Ik vind het persoonlijk wel positief, ik ga al over mijn nek als ik iemand het zie eten op straat.quote:Wat vinden jullie ervan dat er op termijn accijns geheven gaat worden op patat, chips en andere vette rotzooi?
Jij doet jouw naam eer aan.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel positief, ik ga al over mijn nek als ik iemand het zie eten op straat.![]()
Maar ook al die drillerige dikke viezerds die bij de chipsschap bij AH staan te graaien...........![]()
Het is om te janken eigenlijk.![]()
Minister Hoogervorst ga zo door met de vet-tax......![]()
Idd. en ¤25,- voor een pakje sigaretten van 20 stuks, en ga zo maar door.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:23 schreef Biancavia het volgende:
Ja, dan zie ik ook graag aardbeien voor ¤ 1,- liggen in plaats van voor 4 euro per bakje.
Je kunt de accijns aanwenden voor gezonde middelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:18 schreef Dickbride het volgende:
Mogen de gezonde dingen dan ook goedkoper?
Een paprika voor 1.50 ? Nee das lekker![]()
Laten we alles wat ongezond is onbetaalbaar maken, dan hebben we straks een feestje waar alleen wortelen en mineraalwater op tafel staat, gezellig!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Je kunt de accijns aanwenden voor gezonde middelen bijvoorbeeld.
Wat nou ?!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:42 schreef Arliator het volgende:
Laten we alles wat ongezond is onbetaalbaar maken, dan hebben we straks een feestje waar alleen wortelen en mineraalwater op tafel staat, gezellig!
Ik bedoel alleen dat alles wat als ongezond is blijkbaar zo duur gemaakt moet worden.quote:
Dus iedereen die af en toe vet eet wordt dik?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:12 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Tot ziens hé
[afbeelding]
met je lekkere dikke wijf straks
Niet iedereen die af en toe geniet van wat lekkers te eten ziet er zo uit hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:12 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Tot ziens hé
[afbeelding]
met je lekkere dikke wijf straks
Dus als jij iemand chips ziet eten ga je kotsen?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel positief, ik ga al over mijn nek als ik iemand het zie eten op straat.![]()
Maar ook al die drillerige dikke viezerds die bij de chipsschap bij AH staan te graaien...........![]()
Het is om te janken eigenlijk.![]()
Minister Hoogervorst ga zo door met de vet-tax......![]()
Ja, zeg, de walgelijkheid dat iemand chips eet!quote:Op zondag 9 juli 2006 03:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus als jij iemand chips ziet eten ga je kotsen?
Ik vind dat alle mensen die chips eten minimaal 3 maanden tbs moeten krijgen, dat zal ze lerenquote:Op zondag 9 juli 2006 03:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, zeg, de walgelijkheid dat iemand chips eet!
Nee, dat gaat te ver.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind dat alle mensen die chips eten minimaal 3 maanden tbs moeten krijgen, dat zal ze leren![]()
Kut ik eet het dagelijjksquote:Op zondag 9 juli 2006 04:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver.
¤ 85,- boete, dat volstaat wel.
En ritueel een zak chips weg laten gooienquote:Op zondag 9 juli 2006 04:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver.
¤ 85,- boete, dat volstaat wel.
Onmenselijke wreedheid!quote:Op zondag 9 juli 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ritueel een zak chips weg laten gooien![]()
Door subsidies wordt het eten toch goedkoper?quote:Op zondag 9 juli 2006 04:19 schreef reem het volgende:
Alsof het eten in Nederland niet al duur genoeg is door allerlei overbodige subsidies...
Waar komen de subsidies vandaan? Geld dat jij en ik betalen..quote:Op zondag 9 juli 2006 04:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Door subsidies wordt het eten toch goedkoper?
Zonder subsidies moeten we toch de daadwerkelijke prijs betalen?
Of begrijp ik iets nu verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |