abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39690927
als je wat meer weegt niemand kunnen vinden is natuurlijk onzin, het is de uitstraling die belangrijk is
pi_39691077
ja idd ookal weeg ik wat meer merk ik toch dat er nogal heel wat jongens intresse in mij hebben enzo
  maandag 10 juli 2006 @ 15:04:17 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_39691182
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:54 schreef Emu het volgende:
als je wat meer weegt niemand kunnen vinden is natuurlijk onzin, het is de uitstraling die belangrijk is
Nou, precies. Bert zeurt nu eigenlijk alleen dat hij steeds minder vriendin overhoudt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 15:09:31 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39691342
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:12:51 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_39691441
Pfff, die is al tig keer voorbijgekomen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 15:40:29 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39692318
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef Troel het volgende:
Nou, precies. Bert zeurt nu eigenlijk alleen dat hij steeds minder vriendin overhoudt
Hee dat ken ik

En dan nu het bultnieuws van vandaag:

Nou... goed nieuws en slecht nieuws

Goed nieuws: het is geen breuk

Slecht nieuws: het is een vetophoping die niet vanzelf verdwijnt

Goed nieuws: het kan weggehaald worden door middel van liposuctie

Slecht nieuws: dat wordt niet vergoed

Goed nieuws: ik ga het toch weg laten halen

Wanneer dat precies gebeurt weet ik nog niet, in elk geval heb ik zelf aangegeven na augustus. Operatie is in dagbehandeling; wel onder narcose. Combineren met een BWC vond de pc geen goed idee. BWC moet wachten tot ik 'klaar' ben met afvallen.

Ik zal zo'n 6 weken rustig aan moeten doen en een soort corset moeten dragen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39692329
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat was bij mij zo geregeld, ik moest dat doen voor het onderzoek op de rechtbank, binnen drie dagen in huis.
ik had van school een deels ingevuld formulier meegekregen, kwam ik bij het gemeentehuis, miste er wat gegevens en stempels van de school. Ik die opgehaald, kom ik weer bij de gemeente, missen er nog wat gegevens... Ik heb dus als vertegenwoordiger mijn begeleider van de school maar opgegeven, anders moest ik weer terug.....

Rewimo, een vetbult, wat maf zeg.... Maar fijn dat er iig wat aang edaan kan worden, ook al moet je het zelf betalen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 10 juli 2006 @ 15:43:40 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_39692407
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee dat ken ik

Wanneer dat precies gebeurt weet ik nog niet, in elk geval heb ik zelf aangegeven na augustus. Operatie is in dagbehandeling; wel onder narcose. Combineren met een BWC vond de pc geen goed idee. BWC moet wachten tot ik 'klaar' ben met afvallen.

dat is best klote dat ze zoiets niet vergoeden. Het is toch medische noodzaak?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39692438
Ik pas gewoon echt weer helemaal in m'n oude broeken maat 42! Ze zien er niet uit want vaal, oud en hopeloos uit de mode, dus ik kan ze nu met een gerust hart weggooien dat ik er in ieder geval weer in paste. Een paar weken geleden zaten ze nog te strak.

En ik woog dus weer netjes 82, in plaats van de laatste dagen steeds een beetje hoger weer, van 83 naar 84 naar bijna 85 (waarvan ik al dacht dat het door vocht ende constipatie kwam, maar ik ben blij dat de weegschaal dat nu bevestigd heeft).
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 15:45:14 #110
13151 crew  Rewimo
pi_39692461
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
dat is best klote dat ze zoiets niet vergoeden. Het is toch medische noodzaak?
Kennelijk niet. Ik had beter een breuk kunnen hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:46:01 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_39692481
Ik wil je wel breken hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39692612
moeten ze vooral doen ik eet toch weinig vette voedingsmiddelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 16:06:40 #113
13151 crew  Rewimo
pi_39693093
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef Troel het volgende:
Ik wil je wel breken hoor
En wie wou je daarvoor meenemen, dunne?
  maandag 10 juli 2006 @ 16:10:39 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_39693213
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En wie wou je daarvoor meenemen, dunne?
Ik heb anders een prima bonenstaak in huis hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39697469
Ik doe ook weer mee Ga gewoon mijn dieet doen van vorig jaar: 10 kilo afgevallen in 3 maanden :-)

South Beach Dieet
pi_39697520
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee dat ken ik

Wat is BWC?
pi_39697788
buikwandcorrectie
pi_39697994
Charmed_Angel: Wat houdt dat eigenlijk precies in, het south beach dieet?

Ik was gisteren trouwens 3 kg lichter dan de week ervoor
It is your friends who make your world!
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 20:26:32 #119
43556 miss_dynastie
pi_39700916
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe ook weer mee Ga gewoon mijn dieet doen van vorig jaar: 10 kilo afgevallen in 3 maanden :-)

South Beach Dieet
Ben je die 10 kg ook weer aangekomen of is het eraf gebleven?
pi_39702153
Zow ik sta er nu ook tussen...

ik was 111 vanavond, na de BBQ enzo.. ik had misschien beter morgen ochtend kunnen beginnen met wegen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 21:04:52 #121
13151 crew  Rewimo
pi_39702188
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef daeri het volgende:
Zow ik sta er nu ook tussen...

ik was 111 vanavond, na de BBQ enzo.. ik had misschien beter morgen ochtend kunnen beginnen met wegen...
Met een beetje mazzel kun je morgen gelijk updaten
pi_39702207
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel kun je morgen gelijk updaten
dat is wel waar ja...
pi_39702225
Vrijdag ga ik trouwens nog uit eten (waarbij ik me op geen enkele manier laat leiden door mijn overgewicht en dus alles lekker op ga eten) en daarna ga ik weer strenger worden voor mezelf. Geen hele bak B&J's meer, maar een bolletje bijvoorbeeld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 21:06:34 #124
13151 crew  Rewimo
pi_39702258
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Geen hele bak B&J's meer, maar een bolletje bijvoorbeeld
IJzersterk voornemen
pi_39702338
Nou ja, ik moet gewoon niet steeds zo streng gaan doen, dat loopt uit op falen, dus nu wil ik het rustiger aanpakken met een minder strenge aanpak. Misschien dat dat dan werkt (ondertussen ben ik nog steeds meer dan 10 kilo kwijt, dus helemaal gefaald heb ik ook weer niet )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39702548
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben je die 10 kg ook weer aangekomen of is het eraf gebleven?
Ik ben weer gaan VRETEN Nooit het dieet afgemaakt, nooit in fase 3 gekomen. En had er helemaal geen zin meer in om te dieten, ivm persoonlijk omstandigheden.... toen ben ik weer 8.8 kilo aangekomen.

Nu ben ik van plan om wel het dieet af te maken en in fase 3 te komen (als ik op streef ben). En de persoonlijk omstandigheden zijn er nu ook niet meer

Dus weet zeker dat het me dit keer wel gaat lukken en dat ik alle fases doorloop

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 21:16:47 ]
pi_39702588
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:58 schreef Ikiskoel het volgende:
Charmed_Angel: Wat houdt dat eigenlijk precies in, het south beach dieet?

Ik was gisteren trouwens 3 kg lichter dan de week ervoor
South Beach Dieet #2 Er is een apart topic hierover. Daar staat de meeste informatie wel in
pi_39702968
ik heb net pasta gegeten (en niet te weinig) en mijn maag voelt gewoon leeg aan

Ik ga maar eens even wat koffie drinken, weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee moet.
pi_39703068
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef octopussy het volgende:
ik heb net pasta gegeten (en niet te weinig) en mijn maag voelt gewoon leeg aan

Ik ga maar eens even wat koffie drinken, weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee moet.
je maag krimpt vanzelf...

Ik heb vandaag ontbeten (rond n uur of 11) met watermeloen, en toen daarna gebarbequed...
  maandag 10 juli 2006 @ 21:35:42 #130
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39703401
En tussendoor niks?

Heb je dan niet ontzettend veel last van je maag nu?
pi_39703640
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ontbeten (rond n uur of 11) met watermeloen, en toen daarna gebarbequed...
ik heb hier normaal gesproken nooit last van, zit vrij snel vol bij het avondeten. Misschien heb ik wel gewoon te weinig gedronken.
  maandag 10 juli 2006 @ 21:46:41 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39703837
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef daeri het volgende:

[..]

Is ook niet helemaal gezond he? Watermeloen zit volgens mij niet zoveel in en dan zwaar barbecuen

[ Bericht 1% gewijzigd door -Bubseltje- op 10-07-2006 21:49:43 (spelling) ]
pi_39703858
Het is trouwens barbecue met een c.
pi_39704426
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Is ook niet helemaal gezond he? Watermeloen zit volgens mij niet zoveel in en dan zwaar barbecuen
mwa... ik heb niet zo veel gehad hoor :S 3 worstjes en n hamburger en wat stokbrood...
  maandag 10 juli 2006 @ 22:04:28 #135
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39704523
Dat maakt het niet gezonder

Wel blijven eten hoor, en dan liefst wat verspreid over de dag. 's Morgens meloen en 's avonds wat vlees is nu niet direct een eetpatroon wat je de rest van je leven vol kunt of wilt houden denk ik.
pi_39705087
Een hollywoodster waar ik de naam niet van ken doet dat trouwens al haar hele leven: alleen de avondmaaltijd... Leek me niet echt gezond, maar ze was best slank.
pi_39705104
Of is het holywood?
pi_39705170
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef Isabeau het volgende:
even een klein beetje offtopic, maar toch niet helemaal:
hee pssst isa, heb je ooit nog eens je licht laten schijnen over hetgeen waar we het toen op msn over hadden?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 22:20:34 #139
13151 crew  Rewimo
pi_39705218
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Of is het holywood?
Hollywood
pi_39705281
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:19 schreef DarkElf het volgende:
even een klein beetje offtopic, maar toch niet helemaal:
hee pssst isa, heb je ooit nog eens je licht laten schijnen over hetgeen waar we het toen op msn over hadden?
, maar ik heb je daarna niet meer getroffen op MSN (en ehm, ik vrees dat dat vooral mijn schuld was)
pi_39705309
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:20 schreef Rewimo het volgende:

Hollywood
Is het dan het bos van Holly?
Ik dacht altijd dat het het heilige bos was: Holy Wood.

* Isabeau moet trouwens naar bed, morgen gaat de wekker weer om 6 uur.
pi_39705346
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

, maar ik heb je daarna niet meer getroffen op MSN (en ehm, ik vrees dat dat vooral mijn schuld was)
ok, ik ben benieuwd

spreken elkaar snel ok?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39709128
ik zit echt met verbijstering tv te kijken hier
in het programma 'te dik om af te vallen' laten ze de nieuwste rage zien in de VS: weigh down workshop.

Te dikke mensen worden hierbij gestimuleerd om hun 'leegte' op te vullen met god ipv eten. Ze gaan naar de kerk waar ze lekker worden gehersenspoeld dat alles wel goed komt als je maar in god gelooft. En ja hoor: ze vallen allemaal af alsof ze een hongerwinter doorleven.
Ze gaan hun obsessie en verslaving gewoon omzetten naar een andere obsessie/verslaving.

Soort van weight watchers meeting, maar dan met een hele grote sektarische boventoon. Als je maar in god gelooft, hallelujah. En dan die vrouwen met te veel haarlak en lippenstift die met een enorm texaans accent roepen "I've lost nineeeeety pounds, and it's aaaaaaall because of the looooord"

Ik hoop zooooo (denk het niet hoor) dat dit gedoe niet aanslaat in Nederland.
pi_39709278
Ja, ik kende het fenomeen al. Ik weet niet wat ongezonder is. Ik denk dat ik zelf toch liever die 17 kilo overgewicht heb om heel eerlijk te zijn
pi_39709313
Als je "normaal" af gaat vallen, dus door sporten en verantwoord eten, hou je dan op een gegeven moment vel over?

Op zich dacht ik dat het niet zo zou zijn doordat het geleidelijk gaat, maar goed ik weet eigenlijk helemaal niet hoe vaak het vel zich vernieuwt (doet het dat überhaupt wel?). Ik heb namelijk niet zo'n zin in grote lappen vel.
pi_39709359
Moah. Ik ben al 11,6 kg afgevallen door normaal eten en sinds een tijdje ook sporten, maar ik heb geen vel over. Maar goed, ben al een paar jaar bezig ook.

Morgen weer sporten denk ik. Ik ben een week niet geweest, omdat ik vorige week dinsdag weer wakker werd met keelontsteking. Nu zit alles wel verstopt, ik weet dus niet of het helemaal gaat morgen, maar dat zie ik wel. Body Pump moet sowieso wel lukken, maar Body Combat is mss. wat te actief met een hoofd vol slijmerige substanties.
pi_39709464
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Maeghan het volgende:
Moah. Ik ben al 11,6 kg afgevallen door normaal eten en sinds een tijdje ook sporten, maar ik heb geen vel over. Maar goed, ben al een paar jaar bezig ook.
Ik ben zelf denk ik net zoiets kwijt inmiddels, en bij mij ook nog geen sporen van overtollig vel. Gelukkig! Maarja stel je voor dat ik nog eens die buik kwijtraak, dan denk ik dat de kans aanwezig is.

Oh en raak je ooit nog de striae kwijt?
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Maeghan het volgende:
Morgen weer sporten denk ik. Ik ben een week niet geweest, omdat ik vorige week dinsdag weer wakker werd met keelontsteking. Nu zit alles wel verstopt, ik weet dus niet of het helemaal gaat morgen, maar dat zie ik wel. Body Pump moet sowieso wel lukken, maar Body Combat is mss. wat te actief met een hoofd vol slijmerige substanties.
Getverdrie! Dat is inderdaad heel vervelend. Ik heb nog nooit BodyPump gedaan, is dat vooral gewichtheffen of ook springerig?
pi_39709509
Striae gaat niet over. Als het ouder wordt, wordt het wel wit, maar verdwijnen doet het niet. Ik heb het ook heel erg op m'n buik en dat is ook de enige plek waar ik me zorgen over maak. Maar ja, niet afvallen is ook niet echt een optie voor mij en mocht ik er last van krijgen, dan moet het maar verwijderd worden of zo. Dat zie ik dan wel weer.

BodyPump is zonder springen. Dat is alleen met gewichten (laag gewicht, veel herhalingen - 120 of zo). Vind ik ook het leukste om te doen eigenlijk, omdat ik er zo snel resultaat bij merk. In drie maanden tijd is het gewicht wat ik gebruik al verdubbeld tot verdrievoudigd en ik zie echt duidelijk meer spieren op benen en armen.
pi_39709631
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:13 schreef Maeghan het volgende:
Striae gaat niet over. Als het ouder wordt, wordt het wel wit, maar verdwijnen doet het niet. Ik heb het ook heel erg op m'n buik en dat is ook de enige plek waar ik me zorgen over maak. Maar ja, niet afvallen is ook niet echt een optie voor mij en mocht ik er last van krijgen, dan moet het maar verwijderd worden of zo. Dat zie ik dan wel weer.
Bij mij is het inderdaad wit. Toch zonde dat je daar eeuwig aan vast zit! Laten verwijderen vind ik ook weer zoiets radicaals. Nouja niet afvallen is sowieso geen optie zoals je al zegt. Alleen maar omdat de striae dan lelijk worden (wat ze toch al zijn), haha.
quote:
BodyPump is zonder springen. Dat is alleen met gewichten (laag gewicht, veel herhalingen - 120 of zo). Vind ik ook het leukste om te doen eigenlijk, omdat ik er zo snel resultaat bij merk. In drie maanden tijd is het gewicht wat ik gebruik al verdubbeld tot verdrievoudigd en ik zie echt duidelijk meer spieren op benen en armen.
Zo dat klinkt goed! Ik zie ze wel eens kort bezig als ik wegga (de les die ik volg zit ervoor) en dan staan mensen met een gewicht op hun schouders dat is niet normaal! Het idee dat ik dat ook zou kunnen trekt me wel, en zeker als het al zo snel is. Misschien toch maar eens proberen dan.
pi_39709884
Ja? De meeste mensen bij oms gebruiken niet meer dan tien kilo bij elkaar met de squats. Ik zit met vijftien kilo al bijna het hoogste van alle vrouwen. Misschien moet je eens in het BodyPump topic kijken Het is echt leuk en verslavend haha. Ik doe bijna geen cardio, maar een keer per week (streven is twee, maar werk + luiheid belemmeren mij soms). Verder alleen 2 x Pump en 2 x Balance p.w., maar ik ben al zo veel sterker geworden en volgens mij verbruiken al die spieren ook enorm veel meer kcal, want ik kan opeens veel meer eten zonder aan te komen. Op Pumpdagen heb ik ook echt meer honger.
Bodypump deel 2

Ik bedoelde trouwens evt. overtollige huid laten verwijderen als ik daar last van krijg. Dus als het echt in de weg zit of zo. Op zich loop ik toch niet rond met een blote buik, dus het moet wel aardig gaan flubberen wil ik dat laten doen ;-)

Offtopic: Shakira op MTV.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 00:33:06 #151
128220 Peter6000
pi_39710032
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef octopussy het volgende:
ikIk hoop zooooo (denk het niet hoor) dat dit gedoe niet aanslaat in Nederland.
Ach, als het voor die mensen werkt.

Mijn mening over godsdienst hoort in dit topic niet thuis geloof ik

Maar zolang er maar geen sfeer ontstaat dat als je er niet aan meedoet, het je eigen schuld is dat je dik bent (een typisch Christelijke gedachtengang), vind ik het best
pi_39710596
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:27 schreef Maeghan het volgende:
Ja? De meeste mensen bij oms gebruiken niet meer dan tien kilo bij elkaar met de squats. Ik zit met vijftien kilo al bijna het hoogste van alle vrouwen. Misschien moet je eens in het BodyPump topic kijken Het is echt leuk en verslavend haha. Ik doe bijna geen cardio, maar een keer per week (streven is twee, maar werk + luiheid belemmeren mij soms). Verder alleen 2 x Pump en 2 x Balance p.w., maar ik ben al zo veel sterker geworden en volgens mij verbruiken al die spieren ook enorm veel meer kcal, want ik kan opeens veel meer eten zonder aan te komen. Op Pumpdagen heb ik ook echt meer honger.
Bodypump deel 2
Oh ik heb echt geen idee wat ze er aan hebben, maar goed ik vind de kleine gewichtjes er al zwaar uitzien. Cardio vind ik ook saai maar ik denk en hoop dat Attack wel opweegt tegen het gebrek aan cardio.

Op dit moment wordt in verband met de vakantie van een instructor geen Body Pump gedaan geloof ik, maar goed daarna zou ik het best eens willen proberen. Je hebt volgens mij gelijk over de spieren en dat die energie verbruiken.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 08:56:06 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39714069
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef octopussy het volgende:
ik zit echt met verbijstering tv te kijken hier
in het programma 'te dik om af te vallen' laten ze de nieuwste rage zien in de VS: weigh down workshop.

Te dikke mensen worden hierbij gestimuleerd om hun 'leegte' op te vullen met god ipv eten. Ze gaan naar de kerk waar ze lekker worden gehersenspoeld dat alles wel goed komt als je maar in god gelooft. En ja hoor: ze vallen allemaal af alsof ze een hongerwinter doorleven.
Ze gaan hun obsessie en verslaving gewoon omzetten naar een andere obsessie/verslaving.

Soort van weight watchers meeting, maar dan met een hele grote sektarische boventoon. Als je maar in god gelooft, hallelujah. En dan die vrouwen met te veel haarlak en lippenstift die met een enorm texaans accent roepen "I've lost nineeeeety pounds, and it's aaaaaaall because of the looooord"

Ik hoop zooooo (denk het niet hoor) dat dit gedoe niet aanslaat in Nederland.
Op zich denk ik wel dat het een methode is die werkt. De meeste mensen zijn niet voor niets dik, er is iets mis... Denk wel dat God en de steun van een groep gelijkgestemden daar een rol in kunnen spelen. Zeker voor emo-eters, als je je emoties op een andere manier kunt verwerken, bijvoorbeeld door te bidden als je je k*t voelt, grijp je minder snel naar eten. Zoals je begrijpt ben ik zelf ook christen, kom uit een behoorlijke "halleluja" kerk... maar 't is zeker geen Amerikaans histerisch gedoe. Amerikanen hebben nu eenmaal de neiging alles enorm te overdrijven. En niet alleen met geloof

Ik vind het wel altijd jammer dat mensen zo ongelofelijk negatief over geloof doen, kunnen we elkaar niet gewoon met wat respect behandelen? Het hoeft toch niet meteen "sektarisch" te worden genoemd. Ik roep toch ook niet dat ongelovigen het allemaal zo verkeerd doen en allemaal naar de hel gaan ofzo? Beetje genuanceerder over geloof mag best. Thanks!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39714877
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 08:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Op zich denk ik wel dat het een methode is die werkt. De meeste mensen zijn niet voor niets dik, er is iets mis... Denk wel dat God en de steun van een groep gelijkgestemden daar een rol in kunnen spelen. Zeker voor emo-eters, als je je emoties op een andere manier kunt verwerken, bijvoorbeeld door te bidden als je je k*t voelt, grijp je minder snel naar eten. Zoals je begrijpt ben ik zelf ook christen, kom uit een behoorlijke "halleluja" kerk... maar 't is zeker geen Amerikaans histerisch gedoe. Amerikanen hebben nu eenmaal de neiging alles enorm te overdrijven. En niet alleen met geloof

Ik vind het wel altijd jammer dat mensen zo ongelofelijk negatief over geloof doen, kunnen we elkaar niet gewoon met wat respect behandelen? Het hoeft toch niet meteen "sektarisch" te worden genoemd. Ik roep toch ook niet dat ongelovigen het allemaal zo verkeerd doen en allemaal naar de hel gaan ofzo? Beetje genuanceerder over geloof mag best. Thanks!
hai
Ik wilde net dit verhaal tikken
Ik ben zelf te dik én een halleluja christen, de mening dat het een typisch christeljke redenering zou zijn dat te dik zijn je eigen schuld is als je geen christen bent vind ik ronduit idioot.
dus.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:57:29 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_39715053
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef Peter6000 het volgende:

Maar zolang er maar geen sfeer ontstaat dat als je er niet aan meedoet, het je eigen schuld is dat je dik bent (een typisch Christelijke gedachtengang), vind ik het best
Toch maar wel even je mening geven, ondanks dat je het doorstreept? Doe dat dan gewoon niet.

Wat nou typisch christelijk

En verder wat Levitation en Freecell zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 09:59:08 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715095
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Toch maar wel even je mening geven, ondanks dat je het doorstreept? Doe dat dan gewoon niet.

Wat nou typisch christelijk
En daarbij, we weten toch allemaal dat het in merendeel van de gevallen inderdaad je eigen schuld is als je te dik bent... Daar hoef je niet christelijk voor te zijn omdat te denken...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:02:34 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_39715178
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En daarbij, we weten toch allemaal dat het in merendeel van de gevallen inderdaad je eigen schuld is als je te dik bent... Daar hoef je niet christelijk voor te zijn omdat te denken...
Nee joh, aanleg, medicijnen en ik at nooit te veel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:03:09 #158
43556 miss_dynastie
pi_39715190
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ach, als het voor die mensen werkt.

Mijn mening over godsdienst hoort in dit topic niet thuis geloof ik

En welke sfeer ontstaat hier dan door?
Doe toch normaal, man!

Overigens ben je met deze opmerking net zo 'fundamentalistisch' als waar je de christenen van beschuldigt. Realiseer je je dat?

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_dynastie op 11-07-2006 10:09:11 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:03:19 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715193
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee joh, aanleg, medicijnen en ik at nooit te veel
Jij niet lieverd Ikke wel hoor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:05:28 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_39715244
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij niet lieverd Ikke wel hoor
Ow gelukkig, ik dacht even dat je mij wilde vergelijken met al die andere mensen die het wel gewoon op die manier hebben opgelopen

Nee, da's flauw. Weer even serieus.

Niet alle christenen zijn hetzelfde en er zijn zat christenen die het niet eens zijn met andere christenen om hun doen en laten. Daarnaast, iedereen heeft zijn voor en nadelen en ook niet-christenen hebben vreemde dingen die eigenlijk door iedereen afgekeurd worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:06:38 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715272
Ik ben Rooms-Katholiek
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:08:29 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_39715318
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben Rooms-Katholiek
Je zegt Rooms
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:10:20 #163
43556 miss_dynastie
pi_39715354
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Je zegt Rooms
Dat hoef je helemaal niet te weten als katholiek want volgens mijn godsdienstleraar is de RK-kerk de enige kerk waarvan je mag zeggen: ik ben christen, maar ik geloof niet.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:10:46 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715367
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Je zegt Rooms
Ja tuurlijk, niet grieks-orthodox

Trouwens gedoopt, gecommunidingest en gevormd... Alleen niet getrouwd
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 10:12:36 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39715405
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat hoef je helemaal niet te weten als katholiek want volgens mijn godsdienstleraar is de RK-kerk de enige kerk waarvan je mag zeggen: ik ben christen, maar ik geloof niet.
Nou en dat vind ik een hele goeie, want ik ben inderdaad christen. Ik hou me in mijn leven aan een heleboel normen en waarden die ik uit het katholieke geloof haal. Ik respecteer iedereen die gelooft, zolang ze ook respecteren dat ik niet practiserend ermee bezig ben...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:15:15 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_39715476
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben ook katholiek, katholiek betekent namelijk algemeen. Ik geloof dus in de katholieke kerk. Maar ik geloof zekersteweten niet in de RK-kerk.
Op het moment dat iemand die Rooms is zegt dat hij van de katholieke kerk is en dat de katholieke kerk bepaalde gebruiken heeft die specifiek zijn voor de Roomse kerk, ja, dan schiet mij dat in het verkeerde keelgat.
Het komt er dus op neer dat veel mensen gewoon het verkeerde woord gebruiken.

En ik ben dus niet boos ofzo, ik ben juist blij dat Sjeen Rooms zei
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 10:17:02 #167
13151 crew  Rewimo
pi_39715512
Geloven is prima (ik ben ook zo'n niet-gelovige RK), het moet alleen niet doorslaan in fundamentalisme. Wat het met afvallen of dik zijn te maken heeft weet ik niet Maar als er mensen zijn die door bidden afvallen, prima toch? Ik denk niet dat het mij zou lukken
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:20:45 #168
43556 miss_dynastie
pi_39715599
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Geloven is prima (ik ben ook zo'n niet-gelovige RK), het moet alleen niet doorslaan in fundamentalisme.
Juist. Maar dat geldt dus ook voor niet-gelovigen, die beweren dat iets 'typisch is voor alle christenen'. In mijn ogen net zo fundamentalistisch (al worden ze vaak heel boos als je dat zegt ). er staat trouwens maar, maar ik bedoel 'daarop inhakend' of zo, nog niet helemaal wakker
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 juli 2006 @ 10:21:47 #169
13151 crew  Rewimo
pi_39715629
Heb je gelijk in Generaliseren is altijd fout
pi_39715682
laat ik even voorop stellen dat ik niet heb tegen geloofsbelijders of kerkgangers. En ik vind het ook heel fijn voor mensen dat ze steun kunnen halen uit hun geloof.

Maar zoals het op tv was met die gillende vrouwen, en dat gepreek van die leidsters die Alles aan god toekennen (die mensen doen het toch echt wel zelf) ja daar gaan mijn nekharen een beetje van overeind staan. Het wordt allemaal zo overdreven en die organisatie strijkt zo ongelooflijk veel geld op (heel slimme marketing, ja!). Daarom komt het sektarisch over bij mij.
pi_39715706
Ik snap Emu ergens wel, die reactie tegen alles wat naar geloof neigt. België is in ijltempo ontchristelijkt...wij zijn er veel minder mee opgevoed dan Nederlanders denk ik. Vandaar dat we te vaak aan geloof denken in te stricte zin: dwepen met God en dergelijke. (Amerikaanse toestanden, quoi )
Toch heb ik respect voor mensen die geloven, zoals ik respect heb voor de meeste mensen.
Dieet in vrede, lieve medefokkers/foksters!

[ Bericht 9% gewijzigd door Iksje op 11-07-2006 10:39:47 ]
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:33:07 #172
43556 miss_dynastie
pi_39715940
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef octopussy het volgende:
Het wordt allemaal zo overdreven en die organisatie strijkt zo ongelooflijk veel geld op (heel slimme marketing, ja!).
En dat lijkt me dan weer helemaal niet christelijk. Ik interpreteerde jouw post trouwens ook niet als negatief naar het christendom in zijn algemeenheid toe (met fundi's bedoelde ik jou dus ook niet ), maar wel naar die sektarische manier van doen. Nou ja, dat snap ik wel, tenslotte 'gebruikt' niet iedereen het christendom op een eerlijke manier en zijn er ook mensen die op wat voor manier dan ook misbruik willen maken van 'wanhopige' mensen.
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Iksje het volgende:
<quote weg>
Toch kan ik me voorstellen dat ook al staat er een ' ' achter, het ieks, christenen niet echt leuk over komt. Ook al zeg je later wel dat je respect hebt, als hier iemand binnen komt met 'ieks, dikke mensen ' zijn wij ook niet geneigd verder te luisteren, toch?

[ Bericht 22% gewijzigd door miss_dynastie op 11-07-2006 10:46:24 ]
pi_39715972
Ik ben christenfundamentalist
Die bombaderen alleen met liefde
(of doen pogingen tot)
Nederland is ook niet zo kerkelijk meer hoor en er zijn heel veel mensen die zichzelf christen noemen, maar eigenlijk niet in een God geloven en nooit in een kerk komen.
Volgens mij zijn er meer radicale moslims in Nederland dan radicale christenen
pi_39716011
Ik wil mij trouwens wel even distanciëren van Amerikaans toestanden over afvallen en christen zijn klinkt me nogal vreemd in de oren
pi_39716216
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:

Toch kan ik me voorstellen dat ook al staat er een ' ' achter, het ieks, christenen niet echt leuk over komt. Ook al zeg je later wel dat je respect hebt, als hier iemand binnen komt met 'ieks, dikke mensen ' zijn wij ook niet geneigd verder te luisteren, toch?
Je hebt gelijk, ik ben niet gewend dat mensen voor hun (geloofs)overtuiging uitkomen. Vandaar die foute ieks, heb 'm alweer weggehaald. Ik zou ook een beetje in m'n kont gebeten zijn als iemand ieks, vegetarisch zou zeggen, al is het goedbedoeld. Ik respecteer mensen die geloven echt wel hoor!
Mes excuses...

(Ik ben dus wel gedoopt en heb beide communies gedaan)

[ Bericht 5% gewijzigd door Iksje op 11-07-2006 10:49:37 ]
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 10:51:11 #176
43556 miss_dynastie
pi_39716395
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:43 schreef Iksje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben niet gewend dat mensen voor hun (geloofs)overtuiging uitkomen. Vandaar die foute ieks, heb 'm alweer weggehaald. Ik zou ook een beetje in m'n kont gebeten zijn als iemand ieks, vegetarisch zou zeggen, al is het goedbedoeld. Ik respecteer mensen die geloven echt wel hoor!
Mes excuses...

(Ik ben dus wel gedoopt en heb beide communies gedaan)
Geeft niks joh, wilde je er alleen op wijzen Heb je quote ook even uit mijn berichtje verwijderd.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:55:16 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_39716513
quote:
laat ik even voorop stellen dat ik niet heb tegen geloofsbelijders of kerkgangers. En ik vind het ook heel fijn voor mensen dat ze steun kunnen halen uit hun geloof.

Maar zoals het op tv was met die gillende vrouwen, en dat gepreek van die leidsters die Alles aan god toekennen (die mensen doen het toch echt wel zelf) ja daar gaan mijn nekharen een beetje van overeind staan. Het wordt allemaal zo overdreven en die organisatie strijkt zo ongelooflijk veel geld op (heel slimme marketing, ja!). Daarom komt het sektarisch over bij mij.
MIjn betoog was ook niet tegen jou hoor. Ik ben het helemaal met je eens dat je ook geloof kan overdrijven!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:58:00 #178
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_39716584
Hoi meiden

Ik weet niet of dit weleens eerder besproken is maar hebben jullie weleens gehoord van het
FirstPersonalDiet van Dr. Cohen? Dit is een link naar de website met informatie Klikkerdieklik

Het klinkt allemaal fantastisch, maar ja, we kennen het gezegde als het te mooi klinkt om waar te
zijn dan zal het wel niet waar zijn

Ik denk ik bel meteen naar dat centrum in Alkmaar voor een afspraak, maar er wordt niet opgenomen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:59:20 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_39716614
Het klinkt op zich wel goed, ik denk dat het net zoiets is als die DNA pil, gewoon afgestemd op wie jij bent en wat jij nodig hebt. Dat is het vervelende aan gewone dieeten, die zijn bedoeld voor de gemiddelde mens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:16:28 #180
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39717108
quote:

Maar dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat het Amerikanen zijn dan dat ze christen zijn. Bij Oprah reageren ze net zo... en bij Tellsell. Ze zijn gewoon -gemiddeld- wat uitbundiger dan wij.

En even een knuffie voor iedereen hier. Ik hou van alle mensen, zelfs van Fokkers!
Zelf denk ik trouwens dat een van de belangrijkste boodschappen uit het christendom (en de meestel andere geloven trouwens ook) is dat je elkaar met liefde en respect moet behandelen. Helaas blijken veel mensen dat niet helemaal begrepen te hebben, vooral gelovigen zelf.
***Levi was here***
pi_39717497
Zo hehe.... de eerste liter water is binnen, maar shit zeg.... vies zonder lessini light
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 11:32:03 #182
43556 miss_dynastie
pi_39717543
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hehe.... de eerste liter water is binnen, maar shit zeg.... vies zonder lessini light
Waarom mik je er niet een klein beetje in dan?
Of anders misschien wat citroensap erbij?
pi_39717637
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom mik je er niet een klein beetje in dan?
Of anders misschien wat citroensap erbij?
Ik doe het South Beach Dieet, en ik mag geen lessini light... teveel koolhydraten.

Citroensap lust ik helemaal niet....

dus dan maar water.... bah. maar denk maar zo: het is voor een goed doel
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:38:59 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_39717748
Anders hang je er even een aardbei in ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 11:40:54 #185
43556 miss_dynastie
pi_39717819
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik doe het South Beach Dieet, en ik mag geen lessini light... teveel koolhydraten.

Citroensap lust ik helemaal niet....

dus dan maar water.... bah. maar denk maar zo: het is voor een goed doel
En slimpie dan? Goed doel, oke, maar als je het zo vies vindt schiet het op een gegeven moment misschien zijn doel weer voorbij, zeg maar
pi_39718157
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef Troel het volgende:
Anders hang je er even een aardbei in ofzo
Mag de eerste 2 weken geen fruit
pi_39718176
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En slimpie dan? Goed doel, oke, maar als je het zo vies vindt schiet het op een gegeven moment misschien zijn doel weer voorbij, zeg maar
Slimpie?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:54:08 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39718211
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Slimpie?
Dat is lighter dan lighte oploslimonade, mijn dochter lust het niet
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 11:55:00 #189
43556 miss_dynastie
pi_39718231
quote:

[..]

Slimpie?
slimpie
En hier staan de koolhydraattoestanden en zo.
Weet niet of het wat voor je is hoor, ken SB niet echt, maar misschien de moeite waard om er even naar te kijken.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:57:19 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_39718296
SLimpie was een succes zo vlak na de operatie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 juli 2006 @ 11:59:13 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39718343
Mijn dochter is wat drinken betreft een 'fipper' (uitdrukking hier voor kieskeurig zijn), ze drinkt alleen diksap en melk...
pi_39718451
even vraagje, aangezien jullie het over aanmaaklimo hebben enzo,

van de appie hebben ze frambozen aanmaaklimonade light, weet iemand of dat heel slecht voor je is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39718495
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:03 schreef DarkElf het volgende:
even vraagje, aangezien jullie het over aanmaaklimo hebben enzo,

van de appie hebben ze frambozen aanmaaklimonade light, weet iemand of dat heel slecht voor je is?
Dat ligt eraan wat je onder slecht verstaat. Ik zou zeggen dat het troep is omdat er kunstmatige zooi in zit, en dus geneigd zijn je vraag met een ja te beantwoorden.
pi_39718558
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat je onder slecht verstaat. Ik zou zeggen dat het troep is omdat er kunstmatige zooi in zit, en dus geneigd zijn je vraag met een ja te beantwoorden.
ja snap ik, ik ben ook geen fan van die kunstmatige dingen maar altijd thee en water is ook zo wat.

maar ik bedoelde meer de op "op je eten let"manier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:07:12 #195
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_39718561
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:58 schreef Faat het volgende:
Hoi meiden

Ik weet niet of dit weleens eerder besproken is maar hebben jullie weleens gehoord van het
FirstPersonalDiet van Dr. Cohen? Dit is een link naar de website met informatie Klikkerdieklik

Het klinkt allemaal fantastisch, maar ja, we kennen het gezegde als het te mooi klinkt om waar te
zijn dan zal het wel niet waar zijn

Ik denk ik bel meteen naar dat centrum in Alkmaar voor een afspraak, maar er wordt niet opgenomen
Ik heb ze pakken gekregen, ik mag meteen komen, maar ik moet wel ¤ 580 betalen vòòrdat ze me
doorsturen naar het lab om bloed te prikken. Ik denk er nog eventjes over na, ik vind het een hoop geld
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_39718607
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Iksje het volgende:
Ik snap Emu ergens wel, die reactie tegen alles wat naar geloof neigt. België is in ijltempo ontchristelijkt...wij zijn er veel minder mee opgevoed dan Nederlanders denk ik. Vandaar dat we te vaak aan geloof denken in te stricte zin: dwepen met God en dergelijke. (Amerikaanse toestanden, quoi )
Toch heb ik respect voor mensen die geloven, zoals ik respect heb voor de meeste mensen.
Dieet in vrede, lieve medefokkers/foksters!
Ik ben Nederlands, maar ben toch echt niet christelijk. Ben naar christelijke scholen geweest (op mijn christelijke middelbare school heb ik overigens meer over de islam en het jodendom geleerd dan over het christendom), maar ben als sinds mijn kleutertijd fervent atheist en ik hoef eerlijkgezegd ook niets met geloof te maken te hebben. Ik ben een religie-nimby. Buiten school, waarbij het eigenlijk ook alleen de naam van de school is, en carnaval, waarbij men voor het gemak het vasten maar even vergeet, heb ik helemaal niet het idee dat religie ergens een rol speelt in Nederland.
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja snap ik, ik ben ook geen fan van die kunstmatige dingen maar altijd thee en water is ook zo wat.

maar ik bedoelde meer de op "op je eten let"manier
Probeer anders sourcy sprankelsap eens, of Appelsientje Frisfruit. Of ijsthee (Lipton heeft met verschillende smaken, met prik, en groene ijsthee, afwisselend genoeg voor mij).
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:10:12 #197
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39718633
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Faat het volgende:

[..]

Ik heb ze pakken gekregen, ik mag meteen komen, maar ik moet wel ¤ 580 betalen vòòrdat ze me
doorsturen naar het lab om bloed te prikken. Ik denk er nog eventjes over na, ik vind het een hoop geld
Ik kon ook al nergens vinden wat het kost. Ik vind vooraf betalen altijd een beetje eng... riekt naar kwakzalverij. Maar het klinkt allemaal wel erg mooi op die site, al vallen de mensen wel een beetje érg snel af: 30kg in 3 maanden enzo. Zou je überhaupt nog iets mogen eten, of is het op z'n Sonja Bakker's hongeren?
***Levi was here***
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:11:56 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_39718672
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:08 schreef Maeghan het volgende:
carnaval, waarbij men voor het gemak het vasten maar even vergeet
als je dat vasten vergeet, is het maar de vraag of het uberhaupt nog christelijk is

Daarnaast is het meer specifiek Rooms-katholiek dan christelijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2006 @ 12:13:27 #199
43556 miss_dynastie
pi_39718707
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Faat het volgende:

[..]

Faat, ik snap het programma niet helemaal en weinig tijd om het grondig door te lezen. Is het te vergelijken met dat programma waarbij bepaald voedsel een tijdje niet gegeten moet worden en ander voedsel geminderd en er ook een 'groene' lijst is (want daar deed het me wel aan denken). Dat kan voor 500 euro!
pi_39718722
quote:

[..]

Mag de eerste 2 weken geen fruit
Hoe overleef je dat? Ik kan nog geen twee dagen zonder fruit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')