
hebben ze dus m'n reactie geplaatst. (wel jammer dat ik niks van de viva gehoord heb)
lees die post nu eens in zijn geheel en ruk zo'n zin niet uit de contextquote:op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef merisse het volgende:
[..]
iedere vrouw wil toch horen dat haar partner haar uiterlijk aantrekkelijk vindt
![]()
het gaat op de viva van deze week, niet die van 3 weken geledenquote:op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef ikiskoel het volgende:
ik heb die viva nog welmoet nu naar een afspraak, als ik terug kom zal ik het effe scannen en hier plaatsen!
precies wat de naam zegt,quote:op woensdag 9 augustus 2006 14:01 schreef n3cro_manc3r het volgende:
wat is een feeder precies? die term kwam ik in dit topic tegen![]()
beetje ziekelijk vind ik het wel..quote:op woensdag 9 augustus 2006 14:25 schreef roellie80 het volgende:
precies wat de naam zegt,
kortgezegd zijn dit mensen die het geil vinden om zijn/partner vet-te-mesten
ben regelmatig "porno" tegengekomen waarin een vrouw of man met een dikke glimlach zoveel mogelijk vette troep eet. is wel weer een geheel apparte fetish
kijk!..quote:op woensdag 9 augustus 2006 20:16 schreef n3cro_manc3r het volgende:
ik ken ook een meid die eerst wat 'voller' was maar wat is afgevallen, mocht ik ooit een relatie met haar krijgen dan zou ik het totaal niet erg vinden als ze weer wat aankwam zodat ze op haar oude gewicht of meer kwam. ik zou het zelfs erg mooi vinden en misschien wel stimuleren, ik weet niet als dat echt onder die 'feeder' term valt. maar bij haar gaat het gewicht alleen op de voor mij mooie plekken zitten zeg maar.
quote:na enig onderzoek zijn we met een team om de tafel gaan zitten en gaan we het
proberen! een site maken voor mannen die van volslank houden! en vrouwen die
volslank zijn in het buitenland word er al vollop gedate alleen in nederland hebben de mannen
en de vrouwen in deze catagorie nog niet de mogelijkheid om via het internet met
elkaar in contact te komen. het is overgens de bedoeling dat dit een serieuze site word met serieuze contacten en niet met vervelende mensen die rare dingen willen .
wat we nou willen is een adressen bestand opbouwen van mensen die geinteresseerd
zijn om op deze manier in contact met elkaar te komen en daarom vragen we jullie
medewerking! lijkt het je wat om met een volslanke man of vrouw in contact te komen of ben je
een volslanke vrouw of man? schroom dan niet! laat je adres achter en hoe sneller we een bestand hebben hoe eerder we kunnen beginnen!
tot nu toe hebben zich al 50 mannen en vrouwen aangemeld dus ik denk dat we snel
kunnen beginnen! alles word in discretie behandeld en in vertrouwen genomen en voor de eerste 100 mannen en vrouwen hebben we een gratis full member ship. ik hoop dat we in de toekomst veel mensen blij kunnen maken met deze site! we zie jullie reacties graag tegemoed! dus laat je horen! stuur een email dan kan ik je toevoegen in het bestand en krijg je zo snel mogelijk bericht!
groeten emmie
http://www.rubensdating.com/quote:op donderdag 10 augustus 2006 12:44 schreef pure-poison het volgende:
welke site is dat dan want dan ben ik toch wel weer nieuwsgierig...
quote:mensen mensen ... wat een negatieve kijk op alles!
tuurlijk heeft iedereen smaak voor een bepaalde man of vrouw en dat is alleen maar goed. maar ik snap niet dat iedereen hier zo hakt op het feit dat iemand valt op vrouwen die voller zijn.
alles wat hier gezegd word moet zo letterlijk worden genomen. hij zegt : je moet , jij zegt: ik moet niks.
ik ben zelf een dikke meid van 25 en ik merk dat mannen er heel veel moeite mee hebben om er voor uit te komen dat ze op volle/dikke vrouwen vallen. en ook de vrouwen zijn heel onzeker. ik heb er een marktonderzoek naar gedaan, en dat heb ik het niet over vrouwen van de dove reclame of van de vrouwen die maat 44 hebben. dan heb ik het over vrouwen die echt dik zijn. heel veel mensen zeggen dan : je moet afvallen dan ben je weer gezond. maar als jij met die vinger wijst en met open mond staart naar een te dikke vrouw, weetje wel dat er dan drie vingers naar jezelf wijzen?
het is vaak de mensen die zo staren en lachen die zorgen ervoor dat vrouwen zich niet meer de moeite waard voelen. het is niet de man die dan heel lang zijn best moet doen omdat tegendeel te bewijzen, want, die vrouw weet wel beter. zij loopt niet meer op straat want ze word aangestaard omdat ze dik is. ik heb het ook over dikke mannen! die hebben er ook last van !
het is haast een soort van handicap. ik weet het,.. ik zie het dagelijks. er loopt een dikke kont voorbij en de mannen die kijken achterom en lachen je recht in je gezicht uit. en dit is geen grapje! dit gebeurt! het is niet zo dat het mij gebeurt maar het is menig vrouw en man overkomen. tja... denk je dan... dat doen ze dan toch ook zelf?ze eten het zelf toch op? wat heb ik daar nou voor schuld aan? nou weetje... als je dan zo graag ziet dat die mensen dunner worden,.. staar ze dan niet zo na en loop ze niet belachelijk te maken in hun ding.
echt mensen... de wereld zou een beetje beter er van worden als je gewoon eens in hun ogen de wereld zou zien..
ik heb zelfs meegemaakt als vrouw uitgaant in een kroeg dat een jongen boos op mijn beste vriendin werd omdat ik naast haar stond. ik ben dik ja.. maar ik ben niet achterlijk of lelijk!
en ik geef jullie ook niet de schuld van mijn dikzijn want ik heb hetzelf opgegeten. het zou alleen zo geweldig van jullie zijn niet te bekritiseren maar er eens over na willen denken dat zulke mensen er ook zijn en je eens te verplaatsen in de gedachtengang van een ander.
want zij doen het elk moment van de dag.. ze stappen de deur uit.. gaan met de trein wil wel wat drinken... wat doe je? ok... cola ( de gedachte zegt dan >>>lekker cola!! je geweten zegt dan >>> laat ik maar cola light doen ..... )dus je neemt cola light.... de kassiere kijkt je aan.. haar ogen glijden over je lichaam( hmmm .. nu wel cola light? en als je thuis komt ga je weer "vreten"zeker)
als je nou denkt het scheit me niks ik neem gewone cola.. ( hmmmm... gewone cola? ja joh!! nog meer dikmakers ! zou je niet cola light nemen?)
wat ik wil zeggen is, beoordeel niet .. leef je leven laat hun ook hun leven hebben want als jij ervoor kunt zorgen door alleen maar te glimlachen naar zon persoon, zullen ze de volgende dag(en) met veel meer plezier aan de dag beginnen!en daar mag je trots op zijn!
groeten emmie
www.rubensdating.com ( half september is de site klaar...)
waarom dan het woord dik tussen haakjes?? als je zoveel zelfvertrouwen hebt dan had je het gewoon getypt.. maar nee het moet tussen haakjes want stel je voor dat ze denken dat je echt heel dik bent!!quote:
het staat tussen haakjes omdat ik niet mezelf niet zie als een dikke vrouw.quote:op zaterdag 12 augustus 2006 10:51 schreef b.a.trix het volgende:
[..]
waarom dan het woord dik tussen haakjes?? als je zoveel zelfvertrouwen hebt dan had je het gewoon getypt.. maar nee het moet tussen haakjes want stel je voor dat ze denken dat je echt heel dik bent!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |