abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 juli 2006 @ 09:12:30 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39812640
Gefeliciteerd, Emu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39812766
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef poohy het volgende:
Ondanks alles hebben we toch nu een weegschaal in huis We moeten namelijk onze bagage wegen voordat we weggaan

Ik denk dat ik morgen maar eens er op ga staan Ik ben zeer benieuwd
Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.
Knuffeltje voor Poohy!

Weet je trouwens zeker dat je niet gewoon alleen je bagage wilt wegen, ipv ook jezelf?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39812930
Lijnen is leuk.

Toen ik mij hier een paar dagen voor het eerst (naja, bijna eerst) liet zien woog ik 83 kilo. En vanochtend woog ik 82.4
Het gaat de goede kant op. Als ik eerst maar eens <80 zit, dat maakt mij al een stuk gelukkiger. En dan ga ik voor de 75....70 etc..
pi_39813133
Ik kan het gewoon niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan.... hihi

Vanochtend dus weer gewogen en weeg nu 82,7! Whoehoe! Dat is al 2,1 kilo in 4 dagen..... ja ik weet het veel vocht.... en dat merk ik ook wel, ik voel me minder opgeblazen Maar toch.... het is wel al 2,1 kilo!
Ik kan niet wahcten totdat ik onder de 80 weeg

En jah zo is lijnen leuk jah Als je echt resultaat zie
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:41:56 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_39813144
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het gewoon niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan.... hihi

Vanochtend dus weer gewogen en weeg nu 82,7! Whoehoe! Dat is al 2,1 kilo in 4 dagen..... ja ik weet het veel vocht.... en dat merk ik ook wel, ik voel me minder opgeblazen Maar toch.... het is wel al 2,1 kilo!
Ik kan niet wahcten totdat ik onder de 80 weeg

En jah zo is lijnen leuk jah Als je echt resultaat zie
pas je dan ook je regeltje aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39813247
Ik heb vanmiddag een proefles bij de sportschool bij mij in het dorp. Ben benieuwd. Wil vooral wat gaan cardio-en en een beetje krachttraining doen. Moet 't helaas heel langzaam opbouwen omdat ik anders last krijg van mijn spieren. En ik ben juist meer van "alles of niets", ik moet nog veel leren.

Hopelijk gaat het afvallen als ik 2 keer per week sport weer wat makkelijker, ook voor mijn motivatie denk ik dat het wel goed is. Nu grijp ik veel te makkelijk naar snoep vorig jaar lukte het wel om streng te zijn, wie weet kan ik 't knopje weer vinden. Wil voor mijn vakantie (nog 12 weken) in ieder geval weer naar het gewicht van vorig jaar en het liefst iets daar onder. Ik kan het!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:53:59 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_39813340
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mijn rechterbovenarm. Het is een (ik denk) spier die van tijd tot tijd flink opspeelt zodat het zelfs lastig is om te sturen in een auto, maar ook om te douchen, omdat ik mijn arm niet "zelfstandig" omhoog kan krijgen.

Flink kut
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39813392
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef Troel het volgende:

[..]

pas je dan ook je regeltje aan
Dat doe ik op maandag.... mijn officiele weegmoment
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 juli 2006 @ 10:04:58 #34
13151 crew  Rewimo
pi_39813533
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mijn rechterbovenarm. Het is een (ik denk) spier die van tijd tot tijd flink opspeelt zodat het zelfs lastig is om te sturen in een auto, maar ook om te douchen, omdat ik mijn arm niet "zelfstandig" omhoog kan krijgen.

Flink kut
Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeld ). Je gaat je hele lichaam anders belasten en daardoor krijgen je spieren en gewrichten het zwaar te verduren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:18:02 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_39813820
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Naar de fysio dus. Het is niet ongewoon dat je blessures krijgt nu je zo afgevallen bent (aldus spreekt het lichtend voorbeeld ). Je gaat je hele lichaam anders belasten en daardoor krijgen je spieren en gewrichten het zwaar te verduren
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 juli 2006 @ 10:20:08 #36
13151 crew  Rewimo
pi_39813865
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
Ja, of is het simpelweg RSI van het werk?
Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:22:33 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_39813922
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk. Of een combinatie van die twee... Niet mee doorlopen in elk geval.
Nee, dat vond ik zelf eigenlijk ook wel, maarja, ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisarts
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 juli 2006 @ 10:36:19 #38
13151 crew  Rewimo
pi_39814293
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Troel het volgende:
ik moet nou binnenkort toch voor die ijzer naar de huisarts
Dan mag je aan de bruistabletten
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:45:39 #39
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39814564
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Red je het allemaal nog een beetje... las in je topic over het terugkeren dat het best zwaar valt. Lijkt me ook echt een vervelende situatie.
Knuffeltje voor Poohy!

Weet je trouwens zeker dat je niet gewoon alleen je bagage wilt wegen, ipv ook jezelf?
Bedankt

Ja, ik zit in een dipje. Ik heb er gewoon genoeg van! Nu maar hopen dat alles in Nederland WEL wat vlotter gaat verlopen We kijken er in ieder geval naar uit om onze vrienden en familie te zien

Oh en morgen ga ik ook mijzelf wegen en ik ga ook mijn regeltje updaten
pi_39816066
Ik ben zo pissig vandaag...

Ik ben vorig jaar begonnen met een nieuwe opleiding, een vervolg opleiding. Ik heb gekozen voor Fashion Design, omdat dát mijn passie is.. nouja, ik kon vorige september aan de slag en was een van de besten in mijn klas

In december kwam er een voorlichtings avond, waarin gezegt werd dat de eerste jaars Mode studentjes geen stage zouden lopen, de 1e stage die zou komen was in het tweede jaar van de opleiding, en dat was een stage op een attelier van een ontwerper in nederland of belgie.

Nouja leuk en aardig, we hebben kerst vakantie, komen we terug.. moeten we opeens stage gaan lopen in een winkel, en we moeten een aantal examens halen, en aan het eind van het jaar een scriptie schrijven en dan hebben we het diploma voor "Winkel medewerker" ... nouja, dit klopte dus niet, dus ik heb aan de bel getrokken.. na een aantal maanden van 'vechten' zijn we er zelfs achter gekomen dat de stage niet eens goedgekeurd is voor mode.

Uiteindelijk een rechtzaak gestart, samen met een ander meisje uit de klas die ook fel tegen de stage was, omdat zij hiervoor handel gedaan had, dat niet leuk vond, en het de zelfde stage was van handel... en ze tóch de stage moest lopen van de school. Terwijl ze dus het diploma al had..

Nu lopen we inmiddels tegen het nieuwe schooljaar aan, en hebben we gelukkig een school gevonden voor mode die wél goed is.. In Hilversum.

Dus, we wilden onze spullen ophalen van onze oude school, dus mijn moeder bellen, want zij regelt alles met de school aangezien de school nogal dingen uit vreet die niet mogen (ze hebben dat andere meisje ook bedreigt).

Gister 1e telefoontje, nouja, niemand, echt niemand was er, aangezien er een of ander bedrijfs uitje was voor de leraren.

Vandaag 2e telefoontje, blijkt dat ze ál mijn spullen weg gegooit hebben die ik ooit gemaakt heb daar, en dat ze niet weten of er spullen van het andere meisje er zijn. Nu moeten we maandag langs, en gaan we de spullen van het andere meisje zoeken, en ook kijken of ze écht mijn spullen weg gegooit hebben, aangezien dat helemaal niet mag..

Ik hoop echt dat wij die rechtzaak gaan winnen, want wát een kut school

p.s. ik maak er maar gelijk ook een klaagbaak berichtje van
pi_39820262
Ik zie hier in de openings post regeltjes staan, van hoeveel de mensen al afgevallen zijn.
Mag ik hier ook tussen? Of moet je dan lid worden, of al een bepaalde tijd hier posten?
pi_39820592
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef caitlynn het volgende:
Ik zie hier in de openings post regeltjes staan, van hoeveel de mensen al afgevallen zijn.
Mag ik hier ook tussen? Of moet je dan lid worden, of al een bepaalde tijd hier posten?
Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bent ) een account waarmee je je gegevens zelf kan invoeren en updaten.
pi_39820799
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:

[..]

Stuur even een mailtje naar Troel, dan krijg je van haar (als je lief bent ) een account waarmee je je gegevens zelf kan invoeren en updaten.
Ok bedankt. Ik zal Troel een mailtje sturen (adres staat bij profiel toch?)
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:03:54 #44
79550 Ymke
your ghost
pi_39822373
Zo , ik heb lekker vakantie nu , ga ook 3 weken lang niet op de weegschaal staan Ik zie het wel weer na die tijd
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_39830435
Hallow
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 juli 2006 @ 20:02:27 #46
13151 crew  Rewimo
pi_39830667
daeri, dat is balen joh

Wij hebben gisteren ook een vakantie geboekt Naar Portugal Alleen is dat pas met de kerstvakantie
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:08:59 #47
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39843307
Ik laat ook weer even mijn gezicht zien.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:31:23 #48
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39843413
Vanmorgen met kleding aan gewogen en het viel best mee Ik weeg nu 74.1
Ik ga gelijk even mijn regeltje aanpassen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 juli 2006 @ 10:15:58 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39844272
Hoi, ik kom me even afmelden voor de komende week. Ik zal naar elke camera zwaaien, misschien zien jullie me wel in Nijmegen en omstreken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39844738
Goedemorgen allemaal.

Rewimo, meid, wat een rare bizarre situatie zo ineens...ik kan me goed voorstellen dat je verbijsterd was en ik denk dat je vader totaal niet meer afwist van dat oude testament dat hij ooit (plichtsmatig?) heeft ondertekend...ik heb totaal geen verstand van recht, maar ik zou het behoorlijk krom vinden als zijn eigen nieuw geschreven testament niet zou gelden. Handgeschreven nota bene.

Er zijn voor mijj geen smoesjes meer. Ik ga weer lijnen en dat zal heel moeilijk worden. Ik fiets ongeveer 2,5 uur per dag op het moment en ik heb honger als een paard als ik thuiskom. Echt niet normaal meer! Gewoon een énorme eetlust. Dus als je dan sla en een aardappeltje en een klein stukje vis gaat eten dan weet ik nu al dat ik na het eten nog zit te knorren

Uit eten zal trouwens nooit meer hetzelfde zijn Eigen schuld dikke bult. Hierbij zijn jullie gewaarschuwd om nooit bij De Librije te gaan eten. Eten klaarmaken is veel meer een kunst dan ik ooit had kunnen dromen. En de smaken die ik in mijn mond heb gehad...werk van engeltjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')