Wat grappig dat je dit zo stelt, bij mij is het juist precies andersom. Omdat veel snoepen enzo erg duur is ben ik het een stuk minder ga doen sinds ik bij m'n ouders weg ben. Daar was altijd alles voorhanden, volle snoep- en koektrommels, ijsjes als toetje in het weekend, chips in de kast etc. etc. Nu koop ik eigenlijk alleen voor m'n vriend nog wat chocola en chips waarvan ik soms een klein stukje eet, en daarnaast heb ik een klein droptrommeltje waaruit ik af en toe wat mag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef caitlynn het volgende:
Ok na veel ontkenning moet ook ik maar eens gaan toegeven: Ook bij mij moeten er wat kilo's af.
Sinds dat ik niet meer bij mijn ouders woon, maar in mijn studentenhuisje samen met mijn leuke vriend, ben ik toch wel gegroeid. Al is dat helaas niet het geval in de lengte
En spekjes en een speklap? Wellicht is het dan een idee om de speklap te laten voor wat het is en enkel de spekjes door de stamppot te doen, scheelt alweer behoorlijk in de calorietjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef caitlynn het volgende:
Ok na veel ontkenning moet ook ik maar eens gaan toegeven: Ook bij mij moeten er wat kilo's af.
Sinds dat ik niet meer bij mijn ouders woon, maar in mijn studentenhuisje samen met mijn leuke vriend, ben ik toch wel gegroeid. Al is dat helaas niet het geval in de lengte
Ik ben ongeveer 1.64 en de weegschaal geeft 83 aan. En dit is toch echt teveel
De tussendoortjes (koekjes en drop) die ga ik zometeen uit mijn voorraadkast gooien.
En dan het ontbijt... dat ken ik niet. Ik heb me voorgenomen elke ochtend een goed ontbijt te nemen.
En 's avonds koken, inplaats van ergens wat te eten halen
Vanavond staat op het menu:
Rauwe andijvie stampot met spekjes.
Ieders één speklab.
En geen toetje
ik wou het al zeggen maar ik dacht nog dat t zo lullig over zou komen als ik het zou doen... je kan idd beter de speklap laten liggen en dan wel een toetje doen.. maar die bijv. een uurtje na je eten opeten... en dan wel een licht toetje he, van vitalinea ofzo..quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En spekjes en een speklap? Wellicht is het dan een idee om de speklap te laten voor wat het is en enkel de spekjes door de stamppot te doen, scheelt alweer behoorlijk in de calorietjes.
Een bakje magere yoghurt met een appeltje erinquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef daeri het volgende:
[..]
ik wou het al zeggen maar ik dacht nog dat t zo lullig over zou komen als ik het zou doen... je kan idd beter de speklap laten liggen en dan wel een toetje doen.. maar die bijv. een uurtje na je eten opeten... en dan wel een licht toetje he, van vitalinea ofzo..(fruit als toetje kan ook... lekker, en gezond)
zonder suiker, ik snap zoiezo niet dat mensen overal suiker in stoppenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Een bakje magere yoghurt met een appeltje erin![]()
Beetje kaneel erdoor is dan wél weer lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef daeri het volgende:
[..]
zonder suiker, ik snap zoiezo niet dat mensen overal suiker in stoppen
gewoon yoghurt blank, niks erin... heerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje kaneel erdoor is dan wél weer lekker.
Hmm nee, dat vind ik toch wat te zurig...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef daeri het volgende:
[..]
gewoon yoghurt blank, niks erin... heerlijk![]()
wen je vanzelf aanquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik toch wat te zurig...
Gewoon wat zoetstof erin. Je hoeft jezelf toch niet te kwellen met dingen die je niet lekker vindt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef daeri het volgende:
wen je vanzelf aan
In het SB-topic raden ze me juist aan om nóg strenger te gaan zitten..quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef teigan het volgende:
dan moet jouw lichaam wel in de spaarstand zijn gesprongen, dat kan gewoon niet goed zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |