abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2006 @ 09:23:58 #276
43556 miss_dynastie
pi_39779610
Nou, nog strenger heeft geen nut, lijkt me.
Ik zou Sonja Bakker gewoon dumpen en desnoods een ander, wel verantwoord en ook op lange termijn vol te houden dieet gaan doen, zoals bijv. Weight Watchers. Vergt ook discipline, maar je hongert jezelf tenminste niet uit.
pi_39779614
als jij nog minder gaat eten dan 2 boterhammen en een klein bordje avondeten, dan kan je door naar een eetstoornissenkliniek...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39779624
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 07:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gewoon wat zoetstof erin. Je hoeft jezelf toch niet te kwellen met dingen die je niet lekker vindt?
probleem is, ik heb t nooit lekker gevonden met suiker... of zoetstof, als ik iets wel vies vind is het zoetstof
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 juli 2006 @ 09:25:04 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39779626
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In het SB-topic raden ze me juist aan om nóg strenger te gaan zitten.. .
Niet doen meid, echt niet!!! Juist meer gaan eten en dan lekker over zes keer per dag verdelen. Als je nu nog minder gaat eten, raakt je lichaam helemaal in de war.

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39779662
Wat raden jullie trouwens aan? elke dag wegen? of elke week?
pi_39779695
Elke week daeri...
Niet elke dag.... Je gewicht schommelt, en als je elke dag weegt dan verbind je veels te veel waarde aan die schommelingen...

Elke week geeft een betrouwbaarder beeld.

Ik mag er nu maar 1 keer in de maand opstaan van vriendje, en dat vind ik wel moeilijk, maar het geeft mij ook wel rust.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2006 @ 09:29:15 #282
43556 miss_dynastie
pi_39779713
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef daeri het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? elke dag wegen? of elke week?
Ligt er een beetje aan, elke dag wegen moet je wel kunnen 'relativeren'; je bent een mens, je gewicht schommelt, dus als je je een dag aan je dieet hebt gehouden en je bent toch een halve kilo zwaarder de volgende ochtend, dan zou je weleens heel erg kunnen balen. De kunst is dan om te zeggen: dat hoort erbij. Denk je dat je dat wat minder goed kan, dan zou ik eens in de week wegen. Ik zou me trouwens 's ochtends wegen
pi_39779772
Ok, dank je wel, dan ga ik me maar gewoon een keer in de week wegen... aangezien ik 600 gram zwaarder was dan gister

Sochtends wegen doe ik zoiezo
pi_39779809
daeri, goed idee, als je niet kan relativeren dan wordt het nl. al snel twee keer per dag wegen, je hele stemming hangt ervanaf, en dan ben je helemaal niet meer te genieten...

zo ging het bij mij tenminste wel, maarja, ik ben een beetje eetgestoord....
pi_39779881
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:33 schreef teigan het volgende:
daeri, goed idee, als je niet kan relativeren dan wordt het nl. al snel twee keer per dag wegen, je hele stemming hangt ervanaf, en dan ben je helemaal niet meer te genieten...

zo ging het bij mij tenminste wel, maarja, ik ben een beetje eetgestoord....
ik ben ook wel n beetje gestoord hoor... maar mn vriendje wil nu wel erg extreem gaan doen hij wil zichzelf op de 55 hebben, hij weegt nu 68 kilo (woog ooit 85 kilo met 1,78) ... 55 kilo vind ik gewoon niet leuk

Nu heeft ie me wel beloofd niet onder de 60 te gaan, maar hij is nogal eigenwijs
pi_39780107
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef daeri het volgende:

[..]

ik ben ook wel n beetje gestoord hoor... maar mn vriendje wil nu wel erg extreem gaan doen hij wil zichzelf op de 55 hebben, hij weegt nu 68 kilo (woog ooit 85 kilo met 1,78) ... 55 kilo vind ik gewoon niet leuk

Nu heeft ie me wel beloofd niet onder de 60 te gaan, maar hij is nogal eigenwijs
Ehm..... mijn vriendje is 50 bij 1.80 en dat is echt veeeeeel te weinig hoor!
65 of 70 zou perfect zijn, dus eigenlijk zit je vriend al heel goed

enne: het is sowieso
pi_39780338
waar zie je die verkeerde sowieso dan staan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 juli 2006 @ 10:05:27 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39780414
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef Troel het volgende:
Ow, ik wacht nog steeds op de dag dat er grotere magnums komen met enkel buitenkant
Ik vind Magnums ook niks, maar ik hou niet van vanilleijs Maar laatst had ik imitatie van de Lidl, krokante witte chocolade buitenlaag met aardbeienijs middenin. En die zijn echt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:10:12 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_39780526
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
waar zie je die verkeerde sowieso dan staan?
De post erboven van daeri
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39780590
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef daeri het volgende:

Sochtends wegen doe ik zoiezo
hier
En het is ook geen zo-ie-zo, zowiezo, so-wie-so, sowiezo, zowieso
Gewoon SOWIESO
Een Germanisme
pi_39780616
eerst woog ik mij elke week, nu doe ik zondagavond en woensdagmorgend
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:15:21 #292
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39780649
Ik weeg me nu eens per week op de sportschool. Daar ga ik twee keer per week heen, maar 1 keer is 's avonds, dus ik weeg alleen als ik 's ochtends ga, in het weekend.
Thuis spring ik ook nog wel eens op de weegschaal, maar das nog zo'n ouderwetse dus die is niet zo nauwkeurig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 juli 2006 @ 10:18:03 #293
13151 crew  Rewimo
pi_39780705
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:12 schreef freecell het volgende:
hier
En het is ook geen zo-ie-zo, zowiezo, so-wie-so, sowiezo, zowieso
Gewoon SOWIESO
Een Germanisme
Gebruik je toch gewoon überhaupt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39781173
en ik het hele topic afzoeken met de control f...

vandaar dat ik hem dus niet kon vinden.
pi_39782025
wat een gedoe om een woordje zeg
pi_39782110
XcUZ_Me: misschien helpt het voor jou om een dag normaal te eten en twee dagen vrij streng te lijnen? Mijn moeder valt ook vrij moeilijk af en die doet dat altijd zo. Sowieso kan ze dan uitkijken naar haar 'eetdag', waarop ze dus wel wat extra's mag, en het voorkomt dat je stofwisseling vertraagt omdat je dus iedere derde dag genoeg eet.

Verder met SB zou ik niet doen, want je bent nu al teleurgesteld en ik denk dat het erg moeilijk vol te houden is als je nu nog doormoet daarmee. Aan de andere kant, misschien heb je je nu wel gewogen precies op een dag dat je vocht vasthoud oid en vertekent het beeld daardoor?

Hoe vaak sport je? Mss. dat je daarmee je verbranding wat omhoog kunt brengen? Door bijv. krachttraining, want hoe meer spieren, hoe meer energie je verbruikt. Verder verbrand je meer vet met wat minder intensieve activiteiten, zoals wandelen, voor zover ik heb begrepen.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:38:03 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_39783027
Mijn bloedwaardes zijn binnen, uitslagen waren vrijdag gefaxt, alleen niet aangekomen. Da's dus meteen dezelfde dag

Alleen mijn ijzer is dus te laag

http://www.troel.nl/bloedwaardes.xls
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39783462
De mijne ook. Bloedplaatjes contrôle
Alleen bezinking was iets te hoog, maar niks rampzaligs.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:55:08 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_39783641
Sjeen gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 juli 2006 @ 13:57:59 #300
13151 crew  Rewimo
pi_39787308
Zijn hier nog mensen die mijn hiermee kunnen helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')