probleem is, ik heb t nooit lekker gevonden met suiker... of zoetstof, als ik iets wel vies vind is het zoetstofquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon wat zoetstof erin. Je hoeft jezelf toch niet te kwellen met dingen die je niet lekker vindt?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In het SB-topic raden ze me juist aan om nóg strenger te gaan zitten...
Ligt er een beetje aan, elke dag wegen moet je wel kunnen 'relativeren'; je bent een mens, je gewicht schommelt, dus als je je een dag aan je dieet hebt gehouden en je bent toch een halve kilo zwaarder de volgende ochtend, dan zou je weleens heel erg kunnen balen. De kunst is dan om te zeggen: dat hoort erbij. Denk je dat je dat wat minder goed kan, dan zou ik eens in de week wegen. Ik zou me trouwens 's ochtends wegenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef daeri het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? elke dag wegen? of elke week?
ik ben ook wel n beetje gestoord hoor... maar mn vriendje wil nu wel erg extreem gaan doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:33 schreef teigan het volgende:
daeri, goed idee, als je niet kan relativeren dan wordt het nl. al snel twee keer per dag wegen, je hele stemming hangt ervanaf, en dan ben je helemaal niet meer te genieten...
zo ging het bij mij tenminste wel, maarja, ik ben een beetje eetgestoord....
Ehm..... mijn vriendje is 50 bij 1.80 en dat is echt veeeeeel te weinig hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef daeri het volgende:
[..]
ik ben ook wel n beetje gestoord hoor... maar mn vriendje wil nu wel erg extreem gaan doenhij wil zichzelf op de 55 hebben, hij weegt nu 68 kilo (woog ooit 85 kilo met 1,78) ... 55 kilo vind ik gewoon niet leuk
![]()
Nu heeft ie me wel beloofd niet onder de 60 te gaan, maar hij is nogal eigenwijs![]()
Ik vind Magnums ook niks, maar ik hou niet van vanilleijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef Troel het volgende:
Ow, ik wacht nog steeds op de dag dat er grotere magnums komen met enkel buitenkant
De post erboven van daeriquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
waar zie je die verkeerde sowieso dan staan?
hierquote:
Gebruik je toch gewoon überhauptquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:12 schreef freecell het volgende:
hier![]()
En het is ook geen zo-ie-zo, zowiezo, so-wie-so, sowiezo, zowieso
Gewoon SOWIESO
Een Germanisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |