vorig jaar heb ik het gelukkig overleefdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:13 schreef Iksje het volgende:
[..]
Hoe overleef je dat? Ik kan nog geen twee dagen zonder fruit
![]()
ja, maar fruit is gezond en snoep nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik het gelukkig overleefd
En dit jaar gata dta ook lukken, het fruit is toch prijzig dus komt mooi uit.... goed voor mijn portomonnee
Wat zijn 2 weken nou? Helemaal niks.... je moet het vergelijken met geen snoep eten... is ook lekker.... maar dta lukt toch ook bij iedereen?
maar het is dezelde omschakeling. Tijdens een dieet mag je niet snoepen. Tijdens SBD mag je de eerste 2 weken geen fruit.....quote:
Als ik ga dieten, dan dieet ik ook echt.... En dat betekend voor de maanden dat ik dieet, geen snoep of whatever....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Maeghan het volgende:
Nou, twee weken niet snoepen lukt me ook niet en ik was ook niet van plan om het te gaan doen eigenlijk. Ik ga zometeen lekker aan de thee en het fruit en daarna neem ik een lekker marsijsje, dieet of niet =P
Niet doen, veel reclame, en het programma zal weinig inhoud hebben. Trouwens wist je dat erg veel mensen na zulk soort programma's gewoon terug hervallenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik heb ze pakken gekregen, ik mag meteen komen, maar ik moet wel ¤ 580 betalen vòòrdat ze me
doorsturen naar het lab om bloed te prikken. Ik denk er nog eventjes over na, ik vind het een hoop geld
Klinkt als een soort Montignac. Kortom, geen dieet maar een levenswijze waar je de rest van je leven flink aan vast zit. Dus, bepaalde rare gewoontes nooit meer mogen doen. (Geen aardappels, geen kaas op broodquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga dieten, dan dieet ik ook echt.... En dat betekend voor de maanden dat ik dieet, geen snoep of whatever....
Vorig jaar heb ik 3 maanden lang geen snoep, koek en ijsjes etc. aangeraakt. Best knap van mezelf![]()
Op ene gegeven moment heb je ook helemaal geen behoefte meer aan snoep koek etc....
Maar helaas door persoonlijk omstandigeheden, ben ik vorig jaar september weer gaan snoepen..... de meeste grijpen in streessituaties naar een sigaret.... ik dus naar die koek en snoep
Maar de komende paar maanden is voor mij snoep verboden. Hoewel, ik mag in fase 2 pure chocolade met mate... en dan met meer dan 80% cacao....
Ik heb eens gezocht op bloedgroependieet maar ik vind heel weinig, heb je er nog een goede site van?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:52 schreef Maeghan het volgende:
Och ja. Voor mij is het gewoon gezond eten, echt 'dieten' is me veel te extreem. Drie maanden zou me gewoon nooit lukken. De keren dat ik probeerde om niet te snoepen werd de trek ook helemaal niet minder, zoals iedereen zegt. Suikerwerk kan ik sowieso niet goed eten ivm tandvleesproblemen, dus dat eet ik niet zo vaak, en chips eet ik maar een paar keer per jaar, met feestjes oid, dat kan ik wel laten en dan mis ik het idd na een tijdje niet meer. Maar chocola laten staan? Dan wordt het alleen maar erger en erger en erger. Ik eet bijna dagelijks chocolade, anders vind ik het helemaal niet leuk meer.
Misschien een idee om eens over na te denken... In plaats van streng dieëten (hoe schrijf je dat eigenlijk?) en dan al dan niet door omstandigheden weer doorslaan in snoepen, is het misschien een goed plan om je eetpatroon aan te passen en met mate te genieten van de dingen die je echt lekker vindtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga dieten, dan dieet ik ook echt.... En dat betekend voor de maanden dat ik dieet, geen snoep of whatever....
Vorig jaar heb ik 3 maanden lang geen snoep, koek en ijsjes etc. aangeraakt. Best knap van mezelf![]()
Op ene gegeven moment heb je ook helemaal geen behoefte meer aan snoep koek etc....
Maar helaas door persoonlijk omstandigeheden, ben ik vorig jaar september weer gaan snoepen..... de meeste grijpen in streessituaties naar een sigaret.... ik dus naar die koek en snoep
Maar de komende paar maanden is voor mij snoep verboden. Hoewel, ik mag in fase 2 pure chocolade met mate... en dan met meer dan 80% cacao....
ik mag in fase 3 gewoon weer brood. En nu mag ik al gewoon een blokje kaas..... EN mag zelfs dalijk een stukje chocoladequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Montignac. Kortom, geen dieet maar een levenswijze waar je de rest van je leven flink aan vast zit. Dus, bepaalde rare gewoontes nooit meer mogen doen. (Geen aardappels, geen kaas op brood)
Hbe ik al gedaan... lukte helaas niet. Meid ik heb zoveel geprobeerd..... niks hielp. SBD is het enoge wat bij mij tot nu toe geholpen heeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens over na te denken... In plaats van streng dieëten (hoe schrijf je dat eigenlijk?) en dan al dan niet door omstandigheden weer doorslaan in snoepen, is het misschien een goed plan om je eetpatroon aan te passen en met mate te genieten van de dingen die je echt lekker vindt
Bij mij nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef Troel het volgende:
SLimpie was een succes zo vlak na de operatie
Maar ook niet eigenlijk als ik je post goed lees (kan zijn dat ik het niet goed lees hoor)...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hbe ik al gedaan... lukte helaas niet. Meid ik heb zoveel geprobeerd..... niks hielp. SBD is het enoge wat bij mij tot nu toe geholpen heeft
Gewoon van te voren verzinnen, van te voren boodschappen doen en hopen dat de verse groenten na een paar dagen van dit weer nog vers en te eten zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef Bep het volgende:
Zo , weer thuis uit het werk. Moet nog boodschappen doen , doe liever even een tukkie
Wat moet ik nu weer eens gaan koken ?,elke dag wat verzinnen![]()
Hoe doen jullie dat?
Macaroni is ook wel weer eens lekker , maar wel veel calorien toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon van te voren verzinnen, van te voren boodschappen doen en hopen dat de verse groenten na een paar dagen van dit weer nog vers en te eten zijn
Vanavond macaroni a la Troel overigens.
Ligt eraan hoe je het klaar maakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:36 schreef Bep het volgende:
[..]
Macaroni is ook wel weer eens lekker , maar wel veel calorien toch?
Eigenlijk gewoon macaroni met een spaghettisaus met veel tomaatquote:
Dat komt door persoonlijke omsttandigheden.... waardoor ik het dieet niet heb afgemaakt. Dus het lukt tot 10 kilo, nog 10 en ik was op mijn streef.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar ook niet eigenlijk als ik je post goed lees (kan zijn dat ik het niet goed lees hoor)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |