abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39914525
quote:
op zondag 16 juli 2006 12:19 schreef pure-poison het volgende:

[..]

er zijn meer dan genoeg mannen die specifiek op slank vallen dus zo raar vind ik dat niet. natuurlijk komt er wel meer bij kijken als je een relatie met iemand hebt maargoed je ziet toch natuurlijk eerst de buitenkant. als jij ook op lange mannen valt dat kijk daar toch ook liever naar dan kleine mannen.
ik zeg ook niet dat het raar is, ik zei dat ik het oppervlakkig vond. een man die alleen op dun viel, zou ik ook niet hoeven. ik wil niet bang hoeven zijn dat als ik tien kilo afval of aankom, dat mijn vriend me niet meer aantrekkelijk vindt. aantrekkingskracht hangt samen met allerlei aspecten van zowel innerlijk als uiterlijk, voor mij dan, en ik zou er echt niet op zitten te wachten als een man veel waarde hechtte aan mijn gewicht. of dat nu een hoog of een laag gewicht was.

dus nou ja, ik heb er op zich geen probleem mee als iemand zegt dat ie bijv. m'n dikke kont leuk vindt (iedere gek z'n gebrek ), maar het moet geen 'vereiste' worden, ik moet niet het idee krijgen dat ik niet meer leuk ben als dat er niet meer is.
Sanity is (not) statistical
pi_39914567
quote:
op maandag 17 juli 2006 18:35 schreef nozem het volgende:

[..]

waar haal jij in godsnaam het lef vandaan om mensen varken te noemen? kijk alsjeblieft naar jezelf, schrale hengst.
ik ben het helemaal met je eens. je zou eens moeten zijn wat hij op het fotoboek heeft gezegd . niet normaal die kerel .
  maandag 17 juli 2006 @ 18:46:25 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39914587
dankje kroekroek...

eigenlijk had ik helemaal niet willen reageren, maar ik kon t toch niet laten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 17 juli 2006 @ 18:59:22 #154
141994 Dickies
Since 1922
pi_39914878
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_39915060
dickies/gf/schrale hengst/klootviool

je bent gewoon een redelijk onaangenaam persoon. af en toe een grove opmerking, prima. maar dit is gewoon kansloos. er komt verder ook niets zinnigs uit. je bijdrage is 0,0. in om het even welk topic.

en dat maakt ook allemaal niet uit en blablabla, het is maar een forum, maar persoonlijk heb ik jou bijzonder laag zitten.

daag. dickies.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 17 juli 2006 @ 19:08:34 #156
141994 Dickies
Since 1922
pi_39915143
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:05 schreef nozem het volgende:
dickies/gf/schrale hengst/klootviool

je bent gewoon een redelijk onaangenaam persoon. af en toe een grove opmerking, prima. maar dit is gewoon kansloos. er komt verder ook niets zinnigs uit. je bijdrage is 0,0. in om het even welk topic.

en dat maakt ook allemaal niet uit en blablabla, het is maar een forum, maar persoonlijk heb ik jou bijzonder laag zitten.

daag. dickies.
de dag dat jouw visie me boeit zal ik het even melden
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_39915188
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:08 schreef dickies het volgende:

[..]

de dag dat jouw visie me boeit zal ik het even melden
het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of mijn visie je boeit. ik wide het gewoon even kwijt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_39915333
oke, we laten die peuter even voor wat het is . nu weer ot maar.
pi_39915473
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 18:17 schreef joeyt het volgende:
9 van de 10 mensen met overgewicht, en 80 kilo voor een normale vrouw is gewoon flink overgewicht, bewegen te weinig en eten niet naar behoren.
wat is een normale vrouw? er wordt te los met die termen gesmeten. alsof iedereen die daarvan afwijkt 'niet normaal' is.
aan het begin van dit topic zei iemand ook dat een 'normale vrouw' tussen de 45 en 55 kilo moet weten. dat vind ik echt belachelijk. als ik zo weinig zou wegen, zou ik zware anorexia hebben met mijn lengte.
een meisje uit mijn klas weegt wel iets van 45 kilo, maar zij is ook gelijk het kleinst van iedereen.
pi_39915698
het is de viva man die praten je weer allerlei brainwashed verhalen aan! whahahaha kom op zeg. ik ben iig in voor mijn vriendin met 1.80 en 65 kilo!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:17:47 #161
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40043819
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef wouter100 het volgende:
het is de viva man die praten je weer allerlei brainwashed verhalen aan! whahahaha kom op zeg. ik ben iig in voor mijn vriendin met 1.80 en 65 kilo!
dus je bent volgens jou gelijk gehersenspoelt als je dikke vrouwen mooi vind..
en voordat je met een bijdehande opmerking/ vraag komt of ik dik ben..ja ik ben dik en dan maakt me geen ene mallemoer meer uit.. er is een tiid geweest dat ik me druk maakte om wat anderen er van vonden maar dat heb ik gauw achter me gelaten.en sinds die tijd voel ik me lekker in m'n vel en ook zelfverzekerd. als iemand me niet wil zien dan kijken ze maar lekker de andere kant op.. veel mensen / mannen zijn dat niet want krijg genoeg complimentjes/ aandacht als ik ga stappen.. dit is dus niet iets van "oh kijk mij eens goed zijn" maar meer dat je gewoon maling aan iedereen moet hebben en lekker moet doen wat jij wilt. als je plezier hebt straal je dat ook uit, niemand wilt tenslotte naast een zuurpruim lopen......
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_40046481
mijn vriendin is ook de smalste niet. ze wil zelf afvallen en is trots als ze opeens een maatje kleiner aankan, dus complimenteer ik haar liever met wat ze zelf wil in plaats van een oeverloze discussie/gezeik op te starten over wat nu mooi is en wat niet. zij is mooi en dat straalt ze ook uit.

ik vind het erger dat ze dan alweer met me kleding wil gaan shoppen. houdt dat eeuwige gewinkel dan nooit op.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40046583
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 16:01 schreef robocock het volgende:
jij bent zo'n feeder heh?
ik dacht het... (jij schrijft het )
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:27:05 #164
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049426
gister zag ik een meisje lopen, b-cupje, hotpants aan en een paar strakke slanke benen eronder. dat zag er zeker niet verkeerd uit. dat is dan ook de algemene heersende schoonheidsideaal.

laatst zag ik op het strand een vol meisje lopen in bikini, wel dik, maar dik in proportie. dus flinke borsten in die bikini, een kjoet rond koppie, ronde kont, stevige dijen en geen afgetrainde buik maar eentje die gewoon een beetje rond liep. een beetje a la eerder genoemde kerry marie, maar dan waren de borsten nou ook weer niet zo groot, ik gok in dit geval een e-cup oid. dat zag er gewoon heerlijk uit.

ik denk dat er dus in mijn geval geen defenitie gemaakt kan worden. dus is mooi, dik is vies. het gaat om het totaal pakket, de uitstraling. ze is dik, maar resulteert dat in cellulitis of heeft ze een gladde huid verder... e.d. ik kijk, en dan kan het 50 of 120 kilo wegen, ik kan het in beide gevallen een mooie meid vinden, zolang het totaalbeeld maar klopt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:32:06 #165
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049602
oh ja, waar ik een hekel aan heb is als er geklaagd wordt dat meiden te dik zijn terwijl er wellicht net een klein beetje huid niet helemaal strak over de botten ligt...

gewoon van die standaard meisje svan een kilo of 50 en dan is dat buikje net niet helemaal plat.. "wat een dik wijf man"
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:33:05 #166
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049630
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef mikeymo het volgende:
gister zag ik een meisje lopen, b-cupje, hotpants aan en een paar strakke slanke benen eronder. dat zag er zeker niet verkeerd uit. dat is dan ook de algemene heersende schoonheidsideaal.

laatst zag ik op het strand een vol meisje lopen in bikini, wel dik, maar dik in proportie. dus flinke borsten in die bikini, een kjoet rond koppie, ronde kont, stevige dijen en geen afgetrainde buik maar eentje die gewoon een beetje rond liep. een beetje a la eerder genoemde kerry marie, maar dan waren de borsten nou ook weer niet zo groot, ik gok in dit geval een e-cup oid. dat zag er gewoon heerlijk uit.

ik denk dat er dus in mijn geval geen defenitie gemaakt kan worden. dus is mooi, dik is vies. het gaat om het totaal pakket, de uitstraling. ze is dik, maar resulteert dat in cellulitis of heeft ze een gladde huid verder... e.d. ik kijk, en dan kan het 50 of 120 kilo wegen, ik kan het in beide gevallen een mooie meid vinden, zolang het totaalbeeld maar klopt.
oke,ophouden. je doet eng

dus als ik tieten maatje e zou hebben,125kg zou wegen,dan zou je me nog willen neuken omfg jij bent echt zo smerig af en toe
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:34:17 #167
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049668
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:32 schreef mikeymo het volgende:
oh ja, waar ik een hekel aan heb is als er geklaagd wordt dat meiden te dik zijn terwijl er wellicht net een klein beetje huid niet helemaal strak over de botten ligt...

gewoon van die standaard meisje svan een kilo of 50 en dan is dat buikje net niet helemaal plat.. "wat een dik wijf man"
helemaal strak hoeft ook niet als het maar strak is
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:38:08 #168
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049785
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef zwaffel het volgende:

[..]

helemaal strak hoeft ook niet als het maar strak is

hmm, lekker strak:

[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:38:17 #169
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049789
quote:
op maandag 17 juli 2006 19:19 schreef kroekroek het volgende:

[..]

wat is een normale vrouw? er wordt te los met die termen gesmeten. alsof iedereen die daarvan afwijkt 'niet normaal' is.
aan het begin van dit topic zei iemand ook dat een 'normale vrouw' tussen de 45 en 55 kilo moet weten. dat vind ik echt belachelijk. als ik zo weinig zou wegen, zou ik zware anorexia hebben met mijn lengte.
een meisje uit mijn klas weegt wel iets van 45 kilo, maar zij is ook gelijk het kleinst van iedereen.
idem dito hiero

ik was ooit eens bij de dokter voor mn teen,en vroeg gelijk naar mn ideale gewicht. volgens hem was dat 80 a 79 kg omdat ik best lang ben. nu weeg ik op het moment (shame on me,in de zomer kom ik altijd wat aan ) 83,5 (laatste x gewogen voordat ik thuis wegging. afgelopen zaterdag dus,)

ik zit er dus 3,5 kg boven. imho erg jammer,maar geen ramp. maar ik zou er niet aan moeten denken om 6 kg oid te wegen dan ben ik zo breekbaar als een stukje hout
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:39:03 #170
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049815
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef mikeymo het volgende:

[..]

hmm, lekker strak:

[afbeelding]
ja,maak het maar weer belachelijk. maar je weet heel goed wat ik bedoel.

pi_40049853
dat is gewoon ranzig en goor die foto daarboven waar de ribben doorheen schijnen!!! ga eens eten ofzo!!!

trouwens, een klein beetje houvast mag best wel hoor!!! maar gewoon niet teveel...
Always look on the bright side of life :-)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:41:07 #172
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049876
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef zwaffel het volgende:

[..]

oke,ophouden. je doet eng

dus als ik tieten maatje e zou hebben,125kg zou wegen,dan zou je me nog willen neuken omfg jij bent echt zo smerig af en toe
ligt aan het totaal plaatje zoals ik al zeg:

onderstaande is ook geen 50 kilo, maar ik vind het lekkerder dan het gemiddelde catwalkmodel

en deze valt dan op het internet onder de term "plumper"
[..]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:41:11 #173
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049878
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef sunshine2006 het volgende:
dat is gewoon ranzig en goor die foto daarboven waar de ribben doorheen schijnen!!! ga eens eten ofzo!!!

trouwens, een klein beetje houvast mag best wel hoor!!! maar gewoon niet teveel...

ik zie mikey dit wijf nog neuken

vrijdag 21 juli 2006 @ 15:41:53 #174
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40049897
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef mikeymo het volgende:

[..]

ligt aan het totaal plaatje zoals ik al zeg:

onderstaande is ook geen 50 kilo, maar ik vind het lekkerder dan het gemiddelde catwalkmodel

[afbeelding]

en deze valt dan op het internet onder de term "plumper"
serieus,ik vind je ziek echt dat is ook een plumper. fucking hell,get a grip
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:42:55 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40049921
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef sunshine2006 het volgende:
is fake .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')