quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Zijn hier nog mensen die mijn hiermee kunnen helpen?
Was je weg danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef daeri het volgende:
ben er weer..!
Probeer pagina 1 eensquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor openen, ik zocht naar de OP, maar kon 'm niet vinden.
quote:
Ik zal hem binnenkort wel even maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar doorgaans bij reeksen is er een wiki-pagina waar je zo de OP kan knippen en plakken, maar die zag ik niet.
Ik ben toch bang dat het testament wel boven water komtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel, kaputwiehund. Het is me inmiddels duidelijk dat dit een heel vervelend probleem kan wordenIk duim maar stiekem dat het testament niet meer te vinden is
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Troel het volgende:
Sjeen gefeliciteerd!
Ja, dat is dus het punt. Ze hebben misschien wel gewoon een stel papieren onder zijn neus geduwd en hem van alles laten tekenen, waaronder dit. Of hem simpelweg verteld dat dit gebruikelijk was (meest waarschijnlijk denk ik). En aangezien hij toen 21 was, het net na de oorlog was en hij vermoedelijk geen stuiver bezat, zal hij er op dat moment geen probleem mee hebben gehad. Het zou ook nog zomaar kunnen dat het een soort "betaling" was voor de onderwijzersopleiding die hij kreeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef Levitation het volgende:
Helaas weet ik niet zo veel af van erfrecht, Rewimo. Ik wil je wel even sterkte wensen!
Wat ik me wel afvraag... Misschien weet Kaputwiehund dat: hoe gaat men om met testamenten die mogelijk onder dwang of dwalig zijn getekend? Een "normaal" contract is vernietigbaar in zo'n geval, geldt zoiets ook voor testamenten? Kan me voorstellen namelijk dat hij "beïnvloed" is door de broederorde... (maarja, hoe bewijs je zoiets...)
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef poohy het volgende:
Ondanks alles hebben we toch nu een weegschaal in huisWe moeten namelijk onze bagage wegen voordat we weggaan
![]()
Ik denk dat ik morgen maar eens er op ga staanIk ben zeer benieuwd
![]()
pas je dan ook je regeltje aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan.... hihi
Vanochtend dus weer gewogen en weeg nu 82,7! Whoehoe! Dat is al 2,1 kilo in 4 dagen..... ja ik weet het veel vocht.... en dat merk ik ook wel, ik voel me minder opgeblazenMaar toch.... het is wel al 2,1 kilo!
Ik kan niet wahcten totdat ik onder de 80 weeg![]()
En jah zo is lijnen leuk jahAls je echt resultaat zie
![]()
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mijn rechterbovenarm. Het is een (ik denk) spier die van tijd tot tijd flink opspeelt zodat het zelfs lastig is om te sturen in een auto, maar ook om te douchen, omdat ik mijn arm niet "zelfstandig" omhoog kan krijgen.
Flink kut
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeld). Je gaat je hele lichaam anders belasten en daardoor krijgen je spieren en gewrichten het zwaar te verduren
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?
Nee, dat vond ik zelf eigenlijk ook wel, maarja, ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisartsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.
Dan mag je aan de bruistablettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Troel het volgende:
ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisarts
Bedanktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.![]()
Knuffeltje voor Poohy!![]()
Weet je trouwens zeker dat je niet gewoon alleen je bagage wilt wegen, ipv ook jezelf?![]()
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef caitlynn het volgende:
Ik zie hier in de openings post regeltjes staan, van hoeveel de mensen al afgevallen zijn.
Mag ik hier ook tussen? Of moet je dan lid worden, of al een bepaalde tijd hier posten?
Ok bedankt. Ik zal Troel een mailtje sturen (adres staat bij profiel toch?)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bent) een account waarmee je je gegevens zelf kan invoeren en updaten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Volgende keer gaat Atrimar ook mee. Het is reteduur, maar je moet toch een jaar van te voren reserveren. Daarbij kan je in de keuken ook precies zien waarom het zo duur is. Ik wil trouwens niet in het restaurant zitten...alleen in de keuken. Het restaurant is een tikkeltje kakkerig, de keuken absoluut niet.
Haha, dat laatstequote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:20 schreef Isabeau het volgende:Betekent dat dat je meegaat
Of betekent dat "daaaag, veel te duur!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwijt en ik had geen wijn."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nouja, ik ga in ieder geval een afspraak bij de huisarts maken, en ik hoop dat er ook iets van injecties zijn, dat heb ik liever dan staalpillen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Roosvicee Ferro
Bij elke maaltijd iets nemen met veel vitamine C bevordert de opname van ijzer en ijzer zit veel in vlees, vis, kip, zwarte bonen, tofu, kikkererwten, groene groente enaardbeien
Ook hebben veel ontbijtgranen extra ijzer (die je er soms met een magneet kan uithalen als je het spul fijnmaalt
)
En zwarte poep bij veel ijzerinname is niet gek![]()
je kan toch alweer in het lijstje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:27 schreef ymme het volgende:
Uh Troel mag ik nog in het lijstje![]()
Of zal ik maar weer weggaan. ?
Dit krijg ik te zien, als ik inlog met mijn naam en wachtwoord wat in de mail staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
je kan toch alweer in het lijstje?
Tja, en weggaan moet je zelf weten
Toen ik hem in de tuin zette in zijn doosje en hem goede nacht wenste, kreeg ik een kadootje van hem.... een wit drupje op mijn hand .quote:
Ja, maar appelstroop is dus echt gewoon compleet suikerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Troel, appelstroop is ook een lekkere ijzerbron. IJzer niet combineren met melk- of calciuminname. Moet een uur of twee tussen zitten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik was gisteren ook ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwijt en ik had geen wijn.![]()
Dat moet dan wel heeeeeeeeeel lekker zijn![]()
Nee hoor, ik houd het wel bij de bazar.
Ik heb ooit eens een merelkuiken gevonden onder een boom en toen maar meegenomen naar huis, vlakbij, en toen werd ik toch mooi aangevallen door moeder merel!Sanity is (not) statistical
Ja, dat klopt. Maar een keer een boterham met appelstroop is toch geen ramp. Je moet er niet gelijk potten vol van eten natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:29 schreef Troel het volgende:
Ja, maar appelstroop is dus echt gewoon compleet suiker![]()
De hoedjeskerk schijnt dus oorspronkelijk tot deze kerk behoord te hebben, maar zijn hun eigen weg gegaan. Je merkt ook wel de verschillen, er zaten wel mensen met korte broek en hempje, en de psalmen waren tenminste ook nog ritmisch, maar toch is het echt niet wat ik zoek.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Jee, Troel, je had al verteld over de hoedjeskerk, maar dat er nóg zo'n kerk in IJsselstein staat...maar ik weet zeker dat er heus wél een fijne gemeente in IJsselstein is. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal 100 jaar in de tijd is blijven steken. Is er geen christelijke jongerenorganisatie die je aan informatie kan helpen?
Ja, maar in je eentje is ook maar zo alleen hequote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is de Evangelische gemeente wel redelijk conservatief voor een Evangelische kerkEn je eigen gemeente oprichten is ook leuk
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |