quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Zijn hier nog mensen die mijn hiermee kunnen helpen?
Was je weg danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef daeri het volgende:
ben er weer..!
Probeer pagina 1 eensquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor openen, ik zocht naar de OP, maar kon 'm niet vinden.
quote:
Ik zal hem binnenkort wel even maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar doorgaans bij reeksen is er een wiki-pagina waar je zo de OP kan knippen en plakken, maar die zag ik niet.
Ik ben toch bang dat het testament wel boven water komtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel, kaputwiehund. Het is me inmiddels duidelijk dat dit een heel vervelend probleem kan wordenIk duim maar stiekem dat het testament niet meer te vinden is
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Troel het volgende:
Sjeen gefeliciteerd!
Ja, dat is dus het punt. Ze hebben misschien wel gewoon een stel papieren onder zijn neus geduwd en hem van alles laten tekenen, waaronder dit. Of hem simpelweg verteld dat dit gebruikelijk was (meest waarschijnlijk denk ik). En aangezien hij toen 21 was, het net na de oorlog was en hij vermoedelijk geen stuiver bezat, zal hij er op dat moment geen probleem mee hebben gehad. Het zou ook nog zomaar kunnen dat het een soort "betaling" was voor de onderwijzersopleiding die hij kreeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef Levitation het volgende:
Helaas weet ik niet zo veel af van erfrecht, Rewimo. Ik wil je wel even sterkte wensen!
Wat ik me wel afvraag... Misschien weet Kaputwiehund dat: hoe gaat men om met testamenten die mogelijk onder dwang of dwalig zijn getekend? Een "normaal" contract is vernietigbaar in zo'n geval, geldt zoiets ook voor testamenten? Kan me voorstellen namelijk dat hij "beïnvloed" is door de broederorde... (maarja, hoe bewijs je zoiets...)
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef poohy het volgende:
Ondanks alles hebben we toch nu een weegschaal in huisWe moeten namelijk onze bagage wegen voordat we weggaan
![]()
Ik denk dat ik morgen maar eens er op ga staanIk ben zeer benieuwd
![]()
pas je dan ook je regeltje aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan.... hihi
Vanochtend dus weer gewogen en weeg nu 82,7! Whoehoe! Dat is al 2,1 kilo in 4 dagen..... ja ik weet het veel vocht.... en dat merk ik ook wel, ik voel me minder opgeblazenMaar toch.... het is wel al 2,1 kilo!
Ik kan niet wahcten totdat ik onder de 80 weeg![]()
En jah zo is lijnen leuk jahAls je echt resultaat zie
![]()
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mijn rechterbovenarm. Het is een (ik denk) spier die van tijd tot tijd flink opspeelt zodat het zelfs lastig is om te sturen in een auto, maar ook om te douchen, omdat ik mijn arm niet "zelfstandig" omhoog kan krijgen.
Flink kut
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeld). Je gaat je hele lichaam anders belasten en daardoor krijgen je spieren en gewrichten het zwaar te verduren
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?
Nee, dat vond ik zelf eigenlijk ook wel, maarja, ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisartsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.
Dan mag je aan de bruistablettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Troel het volgende:
ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisarts
Bedanktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.![]()
Knuffeltje voor Poohy!![]()
Weet je trouwens zeker dat je niet gewoon alleen je bagage wilt wegen, ipv ook jezelf?![]()
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef caitlynn het volgende:
Ik zie hier in de openings post regeltjes staan, van hoeveel de mensen al afgevallen zijn.
Mag ik hier ook tussen? Of moet je dan lid worden, of al een bepaalde tijd hier posten?
Ok bedankt. Ik zal Troel een mailtje sturen (adres staat bij profiel toch?)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bent) een account waarmee je je gegevens zelf kan invoeren en updaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |