abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39755472
*is hyper
Ik heb zojuist een weekendje Terschelling geboekt. Ik ga voor het eerst een weekendje weg met mn vriend. En het wordt héééérlijk weer! Heb mn badpak al even gepast, en ook al vind ik mezelf niet leuk in badpak, hij staat me wel
It is your friends who make your world!
pi_39756751
Ok na veel ontkenning moet ook ik maar eens gaan toegeven: Ook bij mij moeten er wat kilo's af.
Sinds dat ik niet meer bij mijn ouders woon, maar in mijn studentenhuisje samen met mijn leuke vriend, ben ik toch wel gegroeid. Al is dat helaas niet het geval in de lengte

Ik ben ongeveer 1.64 en de weegschaal geeft 83 aan. En dit is toch echt teveel

De tussendoortjes (koekjes en drop) die ga ik zometeen uit mijn voorraadkast gooien.
En dan het ontbijt... dat ken ik niet. Ik heb me voorgenomen elke ochtend een goed ontbijt te nemen.
En 's avonds koken, inplaats van ergens wat te eten halen

Vanavond staat op het menu:
Rauwe andijvie stampot met spekjes.
Ieders één speklab.
En geen toetje
pi_39757310
Welkom Caitlynn! En veel succes met afvallen
It is your friends who make your world!
pi_39757627
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef caitlynn het volgende:
Ok na veel ontkenning moet ook ik maar eens gaan toegeven: Ook bij mij moeten er wat kilo's af.
Sinds dat ik niet meer bij mijn ouders woon, maar in mijn studentenhuisje samen met mijn leuke vriend, ben ik toch wel gegroeid. Al is dat helaas niet het geval in de lengte
Wat grappig dat je dit zo stelt, bij mij is het juist precies andersom. Omdat veel snoepen enzo erg duur is ben ik het een stuk minder ga doen sinds ik bij m'n ouders weg ben. Daar was altijd alles voorhanden, volle snoep- en koektrommels, ijsjes als toetje in het weekend, chips in de kast etc. etc. Nu koop ik eigenlijk alleen voor m'n vriend nog wat chocola en chips waarvan ik soms een klein stukje eet, en daarnaast heb ik een klein droptrommeltje waaruit ik af en toe wat mag.

Kortom: de verleiding is hier een stuk kleiner dan in het ouderlijk huis, en dat is een van de redenen waarom ik van ongeveer 100 kilo 2 jaar geleden naar (net op de weegschaal gestaan) 86 kilo ben gegaan.

Enne: veel succes!
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:01:41 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_39764320
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef caitlynn het volgende:

Ik ben ongeveer 1.64 en de weegschaal geeft 83 aan. En dit is toch echt teveel

De tussendoortjes (koekjes en drop) die ga ik zometeen uit mijn voorraadkast gooien.
En dan het ontbijt... dat ken ik niet. Ik heb me voorgenomen elke ochtend een goed ontbijt te nemen.
En 's avonds koken, inplaats van ergens wat te eten halen

Vanavond staat op het menu:
Rauwe andijvie stampot met spekjes.
Ieders één speklab.
En geen toetje
En spekjes en een speklap? Wellicht is het dan een idee om de speklap te laten voor wat het is en enkel de spekjes door de stamppot te doen, scheelt alweer behoorlijk in de calorietjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39764636
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef Troel het volgende:

[..]

En spekjes en een speklap? Wellicht is het dan een idee om de speklap te laten voor wat het is en enkel de spekjes door de stamppot te doen, scheelt alweer behoorlijk in de calorietjes.
ik wou het al zeggen maar ik dacht nog dat t zo lullig over zou komen als ik het zou doen... je kan idd beter de speklap laten liggen en dan wel een toetje doen.. maar die bijv. een uurtje na je eten opeten... en dan wel een licht toetje he, van vitalinea ofzo.. (fruit als toetje kan ook... lekker, en gezond)
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:19:18 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_39764939
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef daeri het volgende:

[..]

ik wou het al zeggen maar ik dacht nog dat t zo lullig over zou komen als ik het zou doen... je kan idd beter de speklap laten liggen en dan wel een toetje doen.. maar die bijv. een uurtje na je eten opeten... en dan wel een licht toetje he, van vitalinea ofzo.. (fruit als toetje kan ook... lekker, en gezond)
Een bakje magere yoghurt met een appeltje erin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39765026
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Een bakje magere yoghurt met een appeltje erin
zonder suiker, ik snap zoiezo niet dat mensen overal suiker in stoppen
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:25:57 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39767120
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef daeri het volgende:

[..]

zonder suiker, ik snap zoiezo niet dat mensen overal suiker in stoppen
Beetje kaneel erdoor is dan wél weer lekker .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39767140
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Beetje kaneel erdoor is dan wél weer lekker .
gewoon yoghurt blank, niks erin... heerlijk
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:29:41 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39767238
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef daeri het volgende:

[..]

gewoon yoghurt blank, niks erin... heerlijk
Hmm nee, dat vind ik toch wat te zurig...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39767884
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmm nee, dat vind ik toch wat te zurig...
wen je vanzelf aan
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 juli 2006 @ 23:51:17 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39772988
Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik even zwaar ben als mijn vader
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 juli 2006 @ 07:33:28 #264
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39778529
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef daeri het volgende:
wen je vanzelf aan
Gewoon wat zoetstof erin. Je hoeft jezelf toch niet te kwellen met dingen die je niet lekker vindt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:25:08 #265
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39778835
Je went gewoon aan yoghurt en nu vind ik het zelfs vreemd om er suiker in het doen. Ik vond het net als met thee zonder suiker. Als iemand nu suiker in m'n thee gooit, lust ik het niet meer. En thee vind ik gewoon lekker.

Dat kunnen jullie samen op de wip Sjeen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39778855
ik had eerder ook dat alles zo zoet mogelijk moest...

ik kreeg gisteren bij mijn schoonouders limonade die ik veels te zoet vond....(en volgens mijn schoonvader was ie nog niet zoet genoeg...)
je went dus wel aan alles zonder suiker....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:29:44 #267
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39778889
Het is echt een verslaving, maar dat merk je pas goed als je ervanaf bent. Ik drink de siroop ook ontzettend verdund, anders vind ik het echt niks. Ongeveer vier keer minder dan wat er op de fles staat. Ik had het ook sterk met room. Magnums vind ik echt niet lekker meer. Althans, de chocolade wel natuurlijk, maar de binnenkant niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39778916
ik was eerder ook verslaafd aan suiker, ik vrat enorm veel snoep weg, maar mijn lichaam kon er toen al niet meer tegen... Teveel suiker in een keer gaf mij een misselijk, duizelig gevoel enzo...

En na een paar dagen zonder suiker werd ik eerst bloedchagrijnig enzo, pas na een paar weken ging het eens beter...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:47:43 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_39779085
Ow, ik wacht nog steeds op de dag dat er grotere magnums komen met enkel buitenkant
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:51:40 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39779137
Nou, ik heb me vandaag weer gewogen sinds het begin van het lijnen, 2,5 week geleden.

Resultaat: -0,0.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker motiverend .
pi_39779424
tja, XcUZ_me, dat valt wel tegen dan...

maar is dit de eerste keer dat je in die 2,5 week weegt? Misscihen dat je de eerste week wat bent aangekomen, en dat er nu weer af aan het gaan is...
En wat ga je nu doen dan? Door met Sonja Bakker?
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:12:47 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39779447
Ik heb me op dag 1 gewogen en nu dus vandaag voor het eerst weer sinds die tijd.

Ik weet het niet meer... ik snap het gewoon niet. Heb gewoon niet gezondigd met iets, veel water gedronken en zó veel anders en minder gegeten dan dat ik deed.

Zit echt ff in de put, weet nog niet wat ik ga doen .
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:13:47 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39779459
Blijkbaar werkt voor mij alleen maar echt heel rigoureus lijnen. 's Ochtends één boterham, 's middags één boterham en 's avonds een ontbijtbordje met avondeten .
pi_39779488
dan moet jouw lichaam wel in de spaarstand zijn gesprongen, dat kan gewoon niet goed zijn...
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:18:34 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39779537
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef teigan het volgende:
dan moet jouw lichaam wel in de spaarstand zijn gesprongen, dat kan gewoon niet goed zijn...
In het SB-topic raden ze me juist aan om nóg strenger te gaan zitten.. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')