Nou, precies. Bert zeurt nu eigenlijk alleen dat hij steeds minder vriendin overhoudtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:54 schreef Emu het volgende:
als je wat meer weegt niemand kunnen vinden is natuurlijk onzin, het is de uitstraling die belangrijk is
Hee dat ken ikquote:Op maandag 10 juli 2006 15:04 schreef Troel het volgende:
Nou, precies. Bert zeurt nu eigenlijk alleen dat hij steeds minder vriendin overhoudt
ik had van school een deels ingevuld formulier meegekregen, kwam ik bij het gemeentehuis, miste er wat gegevens en stempels van de school. Ik die opgehaald, kom ik weer bij de gemeente, missen er nog wat gegevens... Ik heb dus als vertegenwoordiger mijn begeleider van de school maar opgegeven, anders moest ik weer terug.....quote:Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was bij mij zo geregeld, ik moest dat doen voor het onderzoek op de rechtbank, binnen drie dagen in huis.
dat is best klote dat ze zoiets niet vergoeden. Het is toch medische noodzaak?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee dat ken ik![]()
En dan nu het bultnieuws van vandaag:
Nou... goed nieuws en slecht nieuws![]()
Goed nieuws: het is geen breuk
Slecht nieuws: het is een vetophoping die niet vanzelf verdwijnt![]()
Goed nieuws: het kan weggehaald worden door middel van liposuctie
Slecht nieuws: dat wordt niet vergoed![]()
Goed nieuws: ik ga het toch weg laten halen
Wanneer dat precies gebeurt weet ik nog niet, in elk geval heb ik zelf aangegeven na augustus. Operatie is in dagbehandeling; wel onder narcose. Combineren met een BWC vond de pc geen goed idee. BWC moet wachten tot ik 'klaar' ben met afvallen.
Ik zal zo'n 6 weken rustig aan moeten doen en een soort corset moeten dragen
Kennelijk niet. Ik had beter een breuk kunnen hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
dat is best klote dat ze zoiets niet vergoeden. Het is toch medische noodzaak?
En wie wou je daarvoor meenemen, dunne?quote:
Ik heb anders een prima bonenstaak in huis hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie wou je daarvoor meenemen, dunne?
Wat is BWC?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee dat ken ik![]()
En dan nu het bultnieuws van vandaag:
Nou... goed nieuws en slecht nieuws![]()
Goed nieuws: het is geen breuk
Slecht nieuws: het is een vetophoping die niet vanzelf verdwijnt![]()
Goed nieuws: het kan weggehaald worden door middel van liposuctie
Slecht nieuws: dat wordt niet vergoed![]()
Goed nieuws: ik ga het toch weg laten halen
Wanneer dat precies gebeurt weet ik nog niet, in elk geval heb ik zelf aangegeven na augustus. Operatie is in dagbehandeling; wel onder narcose. Combineren met een BWC vond de pc geen goed idee. BWC moet wachten tot ik 'klaar' ben met afvallen.
Ik zal zo'n 6 weken rustig aan moeten doen en een soort corset moeten dragen
Ben je die 10 kg ook weer aangekomen of is het eraf gebleven?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe ook weer meeGa gewoon mijn dieet doen van vorig jaar: 10 kilo afgevallen in 3 maanden :-)
South Beach Dieet
Met een beetje mazzel kun je morgen gelijk updatenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef daeri het volgende:
Zow ik sta er nu ook tussen...
ik was 111 vanavond, na de BBQ enzo.. ik had misschien beter morgen ochtend kunnen beginnen met wegen...
dat is wel waar ja...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je morgen gelijk updaten
IJzersterk voornemenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Geen hele bak B&J's meer, maar een bolletje bijvoorbeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |