Nee. Maar hij weet al een half jaar dat ik 'm leuk vind en hij heeft duidelijk gezegd (tegen een andere collega) dat er niet meer in zit dan vriendschap. Dat betekent natuurlijk niet dat ik 'm niet mee uit kan vragen, maar ja. Ik weet niet wat erger is, valse hoop of geen hoop. De gedachte dat ik over een paar maanden stop met werken daar is helemaalquote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die leuke collega al eens mee uit gevraagd?
Dankjewel, jij ook vast welterusten.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren![]()
Wel alleen in verpakkingen van 12 stuks hoor, maar het is te krijgen. Praktisch iedere supermarkt verkoopt het.quote:Op zondag 9 juli 2006 07:58 schreef poohy het volgende:
Oh wat goedIk wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
![]()
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan![]()
Ik heb het topic wel vaker zien staan... maar durfte nooit binnen te stappenquote:
ik snoep niet, en was begonnen met zelf roggebrood bakken (die van ikea, dies fokking lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
mja, ik heb nu vakantie enzo... ik hoop dat als ik naar school ga het weer lekker druk krijg.. ik studeer mode, en heb vorig jaar al gemerkt dat het rennen vliegen en aanpassen is... (en vooral geen vrije tijdquote:Op zondag 9 juli 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
nee, gewoon in een cake-vorm in de ovenquote:Op zondag 9 juli 2006 08:34 schreef poohy het volgende:
Hoi daeri![]()
Goed dat je je ook heb aangemeldIk wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht
![]()
-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
17 dagen ongesteld?quote:Op zondag 9 juli 2006 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Vrolijk nieuws komt melden! Ik ben na 17 dagen eindelijk niet meer ongesteld... geloof ik![]()
ik heb vanavond een BBQ...quote:Op zondag 9 juli 2006 09:49 schreef Fuente het volgende:
Pfff voel me echt opgeblazen, gisteravond bbq gedaan, net 1 stukje vlees teveel. Voorlopig maar geen bbq meer
thnxquote:Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
daeri, ik maak vandaag of morgen je account aan.
Nee, alleen als ik me lamlendig en gedeprimeerd voel en ik dus juist absoluut niet laat naar bed zou moeten gaanquote:
Is niet echt een optie om twee uur 's nachtsquote:Op zondag 9 juli 2006 07:31 schreef Liejannuh het volgende:
En Meaghan, tegen een dipje moet je gewoon gaan trampolinespringen in Scheveningen. Je wordt er echt ontzettend blij van, je verbrand een hele berg calorieen en het is gewoon ontzettend leuk!![]()
Lijkt me gaaf, maar ik weet niet hoe ze het daar vinden als je opbelt dat je wilt komen trampolinespringen met allemaal mensen met overgewicht.quote:Trampolinespring-meeting plannen?
Nee, je bent zeker niet de enige. Als ik in een winkel kom en de kleding past, dan denk ik ook al snel, 'nou, van die maten klopt ook niks, ik heb echt geen maat 42 hoor, ik ben veeeeeeeeeeel dikker'.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
dat van mij ging bijna uitquote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens sins gisteravond weer een vriendje![]()
![]()
ik ben verliefd
![]()
![]()
![]()
Dat idee heb ik ook heel vaak...ik heb nu een jeans die ik gekocht heb toen ik zo'n 2kg zwaarder was (en net liep) en die zit nu losser. Dan denk ik: verdorie wat een rommel (goedkope merkloze jeans) flubbert die broek nu alweer? Dat mag toch niet met die twee kg verschil?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
dingen... mn lief woont niet zo heel dichtbij enzo..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Riann het volgende:
Waarom ging het bijna uit daeri
Dan zou ik nooit kunnen wandelenquote:Op maandag 10 juli 2006 07:59 schreef Ymke het volgende:
Hondje de deur uit =niet wandelen
Ik wandel regelmatig met honden van andere, dat is wel leuk, je komt mensen tegen met honden etc. Maar gewoon een wandeling zonder hond doe ik ook niet hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:59 schreef Ymke het volgende:
*Hondje de deur uit =niet wandelen
Ik ga het straks thuis nog eens op mijn gemakje lezen... zit nu op werkquote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Interview Lenny Versteegden: de antwoorden
De antwoorden van Lenny Versteegden zijn binnen, staan een aantal leuke dingen tussen denk ik
Idemquote:Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga het straks thuis nog eens op mijn gemakje lezen... zit nu op werk![]()
mijn mond viel even open toen ik het las.... Ik heb gewoon altijd aangenomen dat zij echt een dietiste was, maar ze heeft dus misschien wel gewoon een 6 weeks LOI cursusje gedaan...quote:Het lastige is dat iedereen zich 'gewichtsconsulent' (zoals Sonja) mag noemen. Al heb je een cursusje gedaan van een aantal maanden. Dat kun je simpelweg niet vergelijken met mijn beroep als diëtiste, wat een beschermde titel is en waarvoor je vier jaar een studie moet doet. Je kunt dus ook niet verwachten dat dit soort 'diëten' waterdicht zijn zeg maar. Het werkt allemaal heus wel, omdat mensen een strak plan moeten volgen en dus sowieso minder eten dan normaal binnenkrijgen. Uiteindelijk gaat het erom dat je zelf wilt veranderen en dat je iets doet wat dichtbij jezelf ligt. Mensen hierin begeleiden is toch even wat anders dan recepten maken etc. Verder zijn dit soort hypes niet altijd even uitgebalanceerd, wat belangrijk is voor een goed functioneren van je lichaam. Ze heeft wel een goed marketingplan moet ik zeggen, daarmee kun je alles verkopen. Daar heb ik dan wel weer bewondering voor. Net als bv. Montignac, lekker commerciëel, maar vaak toevaltreffers.
Da's natuurlijk wel een leuke quote om even in het SB-topic te droppenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef teigan het volgende:
Uit het interview met Lenny Versteegden:
[..]
mijn mond viel even open toen ik het las.... Ik heb gewoon altijd aangenomen dat zij echt een dietiste was, maar ze heeft dus misschien wel gewoon een 6 weeks LOI cursusje gedaan...
Misschien is het nog wel veel leuker om gewoon die haat en nijd jegens de SB-mensen te stoppen. Kweetniet hoor, maar wat schiet je er mee op?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel een leuke quote om even in het SB-topic te droppen
Ik kom er nooit hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het nog wel veel leuker om gewoon die haat en nijd jegens de SB-mensen te stoppen. Kweetniet hoor, maar wat schiet je er mee op?
Dat heb ik ook... blijkbaar wisselen de hypes elkaar sneller af dan mijn hersenen bij kunnen houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:34 schreef teigan het volgende:
ik denk elke keer als er SB staat dat het nog over South Beach gaat.....
Ja, maar niet echt de dingen waar ik echt graag een antwoord op wil helaas.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Interview Lenny Versteegden: de antwoorden
De antwoorden van Lenny Versteegden zijn binnen, staan een aantal leuke dingen tussen denk ik
Welke dingen wil je dan graag een antwoord op?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt de dingen waar ik echt graag een antwoord op wil helaas.
Heb je daar nog steeds last van? Bij mij is het gelukkig weer over.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Hoe het zit met haaruitval na veel afvallen en dergelijke.
je ziet t zelfs niet op foto's van mn lichaam.... , ik ben wel steviger dan de gemiddelde mens, maar alles zit wel op de goede plek zeg maar... ik wil het alleen nu wel eens 45 kilo minder hebben, zodat ik ook weer eens wat botjes zie..quote:Op maandag 10 juli 2006 06:01 schreef Roosjedoosje het volgende:
Zo mensen ik heb me toch een honger, maar ben tegelijk ook misselijk ...
Al een paar dagen voel ik me niet fit en slecht slapen en vroeg op vandaag heeft niet geholpenVanmiddag nog even hard aan de slag en ik hoop dat ik nog ergens puf kan vinden om te sporten, want daarna voel ik me altijd beter
@ Rewimo: wat een schatjes
@ Daeri : welkom en je ziet er idd niet heel dik uit op je foto's uit je foto boek
Dat schiet opquote:
Heb je geen Jamin of Pinky's in de buurt? Daar verkopen ze wel kleine verpakkingen namelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef octopussy het volgende:
Ben deze week 1,5 kilo afgevallen.Het gaat me redelijk af op het moment, ik ben niet superstreng met de punten maar ik doe ook niet gek met het eten enzo. Ik snak wel naar een zak doritos
, en misschien dat ik ook wel eentje haal als ik genoeg punten gespaard heb. Het is alleen zo jammer dat ik altijd de hele zak leeg moet eten en dat dat net even te veel is. Het zou lekker zijn als ze de zakken ook een maatje kleiner verkochten.
of ik gooi gewoon meteen een gedeelte weg![]()
Zo doe ik het meestal, gedeelte van snoep vernietigen en dan rustig portie opeten, of ik ga gewoon iemand zoeken die ook wel wat lustquote:Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef octopussy het volgende:
Ben deze week 1,5 kilo afgevallen.Het gaat me redelijk af op het moment, ik ben niet superstreng met de punten maar ik doe ook niet gek met het eten enzo. Ik snak wel naar een zak doritos
, en misschien dat ik ook wel eentje haal als ik genoeg punten gespaard heb. Het is alleen zo jammer dat ik altijd de hele zak leeg moet eten en dat dat net even te veel is. Het zou lekker zijn als ze de zakken ook een maatje kleiner verkochten.
of ik gooi gewoon meteen een gedeelte weg![]()
bij het tank station kan je er ook één kopen...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
Het probleem van de kleine zakjes is dat de kleine zakjes per tig stuks in een grotere zak zitten en dat je alsnog wel veel in huis hebt
quote:
ach 45 kilo, alsof het niet isquote:je ziet t zelfs niet op foto's van mn lichaam.... , ik ben wel steviger dan de gemiddelde mens, maar alles zit wel op de goede plek zeg maar... ik wil het alleen nu wel eens 45 kilo minder hebben, zodat ik ook weer eens wat botjes zie..![]()
Dat was bij mij zo geregeld, ik moest dat doen voor het onderzoek op de rechtbank, binnen drie dagen in huis.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef teigan het volgende:
mijn vakantie is ook een soort van begonnen..
Vanmorgen twee keer naar het gemeentehuis geweest voor mijn verklaring omtrend gedrag...
wat een gedoe zeg...
Laat ons weten wat men zegt, ga je ook nog vragen naar de bwc?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Begin een beetje zenuwachtig te worden, ik moet zo naar de plastisch chirurg voor mijn 'bult'
mwah, half jaartje moet dat toch lukkenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef daeri het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet... ik weet dat t lang duurt...
als dat zo was...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
mwah, half jaartje moet dat toch lukken
Dat zie ik haar niet zeggen... wel wensen, maar goed, we zitten hier niet in de dieetclub omdat we zo blij zijn met ons gewicht.quote:
Ik zal ff n foto van mn benen in mn fotoboek zetten (foto is ong. 2 weken oud ofzo) echt n mooie foto vind ik zelf... dat t allemaal op de goedeplek zit komt door mn aziatische invloed geloof ikquote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zie ik haar niet zeggen... wel wensen, maar goed, we zitten hier niet in de dieetclub omdat we zo blij zijn met ons gewicht.
Daeri, ik had het ook echt niet aan je gezien. Wel fijn om zo mooi in proportie te zijn
zie ik het fout of sta je nog niet tussen de lijst?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik zal ff n foto van mn benen in mn fotoboek zetten (foto is ong. 2 weken oud ofzo) echt n mooie foto vind ik zelf... dat t allemaal op de goedeplek zit komt door mn aziatische invloed geloof ikmn ma is 25% indonesisch, mn pa ook... dus ik ook... en aziatische mensen hebben het nog allemaal op de goede plek zitten...
Had jij trouwens niet allemaal perzenbeessies?
sta er nog niet tussen, troel gaat t regelenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Emu het volgende:
[..]
zie ik het fout of sta je nog niet tussen de lijst?
heel tof , veel succesquote:Op maandag 10 juli 2006 14:49 schreef daeri het volgende:
[..]
sta er nog niet tussen, troel gaat t regelen![]()
mja... ik was bij een dietiste geweest.. en die wou me naar de 85 hebben.. maar ze ging op een gegeven moment raar doen...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Emu het volgende:
[..]
heel tof , veel succesmaar jij schrijft dat er 45kg af moet bij jou, zou je toch echt niet zeggen hoor
![]()
Nou, precies. Bert zeurt nu eigenlijk alleen dat hij steeds minder vriendin overhoudtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:54 schreef Emu het volgende:
als je wat meer weegt niemand kunnen vinden is natuurlijk onzin, het is de uitstraling die belangrijk is
Hee dat ken ikquote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef Troel het volgende:
Nou, precies. Bert zeurt nu eigenlijk alleen dat hij steeds minder vriendin overhoudt
ik had van school een deels ingevuld formulier meegekregen, kwam ik bij het gemeentehuis, miste er wat gegevens en stempels van de school. Ik die opgehaald, kom ik weer bij de gemeente, missen er nog wat gegevens... Ik heb dus als vertegenwoordiger mijn begeleider van de school maar opgegeven, anders moest ik weer terug.....quote:Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was bij mij zo geregeld, ik moest dat doen voor het onderzoek op de rechtbank, binnen drie dagen in huis.
dat is best klote dat ze zoiets niet vergoeden. Het is toch medische noodzaak?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee dat ken ik![]()
En dan nu het bultnieuws van vandaag:
Nou... goed nieuws en slecht nieuws![]()
Goed nieuws: het is geen breuk
Slecht nieuws: het is een vetophoping die niet vanzelf verdwijnt![]()
Goed nieuws: het kan weggehaald worden door middel van liposuctie
Slecht nieuws: dat wordt niet vergoed![]()
Goed nieuws: ik ga het toch weg laten halen
Wanneer dat precies gebeurt weet ik nog niet, in elk geval heb ik zelf aangegeven na augustus. Operatie is in dagbehandeling; wel onder narcose. Combineren met een BWC vond de pc geen goed idee. BWC moet wachten tot ik 'klaar' ben met afvallen.
Ik zal zo'n 6 weken rustig aan moeten doen en een soort corset moeten dragen
Kennelijk niet. Ik had beter een breuk kunnen hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
dat is best klote dat ze zoiets niet vergoeden. Het is toch medische noodzaak?
En wie wou je daarvoor meenemen, dunne?quote:
Ik heb anders een prima bonenstaak in huis hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie wou je daarvoor meenemen, dunne?
Wat is BWC?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee dat ken ik![]()
En dan nu het bultnieuws van vandaag:
Nou... goed nieuws en slecht nieuws![]()
Goed nieuws: het is geen breuk
Slecht nieuws: het is een vetophoping die niet vanzelf verdwijnt![]()
Goed nieuws: het kan weggehaald worden door middel van liposuctie
Slecht nieuws: dat wordt niet vergoed![]()
Goed nieuws: ik ga het toch weg laten halen
Wanneer dat precies gebeurt weet ik nog niet, in elk geval heb ik zelf aangegeven na augustus. Operatie is in dagbehandeling; wel onder narcose. Combineren met een BWC vond de pc geen goed idee. BWC moet wachten tot ik 'klaar' ben met afvallen.
Ik zal zo'n 6 weken rustig aan moeten doen en een soort corset moeten dragen
Ben je die 10 kg ook weer aangekomen of is het eraf gebleven?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe ook weer meeGa gewoon mijn dieet doen van vorig jaar: 10 kilo afgevallen in 3 maanden :-)
South Beach Dieet
Met een beetje mazzel kun je morgen gelijk updatenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef daeri het volgende:
Zow ik sta er nu ook tussen...
ik was 111 vanavond, na de BBQ enzo.. ik had misschien beter morgen ochtend kunnen beginnen met wegen...
dat is wel waar ja...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je morgen gelijk updaten
IJzersterk voornemenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Geen hele bak B&J's meer, maar een bolletje bijvoorbeeld![]()
Ik ben weer gaan VRETEN Nooit het dieet afgemaakt, nooit in fase 3 gekomen. En had er helemaal geen zin meer in om te dieten, ivm persoonlijk omstandigheden.... toen ben ik weer 8.8 kilo aangekomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je die 10 kg ook weer aangekomen of is het eraf gebleven?
South Beach Dieet #2 Er is een apart topic hierover. Daar staat de meeste informatie wel inquote:Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef Ikiskoel het volgende:
Charmed_Angel: Wat houdt dat eigenlijk precies in, het south beach dieet?
Ik was gisteren trouwens 3 kg lichter dan de week ervoor![]()
je maag krimpt vanzelf...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef octopussy het volgende:
ik heb net pasta gegeten (en niet te weinig) en mijn maag voelt gewoon leeg aan![]()
Ik ga maar eens even wat koffie drinken, weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee moet.
ik heb hier normaal gesproken nooit last van, zit vrij snel vol bij het avondeten. Misschien heb ik wel gewoon te weinig gedronken.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef daeri het volgende:
[..]
je maag krimpt vanzelf...
Ik heb vandaag ontbeten (rond n uur of 11) met watermeloen, en toen daarna gebarbequed...
Is ook niet helemaal gezond he? Watermeloen zit volgens mij niet zoveel in en dan zwaar barbecuenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef daeri het volgende:
[..]
je maag krimpt vanzelf...
Ik heb vandaag ontbeten (rond n uur of 11) met watermeloen, en toen daarna gebarbequed...
mwa... ik heb niet zo veel gehad hoor :S 3 worstjes en n hamburger en wat stokbrood...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal gezond he? Watermeloen zit volgens mij niet zoveel in en dan zwaar barbecuen![]()
even een klein beetje offtopic, maar toch niet helemaal:quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Hollywoodquote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Of is het holywood?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:19 schreef DarkElf het volgende:
even een klein beetje offtopic, maar toch niet helemaal:
hee pssst isa, heb je ooit nog eens je licht laten schijnen over hetgeen waar we het toen op msn over hadden?
Is het dan het bos van Holly?quote:
ok, ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..], maar ik heb je daarna niet meer getroffen op MSN
(en ehm, ik vrees dat dat vooral mijn schuld was)
Ik ben zelf denk ik net zoiets kwijt inmiddels, en bij mij ook nog geen sporen van overtollig vel. Gelukkig! Maarja stel je voor dat ik nog eens die buik kwijtraak, dan denk ik dat de kans aanwezig is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Maeghan het volgende:
Moah. Ik ben al 11,6 kg afgevallen door normaal eten en sinds een tijdje ook sporten, maar ik heb geen vel over. Maar goed, ben al een paar jaar bezig ook.
Getverdrie! Dat is inderdaad heel vervelend. Ik heb nog nooit BodyPump gedaan, is dat vooral gewichtheffen of ook springerig?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Maeghan het volgende:
Morgen weer sporten denk ik. Ik ben een week niet geweest, omdat ik vorige week dinsdag weer wakker werd met keelontsteking. Nu zit alles wel verstopt, ik weet dus niet of het helemaal gaat morgen, maar dat zie ik wel. Body Pump moet sowieso wel lukken, maar Body Combat is mss. wat te actief met een hoofd vol slijmerige substanties.
Bij mij is het inderdaad wit. Toch zonde dat je daar eeuwig aan vast zit! Laten verwijderen vind ik ook weer zoiets radicaals. Nouja niet afvallen is sowieso geen optie zoals je al zegt. Alleen maar omdat de striae dan lelijk worden (wat ze toch al zijn), haha.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Maeghan het volgende:
Striae gaat niet over. Als het ouder wordt, wordt het wel wit, maar verdwijnen doet het niet. Ik heb het ook heel erg op m'n buik en dat is ook de enige plek waar ik me zorgen over maak. Maar ja, niet afvallen is ook niet echt een optie voor mij en mocht ik er last van krijgen, dan moet het maar verwijderd worden of zo. Dat zie ik dan wel weer.
Zo dat klinkt goed! Ik zie ze wel eens kort bezig als ik wegga (de les die ik volg zit ervoor) en dan staan mensen met een gewicht op hun schouders dat is niet normaal! Het idee dat ik dat ook zou kunnen trekt me wel, en zeker als het al zo snel is. Misschien toch maar eens proberen dan.quote:BodyPump is zonder springen. Dat is alleen met gewichten (laag gewicht, veel herhalingen - 120 of zo). Vind ik ook het leukste om te doen eigenlijk, omdat ik er zo snel resultaat bij merk. In drie maanden tijd is het gewicht wat ik gebruik al verdubbeld tot verdrievoudigd en ik zie echt duidelijk meer spieren op benen en armen.
Ach, als het voor die mensen werkt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef octopussy het volgende:
ikIk hoop zooooo (denk het niet hoor) dat dit gedoe niet aanslaat in Nederland.![]()
Oh ik heb echt geen idee wat ze er aan hebben, maar goed ik vind de kleine gewichtjes er al zwaar uitzien. Cardio vind ik ook saai maar ik denk en hoop dat Attack wel opweegt tegen het gebrek aan cardio.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Maeghan het volgende:
Ja? De meeste mensen bij oms gebruiken niet meer dan tien kilo bij elkaar met de squats. Ik zit met vijftien kilo al bijna het hoogste van alle vrouwen. Misschien moet je eens in het BodyPump topic kijkenHet is echt leuk en verslavend haha. Ik doe bijna geen cardio, maar een keer per week (streven is twee, maar werk + luiheid belemmeren mij soms). Verder alleen 2 x Pump en 2 x Balance p.w., maar ik ben al zo veel sterker geworden en volgens mij verbruiken al die spieren ook enorm veel meer kcal, want ik kan opeens veel meer eten zonder aan te komen. Op Pumpdagen heb ik ook echt meer honger.
Bodypump deel 2
Op zich denk ik wel dat het een methode is die werkt. De meeste mensen zijn niet voor niets dik, er is iets mis... Denk wel dat God en de steun van een groep gelijkgestemden daar een rol in kunnen spelen. Zeker voor emo-eters, als je je emoties op een andere manier kunt verwerken, bijvoorbeeld door te bidden als je je k*t voelt, grijp je minder snel naar eten. Zoals je begrijpt ben ik zelf ook christen, kom uit een behoorlijke "halleluja" kerk... maar 't is zeker geen Amerikaans histerisch gedoe. Amerikanen hebben nu eenmaal de neiging alles enorm te overdrijven. En niet alleen met geloofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef octopussy het volgende:
ik zit echt met verbijstering tv te kijken hier![]()
in het programma 'te dik om af te vallen' laten ze de nieuwste rage zien in de VS: weigh down workshop.
Te dikke mensen worden hierbij gestimuleerd om hun 'leegte' op te vullen met god ipv eten. Ze gaan naar de kerk waar ze lekker worden gehersenspoeld dat alles wel goed komt als je maar in god gelooft. En ja hoor: ze vallen allemaal af alsof ze een hongerwinter doorleven.
Ze gaan hun obsessie en verslaving gewoon omzetten naar een andere obsessie/verslaving.
Soort van weight watchers meeting, maar dan met een hele grote sektarische boventoon. Als je maar in god gelooft, hallelujah. En dan die vrouwen met te veel haarlak en lippenstift die met een enorm texaans accent roepen "I've lost nineeeeety pounds, and it's aaaaaaall because of the looooord"
Ik hoop zooooo (denk het niet hoor) dat dit gedoe niet aanslaat in Nederland.![]()
haiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Op zich denk ik wel dat het een methode is die werkt. De meeste mensen zijn niet voor niets dik, er is iets mis... Denk wel dat God en de steun van een groep gelijkgestemden daar een rol in kunnen spelen. Zeker voor emo-eters, als je je emoties op een andere manier kunt verwerken, bijvoorbeeld door te bidden als je je k*t voelt, grijp je minder snel naar eten. Zoals je begrijpt ben ik zelf ook christen, kom uit een behoorlijke "halleluja" kerk... maar 't is zeker geen Amerikaans histerisch gedoe. Amerikanen hebben nu eenmaal de neiging alles enorm te overdrijven. En niet alleen met geloof![]()
Ik vind het wel altijd jammer dat mensen zo ongelofelijk negatief over geloof doen, kunnen we elkaar niet gewoon met wat respect behandelen? Het hoeft toch niet meteen "sektarisch" te worden genoemd.Ik roep toch ook niet dat ongelovigen het allemaal zo verkeerd doen en allemaal naar de hel gaan ofzo?
Beetje genuanceerder over geloof mag best. Thanks!
![]()
Toch maar wel even je mening geven, ondanks dat je het doorstreept? Doe dat dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Maar zolang er maar geen sfeer ontstaat dat als je er niet aan meedoet, het je eigen schuld is dat je dik bent (een typisch Christelijke gedachtengang), vind ik het best
En daarbij, we weten toch allemaal dat het in merendeel van de gevallen inderdaad je eigen schuld is als je te dik bent... Daar hoef je niet christelijk voor te zijn omdat te denken...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Toch maar wel even je mening geven, ondanks dat je het doorstreept? Doe dat dan gewoon niet.
Wat nou typisch christelijk
Nee joh, aanleg, medicijnen en ik at nooit te veelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En daarbij, we weten toch allemaal dat het in merendeel van de gevallen inderdaad je eigen schuld is als je te dik bent... Daar hoef je niet christelijk voor te zijn omdat te denken...
En welke sfeer ontstaat hier dan door?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, als het voor die mensen werkt.
Mijn mening over godsdienst hoort in dit topic niet thuis geloof ik
Maar zolang er maar geen sfeer ontstaat dat als je er niet aan meedoet, het je eigen schuld is dat je dik bent (een typisch Christelijke gedachtengang), vind ik het best
Jij niet lieverdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, aanleg, medicijnen en ik at nooit te veel
Ow gelukkig, ik dacht even dat je mij wilde vergelijken met al die andere mensen die het wel gewoon op die manier hebben opgelopenquote:
Dat hoef je helemaal niet te weten als katholiek want volgens mijn godsdienstleraar is de RK-kerk de enige kerk waarvan je mag zeggen: ik ben christen, maar ik geloof niet.quote:
Ja tuurlijk, niet grieks-orthodoxquote:
Nou en dat vind ik een hele goeie, want ik ben inderdaad christen. Ik hou me in mijn leven aan een heleboel normen en waarden die ik uit het katholieke geloof haal. Ik respecteer iedereen die gelooft, zolang ze ook respecteren dat ik niet practiserend ermee bezig ben...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hoef je helemaal niet te weten als katholiek want volgens mijn godsdienstleraar is de RK-kerk de enige kerk waarvan je mag zeggen: ik ben christen, maar ik geloof niet.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hoef je helemaal niet te weten als katholiek want volgens mijn godsdienstleraar is de RK-kerk de enige kerk waarvan je mag zeggen: ik ben christen, maar ik geloof niet.
Juist. Maar dat geldt dus ook voor niet-gelovigen, die beweren dat iets 'typisch is voor alle christenen'. In mijn ogen net zo fundamentalistisch (al worden ze vaak heel boos als je dat zegtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Geloven is prima (ik ben ook zo'n niet-gelovige RK), het moet alleen niet doorslaan in fundamentalisme.
En dat lijkt me dan weer helemaal niet christelijk. Ik interpreteerde jouw post trouwens ook niet als negatief naar het christendom in zijn algemeenheid toe (met fundi's bedoelde ik jou dus ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef octopussy het volgende:
Het wordt allemaal zo overdreven en die organisatie strijkt zo ongelooflijk veel geld op (heel slimme marketing, ja!).
Toch kan ik me voorstellen dat ook al staat er een 'quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Iksje het volgende:
<quote weg>
Je hebt gelijk, ik ben niet gewend dat mensen voor hun (geloofs)overtuiging uitkomen. Vandaar die foute ieks, heb 'm alweer weggehaald. Ik zou ook een beetje in m'n kont gebeten zijn als iemand ieks, vegetarisch zou zeggen, al is het goedbedoeld. Ik respecteer mensen die geloven echt wel hoor!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch kan ik me voorstellen dat ook al staat er een '' achter, het ieks, christenen niet echt leuk over komt. Ook al zeg je later wel dat je respect hebt, als hier iemand binnen komt met 'ieks, dikke mensen
' zijn wij ook niet geneigd verder te luisteren, toch?
Geeft niks joh, wilde je er alleen op wijzenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:43 schreef Iksje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben niet gewend dat mensen voor hun (geloofs)overtuiging uitkomen. Vandaar die foute ieks, heb 'm alweer weggehaald. Ik zou ook een beetje in m'n kont gebeten zijn als iemand ieks, vegetarisch zou zeggen, al is het goedbedoeld. Ik respecteer mensen die geloven echt wel hoor!
Mes excuses...
(Ik ben dus wel gedoopt en heb beide communies gedaan)
MIjn betoog was ook niet tegen jou hoor. Ik ben het helemaal met je eens dat je ook geloof kan overdrijven!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef octopussy het volgende:
laat ik even voorop stellen dat ik niet heb tegen geloofsbelijders of kerkgangers. En ik vind het ook heel fijn voor mensen dat ze steun kunnen halen uit hun geloof.![]()
Maar zoals het op tv was met die gillende vrouwen, en dat gepreek van die leidsters die Alles aan god toekennen (die mensen doen het toch echt wel zelf) ja daar gaan mijn nekharen een beetje van overeind staan. Het wordt allemaal zo overdreven en die organisatie strijkt zo ongelooflijk veel geld op (heel slimme marketing, ja!). Daarom komt het sektarisch over bij mij.
Maar dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat het Amerikanen zijn dan dat ze christen zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef octopussy het volgende:
laat ik even voorop stellen dat ik niet heb tegen geloofsbelijders of kerkgangers. En ik vind het ook heel fijn voor mensen dat ze steun kunnen halen uit hun geloof.![]()
Maar zoals het op tv was met die gillende vrouwen, en dat gepreek van die leidsters die Alles aan god toekennen (die mensen doen het toch echt wel zelf) ja daar gaan mijn nekharen een beetje van overeind staan. Het wordt allemaal zo overdreven en die organisatie strijkt zo ongelooflijk veel geld op (heel slimme marketing, ja!). Daarom komt het sektarisch over bij mij.
Waarom mik je er niet een klein beetje in dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hehe.... de eerste liter water is binnen, maar shit zeg.... vies zonder lessini light
Ik doe het South Beach Dieet, en ik mag geen lessini light... teveel koolhydraten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom mik je er niet een klein beetje in dan?
Of anders misschien wat citroensap erbij?
En slimpie dan? Goed doel, oke, maar als je het zo vies vindt schiet het op een gegeven moment misschien zijn doel weer voorbij, zeg maarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het South Beach Dieet, en ik mag geen lessini light... teveel koolhydraten.
Citroensap lust ik helemaal niet....
dus dan maar water.... bah. maar denk maar zo: het is voor een goed doel
Mag de eerste 2 weken geen fruitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef Troel het volgende:
Anders hang je er even een aardbei in ofzo
Slimpie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En slimpie dan? Goed doel, oke, maar als je het zo vies vindt schiet het op een gegeven moment misschien zijn doel weer voorbij, zeg maar
Dat is lighter dan lighte oploslimonade, mijn dochter lust het nietquote:
Dat ligt eraan wat je onder slecht verstaat. Ik zou zeggen dat het troep is omdat er kunstmatige zooi in zit, en dus geneigd zijn je vraag met een ja te beantwoorden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:03 schreef DarkElf het volgende:
even vraagje, aangezien jullie het over aanmaaklimo hebben enzo,
van de appie hebben ze frambozen aanmaaklimonade light, weet iemand of dat heel slecht voor je is?
ja snap ik, ik ben ook geen fan van die kunstmatige dingen maar altijd thee en water is ook zo wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je onder slecht verstaat. Ik zou zeggen dat het troep is omdat er kunstmatige zooi in zit, en dus geneigd zijn je vraag met een ja te beantwoorden.
Ik heb ze pakken gekregen, ik mag meteen komen, maar ik moet wel ¤ 580 betalen vòòrdat ze mequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:58 schreef Faat het volgende:
Hoi meiden
Ik weet niet of dit weleens eerder besproken is maar hebben jullie weleens gehoord van het
FirstPersonalDiet van Dr. Cohen? Dit is een link naar de website met informatie Klikkerdieklik
Het klinkt allemaal fantastisch, maar ja, we kennen het gezegde als het te mooi klinkt om waar te
zijn dan zal het wel niet waar zijn
Ik denk ik bel meteen naar dat centrum in Alkmaar voor een afspraak, maar er wordt niet opgenomen![]()
Ik ben Nederlands, maar ben toch echt niet christelijk. Ben naar christelijke scholen geweest (op mijn christelijke middelbare school heb ik overigens meer over de islam en het jodendom geleerd dan over het christendom), maar ben als sinds mijn kleutertijd fervent atheist en ik hoef eerlijkgezegd ook niets met geloof te maken te hebben. Ik ben een religie-nimby. Buiten school, waarbij het eigenlijk ook alleen de naam van de school is, en carnaval, waarbij men voor het gemak het vasten maar even vergeet, heb ik helemaal niet het idee dat religie ergens een rol speelt in Nederland.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Iksje het volgende:
Ik snap Emu ergens wel, die reactie tegen alles wat naar geloof neigt. België is in ijltempo ontchristelijkt...wij zijn er veel minder mee opgevoed dan Nederlanders denk ik. Vandaar dat we te vaak aan geloof denken in te stricte zin: dwepen met God en dergelijke. (Amerikaanse toestanden, quoi)
Toch heb ik respect voor mensen die geloven, zoals ik respect heb voor de meeste mensen.
Dieet in vrede, lieve medefokkers/foksters!![]()
Probeer anders sourcy sprankelsap eens, of Appelsientje Frisfruit. Of ijsthee (Lipton heeft met verschillende smaken, met prik, en groene ijsthee, afwisselend genoeg voor mij).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja snap ik, ik ben ook geen fan van die kunstmatige dingen maar altijd thee en water is ook zo wat.
maar ik bedoelde meer de op "op je eten let"manier
Ik kon ook al nergens vinden wat het kost. Ik vind vooraf betalen altijd een beetje eng... riekt naar kwakzalverij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik heb ze pakken gekregen, ik mag meteen komen, maar ik moet wel ¤ 580 betalen vòòrdat ze me
doorsturen naar het lab om bloed te prikken. Ik denk er nog eventjes over na, ik vind het een hoop geld
als je dat vasten vergeet, is het maar de vraag of het uberhaupt nog christelijk isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:08 schreef Maeghan het volgende:
carnaval, waarbij men voor het gemak het vasten maar even vergeet
Faat, ik snap het programma niet helemaal en weinig tijd om het grondig door te lezen. Is het te vergelijken met dat programma waarbij bepaald voedsel een tijdje niet gegeten moet worden en ander voedsel geminderd en er ook een 'groene' lijst is (want daar deed het me wel aan denken). Dat kan voor 500 euro!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik heb ze pakken gekregen, ik mag meteen komen, maar ik moet wel ¤ 580 betalen vòòrdat ze me
doorsturen naar het lab om bloed te prikken. Ik denk er nog eventjes over na, ik vind het een hoop geld
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag de eerste 2 weken geen fruit
vorig jaar heb ik het gelukkig overleefdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:13 schreef Iksje het volgende:
[..]
Hoe overleef je dat? Ik kan nog geen twee dagen zonder fruit
![]()
ja, maar fruit is gezond en snoep nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik het gelukkig overleefd
En dit jaar gata dta ook lukken, het fruit is toch prijzig dus komt mooi uit.... goed voor mijn portomonnee
Wat zijn 2 weken nou? Helemaal niks.... je moet het vergelijken met geen snoep eten... is ook lekker.... maar dta lukt toch ook bij iedereen?
maar het is dezelde omschakeling. Tijdens een dieet mag je niet snoepen. Tijdens SBD mag je de eerste 2 weken geen fruit.....quote:
Als ik ga dieten, dan dieet ik ook echt.... En dat betekend voor de maanden dat ik dieet, geen snoep of whatever....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Maeghan het volgende:
Nou, twee weken niet snoepen lukt me ook niet en ik was ook niet van plan om het te gaan doen eigenlijk. Ik ga zometeen lekker aan de thee en het fruit en daarna neem ik een lekker marsijsje, dieet of niet =P
Niet doen, veel reclame, en het programma zal weinig inhoud hebben. Trouwens wist je dat erg veel mensen na zulk soort programma's gewoon terug hervallenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Montignac. Kortom, geen dieet maar een levenswijze waar je de rest van je leven flink aan vast zit. Dus, bepaalde rare gewoontes nooit meer mogen doen. (Geen aardappels, geen kaas op broodquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga dieten, dan dieet ik ook echt.... En dat betekend voor de maanden dat ik dieet, geen snoep of whatever....
Vorig jaar heb ik 3 maanden lang geen snoep, koek en ijsjes etc. aangeraakt. Best knap van mezelf![]()
Op ene gegeven moment heb je ook helemaal geen behoefte meer aan snoep koek etc....
Maar helaas door persoonlijk omstandigeheden, ben ik vorig jaar september weer gaan snoepen..... de meeste grijpen in streessituaties naar een sigaret.... ik dus naar die koek en snoep
Maar de komende paar maanden is voor mij snoep verboden. Hoewel, ik mag in fase 2 pure chocolade met mate... en dan met meer dan 80% cacao....
Ik heb eens gezocht op bloedgroependieet maar ik vind heel weinig, heb je er nog een goede site van?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:52 schreef Maeghan het volgende:
Och ja. Voor mij is het gewoon gezond eten, echt 'dieten' is me veel te extreem. Drie maanden zou me gewoon nooit lukken. De keren dat ik probeerde om niet te snoepen werd de trek ook helemaal niet minder, zoals iedereen zegt. Suikerwerk kan ik sowieso niet goed eten ivm tandvleesproblemen, dus dat eet ik niet zo vaak, en chips eet ik maar een paar keer per jaar, met feestjes oid, dat kan ik wel laten en dan mis ik het idd na een tijdje niet meer. Maar chocola laten staan? Dan wordt het alleen maar erger en erger en erger. Ik eet bijna dagelijks chocolade, anders vind ik het helemaal niet leuk meer.
Misschien een idee om eens over na te denken... In plaats van streng dieëten (hoe schrijf je dat eigenlijk?) en dan al dan niet door omstandigheden weer doorslaan in snoepen, is het misschien een goed plan om je eetpatroon aan te passen en met mate te genieten van de dingen die je echt lekker vindtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga dieten, dan dieet ik ook echt.... En dat betekend voor de maanden dat ik dieet, geen snoep of whatever....
Vorig jaar heb ik 3 maanden lang geen snoep, koek en ijsjes etc. aangeraakt. Best knap van mezelf![]()
Op ene gegeven moment heb je ook helemaal geen behoefte meer aan snoep koek etc....
Maar helaas door persoonlijk omstandigeheden, ben ik vorig jaar september weer gaan snoepen..... de meeste grijpen in streessituaties naar een sigaret.... ik dus naar die koek en snoep
Maar de komende paar maanden is voor mij snoep verboden. Hoewel, ik mag in fase 2 pure chocolade met mate... en dan met meer dan 80% cacao....
ik mag in fase 3 gewoon weer brood. En nu mag ik al gewoon een blokje kaas..... EN mag zelfs dalijk een stukje chocoladequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Montignac. Kortom, geen dieet maar een levenswijze waar je de rest van je leven flink aan vast zit. Dus, bepaalde rare gewoontes nooit meer mogen doen. (Geen aardappels, geen kaas op brood)
Hbe ik al gedaan... lukte helaas niet. Meid ik heb zoveel geprobeerd..... niks hielp. SBD is het enoge wat bij mij tot nu toe geholpen heeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens over na te denken... In plaats van streng dieëten (hoe schrijf je dat eigenlijk?) en dan al dan niet door omstandigheden weer doorslaan in snoepen, is het misschien een goed plan om je eetpatroon aan te passen en met mate te genieten van de dingen die je echt lekker vindt
Bij mij nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef Troel het volgende:
SLimpie was een succes zo vlak na de operatie
Maar ook niet eigenlijk als ik je post goed lees (kan zijn dat ik het niet goed lees hoor)...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hbe ik al gedaan... lukte helaas niet. Meid ik heb zoveel geprobeerd..... niks hielp. SBD is het enoge wat bij mij tot nu toe geholpen heeft
Gewoon van te voren verzinnen, van te voren boodschappen doen en hopen dat de verse groenten na een paar dagen van dit weer nog vers en te eten zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef Bep het volgende:
Zo , weer thuis uit het werk. Moet nog boodschappen doen , doe liever even een tukkie
Wat moet ik nu weer eens gaan koken ?,elke dag wat verzinnen![]()
Hoe doen jullie dat?
Macaroni is ook wel weer eens lekker , maar wel veel calorien toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon van te voren verzinnen, van te voren boodschappen doen en hopen dat de verse groenten na een paar dagen van dit weer nog vers en te eten zijn
Vanavond macaroni a la Troel overigens.
Ligt eraan hoe je het klaar maakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:36 schreef Bep het volgende:
[..]
Macaroni is ook wel weer eens lekker , maar wel veel calorien toch?
Eigenlijk gewoon macaroni met een spaghettisaus met veel tomaatquote:
Dat komt door persoonlijke omsttandigheden.... waardoor ik het dieet niet heb afgemaakt. Dus het lukt tot 10 kilo, nog 10 en ik was op mijn streef.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar ook niet eigenlijk als ik je post goed lees (kan zijn dat ik het niet goed lees hoor)...
sorry de afkorting? WLSquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt bekend hoor charmed_angelWat dat betreft is WLS wel een voordeel, daar kun je niet mee stoppen tot het zelf een keer stopt
De dag is nog niet omquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben toch wel heel trots op mezelf dat ik vandaag een open rol Filippinos (chocoladekoekjes!!) én Bastognekoeken heb weten te weerstaan.
Ik ben niet meer op m'n werk, waar de verderfelijke zaken liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
ja meestal wel maar het is een leuk startschotquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef daeri het volgende:
2 kilo kwijt sinds gister.... dat was het vocht waarschijnlijk
yepquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef Emu het volgende:
[..]
ja meestal wel maar het is een leuk startschot![]()
Wat grappig dat je dit zo stelt, bij mij is het juist precies andersom. Omdat veel snoepen enzo erg duur is ben ik het een stuk minder ga doen sinds ik bij m'n ouders weg ben. Daar was altijd alles voorhanden, volle snoep- en koektrommels, ijsjes als toetje in het weekend, chips in de kast etc. etc. Nu koop ik eigenlijk alleen voor m'n vriend nog wat chocola en chips waarvan ik soms een klein stukje eet, en daarnaast heb ik een klein droptrommeltje waaruit ik af en toe wat mag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef caitlynn het volgende:
Ok na veel ontkenning moet ook ik maar eens gaan toegeven: Ook bij mij moeten er wat kilo's af.
Sinds dat ik niet meer bij mijn ouders woon, maar in mijn studentenhuisje samen met mijn leuke vriend, ben ik toch wel gegroeid. Al is dat helaas niet het geval in de lengte
En spekjes en een speklap? Wellicht is het dan een idee om de speklap te laten voor wat het is en enkel de spekjes door de stamppot te doen, scheelt alweer behoorlijk in de calorietjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef caitlynn het volgende:
Ok na veel ontkenning moet ook ik maar eens gaan toegeven: Ook bij mij moeten er wat kilo's af.
Sinds dat ik niet meer bij mijn ouders woon, maar in mijn studentenhuisje samen met mijn leuke vriend, ben ik toch wel gegroeid. Al is dat helaas niet het geval in de lengte
Ik ben ongeveer 1.64 en de weegschaal geeft 83 aan. En dit is toch echt teveel
De tussendoortjes (koekjes en drop) die ga ik zometeen uit mijn voorraadkast gooien.
En dan het ontbijt... dat ken ik niet. Ik heb me voorgenomen elke ochtend een goed ontbijt te nemen.
En 's avonds koken, inplaats van ergens wat te eten halen
Vanavond staat op het menu:
Rauwe andijvie stampot met spekjes.
Ieders één speklab.
En geen toetje
ik wou het al zeggen maar ik dacht nog dat t zo lullig over zou komen als ik het zou doen... je kan idd beter de speklap laten liggen en dan wel een toetje doen.. maar die bijv. een uurtje na je eten opeten... en dan wel een licht toetje he, van vitalinea ofzo..quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En spekjes en een speklap? Wellicht is het dan een idee om de speklap te laten voor wat het is en enkel de spekjes door de stamppot te doen, scheelt alweer behoorlijk in de calorietjes.
Een bakje magere yoghurt met een appeltje erinquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef daeri het volgende:
[..]
ik wou het al zeggen maar ik dacht nog dat t zo lullig over zou komen als ik het zou doen... je kan idd beter de speklap laten liggen en dan wel een toetje doen.. maar die bijv. een uurtje na je eten opeten... en dan wel een licht toetje he, van vitalinea ofzo..(fruit als toetje kan ook... lekker, en gezond)
zonder suiker, ik snap zoiezo niet dat mensen overal suiker in stoppenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Een bakje magere yoghurt met een appeltje erin![]()
Beetje kaneel erdoor is dan wél weer lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef daeri het volgende:
[..]
zonder suiker, ik snap zoiezo niet dat mensen overal suiker in stoppen
gewoon yoghurt blank, niks erin... heerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje kaneel erdoor is dan wél weer lekker.
Hmm nee, dat vind ik toch wat te zurig...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef daeri het volgende:
[..]
gewoon yoghurt blank, niks erin... heerlijk![]()
wen je vanzelf aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik toch wat te zurig...
Gewoon wat zoetstof erin. Je hoeft jezelf toch niet te kwellen met dingen die je niet lekker vindt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef daeri het volgende:
wen je vanzelf aan
In het SB-topic raden ze me juist aan om nóg strenger te gaan zitten..quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef teigan het volgende:
dan moet jouw lichaam wel in de spaarstand zijn gesprongen, dat kan gewoon niet goed zijn...
probleem is, ik heb t nooit lekker gevonden met suiker... of zoetstof, als ik iets wel vies vind is het zoetstofquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon wat zoetstof erin. Je hoeft jezelf toch niet te kwellen met dingen die je niet lekker vindt?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In het SB-topic raden ze me juist aan om nóg strenger te gaan zitten...
Ligt er een beetje aan, elke dag wegen moet je wel kunnen 'relativeren'; je bent een mens, je gewicht schommelt, dus als je je een dag aan je dieet hebt gehouden en je bent toch een halve kilo zwaarder de volgende ochtend, dan zou je weleens heel erg kunnen balen. De kunst is dan om te zeggen: dat hoort erbij. Denk je dat je dat wat minder goed kan, dan zou ik eens in de week wegen. Ik zou me trouwens 's ochtends wegenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef daeri het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? elke dag wegen? of elke week?
ik ben ook wel n beetje gestoord hoor... maar mn vriendje wil nu wel erg extreem gaan doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:33 schreef teigan het volgende:
daeri, goed idee, als je niet kan relativeren dan wordt het nl. al snel twee keer per dag wegen, je hele stemming hangt ervanaf, en dan ben je helemaal niet meer te genieten...
zo ging het bij mij tenminste wel, maarja, ik ben een beetje eetgestoord....
Ehm..... mijn vriendje is 50 bij 1.80 en dat is echt veeeeeel te weinig hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef daeri het volgende:
[..]
ik ben ook wel n beetje gestoord hoor... maar mn vriendje wil nu wel erg extreem gaan doenhij wil zichzelf op de 55 hebben, hij weegt nu 68 kilo (woog ooit 85 kilo met 1,78) ... 55 kilo vind ik gewoon niet leuk
![]()
Nu heeft ie me wel beloofd niet onder de 60 te gaan, maar hij is nogal eigenwijs![]()
Ik vind Magnums ook niks, maar ik hou niet van vanilleijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef Troel het volgende:
Ow, ik wacht nog steeds op de dag dat er grotere magnums komen met enkel buitenkant
De post erboven van daeriquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
waar zie je die verkeerde sowieso dan staan?
hierquote:
Gebruik je toch gewoon überhauptquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:12 schreef freecell het volgende:
hier![]()
En het is ook geen zo-ie-zo, zowiezo, so-wie-so, sowiezo, zowieso
Gewoon SOWIESO
Een Germanisme
Ik kijk het nog even aan.. Als ik over 2 weken nou nóg niks kwijt ben, ga ik mijn plan de campagne wijzigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef Maeghan het volgende:
XcUZ_Me: misschien helpt het voor jou om een dag normaal te eten en twee dagen vrij streng te lijnen? Mijn moeder valt ook vrij moeilijk af en die doet dat altijd zo. Sowieso kan ze dan uitkijken naar haar 'eetdag', waarop ze dus wel wat extra's mag, en het voorkomt dat je stofwisseling vertraagt omdat je dus iedere derde dag genoeg eet.
Mja, zou kunnen. Heb vandaag ook wel weer extreem veel last van buikpijn door de Mirena en bij warmte zwel ik altijd op, dus zoals ik al zei, ik kijk het nog even aanquote:Verder met SB zou ik niet doen, want je bent nu al teleurgesteld en ik denk dat het erg moeilijk vol te houden is als je nu nog doormoet daarmee. Aan de andere kant, misschien heb je je nu wel gewogen precies op een dag dat je vocht vasthoud oid en vertekent het beeld daardoor?
Ik sta 6 dagen per week een half uurtje op de crosstrainer!quote:Hoe vaak sport je? Mss. dat je daarmee je verbranding wat omhoog kunt brengen? Door bijv. krachttraining, want hoe meer spieren, hoe meer energie je verbruikt. Verder verbrand je meer vet met wat minder intensieve activiteiten, zoals wandelen, voor zover ik heb begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |