abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39823511
vanmorgen op de radio hoorde ik een reclame van meidenblad viva over een reportage naar mannen die dik mooi vinden.

even later zag ik in een bushokje dezelfde reclame voorbij komen. "lees het nu in de viva voor maar ¤1"

nu ben ik ook wel een jongen die makkelijk op de dikste kan vallen, soms is een meid van 100kg gewoon veeel aantrekkelijker als haar vriendin met maatje 36. ik kan er dan ook wel voor uitkomen dat ik dik mooi vind.

ik heb net in de pauze de viva gekocht
omdat ik toch benieuwd was naar de reportage. net als dikke meiden die last hebben van de hype dik=lelijk weet ik op een andere manier hoe lastig het ook is voor een jongen om voor zoiets uit te komen.

heb hier net het artikel gelezen en het valt me toch wel enorm tegen.. ze slaan de plank toch wel lelijk mis. er word gesproken met stelletjes waarvan de meid 80 kilo weegt (nu vind ik dat al opzich niet dik) ook heeft ze al 2 kinderen.. dan is het helemaal niet meer appart. in mijn ogen geen dikke meiden.misschien 5kg boven het landelijk gemiddelde. vervolgens de mannen aan het woord over hun vriendinnen. ze reageren allemaal een beetje op dezelfde manier, het zijn gewoon volwassen mannen welke geen aandacht eraan besteden. "ik vind mijn vrouw heel lief en het stoort me totaal niet"

heel leuk allemaal.. maar geef je daarmee aan dat je op dikkere vrouwen valt? je bent verlieft geworden op iemand.. en toevallig woog deze persoon wat meer dan gemiddeld.

als ik een dikkere vriendin heb dan zal ik me er echt voor inzetten om ervoor te zorgen dat ze doorkrijgt dat ze voor mij de meest sexy meid is. hoe langer ik dat blijf doen heeft echt effect op hoe de meid zich zal gaan gedragen. ze voelen zich meestal echt een stuk zekerder van zichzelf, ze voelen zich gewaardeerd en mooier dan daarvoor. en dan krijg je daar ook echt een vrolijke vriendin voor terug

aangzien 90% van de mensen (en hier misschien wel 99%) een hekel hebben aan mensen zodra je meer dan 10kg te zwaar bent legt dat altijd weer een behoorlijke druk op dikke mensen.. vooral de vrouwen.

ik vind het dus gewoon jammer dat de viva niet mensen aan het woord laten welke gewoon dik echt mooi vinden ipv mensen die zich er gewoon niet aan ergeren. ik kan me goed voorstellen dat de dikkere medemens welke al weinig zelfvertrouwen heeft ook echt niet vrolijk gaat worden van het artikel. en dan gaat het notabene over de viva.. het blad voor vrouwen, mode gevoelens en al die andere onzin

misschien had ik dit beter in klb kunnen posten
laat de smilies maar achterwege in dit semi-pro-dik-topique
er zijn al genoeg bash-vet-topiques
pi_39823646
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:57:39 #3
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_39824066
80 kg is dik voor een vrouw, vrouwen moeten tussen 45 kg en 55 kg zijn
pi_39824122
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
ja, heerlijk is dat. een vrouw van 1.85 en 45 kilo. daar kan ik wel warm voor lopen inderdaad.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:59:32 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39824127
quote:
dat is nou juist het probleem. ze moeten helemaal niets, anderen vinden dat. een vrouw van 1,80 ofzo mag trouwens best iets meer wegen dat dat vliegengewicht....

ik val ook meestal op de wat slankere meiden hoor, maar een beetje houvast is gewoon helemaal niet verkeerd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:01:05 #6
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39824171
jij bent zo'n feeder heh?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:01:46 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39824190
quote:
joeyt in vermomming?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39824301
quote:
dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
pi_39824347
goede op trouwens.
pi_39824501
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:01 schreef robocock het volgende:
whehe.. da's weer een beetje het andere uiterste he
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef black_tulip het volgende:
goede op trouwens.
pi_39824506
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:

[..]

dat is voor veel vrouwen juist veel te mager. 45 kg is het ideale gewicht bij 1.50, 55 bij 1.65. 55 kg bij 1.80 levert een bmi van 17 op, dat is te weinig. voor een vrouw van 1.80 is het ideale gewicht 65.
jeej! dat ben ik!
Noot noot.
pi_39824588
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef black_tulip het volgende:

[..]

hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....
pi_39824663
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:

[..]

hey we hebben het wel over vrouwen he; die moeten toch altijd weer iets onder het ideal gewicht zitten....
ik vind mezelf wel goed zo
Noot noot.
pi_39824857
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef zatoichi het volgende:

[..]

overigens ben ik zelf momenteel, ook volgens de bmi, net iets te dik
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 juli 2006 @ 16:25:47 #15
22592 crew  Ole
pi_39824904
roellio
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:30:21 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39825037
voloptueuze vrouwen roeleren
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_39825100
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:25 schreef ole het volgende:
roellio
net niet he
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:30 schreef mikeymo het volgende:
voloptueuze vrouwen roeleren
whehe.. long time no see

maar ik kom je in dit soort topics altijd weer tegen...
waar blijft spikealike trouwens?
pi_39825178
het feit dat je er expliciet aandacht aan schenkt, geeft al aan dat het om iets afwijkends zou gaan. in de zin van: 'oh, wat bijzonder zeg! een man die zijn dikke vrouw gewoon mooi vindt! soohee!'
maar daar is de viva natuurlijk erg goed in.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:36:34 #19
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39825188
eensch met roellio
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39825330
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:36 schreef emilie het volgende:
het feit dat je er expliciet aandacht aan schenkt, geeft al aan dat het om iets afwijkends zou gaan. in de zin van: 'oh, wat bijzonder zeg! een man die zijn dikke vrouw gewoon mooi vindt! soohee!'
maar daar is de viva natuurlijk erg goed in.
geloof me, op fok is het wel bijzonder
irl hoeft dat inderdaad niet zo te zijn. het gaat mij er alleen meer om dat de viva reclame maakt met "kijk meiden!.. er zijn wel mannen voor jullie!" en vervolgens blijkt dat het de mannen uit het interview eigenlijk niet boeid of ze wat dikker is.

ik ben niet een man van "het kan me niet schelen hoe dik je bent".. ik ben meer van "wat ben jij mooi dik!" dat heeft een dikkere vrouw ook liever denk ik.. maar de viva "helpt" niet echt door de dames meer zekerheid te geven over hun lichaam, wat ik wel een beetje verwacht had
pi_39825336
quote:
zat ik ook aan te denken

maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
pi_39825444
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
maar serieus, je kan toch ook de viva aanschrijven over het artikel, misschien wordt het positief opgepakt en komt er een nader artikel.
ik zat er serieus aan ta denken..
maar ik had zoiets van... ff kijken wat fokkend nederland er van vind
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:48:12 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39825552
quote:

[..]

zat ik ook aan te denken

zit je me weer te volgen... ga werken jij
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 juli 2006 @ 16:48:21 #24
22592 crew  Ole
pi_39825556
roellie80

zo beter..

ik dacht eik toen ik de tt las: daar gaan we weer met een bash topic..
vandaar...

[ Bericht 30% gewijzigd door Ole op 14-07-2006 17:01:54 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_39826108
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef ole het volgende:
roellie80

zo beter..

ik dacht eik toen ik de tt las: daar gaan we weer met een bash topic..
vandaar...
... altijd als ik een topique open komen er reacties over roellio
pi_39826265
ik snap het probleem eigenlijk niet zo.

je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.

maar jij wilde een reportage zien over mannen die enkel op dik vallen?
want dat steekt de dikkerds een hart onder de riem of zo?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39826405
't grappige is dat ik ook een dame ken die vindt dat ze een te 'dikke kont' heeft, terwijl juist haar omgeving er zich dagelijks op rukt.

ligt voor mij trouwens compleet aan de vrouw of ik vind of zij mooi-dik of te dik is. maar zodra ze vragen of ik vind dat ze dik zijn zal ik steevast "ja!" antwoorden. zulke vragen zijn te vanzelfsprekend om een serieus antwoord op te geven.
pi_39826433
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:

je hebt hier te maken met mannen die gewoon op de vrouw vallen ongeacht haar figuur, dun of dik.

zoiets ja

daar word de reclame over gemaakt toch...
vrouwen kunnen zich nogal druk maken over gewicht enzo, dan had ik verwacht dat er mannen aan het woord kwamen welke vertelde dat juist mooi te vinden.
nu krijg je een gesprek met een stel wat gewoon gelukkig is samen.. gewicht is niet zo boeiend enzo... nouja, prima.. maar wat heeft de doorsnee mollige meid eraan dan?
of is het toch leuk om te lezen .. ik ben dan ook niet de doelgroep natuurlijk
en wat is dan de toegevoegde waarde van een complete reclamecampagne?
pi_39826472
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef milagro het volgende:

als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.

roellio had betaald voor een viva met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen en is dus flink gepwnd t.w.v. ¤ 2,50 (of wat kost een viva eigenlijk these days??).
twee violen en een trommel en een fluit
pi_39826570
zeg roellio, hoe zijn de plaatjes bij het artikel eigenlijk.
pi_39826660
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef roellie80 het volgende:

[..]

zoiets ja

vrouwen kunnen zich nogal druk maken over gewicht enzo, dan had ik verwacht dat er mannen aan het woord kwamen welke vertelde dat juist mooi te vinden.
nu krijg je een gesprek met een stel wat gewoon gelukkig is samen.. gewicht is niet zo boeiend enzo... nouja, prima.. maar wat heeft de doorsnee mollige meid eraan dan?
ms denk je iets teveel namens de dikke vrouw
of zoek vooral jij bevestiging voor jouw smaak

ben je als vrouw alleen dan getroost en op je gemak als je exact voldoet aan een specifieke voorkeur, of juist als je er niet aan voldoet en iemand toch gek op je is.

gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
pi_39826691
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:17 schreef roquefort het volgende:

[..]

als je adverteert met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen - is dat een titel die de lading niet dekt als in het artikel alleen mannen staan die toevallig een dikke partner hebben.

roellio had betaald voor een viva met een artikel over mannen die op dikke vrouwen vallen en is dus flink gepwnd t.w.v. ¤ 2,50 (of wat kost een viva eigenlijk these days??).
whehe...
zoals ik al aangaf val ik wel op dikkere vrouwen
dus was ik wel benieuwd naar de verhalen van "lotgenoten" helemaal toen ik vanmorgen tot 3x toe er reclame over gezien had.

deze editie koste slechts ¤1, dat mocht de pret dus ook niet drukken

en de foto's?.. ik weet niet waar je naar op zoek bent.. maar.. de foto's zijn die ene euro dan weer niet waard
pi_39826915
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:

ms denk je iets teveel namens de dikke vrouw
of zoek vooral jij bevestiging voor jouw smaak

ben je als vrouw alleen dan getroost en op je gemak als je exact voldoet aan een specifieke voorkeur, of juist als je er niet aan voldoet en iemand toch gek op je is.

gewicht ligt natuurlijk gevoeliger dan bv haarkleur, maar als een vent vooral op blond valt en dan toch ineens op mij, moet ik daar dan onzeker van worden, of juist niet?
ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.

als ik op een dikkere dame in een dicotheek af stap en vertel haar dat ik haar erg knap vind dan geloven ze dat noooit. waarom niet?.. zou ik dat dan alleen maar zeggen om ze in bed te lullen

ik heb een vriendin gehad (90kg) welke zichzelf echt niet mooi vond.. nadat ik haar maanden lang heb duidelijk gemaakt dat ze voor mij dus echt wel super sexy was heeft dat haar vrolijker gemaakt en ze voelde zich er echt beter bij (je moet het natuurlijk wel menen ).. daar heeft ze me lang nadat het uit was nog vaak voor bedankt.

maar zo heb ik ook een vriendin gehad (100kg) welke in de publiciteit is geweest (tv, krant internet) en ik hoefde haar nergens van de overtuigen.. ze kreeg dagelijk 30 fanmails van geile mannetjes die er wel ff overheen wilden

over het algemeen vinden ze zichzelf gewoon lelijk, te dik

maar op je vragen.. jij bent hier de vrouw toch ... dan kan jij er beter antwoord op geven dan ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2006 17:33:55 ]
pi_39826962
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef milagro het volgende:

ik snap sowieso niet dat jij niet stampvoetend door het leven gaat, omdat er godverredomme mannen zijn die het in hoofd halen om op blonde vrouwen te vallen, de fucking bitches!
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_39826985
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef roellie80 het volgende:

[..]

..
en de foto's?.. ik weet niet waar je naar op zoek bent.. maar.. de foto's zijn die ene euro dan weer niet waard
dan hou ik het op het gratis grote volslanke fokkers fototopic.
pi_39827063
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef roellie80 het volgende:

[..]

ik kan natuurlijk alleem maar uit mezelf spreken. en wanneer ik een aantal feiten voor mezelf op een rijtje zet dan heb ik vaak wel gemerkt dat veel dikkere vrouwen zichzelf in elk geval niet mooi vinden.

als ik op een dikkere dame in een dicotheek af stap en vertel haar dat ik haar erg knap vind dan geloven ze dat noooit. waarom niet?.. zou ik dat dan alleen maar zeggen om ze in bed te lullen

ik heb een vriendin gehad (90kg) welke zichzelf echt niet mooi vond.. nadat ik haar maanden lang heb duidelijk gemaakt dat ze voor mij dus echt wel super sexy was heeft dat haar vrolijker gemaakt en ze voelde zich er echt beter bij.. daar heeft ze me lang nadat het uit was nog vaak voor bedankt.

maar zo heb ik ook een vriendin gehad (100kg) welke in de publiciteit is geweest (tv, krant internet) en ik hoefde haar nergens van de overtuigen.. ze kreeg dagelijk 30 fanmails van geile mannetjes die er wel ff overheen wilden

maar op je vragen.. jij bent hier de vrouw toch ... dan kan jij er beter antwoord op geven dan ik.
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer

onzekerheid zit in je, en al kun je objectief wel met de ander meegaan ('ja ik zie er best leuk uit") subjectief voelt dat niet zo.

en als je je aantrekkelijkheid laat bepalen door mails van geile mannetjes, dan ben ik wel zo vreselijk aantrekkelijk
iedere dame die expliciet met foto's of bepaalde meningen, uitlatingen (sex) zich op internet begeeft, krijgt dergelijke aandacht, hoor, volgens mij, mooi of lelijk, dik of dun.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:38:16 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39827119
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.

neukteugel aanwezig is een +punt zeg maar.

dik is voor mij wanneer een neukteugel overgaat in zadeltassen, en dat is voor mij net weer een beetje té.

ik zou er ook voor passen om een zeer dikke vrouw helemaal ''mooi'' te praten in de relatie, blijf realistisch. op het moment dat je relatie uitgaat (kan gebeuren he), dan krijgt ze een nogal vervelende terugblik.
pi_39827138
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:

[..]

pff, jij hebt duidelijk nooit een relatie gehad met een vrouw.
en nooit die vraag "schat, heb ik een dikke kont....?" hoeven beantwoorden.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:40:02 #39
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39827173
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:

[..]

kutvraag is dat idd.
wat je ook zegt, het is toch fout.
pi_39827256
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

kutvraag is dat idd.
"ach, je zegt maar wat! "

vrijdag 14 juli 2006 @ 17:43:04 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39827283
lichaamsgewicht is maar 1 van de factoren die de aantrekkelijkheid beinvloeden, en zolang een in normale proporties is maakt het weinig uit. al moet het boven en onder wel in verhouding zijn.

wat ik persoonlijk wel een zware afknapper vind zijn die biatches die trots zijn op hun ass en er mee rondzwaaien. dát is wel weer onsmakelijk.

stevige vrouwen zijn overigens vaak uiterst intolerant tegenover slankere soortgenoten en dat maakt de klagende exemplaren soms wat hypocriet.
Vampire Romance O+
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:43:47 #42
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39827300
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

kutvraag is dat idd.
ik heb die vraag werkelijk nog nooit gesteld en/of gehoord.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:45:34 #43
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39827346
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef hugsterr het volgende:

[..]

ik heb die vraag werkelijk nog nooit gesteld en/of gehoord.
tsja, maar jouw vrouw heeft dan ook geen dikke kont

heb ik me laten vertellen
pi_39827369
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:38 schreef roquefort het volgende:

[..]

ik val niet op vrouwen, niet op dikke konten, en ik heb er zelf ook geen, en stel derhalve die vraag ook niet, ik stel sowieso liever geen vragen waarvan ik weet dat het antwoord me niet gaat bevallen

mijn ex vroeg me altijd of ie 'some ugly cream' mee moest nemen van de taxfree, nou dat was me een klap iedere keer, hoor.
ik bedoel dus, die onzekerheid zit hem niet in het lakonieke antwoord., reactie, plaagstootje, van de ander, het zit hem in jezelf, en als het er eenmaal zit, krijg je het lastig weg, en dus ook niet door een partner of een partner in spé die dagelijks tegen je zegt dat dik mooi is, want dik is niet mooi, dat is ook maar een mening, niet waar.

en als de dikke dames dát willen horen, dik is mooi, tja..... beetje suf.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:46:47 #45
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39827380
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:45 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

tsja, maar jouw vrouw heeft dan ook geen dikke kont

heb ik me laten vertellen
ik heb geen vrouw, ik ben zelf een vrouw.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:48:08 #46
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39827410
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef hugsterr het volgende:

[..]

ik heb geen vrouw, ik ben zelf een vrouw.
quote:

geslacht man
geb. datum 23-05-1985
relatie getrouwd met ijsmeis
\dat dus
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:51:26 #47
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39827492
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:48 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

[..]

\dat dus
ik ben een kloon.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:52:59 #48
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39827536
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef hugsterr het volgende:

[..]

ik ben een kloon.
van
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:53:47 #49
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39827562
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:52 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

van
mezelf.

ga eens ontopic .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:04:24 #50
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39827815
quote:
tuulk ik ben 1.83m zou fucking niet best zijn als ik 45 of 55 kg zou wegen. ik woog ooit 90. toen kwam de zomer,en ben ik gewoon minder gaan snoepen. nu weeg ik 81. ik heb een klein buikje,ja,dat klopt. imho ben ik niet dik,maar wie ben ik

al erger ik me wel aan dat buikje. enkel mag die er niet af van iemand hiero in dit topic

maar come om. "vrouwen moeten" wie bepaalt dat? jij?
pi_39828197
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef hugsterr het volgende:

[..]

ik ben een kloon.
handig van je
pi_39829166
ik zou op wat stevigere meisjes kunnen vallen, maar niet te....
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_39829394
zwaarder dan 75 moet het voor mij echt niet worden. ben zelf 70 en geen zin om teveel gewicht op me te hebben. en als het wel een meid van 80 is en de proporties zijn goed dan is ze ook al een stuk langer als mij.
pi_39830190
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:01 schreef copycat het volgende:

[..]

joeyt in vermomming?
ik dacht hetzelfde na die reactie
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_39830341
ik heb trouwens liever iemand die niet expliciet benadrukt van: 'goh, wat ben jij mooi dik'.
geef mij er maar één die het niet hoeft te benadrukken door 'dát nog eens extra te benoemen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:19:43 #56
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39831187
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

handig van je
jump had hem allang door mop .
pi_39832264
zolang die vrouwen maar niet beginnen met "maar ik ben toch mooi van binnen" of iets in die zin.
^_
pi_39833894
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef roquefort het volgende:
zeg roellio, hoe zijn de plaatjes bij het artikel eigenlijk.

en deze week maar 1 euro.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:56:20 #59
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39833971
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:01 schreef copycat het volgende:

[..]

joeyt in vermomming?
80 kilo is ook dik... jesus waar praten we over...

over dikke wijven blijkbaar
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:59:44 #60
88139 JoeyT
pi_39834082
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 19:46 schreef pheno het volgende:

[..]

ik dacht hetzelfde na die reactie
sinds wanneer heb ik een kloon nodig voor dikkerdjes spotten?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:03:40 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39834207
quote:
ik moet helemaal geen lattenbodem zijn.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:08:02 #62
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39834341
ts, vind je dik altijd mooi, of zijn er ook wel situaties waar in je het liever niet hebt?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:11:01 #63
88139 JoeyT
pi_39834439
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
pi_39835200
absoluut geen probleem met dik (+130 kilo wordt een ander verhaal).
wat ik van belang vind is dat alles in proporties is: 100kg wegen en een aa cup hebben is geen gezicht (sorry als ik hier iemand mee beledig)
pi_39835280
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef lampekap666 het volgende:
absoluut geen probleem met dik (+130 kilo wordt een ander verhaal).
wat ik van belang vind is dat alles in proporties is: 100kg wegen en een aa cup hebben is geen gezicht (sorry als ik hier iemand mee beledig)
aa cup met 100 kilo? weinig kans.
maar aan je borstgrootte doe je toch weinig.
pi_39835562
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef syll het volgende:

[..]
aa cup met 100 kilo? weinig kans.
om maar even aan te geven dat de proporties moeten kloppen imho.
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef syll het volgende:

[..]
maar aan je borstgrootte doe je toch weinig.
heb je natuurlijk niet helemaal gelijk in
en dat betekent natuurlijk nog niet dat ik het mooi moet vinden
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:51:48 #67
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_39835580
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam. een vrouw die onzeker is over haar lichaam zal zich ook sexueel niet volledig kunnen laten gaan. licht gedimd, buikje inhouden etc.

ik ben zelf 1.76 en 74 kilo. hier ben ik helemaal blij mee en moet ook zeggen dat ik wel de mazzel heb dat alles op de juiste plek zit. want de verhoudingen zijn eigenlijk nog veel belangrijker dan het gewicht.
pi_39835772
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam. een vrouw die onzeker is over haar lichaam zal zich ook sexueel niet volledig kunnen laten gaan. licht gedimd, buikje inhouden etc.
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.
quote:
ik ben zelf 1.76 en 74 kilo
pi_39835967
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)

ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
01-08-2008
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:08:12 #70
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_39836116
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef lampekap666 het volgende:

[..]

hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.
[..]

ik heb drie kinderen...
heeft wel weer even geduurd voordat ik weer een middel had. maar heb nu het idee dat ik er beter uitzie dan ooit...

met je vrouw komt het vast ook weer goed. jij moet alleen even geduld hebben en accepteren dat je de eerste plaats met je dochter moet delen.

(en bedankt voor het compliment)
pi_39836344
graag gedaan
pi_39837721
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)

ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?
ik ben zelf ook niet echt dun. maar ben zelfverzekerd genoeg om die opmerkingen niet aan te hoeven horen. niemand hoeft mij te benadrukken hoe 'mooi' ik ben. dit zie ik zelf wel. tegen een slanke vrouw zeg je toch ook meestal niet: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. tenminste. ik neem aan dat je dat slanke er dan toch uit laat.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:52:42 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39847634
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef madmarco het volgende:
zolang die vrouwen maar niet beginnen met "maar ik ben toch mooi van binnen" of iets in die zin.
pi_39847867
sorry heb wel eens een date gehad met een forsere vrouw
maar hoe lief en leuk ze ook was, mijn vlinders vielen dood naar beneden.

er zijn genoeg mannen die het mooi vinden hoor, maar ik gewoon niet.
♥ K, N, R en F ♥
pi_39849381
quote:

[..]

onzekerheid zit in je, en al kun je objectief wel met de ander meegaan ('ja ik zie er best leuk uit") subjectief voelt dat niet zo.

en als je je aantrekkelijkheid laat bepalen door mails van geile mannetjes, dan ben ik wel zo vreselijk aantrekkelijk
iedere dame die expliciet met foto's of bepaalde meningen, uitlatingen (sex) zich op internet begeeft, krijgt dergelijke aandacht, hoor, volgens mij, mooi of lelijk, dik of dun.
onzekerheid heeft feitelijk natuurlijk niks met je gewicht te maken, maar het mag toch duidelijk zijn dat wanneer je merkt dat veel mensen je uiterlijk (qua gewicht) lelijk vinden dat dat invloed heeft op je onzekerheid

en die geile mailtjes bedoelde ik om aan te geven dat er dus kennelijk genoeg mannen zijn welke wel expleciet voor dik kiezen, ook al zullen de meeste dit niet zomaar toegeven
pi_39849475
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef syll het volgende:
ik heb trouwens liever iemand die niet expliciet benadrukt van: 'goh, wat ben jij mooi dik'.
geef mij er maar één die het niet hoeft te benadrukken door 'dát nog eens extra te benoemen.
nee, dat klopt

ook al vind hij het mooi dan hoe je het zelf nog niet op die manier te horen.. dat lijkt weer meer op dat "feeder" gebeuren.
maar ook al vind je jezelf te dik en je vriend vind je echt een prachtmeid dan vind je dat vast niet heel vervelend
pi_39849540
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:08 schreef alicey het volgende:
ts, vind je dik altijd mooi, of zijn er ook wel situaties waar in je het liever niet hebt?
ik zal er niet altijd expleciet naar kijken,
de meeste viendinnen die ik gehad heb waren ook "gewoon" maatje 36-40

dik is ook niet zomaar mooier.. het moet wel mooi in proporties zitten
maar over het algemeen zal ik eerder een maatje 44 kont nastaren ipv een maatje 36
dat is voor mij mooier, opwindender, vrouwlijker.

maar daarin zal ik dan wel een vreemde snuiter zijn
pi_39849607
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:

kijk, jij begrijpt het

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2006 14:13:03 ]
pi_39849699
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef syll het volgende:

[..]

ik ben zelf ook niet echt dun. maar ben zelfverzekerd genoeg om die opmerkingen niet aan te hoeven horen. niemand hoeft mij te benadrukken hoe 'mooi' ik ben. dit zie ik zelf wel. tegen een slanke vrouw zeg je toch ook meestal niet: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. tenminste. ik neem aan dat je dat slanke er dan toch uit laat.
wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?

het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
pi_39849741
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:

[..]

wanneer jou vriend vaak tegen jou zou zeggen dat je een "lekker dikke kont hebt" dan zal je dat op een gegeven moment wel gaan geloven en zal je je zelf er alleen maar zekerder door voelen. ook al baal je van je eigen kont, wanneer hij het mooi vind dan ben je daar toch blij mee?

het is toch (helemaal voor vrouwen) altijd nodig/lekker om gecomplementeerd te worden over wat dan ook
als dat zo zou zijn, was de tt een eenmalige vraag geweest, en geen over en over gestelde, waarbij het antwoord altijd in twijfel getrokken wordt
pi_39849875
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef roellie80 het volgende:

[..]

natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.
maar sorry, ik heb geen man nodig om mezelf zekerder te gaan voelen.
pi_39850234
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:

[..]

natuurlijk is het af en toe fijn om complimentjes te krijgen. maar dit kan best door het 'dikke' erbij af te laten. zeg dan gewoon dat ik een lekkere kont heb. of een lekker lichaam. of whatever.
prima, hoeft ook niet

de meningen zijn hierover soms wel een beetje verdeeld.. ik heb ze gekend welke het niet nodig hadden, er ook niet om vroegen.. maar zich er uiteindelijk wel een stuk beter/zekerder door voelden.

ik probeer ook niemand wat op te leggen natuurlijk, gewoon benieuwd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:35:39 #83
88139 JoeyT
pi_39850328
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef syll het volgende:

ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelen
pi_39850497
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:35 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik heb wel vrouwen nodig om mezelf zekerder te voelen
ach kind toch..
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:46:53 #85
88139 JoeyT
pi_39850605
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:22:04 #86
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39853366
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef joeyt het volgende:

[..]

uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:23:32 #87
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39853402
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 16:22 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

uit recentellijk onderzoek is gebleken dat mensen met een laagje spek om de botten in veel betere conditie verkeren en gezonder leven als die arme scharminkels van een hockey/breezah sletten vereniging.
ah.

bron?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:25:46 #88
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39853484
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef robocock het volgende:

[..]

ah.

bron?
grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.
quote:
gewicht

maar behalve de eigen inschatting en de fitheidsnorm, bleek ook een derde mogelijke graadmeter niet betrouwbaar. de body mass index (bmi), een maat voor overgewicht, bleek wel meer te zeggen over de fitheid, maar nog niet genoeg. bijna 40 procent van de onderzochte deelnemers van de gezondheidstest was goed op gewicht, maar had toch een slechte conditie. van de mensen die te zwaar waren, was 56 procent fit tot zeer fit.

omdat de conditie een belangrijke graadmeter is voor de algemene gezondheid, blijft een betrouwbare conditietest noodzakelijk om gezondheidsrisico's vast te stellen, concludeert tno.
bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.html
pi_39853859
ik heb geen hekel aan dikke mensen, alleen een hekel aan dikke mensen die zeuren en zeuren dat ze te dik zijn maar te lui om er iets aan te doen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:15:11 #90
88139 JoeyT
pi_39856310
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef thethirdmark het volgende:

[..]

grootschalig in het nieuws geweest omdat zorgverzekeraars nu niet meer mensen met overgewicht kunnen weigeren.
[..]

bron: http://www.nu.nl/news/767(...)chatten_fitheid.html
bmi is dan ook gewoon geen goede maat voor overgewicht. goed gespierde mensen hebben een te hoge bmi terwijl ze een dijk van een conditie hebben. dus is logisch dat dat niet gebruikt kan worden
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:17:03 #91
88139 JoeyT
pi_39856351
9 van de 10 mensen met overgewicht, en 80 kilo voor een normale vrouw is gewoon flink overgewicht, bewegen te weinig en eten niet naar behoren.
pi_39856624
quote:
ze voelen zich meestal echt een stuk zekerder van zichzelf, ze voelen zich gewaardeerd en mooier dan daarvoor. en dan krijg je daar ook echt een vrolijke vriendin voor terug
ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.
er zijn er maar heeeeeeel weinig die te dik zijn (lees: vatsig) en daar niets aan kunnen doen.

het is gewoon een welvaartsprobleem en als ze nou gewoon wat minder vreten naar binnen schuiven dan hoef ik niet net te doen alsof ik dikke en vatsig mooi vind, want dat vind ik niet!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39856629
zo, en nu ga ik ff buffellen, want ik kan gelukkig wel zoveel vreten als ik wil
zonder maar een kilo aan te komen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:32:04 #94
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_39856710
ik hou ook wel van een maatje meer eigenlijk...
niet mis mee
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:32:22 #95
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_39856719

zoiets vind ik wel lekker
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:27:19 #96
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39858092
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 18:27 schreef vosss het volgende:

[..]

ze kunnen ook gewoon minder eten roellio.
er zijn er maar heeeeeeel weinig die te dik zijn (lees: vatsig) en daar niets aan kunnen doen.

het is gewoon een welvaartsprobleem en als ze nou gewoon wat minder vreten naar binnen schuiven dan hoef ik niet net te doen alsof ik dikke en vatsig mooi vind, want dat vind ik niet!

geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.
pi_39858942
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:24 schreef black_tulip het volgende:

[..]

overigens ben ik zelf momenteel, ook volgens de bmi, net iets te dik
van dat bmi-gedoe trek ik me niets meer aan...zouden meer mensen moeten doen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:21:06 #98
88139 JoeyT
pi_39859376
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 19:27 schreef sjowhan het volgende:

[..]

geloof me, minder eten naar binnen schuiven is vaak niet het probleem; sommigen hebben de bouw van hun ma of pa, je kan daar dan ook niets aan doen. natuurlijk wel 3x per week trainen in een sportschool en letten op wat je eet, maar of 't er allemaal afgaat wat er af zou moeten? ik betwijfel het ten zeerste.
ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:00:10 #99
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_39860194
quote:
mijn god! van 1m50 zeker
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:45:42 #100
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39861365
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik heb ook de aanleg van mn ouders. beide flink overgewicht. verschil is dat ik gewoon 5 keer per week aan sport doe en goed eet. tot mn 16e ben ik overigens altijd dik geweest.
dat is dus ook gewoon de reden, ik merk zelf nu dat doordat ik minder beweeg (normaal fietste ik rond de 20-25km/dag, heen & weer naar school; nu is 't 15 minuten fietsen, dus 8-9km/dag) ik meer op me eetpatroon moet letten, anders kom ik gewoon aan. ik heb daarom ook besloten om maar de sportschool te bezoeken, zodat het gewicht weer op peil komt zoals ik was toen ik grotere stukken fietste.
natuurlijk kan je niet altijd letten op je gewicht en wat je eet, komop; ik vind het heerlijk om in de weekenden een biertje te doen, en een grote bak chips te pakken en die onder een filmpje/gamen/whatever lekker leeg te kanen. dat moet ook gewoon kunnen, zonder dat er gelijk weer een bel gaat rinkelen dat je een kilo bent aangekomen...
  zondag 16 juli 2006 @ 00:00:11 #101
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39865109
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef roellie80 het volgende:

[..]

onzekerheid heeft feitelijk natuurlijk niks met je gewicht te maken, maar het mag toch duidelijk zijn dat wanneer je merkt dat veel mensen je uiterlijk (qua gewicht) lelijk vinden dat dat invloed heeft op je onzekerheid
precies!

ik ben lange tijd algeheel zeer onzeker geweest, maar sinds een paar jaar is die onzekerheid op veel gebieden wel weggevallen. ik weet dat mensen me een leuke, toffe meid vinden. ik heb veel vrienden, een goed sociaal leven, ik ben best tevreden met mijn koppie, heb een leuke baan, daar zit t m niet in...maar ik blijf t moeilijk vinden om mezelf ervan te overtuigen dat het mogelijk zou zijn voor een man/jongen om op mij te vallen omdat ik te dik ben. ik heb immers ook al heel lang geen bewijs van het tegendeel meer gehad...

en ik weet dat dat dan wel weer gedeeltelijk ligt aan mijnonzekerheid waardoor ik minder opensta voor mannen en andere signalen afgeef...

dus ik zou t inderdaad best fijn vinden om te lezen dat er mannen zijn die op vollere meiden vallen, zelf geen 180 kilo wegen (ik val zelf namelijk niet op dik) en ook geen enge tubgirl fetisjisten zijn....

het is echt heel moeilijk om jezelf ervan te overtuigen dat je mooi genoeg bent als je commentaren leest en hoort over vette koeien van 80 kilo... 80...man...ik wou dat ik 80 woog....

t is niet voor niks dat mijn zelfvertrouwen vooruit gaat met het dalen van de kilo's (12 down, 20 to go...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:18:29 #102
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39865650
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

precies!

ik ben lange tijd algeheel zeer onzeker geweest, maar sinds een paar jaar is die onzekerheid op veel gebieden wel weggevallen. ik weet dat mensen me een leuke, toffe meid vinden. ik heb veel vrienden, een goed sociaal leven, ik ben best tevreden met mijn koppie, heb een leuke baan, daar zit t m niet in...maar ik blijf t moeilijk vinden om mezelf ervan te overtuigen dat het mogelijk zou zijn voor een man/jongen om op mij te vallen omdat ik te dik ben. ik heb immers ook al heel lang geen bewijs van het tegendeel meer gehad...

en ik weet dat dat dan wel weer gedeeltelijk ligt aan mijnonzekerheid waardoor ik minder opensta voor mannen en andere signalen afgeef...
waarom zou het niet kunnen dan? natuurlijk zijn er mannen&jongens die niet op een dikkere vrouwen vallen, maar dat is niet de gehele nederlandse mannen-bevolking. er vallen echt wel mannen op dikkere vrouwen, that's for sure, alleen dien je er niet naar te zoeken, maar moet 't zich voordoen. je kan natuurlijk gaan denken dat het helemaal niet meer gebeurd, maar dat heeft alleen maar invloed op je -juist groeiende- zelfvertrouwen. ga lekker door met je leven, en voordat je 't weet is er een leuke vent die meer van je wilt weten dan alleen je naam
quote:
dus ik zou t inderdaad best fijn vinden om te lezen dat er mannen zijn die op vollere meiden vallen, zelf geen 180 kilo wegen (ik val zelf namelijk niet op dik) en ook geen enge tubgirl fetisjisten zijn....

het is echt heel moeilijk om jezelf ervan te overtuigen dat je mooi genoeg bent als je commentaren leest en hoort over vette koeien van 80 kilo... 80...man...ik wou dat ik 80 woog....
hey, dat zijn mannen/jongens die op slank/mager vallen.. "vette" koeien van 80kg? in mijn ogen is dat nog steeds slank
quote:
t is niet voor niks dat mijn zelfvertrouwen vooruit gaat met het dalen van de kilo's (12 down, 20 to go...)
dat is iets waar jezelf aan vast moet houden; als jezelf er beter van wordt (zowel lichamelijk als geestelijk) en je er 'plezier' van hebt (als in; je doet het voor jezelf, niet voor anderen) is het juist goed om voor zo'n streefpunt te gaan.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:20:42 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39865700
ja dat is ook allemaal wel waar....ik wéét ook wel hoe ik moet denken...alleen t lukt niet altijd

en zeker als ik een keertje echt verliefd ben, tsja, dan speelt de onzekerheid altijd extra op...
  zondag 16 juli 2006 @ 00:22:40 #104
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_39865745
ik zag dezelfde postert ook in t bushokje hangen. daarop staat zoiets van : "van 75 tot 85 kilo" ofzoiets. ik had 't wel humor gevonden als ze de cijfers beide met 20 beneden hadden gedaan, just for the fun of it.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_39865765
Delivered without an information leaflet
pi_39865779
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef syll het volgende:

[..]

dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken,vind het gewoon leuk en fijn om van m'n vriend te horen dat ik lekker,mooi en leuk ben,dat hebben wel meer mensen die elkaar erg leuk vinden en dat heeft niks met je gewicht te maken, maar blijkbaar hoef jij dat nooit te horen want je ziet zelf wel hoe geweldig leuk en mooi je bent.
ik vat het gewoon op als een compliment en daar is niks mis mee hoor.
01-08-2008
  zondag 16 juli 2006 @ 00:27:38 #107
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39865854
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:20 schreef kwakveense het volgende:
ja dat is ook allemaal wel waar....ik wéét ook wel hoe ik moet denken...alleen t lukt niet altijd

en zeker als ik een keertje echt verliefd ben, tsja, dan speelt de onzekerheid altijd extra op...
onzekerheid van wat? dat hij je wellicht te dik vindt?
als hij geinteresseerd in je is, vragen stelt etc, is dat juist een goed punt, en dan is het juist dat hij verder kijkt dan alleen de buitenkant om 't zo maar even te zeggen. je hebt toch ook goede punten van jezelf waar je zelf trots op bent (ogen, karakter bijv)? probeer dat ook eens in te zien, zodat je dat ook 'doorgeeft' aan die leuke man/jongen, zodat hij ziet dat je buiten je dik-zijn je andere hele leuke kanten hebt waarop hij kan vallen...
  zondag 16 juli 2006 @ 00:30:00 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39865919
en t is bovendien verfrissend om eens te horen dat iets wat jij hebt specifiek als mooi wordt gezien. "ze heeft een lekker slank lijf" wordt wel gezegd. terwijl t bij dikke vrouwen vaak is "t gaat om de binnenkant". andersom horen is dan wel eens prettig, helpt ook voor dikkere meiden denk ik om zichzelf wat beter te accepteren...
  zondag 16 juli 2006 @ 00:34:26 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39866015
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:27 schreef sjowhan het volgende:

[..]

onzekerheid van wat? dat hij je wellicht te dik vindt?
als hij geinteresseerd in je is, vragen stelt etc, is dat juist een goed punt, en dan is het juist dat hij verder kijkt dan alleen de buitenkant om 't zo maar even te zeggen. je hebt toch ook goede punten van jezelf waar je zelf trots op bent (ogen, karakter bijv)? probeer dat ook eens in te zien, zodat je dat ook 'doorgeeft' aan die leuke man/jongen, zodat hij ziet dat je buiten je dik-zijn je andere hele leuke kanten hebt waarop hij kan vallen...
onzekerheid in de zin dat ik die jongen dan bijvoorbeeld wel ken, en dat hij aardig tegen me is en dat we leuk kunnen kletsen, maar dat ik me te ongemakkelijk in mijn lijf voel/niet leuk genoeg, om hem op de dansvloer te sleuren en met hem te gaan dansen, juist omdat ik er wel wat mee bedoel en de andere meiden die dat wel makkelijk doen waarshcijnlijk niet...

de angst voor afwijzing is nu eenmaal groot als je voornamelijk bent afgewezen en nooit bent "uitgekozen"...

terwijl ik verder wel weet wat ik wel leuk vind aan mezelf blijft de angst groot dat hij gewoon niet op dikke meiden valt of me lelijk vindt...maar, ik doe mijn best! ik word al beter in dit soort dingen dan ik geweest ben hoor t gaat alleen langzaam..kleine stapjes....als je jezelf jarenlang als vies, lelijk en afstotelijk ziet is t een lange weg naar jezelf mooi genoeg vinden!

maarreh, t gaat een beetje te offtopic misschien? kom nooit op r&p en wil niet meteeeeen de modjes tegen de haren in strijken...
  zondag 16 juli 2006 @ 00:38:09 #110
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_39866099
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:30 schreef kwakveense het volgende:
en t is bovendien verfrissend om eens te horen dat iets wat jij hebt specifiek als mooi wordt gezien. "ze heeft een lekker slank lijf" wordt wel gezegd.
nee, "ze heeft een lekker slank lijf met flinke jetzers, damn zij is hot!"
quote:
terwijl t bij dikke vrouwen vaak is "t gaat om de binnenkant". andersom horen is dan wel eens prettig, helpt ook voor dikkere meiden denk ik om zichzelf wat beter te accepteren...
och, ik hoor dat ook zo vaak; "ja sjow, dat je nou niet een van de knapsten bent, maar je innerlijk is wel goed". ja me reet, het is de buitenkant dat telt, de binnenkant komt later..

ik vind vaak de kont best oke, 't hoeft van mij echt niet plat te zijn, iets houvast is zelfs nog beter. daarnaast hebben vaak (tsja, daar ben ik helaas man voor ) dikkere vrouwen een grotere cupmaat, wat vaak ook weer in de smaak valt bij sommige mannen, vooral als 't leuk (als in; lingerie) verpakt zit...
pi_39866203
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:24 schreef pure-poison het volgende:

[..]

dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken,vind het gewoon leuk en fijn om van m'n vriend te horen dat ik lekker,mooi en leuk ben,dat hebben wel meer mensen die elkaar erg leuk vinden en dat heeft niks met je gewicht te maken, maar blijkbaar hoef jij dat nooit te horen want je ziet zelf wel hoe geweldig leuk en mooi je bent.
ik vat het gewoon op als een compliment en daar is niks mis mee hoor.
nou, complimentjes zijn natuurlijk leuk. maar complimentjes als: hey, wat heb je toch een lekkere dikke kont'. of whatever, dáár heb ik het over. je zegt toch ook niet tegen een slanke vriendin van: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. of wel. maar ik vind het ongepast en onnodig. je hoeft de nadruk er niet nog eens op te leggen.
pi_39867346
heb niet alles gelezen hier, maar ik vind het inderdaad wel typisch dat de viva dan zo'n artikel publiceert. ik zie het ook in andere tijdschiften, dan wordt er groots aangekondigd dat er een modereportage voor dikke vrouwen komt en dan kun je ook inschrijven om mee te doen, maar dat mag dan tot maximaal maat 42. tsja.

dan denk ik, doe het of goed, als het dan per se moet, of niet. ergens denk ik ook, het zou niet zo uit moeten maken of iemand dik of dun is, dus dan hoef je ook niet aparte dingen voor dikke vrouwen te doen. aan de andere kant ben ik ook wel realistisch genoeg om te weten dat het verkoopt, dus ja.

aan de andere kant, asl een man specifiek op iemand viel omdat ie dik was, dan zou ik dat toch ook wel oppervlakkig vinden. ik zou er niet opzitten te wachten als een man tegen me zei dat ie me zo aantrekkelijk vond omdat ik zo lekker dik was.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2006 @ 05:54:03 #113
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_39869770
quote:

je hebt n.a.v. die foto;s veel mail gehad? (namen! nicknames!forwarden!)
dat is nou de reden waarom ik geen foto;s plaats
pi_39870525
quote:
op zondag 16 juli 2006 05:54 schreef loedertje het volgende:

[..]

je hebt n.a.v. die foto;s veel mail gehad? (namen! nicknames!forwarden!)
dat is nou de reden waarom ik geen foto;s plaats
nee, niet nav die foto's, nav wat ik ergens gezegd heb, dat maakt het nu juist nog grappiger
pi_39872191
quote:
op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, niet nav die foto's, nav wat ik ergens gezegd heb, dat maakt het nu juist nog grappiger
ik zeg dat dat een apart topic verdient.
pi_39872693
quote:
op zondag 16 juli 2006 01:31 schreef maeghan het volgende:

aan de andere kant, asl een man specifiek op iemand viel omdat ie dik was, dan zou ik dat toch ook wel oppervlakkig vinden. ik zou er niet opzitten te wachten als een man tegen me zei dat ie me zo aantrekkelijk vond omdat ik zo lekker dik was.
er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet.natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant.als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.
01-08-2008
pi_39872878
quote:
op zondag 16 juli 2006 12:19 schreef pure-poison het volgende:

[..]

er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet.natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant.als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.
tuurlijk, je voorkeur is je voorkeur, maar ik zou dat niet steeds hoeven horen.. alhoewel, ligt eraan wat die voorkeur is
pi_39873129
sommige mannen kunnen gewoon geen mooie vrouwen krijgen. een soort overlevingsmechanisme zorgt er dan voor dat ze op dikke vrouwen gaan vallen. zelf denken ze dat ze die vrouwen ook gewoon mooi vinden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39874358
quote:
op zondag 16 juli 2006 12:26 schreef milagro het volgende:

[..]

tuurlijk, je voorkeur is je voorkeur, maar ik zou dat niet steeds hoeven horen.. alhoewel, ligt eraan wat die voorkeur is
nee niet steeds dag in dag uit,zo bedoel ik het ook niet maar het mag af en toe best wel eens gezegt worden hoor,zie het probleem niet zo.
01-08-2008
pi_39874395
quote:
op zondag 16 juli 2006 13:29 schreef pure-poison het volgende:

[..]

nee niet steeds dag in dag uit,zo bedoel ik het ook niet maar het mag af en toe best wel eens gezegt worden hoor,zie het probleem niet zo.
is er ook niet, gewoon genieten, toch
pi_39874849
quote:
op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef american_nightmare het volgende:
sommige mannen kunnen gewoon geen mooie vrouwen krijgen. een soort overlevingsmechanisme zorgt er dan voor dat ze op dikke vrouwen gaan vallen. zelf denken ze dat ze die vrouwen ook gewoon mooi vinden.
bier.
pi_39881986
quote:
ik weet niet of je het weet hoor, maar de voorkeur voor een bepaalde hoeveelheid lichaamsvet heeft meer te maken met cultuur en geschiedenis dan met evolutie.

in bepaalde culturen en periodes in de geschiedenis zou iemand heilig overtuigd kunnen zijn van het volgende:
quote:
sommige mannen kunnen gewoon geen mooie vrouwen krijgen. een soort overlevingsmechanisme zorgt er dan voor dat ze op dunne vrouwen gaan vallen. zelf denken ze dat ze die vrouwen ook gewoon mooi vinden.
pi_39883456
quote:
ik denk dat het idee van 'soort zoekt soort' veel eerder opgaat.
pi_39884071
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef syll het volgende:
nou, complimentjes zijn natuurlijk leuk. maar complimentjes als: hey, wat heb je toch een lekkere dikke kont'. of whatever, dáár heb ik het over. je zegt toch ook niet tegen een slanke vriendin van: 'goh, wat heb je toch een lekker slank lichaam'. of wel. maar ik vind het ongepast en onnodig. je hoeft de nadruk er niet nog eens op te leggen.
die vind ik juist wel leuk uiteraard opgevolgd door een dikke mep er op!
een beetje plagerig complimenteren is niks mis mee, toch?
volgens mij ligt dat ook een beetje aan hoe zeker je van jezelf (of je reet) bent.
pi_39884166
hoe neukt een tientonner van 100 kilo?
pi_39884181
quote:
op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef paul_nl het volgende:
geen idee, kom jij verheldering brengen?
pi_39884238
nee, never done that. maar ik kan me er echt geen voorstelling bij maken
  zondag 16 juli 2006 @ 20:37:48 #128
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39885157
quote:
hoe neukt een tientonner van 100 kilo
wow jij bent echt slim... heb je toevallig enig idee waar het woord tientonner vandaan komt? (sorry voor offtopic)

en nee ik van niet op dik.. vlezig ja, dik nee.
pi_39885442
ik kan er niets aan doen, maar zodra een man een beginnend buikje of te gevulde billen/benen heeft haak ik af.. en ik kan me eerlijk gezegd niet echt voorstellen dat ik opgewonden zou kunnen raken van een persoon met 4 lagen buik het zal vast weer uitkomen op een 'kwestie van smaak'... ik ga toch liever voor een fris en fruitig uitziende "strak in zijn vel" man

mocht ik iets verder met een jongen willen gaan, dan is 'zin krijgen' door alleen maar naar hem te kijken' toch wel een pré! voor de goede gesprekken heb ik immers mijn vrienden al. en vaak zijn het juist de mannen die ik lichamelijk aantrekkelijk vind waarmee het op diepgaand niveau ook klikt..

de laatste relatie die ik ben aangegaan was niet op uiterlijk gebasseerd, maar puur om het karakter (dacht ik), en dat was me toch een ramp, had spontaan geen zin meer..

[ Bericht 6% gewijzigd door hebbedingetje op 16-07-2006 22:36:23 ]
Stijlvol, arrogant, sterk, seksueel onafhankelijk, intelligent met een laag beeld van mannen.
  zondag 16 juli 2006 @ 21:39:56 #130
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_39886640
quote:
op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef black_tulip het volgende:

[..]

ik weet niet of je het weet hoor, maar de voorkeur voor een bepaalde hoeveelheid lichaamsvet heeft meer te maken met cultuur en geschiedenis dan met evolutie.

[..]
zowel mannen en als vrouwen en kinderen hebben (op een enkeling na) allemaal een voorkeur voor een vrouw met brede heupen en een slank middel. de verhouding hierin is doorslaggevend. er zijn hele testen gedaan met kinderen en deze wezen als mooiste altijd het plaatje aan met een vrouw met een slank middel en brede heupen.

de kinderen gaven ook zeer sterk een voorkeur voor dunnen mensen. de 'dikke' vonden ze het minst aardig, het snelst in staat tot stelen, zouden ze als eerst pesten, zou minder slim zijn etc. behalve aangeleerd zit het dus ook zeker in de genen om een voorkeur te hebben voor dunnere mensen.

dit ligt ook in de lijn van de evolutie. vrouwen met brede heupen zouden beter kunnen baren en vrouwen met een slank middel zijn vruchtbaarder. (terwijl geen man hier over nadenkt als hij een lekker 'wijf' ziet natuurlijk).
vrouwen vallen op lange slanke mannen omdat deze beter in staat zijn te jagen (tegenwoordig: in de regel meer geld verdienen) en voor hun baby te kunnen zorgen.

mooi he, de natuur?
pi_39886831
quote:
op zondag 16 juli 2006 21:39 schreef neel26 het volgende:
-snipsnap-

mooi he, de natuur?
amen
Stijlvol, arrogant, sterk, seksueel onafhankelijk, intelligent met een laag beeld van mannen.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:01:21 #132
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_39887288
dik mooi vinden? nog niet als ik van een andere planeet kwam...
  zondag 16 juli 2006 @ 22:36:31 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39888375
quote:
op zondag 16 juli 2006 19:34 schreef friek_ het volgende:

[..]

ik denk dat het idee van 'soort zoekt soort' veel eerder opgaat.
nah, ik val dus totaal niet op dik. echt niet. alhoewel een klein buikje nog wel aantrekkelijk kan zijn voo me (ligt ook aan t type jongen). maar goed, ik vind mezelf ook niet echt aantrekkelijk dus om die reden.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:46:38 #134
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_39888694
soort zoekt soort lijkt me onzin... denk dat je voorkeuren niet anders zijn als je dik bent. maar 'mooie' mensen hebben het makkelijker om een mooie partner te vinden. en als je dik bent neem je misschien met minder genoegen. waarschijnlijk ook omdat je je daarbij beter op je gemak voelt. maar dit is voor mij gissen.
pi_39888935
quote:
op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef neel26 het volgende:
waarschijnlijk ook omdat je je daarbij beter op je gemak voelt. maar dit is voor mij gissen.
omgekeerd werkt dit precies zo
  zondag 16 juli 2006 @ 23:06:27 #136
141994 Dickies
Since 1922
pi_39889410
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]
* dickies bekijkt fobo

whehe, varken
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_39899082
quote:
op zondag 16 juli 2006 21:39 schreef neel26 het volgende:

[..]

zowel mannen en als vrouwen en kinderen hebben (op een enkeling na) allemaal een voorkeur voor een vrouw met brede heupen en een slank middel. de verhouding hierin is doorslaggevend. er zijn hele testen gedaan met kinderen en deze wezen als mooiste altijd het plaatje aan met een vrouw met een slank middel en brede heupen.

de kinderen gaven ook zeer sterk een voorkeur voor dunnen mensen. de 'dikke' vonden ze het minst aardig, het snelst in staat tot stelen, zouden ze als eerst pesten, zou minder slim zijn etc. behalve aangeleerd zit het dus ook zeker in de genen om een voorkeur te hebben voor dunnere mensen.
ik weet niet of je het door hebt hoor, maar uit bovenstaande argumentatie volgt geenszins dat een voorkeur hebben voor een slank lijf in de genen zit.
quote:
dit ligt ook in de lijn van de evolutie. vrouwen met brede heupen zouden beter kunnen baren en vrouwen met een slank middel zijn vruchtbaarder. (terwijl geen man hier over nadenkt als hij een lekker 'wijf' ziet natuurlijk).
vrouwen vallen op lange slanke mannen omdat deze beter in staat zijn te jagen (tegenwoordig: in de regel meer geld verdienen) en voor hun baby te kunnen zorgen.

mooi he, de natuur?
ik weet dat het voor sommige mensen heel aanlokkelijk is om steeds te wijzen naar evolutie ja. feit is echter dat het bijvoorbeeld op de antillen juist zeer aantrekkelijk is als je dik bent en dat dik zijn je vroeger ook in europa heel aantrekkelijk maakte, omdat het betekende dat je meer dan genoeg te eten had en dus rijk moest zijn.
pi_39899889
moet niets hebben van vrouwen waarbij je bang moet zijn dat je ze breekt in bed. .
  maandag 17 juli 2006 @ 11:08:42 #139
88139 JoeyT
pi_39900368
quote:
op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef dickies het volgende:

[..]

* dickies bekijkt fobo

whehe, varken
kijk dit is nou weer niet leuk...
  maandag 17 juli 2006 @ 11:34:37 #140
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39901171
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:00 sc..maar ik blijf t moeilijk vinden om mezelf ervan te overtuigen dat het mogelijk zou zijn voor een man/jongen om op mij te vallen omdat ik te dik ben. ik heb immers ook al heel lang geen bewijs van het tegendeel meer gehad...
kijk ik heb ook een voorkeur voor slank maar dat wil niet zeggen dat stevig/ dik niet kan. het gaat om proporties. dik zonder tieten, dat is geen porem. bovendien is het hoe je ermee omgaat; ben je steviger dan moet je geen te strakke legging dragen of naveltruitjes.

maar dat is enkel uiterlijk waar het omgaat wat veel belangrijker is:
quote:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam.
net de vriendin van mijn broer. geen lol mee te beleven omdat ze constant klaagt en onzeker is over te dik zijn. op stap met een magere doos die flauwvalt omdat ze nog niets gegeten heeft die dag is overigens ook niet alles.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:46:36 #141
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39901502
quote:
op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef hebbedingetje het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar zodra een man een beginnend buikje of te gevulde billen/benen heeft haak ik af.. en ik kan me eerlijk gezegd niet echt voorstellen dat ik opgewonden zou kunnen raken van een persoon met 4 lagen buik het zal vast weer uitkomen op een 'kwestie van smaak'... ik ga toch liever voor een fris en fruitig uitziende "strak in zijn vel" man
dat is een kwestie van smaak ik vind het fijner om een man met een klein buikje en een torso met borsthaar na te kijken,dan een vent die breed is,een strak sixpack heeft en gespierde armen. daar hou ik absoluut niet van

en 4 lagen buik is not done. beetje buikje is best
  maandag 17 juli 2006 @ 11:48:19 #142
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39901552
quote:
op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef napalm het volgende:

[..]

kijk ik heb ook een voorkeur voor slank maar dat wil niet zeggen dat stevig/ dik niet kan. het gaat om proporties. dik zonder tieten, dat is geen porem. bovendien is het hoe je ermee omgaat; ben je steviger dan moet je geen te strakke legging dragen of naveltruitjes.

maar dat is enkel uiterlijk waar het omgaat wat veel belangrijker is:
[..]

net de vriendin van mijn broer. geen lol mee te beleven omdat ze constant klaagt en onzeker is over te dik zijn. op stap met een magere doos die flauwvalt omdat ze nog niets gegeten heeft die dag is overigens ook niet alles.
ik weeg geloof ik 83/84 (ben aangekomen ) en toch draag ik een strak shirtje,en een broek die strak om mn bovenbenen zit. al zorg ik wel dat mn klein buikje niet onder mn shirt uit komt

buikje inhouden is oke
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 juli 2006 @ 11:56:23 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39901772
geef mij maar een teddybeer-man gelukkig heb ik die ook toen wij elkaar leerden kennen was ik een stuk dikker dan nu, gelukkig houdt ie nog net zo veel van me nu ik 47 kilo kwijt ben (er is nog steeds een heleboel van mij over ). en dit is een tof topic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 17 juli 2006 @ 12:28:02 #144
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39902705
teddybeer man
  maandag 17 juli 2006 @ 18:27:37 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39914157
quote:
op maandag 17 juli 2006 11:08 schreef joeyt het volgende:

[..]

kijk dit is nou weer niet leuk...
nee, ik vind dat ook niet zo leuk...maar gelukkig ben ik waarschijnlijk een stuk intelligenter dan degene die mij varken noemt...
  maandag 17 juli 2006 @ 18:31:08 #146
141994 Dickies
Since 1922
pi_39914238
quote:
op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, ik vind dat ook niet zo leuk...maar gelukkig ben ik waarschijnlijk een stuk intelligenter dan degeen die mij varken noemt...
net zoals alleen lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat zeker

* dickies knort

met flink is niks mis. met ongezond dik wel. ik val op wat tussen mager en dik zit. en ze moet een beetje kont hebben, en tieten natuurlijk. nou ja, gewoon een lekker wijf dus zijn.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_39914329
quote:
op maandag 17 juli 2006 11:46 schreef zwaffel het volgende:

[..]

dat is een kwestie van smaak ik vind het fijner om een man met een klein buikje en een torso met borsthaar na te kijken,dan een vent die breed is,een strak sixpack heeft en gespierde armen. daar hou ik absoluut niet van

en 4 lagen buik is not done. beetje buikje is best
ik hou van geen van beiden . ik hou absoluut niet van kerels met borsthaar, maar kerels die echt overdreven gespierd zijn met sixpack en alles staat me ook totaal niet aan. dat zijn vaak van die macho's. een beetje gespierd is prima, maar het hoeft ook weer niet veel te zijn. toch krijg ik uit mijn omgeving vaak te horen van jongens dat ze meer gespierd moeten zijn, omdat meiden ze dan aantrekkelijker vinden. dat vind ik echt onzin .
pi_39914333
quote:
op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef dickies het volgende:

[..]

* dickies knort

met flink is niks mis. met ongezond dik wel. ik val op wat tussen mager en dik zit. en ze moet een beetje kont hebben, en tieten natuurlijk. nou ja, gewoon een lekker wijf dus zijn.
waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om mensen varken te noemen? kijk alsjeblieft naar jezelf, schrale hengst.
pi_39914399
quote:
op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
ik zag dezelfde postert ook in t bushokje hangen. daarop staat zoiets van : "van 75 tot 85 kilo" ofzoiets. ik had 't wel humor gevonden als ze de cijfers beide met 20 beneden hadden gedaan, just for the fun of it.
ik zag gisteravond ook zulke reclames in bushokjes. "mark is blij met haar cup c. sandra is minder blij met zijn cup a."
zo was er nog 1, maar die ben ik vergeten.
  maandag 17 juli 2006 @ 18:40:17 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39914450
quote:
op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef dickies het volgende:

[..]

* dickies knort

nee hoor. ik vind mezelf ook niet erg knap, en ik zou liever slank zijn. maar ik verlaag me niet tot het uitschelden van iemand vanwege uiterlijkheden. dat is namelijk naast onaardig ook nog eens heel dom.
pi_39914525
quote:
op zondag 16 juli 2006 12:19 schreef pure-poison het volgende:

[..]

er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet. natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant. als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.
ik zeg ook niet dat het raar is, ik zei dat ik het oppervlakkig vond. een man die alleen op dun viel, zou ik ook niet hoeven. ik wil niet bang hoeven zijn dat als ik tien kilo afval of aankom, dat mijn vriend me niet meer aantrekkelijk vindt. aantrekkingskracht hangt samen met allerlei aspecten van zowel innerlijk als uiterlijk, voor mij dan, en ik zou er echt niet op zitten te wachten als een man veel waarde hechtte aan mijn gewicht. of dat nu een hoog of een laag gewicht was.

dus nou ja, ik heb er op zich geen probleem mee als iemand zegt dat ie bijv. m'n dikke kont leuk vindt (iedere gek z'n gebrek ), maar het moet geen 'vereiste' worden, ik moet niet het idee krijgen dat ik niet meer leuk ben als dat er niet meer is.
Sanity is (not) statistical
pi_39914567
quote:
op maandag 17 juli 2006 18:35 schreef nozem het volgende:

[..]

waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om mensen varken te noemen? kijk alsjeblieft naar jezelf, schrale hengst.
ik ben het helemaal met je eens. je zou eens moeten zijn wat hij op het fotoboek heeft gezegd . niet normaal die kerel .
  maandag 17 juli 2006 @ 18:46:25 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39914587
dankje kroekroek...

eigenlijk had ik helemaal niet willen reageren, maar ik kon t toch niet laten...
  maandag 17 juli 2006 @ 18:59:22 #154
141994 Dickies
Since 1922
pi_39914878
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_39915060
dickies/gf/schrale hengst/klootviool

je bent gewoon een redelijk onaangenaam persoon. af en toe een grove opmerking, prima. maar dit is gewoon kansloos. er komt verder ook niets zinnigs uit. je bijdrage is 0,0. in om het even welk topic.

en dat maakt ook allemaal niet uit en blablabla, het is maar een forum, maar persoonlijk heb ik jou bijzonder laag zitten.

daag. dickies.
  maandag 17 juli 2006 @ 19:08:34 #156
141994 Dickies
Since 1922
pi_39915143
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef nozem het volgende:
dickies/gf/schrale hengst/klootviool

je bent gewoon een redelijk onaangenaam persoon. af en toe een grove opmerking, prima. maar dit is gewoon kansloos. er komt verder ook niets zinnigs uit. je bijdrage is 0,0. in om het even welk topic.

en dat maakt ook allemaal niet uit en blablabla, het is maar een forum, maar persoonlijk heb ik jou bijzonder laag zitten.

daag. dickies.
de dag dat jouw visie me boeit zal ik het even melden
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_39915188
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef dickies het volgende:

[..]

de dag dat jouw visie me boeit zal ik het even melden
het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of mijn visie je boeit. ik wide het gewoon even kwijt.
pi_39915333
oke, we laten die peuter even voor wat het is . nu weer ot maar.
pi_39915473
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef joeyt het volgende:
9 van de 10 mensen met overgewicht, en 80 kilo voor een normale vrouw is gewoon flink overgewicht, bewegen te weinig en eten niet naar behoren.
wat is een normale vrouw? er wordt te los met die termen gesmeten. alsof iedereen die daarvan afwijkt 'niet normaal' is.
aan het begin van dit topic zei iemand ook dat een 'normale vrouw' tussen de 45 en 55 kilo moet weten. dat vind ik echt belachelijk. als ik zo weinig zou wegen, zou ik zware anorexia hebben met mijn lengte.
een meisje uit mijn klas weegt wel iets van 45 kilo, maar zij is ook gelijk het kleinst van iedereen.
pi_39915698
het is de viva man die praten je weer allerlei brainwashed verhalen aan! whahahaha kom op zeg. ik ben iig in voor mijn vriendin met 1.80 en 65 kilo!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:17:47 #161
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40043819
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef wouter100 het volgende:
het is de viva man die praten je weer allerlei brainwashed verhalen aan! whahahaha kom op zeg. ik ben iig in voor mijn vriendin met 1.80 en 65 kilo!
dus je bent volgens jou gelijk gehersenspoelt als je dikke vrouwen mooi vind..
en voordat je met een bijdehande opmerking/ vraag komt of ik dik ben..ja ik ben dik en dan maakt me geen ene mallemoer meer uit.. er is een tiid geweest dat ik me druk maakte om wat anderen er van vonden maar dat heb ik gauw achter me gelaten.en sinds die tijd voel ik me lekker in m'n vel en ook zelfverzekerd. als iemand me niet wil zien dan kijken ze maar lekker de andere kant op.. veel mensen / mannen zijn dat niet want krijg genoeg complimentjes/ aandacht als ik ga stappen.. dit is dus niet iets van "oh kijk mij eens goed zijn" maar meer dat je gewoon maling aan iedereen moet hebben en lekker moet doen wat jij wilt. als je plezier hebt straal je dat ook uit, niemand wilt tenslotte naast een zuurpruim lopen......
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_40046481
mijn vriendin is ook de smalste niet. ze wil zelf afvallen en is trots als ze opeens een maatje kleiner aankan, dus complimenteer ik haar liever met wat ze zelf wil in plaats van een oeverloze discussie/gezeik op te starten over wat nu mooi is en wat niet. zij is mooi en dat straalt ze ook uit.

ik vind het erger dat ze dan alweer met me kleding wil gaan shoppen. houdt dat eeuwige gewinkel dan nooit op.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40046583
quote:
ik dacht het... (jij schrijft het )
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:27:05 #164
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049426
gister zag ik een meisje lopen, b-cupje, hotpants aan en een paar strakke slanke benen eronder. dat zag er zeker niet verkeerd uit. dat is dan ook de algemene heersende schoonheidsideaal.

laatst zag ik op het strand een vol meisje lopen in bikini, wel dik, maar dik in proportie. dus flinke borsten in die bikini, een kjoet rond koppie, ronde kont, stevige dijen en geen afgetrainde buik maar eentje die gewoon een beetje rond liep. een beetje a la eerder genoemde kerry marie, maar dan waren de borsten nou ook weer niet zo groot, ik gok in dit geval een e-cup oid. dat zag er gewoon heerlijk uit.

ik denk dat er dus in mijn geval geen defenitie gemaakt kan worden. dus is mooi, dik is vies. het gaat om het totaal pakket, de uitstraling. ze is dik, maar resulteert dat in cellulitis of heeft ze een gladde huid verder... e.d. ik kijk, en dan kan het 50 of 120 kilo wegen, ik kan het in beide gevallen een mooie meid vinden, zolang het totaalbeeld maar klopt.
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:32:06 #165
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049602
oh ja, waar ik een hekel aan heb is als er geklaagd wordt dat meiden te dik zijn terwijl er wellicht net een klein beetje huid niet helemaal strak over de botten ligt...

gewoon van die standaard meisje svan een kilo of 50 en dan is dat buikje net niet helemaal plat.. "wat een dik wijf man"
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:33:05 #166
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049630
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef mikeymo het volgende:
gister zag ik een meisje lopen, b-cupje, hotpants aan en een paar strakke slanke benen eronder. dat zag er zeker niet verkeerd uit. dat is dan ook de algemene heersende schoonheidsideaal.

laatst zag ik op het strand een vol meisje lopen in bikini, wel dik, maar dik in proportie. dus flinke borsten in die bikini, een kjoet rond koppie, ronde kont, stevige dijen en geen afgetrainde buik maar eentje die gewoon een beetje rond liep. een beetje a la eerder genoemde kerry marie, maar dan waren de borsten nou ook weer niet zo groot, ik gok in dit geval een e-cup oid. dat zag er gewoon heerlijk uit.

ik denk dat er dus in mijn geval geen defenitie gemaakt kan worden. dus is mooi, dik is vies. het gaat om het totaal pakket, de uitstraling. ze is dik, maar resulteert dat in cellulitis of heeft ze een gladde huid verder... e.d. ik kijk, en dan kan het 50 of 120 kilo wegen, ik kan het in beide gevallen een mooie meid vinden, zolang het totaalbeeld maar klopt.
oke,ophouden. je doet eng

dus als ik tieten maatje e zou hebben,125kg zou wegen,dan zou je me nog willen neuken omfg jij bent echt zo smerig af en toe
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:34:17 #167
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049668
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:32 schreef mikeymo het volgende:
oh ja, waar ik een hekel aan heb is als er geklaagd wordt dat meiden te dik zijn terwijl er wellicht net een klein beetje huid niet helemaal strak over de botten ligt...

gewoon van die standaard meisje svan een kilo of 50 en dan is dat buikje net niet helemaal plat.. "wat een dik wijf man"
helemaal strak hoeft ook niet als het maar strak is
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:38:08 #168
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049785
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef zwaffel het volgende:

[..]

helemaal strak hoeft ook niet als het maar strak is

hmm, lekker strak:

[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:38:17 #169
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049789
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:19 schreef kroekroek het volgende:

[..]

wat is een normale vrouw? er wordt te los met die termen gesmeten. alsof iedereen die daarvan afwijkt 'niet normaal' is.
aan het begin van dit topic zei iemand ook dat een 'normale vrouw' tussen de 45 en 55 kilo moet weten. dat vind ik echt belachelijk. als ik zo weinig zou wegen, zou ik zware anorexia hebben met mijn lengte.
een meisje uit mijn klas weegt wel iets van 45 kilo, maar zij is ook gelijk het kleinst van iedereen.
idem dito hiero

ik was ooit eens bij de dokter voor mn teen,en vroeg gelijk naar mn ideale gewicht. volgens hem was dat 80 a 79 kg omdat ik best lang ben. nu weeg ik op het moment (shame on me,in de zomer kom ik altijd wat aan ) 83,5 (laatste x gewogen voordat ik thuis wegging. afgelopen zaterdag dus,)

ik zit er dus 3,5 kg boven. imho erg jammer,maar geen ramp. maar ik zou er niet aan moeten denken om 6 kg oid te wegen dan ben ik zo breekbaar als een stukje hout
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:39:03 #170
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049815
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef mikeymo het volgende:

[..]

hmm, lekker strak:

[afbeelding]
ja,maak het maar weer belachelijk. maar je weet heel goed wat ik bedoel.

pi_40049853
dat is gewoon ranzig en goor die foto daarboven waar de ribben doorheen schijnen!!! ga eens eten ofzo!!!

trouwens, een klein beetje houvast mag best wel hoor!!! maar gewoon niet teveel...
Always look on the bright side of life :-)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:41:07 #172
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049876
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef zwaffel het volgende:

[..]

oke,ophouden. je doet eng

dus als ik tieten maatje e zou hebben,125kg zou wegen,dan zou je me nog willen neuken omfg jij bent echt zo smerig af en toe
ligt aan het totaal plaatje zoals ik al zeg:

onderstaande is ook geen 50 kilo, maar ik vind het lekkerder dan het gemiddelde catwalkmodel

en deze valt dan op het internet onder de term "plumper"
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:41:11 #173
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049878
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef sunshine2006 het volgende:
dat is gewoon ranzig en goor die foto daarboven waar de ribben doorheen schijnen!!! ga eens eten ofzo!!!

trouwens, een klein beetje houvast mag best wel hoor!!! maar gewoon niet teveel...

ik zie mikey dit wijf nog neuken

vrijdag 21 juli 2006 @ 15:41:53 #174
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049897
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef mikeymo het volgende:

[..]

ligt aan het totaal plaatje zoals ik al zeg:

onderstaande is ook geen 50 kilo, maar ik vind het lekkerder dan het gemiddelde catwalkmodel

[afbeelding]

en deze valt dan op het internet onder de term "plumper"
serieus,ik vind je ziek echt dat is ook een plumper. fucking hell,get a grip
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:42:55 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40049921
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef sunshine2006 het volgende:
is fake .
pi_40050136
tis nog niet dik iig. er bestaat nog veel dikker, zoals dat filmpje van de vogeltjesdans. tgaat erom dat mensen die tussen slank en mollig in zitten bijvoorbeeld, ook best aantrekkelijk kunnen zijn, dan kan je tenminste nog ergens aan vastpakken ipv dat ze wegwaaien na een klein windje.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:54:30 #177
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40050336
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef sunshine2006 het volgende:
tis nog niet dik iig. er bestaat nog veel dikker, zoals dat filmpje van de vogeltjesdans. tgaat erom dat mensen die tussen slank en mollig in zitten bijvoorbeeld, ook best aantrekkelijk kunnen zijn, dan kan je tenminste nog ergens aan vastpakken ipv dat ze wegwaaien na een klein windje.
ja,maar dit is wel wat overdreven mn zus is zo dik ongeveer,en daar gruwelt meneer van. maar iemand met dikke tieten wil die wel neuken.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:17:02 #178
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40051069
als er nou rollen over elkaar heen vallen dan hoor je me klagen, of als de huid meer op een sinaasappel lijkt dan een mandarijn. dat zijn meer off-putters dan gewoon wat zacht knuffelvetjes
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:18:44 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40051122
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef zwaffel het volgende:

[..]

[afbeelding]

ik zie mikey dit wijf nog neuken

neuh, die heeft een niet zo charmant koppie
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:23:06 #180
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40051251
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef mikeymo het volgende:

[..]

neuh, die heeft een niet zo charmant koppie
omg. shut up you make me sick
pi_40051263
ik kan me mannen die alleen op slank vallen heel goed begrijpen. zelf hou ik ook van heel slank. ik val absoluut niet op dikke mannen en vind wat een ander stevig vindt ook snel te dik. het is wel iets dat ingeprent is daar ben ik van overtuigd. als het modebeeld dik was, hielden veel meer mensen van dik. misschien betekent dat wel gewoon dat sommige mensen niet zo vatbaar zijn voor inprenting
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:25:03 #182
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40051313
vroeger was het modebeeld juist dik, vandaar de term rubensvrouw, maar dat waren echt plumpers

ik vind het persoonlijk niet zo mooi als de ene rol in de schaduw ligt van de ander. als ik een rollenspel wil ga ik wel acteren.
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:31:36 #183
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40051506
om trouwens een quote uit pulp fiction aan te halen:
quote:
it's unfortunate what we find pleasing to the touch and pleasing to the eye is seldom the same.
en zo is het maar net. s nachts als het licht uit is, is het toch fijner om een paar zachte ronde billetjes of een zacht buikje beet te kunnen pakken dan wanneer je de ribben voelt zitten op dat borstkastje met een a-cupje
[..]
pi_40051544
klopt maar ik vind die standaard richtlijnen van gewicht en lengte die ik zo weleens hier in de topics zie beetje overdreven... op die manier zou ik zelfs als dik bestempeld moeten worden, terwijl ik echt niet hoef te klagen om mannelijke aandacht...

(ben 1.70m en 65 kg.).
pi_40051748
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 16:33 schreef sunshine2006 het volgende:
klopt maar ik vind die standaard richtlijnen van gewicht en lengte die ik zo weleens hier in de topics zie beetje overdreven... op die manier zou ik zelfs als dik bestempeld moeten worden, terwijl ik echt niet hoef te klagen om mannelijke aandacht...

(ben 1.70m en 65 kg.).
das toch een goed gewicht? ben je dan niet gewoon slank?
pi_40052076
zit ik wel tegenaan, maar er kan best 5 kilo vanaf en dan ben ik tenminste beetje echt strak. maar die opmerkingen van sommige gozers hier??? echt zo van " en vrouw hoort tussen de 45 en 55 kg te wegen". zonder even verder te denken aan de lengte en de bouw... sneu is dat.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:02:10 #187
141994 Dickies
Since 1922
pi_40054004
mijn kip is ook wel 'flink'. vooral rond haar heupen. toevallig hou ik wel van een beetje kont. er zou eerder wat af mogen dan aan, maar geen van beide hoeft van mij ofzo.

maar goed, ze is dan ook haast 1.80.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:50:10 #188
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_40060352
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:32 schreef roellie80 het volgende:

[..]

net niet he
[..]

whehe.. long time no see

maar ik kom je in dit soort topics altijd weer tegen...
waar blijft spikealike trouwens?
spikealike ligt lekker op de bank met zijn voloptueuze vrouw ik dus

ik moest jullie de groeten doen en vooral doorgaan met dit soort topics

oh, en als je een blad wilt lezen dat echt over de volle vrouw gaat, dan moet je eens gaan naar www.diklijfblad.nl. je kunt het alleen verkrijgen via je aanmelding op deze website. daar staan foto's in van dikke vrouwen, uiteraard zijn die ook genoeg op internet te vinden zonder er voor te betalen het is meer een blad voor de dikke vrouw/man, maar wel met foto's dus.

[ Bericht 23% gewijzigd door sweaty op 21-07-2006 22:59:50 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:56:41 #189
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_40060533
quote:
gaat prima hoor !!!
pi_40083199
quote:
de kans dat je die tegen komt is uberhaupt nul.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:43:21 #191
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_40088460
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 16:53 schreef sunshine2006 het volgende:
maar die opmerkingen van sommige gozers hier??? echt zo van " en vrouw hoort tussen de 45 en 55 kg te wegen". zonder even verder te denken aan de lengte en de bouw... sneu is dat.
idd... kan niet anders zeggen..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:36:58 #192
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40089820
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 19:18 schreef innovative het volgende:

[..]

de kans dat je die tegen komt is uberhaupt nul.
ja want 10 ton is never 100 kilo
[..]
pi_40116747
maar goed, zolang het gewicht enigszins proportioneel blijft gaat het gewoon om de uitstraling. een steviger meisje met een geweldige uitstraling is altijd 100x beter dan een meisjes met het lichaam van fotomodel maar een rotkop. hoofd/ bijbehorende uitstraling vind ik iig belangrijk.
  maandag 24 juli 2006 @ 00:01:12 #194
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40118623
quote:
op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef psychodude_666 het volgende:
maar goed, zolang het gewicht enigszins proportioneel blijft gaat het gewoon om de uitstraling. een steviger meisje met een geweldige uitstraling is altijd 100x beter dan een meisjes met het lichaam van fotomodel maar een rotkop. hoofd/ bijbehorende uitstraling vind ik iig belangrijk.
psies
  maandag 24 juli 2006 @ 03:22:20 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_40123082
een eindeloze discussie waarschijnlijk...
wat wil je liever? lelijk maar wel slank, of dikker maar wel mooi? 20 jaar ouder, of 20 jaar jonger?
daar kan niemand op antwoorden
het blijft een spel van aantrekkingskracht en je weet nooit waar je in beland... dat is het leuke!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 24 juli 2006 @ 03:27:27 #196
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_40123135
ik heb de op gelezen, en moet bekennen dat ik de andere posts niet gelezen heb (gezien het feit dat er al 4 pagina's zijn!) dus er is een kans dat dit een dubbelpost gaat worden.

maar ik zie niet echt in waar je heen wil. ok, je valt op dikkere meiden, en begrijpt niet dat andere mensen een andere smaak hebben en daardoor de gezettere vrouwen kwetsen. maar waar wil je nu heen met dit topic?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 24 juli 2006 @ 08:09:13 #197
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40124126
quote:
amen
[..]
pi_40124139
quote:
eigenlijk gaat het daar toch gewoon om? dat het klikt, dat iemand leuk is, dat iemand (dankzij of ondanks, hoe je het maar bekijken wilt) haar of zijn uiterlijk gewoon een aantrekkelijk persoon is voor jou. en wat de buitenwereld er dan vervolgens van vindt? who cares.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 juli 2006 @ 08:22:05 #199
149706 Loos
RESPECT-LOOS
pi_40124210
kijk het is een kwestie van smaak of je op mager, slank, mollig of dik valt, iedereen heeft recht op zijn eigen keuze en voorkeur.

maar zoals roellie80 zich profileert doet me denken aan joeyt, zeer oppervlakkig dus. alleen roellie80 wil persé een dikkerdje, en joeyt een mager/slank klein meisje. beiden geven ze af op alles wat niet in hun ideaalplaatje valt en willen ze absoluut geen partnet die daar niet aan voldoet. terwijl je maar net kan eindigen met iemand die totaaaal niet jouw type is...maargoed
Vivi, Henk (1 en 2), Klaas-Jan & Theo: "OMG! WTF! BBQ!"
  maandag 24 juli 2006 @ 10:33:12 #200
141994 Dickies
Since 1922
pi_40126255
wat is er mis met per se een partner willen die voldoet aan je ideaal? als je genoegen gaat nemen met 'minder' ben je ook niet zo goed bezig lijkt me zo

natuurlijk is het erg kort door de bocht om er direct een gewicht aan vast te plakken zonder de lichaamslengte e.d. in beschouwing te nemen.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_40129056
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:16 schreef roellie80 het volgende:
zoiets ja

beetje een late reactie, maar ik had precies hetzelfde toen ik dat artikel las. zoals het artikel op de voorkant en in de inhoudsopgave werd aangekondigd, klonk het alsof het ging over mannen die specifiek op dikke vrouwen vallen. maar in het artikel werden alleen maar mannen aan het woord gelaten die een dikke vriendin hebben en er niet zo mee zitten dat ze dik is. eentje zei zelfs dat het hem de eerste keer dat hij haar zag eigenlijk niet eens zo was opgevallen dat ze dik was. goed beschouwd sloeg dat hele artikel eigenlijk nergens op. wat is er bijzonder aan mensen die van hun partner houden gewoon zoals hij/zij is, inclusief eventuele schoonheidsfoutjes?
pi_40172590
roellie, ik vind dat je een mooie openingspost hebt geschreven
niet zozeer omdat ik me gevleid voel (ja, ik ben voor het ideale plaatje ook wat te dik, en overigens ook te lang ), maar 't is leuk om te lezen.
ik heb hetzelfde, maar dan met mannen. zo'n gratenpakhuis is echt niets voor mij, ik heb liever een vent met wat vlees. da's wat anders dan moddervet, maar iemand die naar mijn idee gewoon lekker 'vol' is, wordt tegenwoordig al snel afgedaan als 'fout' en past niet in het plaatje.
en guess what? die mollige kerels vallen over het algemeen nog prima in de smaak bij vrouwen ook, het lijkt wel of iedereen ineens zo'n lekkere knuffelbeer wil hebben
ik voldoe zelf ook niet aan het ideale plaatje, maar krijg vaak genoeg te horen dat het zo'n verademing is om een vrouw te zien met wat vlees en "rondingen zoals ze bedoeld zijn" (nee, dit zijn niet mijn woorden ).
een voorwaarde om iemand aantrekkelijk te vinden, is voor mij dat iemand zichzelf ook waardeert.
je hoeft jezelf niet op te hemelen, maar een negatief zelfbeeld is funest.
pi_40570403
quote:

ik heb de op dus gestuurd naar de redactie van viva,

werd ik afgelopen weekend gebeld door een vriendin; "roel!.. je staat in de viva"
hebben ze dus m'n reactie geplaatst. (wel jammer dat ik niks van de viva gehoord heb)
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:26:30 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40570490

kun je het inscannen?
pi_40570540
quote:
op maandag 7 augustus 2006 13:26 schreef copycat het volgende:

kun je het inscannen?

roellie heeft geen scanner
pi_40572319
foto maken met digicam.
pi_40573764
stomme is dat op de viva van afgelopen week dus groot de kop staat:

"dik én gelukkig? dat kan niet" (dat was een uitspraak van iemand die mbv een maagbandje was afgevallen..)

het is dan zo tegenstrijdig, de ene keer dit, de andere keer dat op de voorpagina..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40574129
pak de gemiddelde baywatch griet. daarvan is het figuur perfect. dat mag smaller, maar zeker niet dikker. dan heb je weer het jeniffer lopez kont gehalte wat ik persoonlijk te vind. laat staan als die dames ouder worden.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:34:14 #209
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40574556
quote:
op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef freakers het volgende:
pak de gemiddelde baywatch griet. daarvan is het figuur perfect. dat mag smaller, maar zeker niet dikker. dan heb je weer het jeniffer lopez kont gehalte wat ik persoonlijk te vind. laat staan als die dames ouder worden.
die heeft anders best een mooie kont
[..]
pi_40574870
quote:
op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef teigan het volgende:
stomme is dat op de viva van afgelopen week dus groot de kop staat:

"dik én gelukkig? dat kan niet" (dat was een uitspraak van iemand die mbv een maagbandje was afgevallen..)

het is dan zo tegenstrijdig, de ene keer dit, de andere keer dat op de voorpagina..
hoe denk je dat dat zit bij een elsevier met de ene week philip de winter op de cover en de week erop abou jahjah, om maar wat te noemen?
pi_40575581
geen kiki in mijn bed!
pi_40632335
quote:
op maandag 7 augustus 2006 15:34 schreef mikeymo het volgende:

[..]

die heeft anders best een mooie kont
nee, niet echt.

woensdag 9 augustus 2006 @ 09:38:32 #213
1087 Merisse
broddeltante
pi_40634576
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 17:46 schreef milagro het volgende:
en als de dikke dames dát willen horen, dik is mooi, tja..... beetje suf.
iedere vrouw wil toch horen dat haar partner haar uiterlijk aantrekkelijk vindt
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_40635075
quote:
op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef merisse het volgende:

[..]

ja dat lijkt mij dus ook maar blijkbaar hebben sommige vrouwen liever dat hij het dik-zijn ( slank zijn,klein zijn of whatever) negeert,ik heb er geen enkel probleem mee dat een man dat aantrekkelijk vind zolang het maar geen obsessie wordt natuurlijk

ps: prachtige trouwjurk
01-08-2008
pi_40635211
-onzin is hier-

[ Bericht 78% gewijzigd door Mordreth op 09-08-2006 10:31:30 ]
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_40642182
quote:
op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef roellie80 het volgende:

[..]

ik heb de op dus gestuurd naar de redactie van viva,

werd ik afgelopen weekend gebeld door een vriendin; "roel!.. je staat in de viva"
hebben ze dus m'n reactie geplaatst. (wel jammer dat ik niks van de viva gehoord heb)
ik heb die viva nog wel moet nu naar een afspraak, als ik terug kom zal ik het effe scannen en hier plaatsen!
It is your friends who make your world!
pi_40642848
wat is een feeder precies? die term kwam ik in dit topic tegen
pi_40643131
quote:
op woensdag 9 augustus 2006 09:38 schreef merisse het volgende:

[..]

lees die post nu eens in zijn geheel en ruk zo'n zin niet uit de context
pi_40643607
quote:
op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef ikiskoel het volgende:
ik heb die viva nog wel moet nu naar een afspraak, als ik terug kom zal ik het effe scannen en hier plaatsen!
het gaat op de viva van deze week, niet die van 3 weken geleden
quote:
op woensdag 9 augustus 2006 14:01 schreef n3cro_manc3r het volgende:
wat is een feeder precies? die term kwam ik in dit topic tegen
precies wat de naam zegt,
kortgezegd zijn dit mensen die het geil vinden om zijn/partner vet-te-mesten

ben regelmatig "porno" tegengekomen waarin een vrouw of man met een dikke glimlach zoveel mogelijk vette troep eet. is wel weer een geheel apparte fetish
pi_40644423
ooooh, oke ik dacht die van vorige week, hehe.
It is your friends who make your world!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:50:16 #221
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40646637
quote:
op woensdag 9 augustus 2006 14:25 schreef roellie80 het volgende:
precies wat de naam zegt,
kortgezegd zijn dit mensen die het geil vinden om zijn/partner vet-te-mesten

ben regelmatig "porno" tegengekomen waarin een vrouw of man met een dikke glimlach zoveel mogelijk vette troep eet. is wel weer een geheel apparte fetish
beetje ziekelijk vind ik het wel..
pi_40655489
ik ken ook een meid die eerst wat 'voller' was maar wat is afgevallen, mocht ik ooit een relatie met haar krijgen dan zou ik het totaal niet erg vinden als ze weer wat aankwam zodat ze op haar oude gewicht of meer kwam. ik zou het zelfs erg mooi vinden en misschien wel stimuleren, ik weet niet als dat echt onder die 'feeder' term valt. maar bij haar gaat het gewicht alleen op de voor mij mooie plekken zitten zeg maar.

[ Bericht 56% gewijzigd door N3cro_Manc3r op 09-08-2006 21:20:53 ]
pi_40678410
quote:
op woensdag 9 augustus 2006 20:16 schreef n3cro_manc3r het volgende:
ik ken ook een meid die eerst wat 'voller' was maar wat is afgevallen, mocht ik ooit een relatie met haar krijgen dan zou ik het totaal niet erg vinden als ze weer wat aankwam zodat ze op haar oude gewicht of meer kwam. ik zou het zelfs erg mooi vinden en misschien wel stimuleren, ik weet niet als dat echt onder die 'feeder' term valt. maar bij haar gaat het gewicht alleen op de voor mij mooie plekken zitten zeg maar.
kijk!..
volgens mij valt dat niet echt onder de term feeder, maar het klinkt alsof je het van jezelf wel eng vind dat je haar misschien wel mooier vond met een paar kilo's meer

hieronder quote ik een vriendin welke bezig is met een dating-site..
ik ben benieuwd of dit iets kan gaan worden
quote:
na enig onderzoek zijn we met een team om de tafel gaan zitten en gaan we het
proberen! een site maken voor mannen die van volslank houden! en vrouwen die
volslank zijn in het buitenland word er al vollop gedate alleen in nederland hebben de mannen
en de vrouwen in deze catagorie nog niet de mogelijkheid om via het internet met
elkaar in contact te komen. het is overgens de bedoeling dat dit een serieuze site word met serieuze contacten en niet met vervelende mensen die rare dingen willen .
wat we nou willen is een adressen bestand opbouwen van mensen die geinteresseerd

zijn om op deze manier in contact met elkaar te komen en daarom vragen we jullie
medewerking! lijkt het je wat om met een volslanke man of vrouw in contact te komen of ben je
een volslanke vrouw of man? schroom dan niet! laat je adres achter en hoe sneller we een bestand hebben hoe eerder we kunnen beginnen!

tot nu toe hebben zich al 50 mannen en vrouwen aangemeld dus ik denk dat we snel
kunnen beginnen! alles word in discretie behandeld en in vertrouwen genomen en voor de eerste 100 mannen en vrouwen hebben we een gratis full member ship. ik hoop dat we in de toekomst veel mensen blij kunnen maken met deze site! we zie jullie reacties graag tegemoed! dus laat je horen! stuur een email dan kan ik je toevoegen in het bestand en krijg je zo snel mogelijk bericht!
groeten emmie
pi_40681110
welke site is dat dan want dan ben ik toch wel weer nieuwsgierig...
01-08-2008
pi_40695971
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 12:44 schreef pure-poison het volgende:
welke site is dat dan want dan ben ik toch wel weer nieuwsgierig...
http://www.rubensdating.com/
pi_40713024
die vriendin van rubensdating heeft problemen met aanmelden hier op fok en heeft mij gevraagd het volgende bericht te posten;
quote:
mensen mensen ... wat een negatieve kijk op alles!
tuurlijk heeft iedereen smaak voor een bepaalde man of vrouw en dat is alleen maar goed. maar ik snap niet dat iedereen hier zo hakt op het feit dat iemand valt op vrouwen die voller zijn.
alles wat hier gezegd word moet zo letterlijk worden genomen. hij zegt : je moet , jij zegt: ik moet niks.
ik ben zelf een dikke meid van 25 en ik merk dat mannen er heel veel moeite mee hebben om er voor uit te komen dat ze op volle/dikke vrouwen vallen. en ook de vrouwen zijn heel onzeker. ik heb er een marktonderzoek naar gedaan, en dat heb ik het niet over vrouwen van de dove reclame of van de vrouwen die maat 44 hebben. dan heb ik het over vrouwen die echt dik zijn. heel veel mensen zeggen dan : je moet afvallen dan ben je weer gezond. maar als jij met die vinger wijst en met open mond staart naar een te dikke vrouw, weetje wel dat er dan drie vingers naar jezelf wijzen?
het is vaak de mensen die zo staren en lachen die zorgen ervoor dat vrouwen zich niet meer de moeite waard voelen. het is niet de man die dan heel lang zijn best moet doen omdat tegendeel te bewijzen, want, die vrouw weet wel beter. zij loopt niet meer op straat want ze word aangestaard omdat ze dik is. ik heb het ook over dikke mannen! die hebben er ook last van !
het is haast een soort van handicap. ik weet het,.. ik zie het dagelijks. er loopt een dikke kont voorbij en de mannen die kijken achterom en lachen je recht in je gezicht uit. en dit is geen grapje! dit gebeurt! het is niet zo dat het mij gebeurt maar het is menig vrouw en man overkomen. tja... denk je dan... dat doen ze dan toch ook zelf?ze eten het zelf toch op? wat heb ik daar nou voor schuld aan? nou weetje... als je dan zo graag ziet dat die mensen dunner worden,.. staar ze dan niet zo na en loop ze niet belachelijk te maken in hun ding.
echt mensen... de wereld zou een beetje beter er van worden als je gewoon eens in hun ogen de wereld zou zien..
ik heb zelfs meegemaakt als vrouw uitgaant in een kroeg dat een jongen boos op mijn beste vriendin werd omdat ik naast haar stond. ik ben dik ja.. maar ik ben niet achterlijk of lelijk!
en ik geef jullie ook niet de schuld van mijn dikzijn want ik heb hetzelf opgegeten. het zou alleen zo geweldig van jullie zijn niet te bekritiseren maar er eens over na willen denken dat zulke mensen er ook zijn en je eens te verplaatsen in de gedachtengang van een ander.
want zij doen het elk moment van de dag.. ze stappen de deur uit.. gaan met de trein wil wel wat drinken... wat doe je? ok... cola ( de gedachte zegt dan >>>lekker cola!! je geweten zegt dan >>> laat ik maar cola light doen ..... )dus je neemt cola light.... de kassiere kijkt je aan.. haar ogen glijden over je lichaam( hmmm .. nu wel cola light? en als je thuis komt ga je weer "vreten"zeker)
als je nou denkt het scheit me niks ik neem gewone cola.. ( hmmmm... gewone cola? ja joh!! nog meer dikmakers ! zou je niet cola light nemen?)
wat ik wil zeggen is, beoordeel niet .. leef je leven laat hun ook hun leven hebben want als jij ervoor kunt zorgen door alleen maar te glimlachen naar zon persoon, zullen ze de volgende dag(en) met veel meer plezier aan de dag beginnen!en daar mag je trots op zijn!
groeten emmie
www.rubensdating.com ( half september is de site klaar...)
pi_40720657
ach jeetje. wat een vooroordelen weer in dat stukje. ook dunne/slanke mensen worden nagekeken en/of nageroepen. zowel positief als negatief. is iemand slank, dan is er wel wat anders mis waarom men diegene uit kan lachen.

sorry, maar ik ben een 'dikke' vrouw. maar krijg regelmatig (zo niet dagelijks) complimentjes van wildvreemde mannen en vrouwen. mannen fluiten me na, of spreken me aan en proberen me te versieren. dit heeft niks te maken met het feit dat ik dik ben. maar gewoon met het feit dat ik waarschijnlijk iets leuks en zekerheid uitstraal.

zelfvertrouwen hoor je niet te krijgen van de buitenwereld. daar moet je zelf aan werken. ik vind het prima dat mensen oordelen op uiterlijk. iedereen doet het, en iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren. dus ga niet zitten wachten totdat de anderen zich veranderen, maar werk zelf aan je zelfvertrouwen. daar heb je geen anderen bij nodig.
pi_40720920
die voorbeelden die in het stukje van emmie staan heb ik zeer zelden meegemaakt,voor mijn gevoel niet meer dan een ander (slank) persoon iig.
ik hou me er ook niet zo mee bezig wat een ander op straat van me vind eigenlijk.
01-08-2008
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:51:22 #229
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40736866
quote:
op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef syll het volgende:

sorry, maar ik ben een 'dikke' vrouw.
waarom dan het woord dik tussen haakjes?? als je zoveel zelfvertrouwen hebt dan had je het gewoon getypt.. maar nee het moet tussen haakjes want stel je voor dat ze denken dat je echt heel dik bent!!
pi_40737239
quote:
op zaterdag 12 augustus 2006 10:51 schreef b.a.trix het volgende:

[..]

waarom dan het woord dik tussen haakjes?? als je zoveel zelfvertrouwen hebt dan had je het gewoon getypt.. maar nee het moet tussen haakjes want stel je voor dat ze denken dat je echt heel dik bent!!
het staat tussen haakjes omdat ik niet mezelf niet zie als een dikke vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')