Nee. Maar hij weet al een half jaar dat ik 'm leuk vind en hij heeft duidelijk gezegd (tegen een andere collega) dat er niet meer in zit dan vriendschap. Dat betekent natuurlijk niet dat ik 'm niet mee uit kan vragen, maar ja. Ik weet niet wat erger is, valse hoop of geen hoop. De gedachte dat ik over een paar maanden stop met werken daar is helemaalquote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die leuke collega al eens mee uit gevraagd?
Dankjewel, jij ook vast welterusten.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren![]()
Wel alleen in verpakkingen van 12 stuks hoor, maar het is te krijgen. Praktisch iedere supermarkt verkoopt het.quote:Op zondag 9 juli 2006 07:58 schreef poohy het volgende:
Oh wat goedIk wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
![]()
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan![]()
Ik heb het topic wel vaker zien staan... maar durfte nooit binnen te stappenquote:
ik snoep niet, en was begonnen met zelf roggebrood bakken (die van ikea, dies fokking lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
mja, ik heb nu vakantie enzo... ik hoop dat als ik naar school ga het weer lekker druk krijg.. ik studeer mode, en heb vorig jaar al gemerkt dat het rennen vliegen en aanpassen is... (en vooral geen vrije tijdquote:Op zondag 9 juli 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
nee, gewoon in een cake-vorm in de ovenquote:Op zondag 9 juli 2006 08:34 schreef poohy het volgende:
Hoi daeri![]()
Goed dat je je ook heb aangemeldIk wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht
![]()
-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
17 dagen ongesteld?quote:Op zondag 9 juli 2006 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Vrolijk nieuws komt melden! Ik ben na 17 dagen eindelijk niet meer ongesteld... geloof ik![]()
ik heb vanavond een BBQ...quote:Op zondag 9 juli 2006 09:49 schreef Fuente het volgende:
Pfff voel me echt opgeblazen, gisteravond bbq gedaan, net 1 stukje vlees teveel. Voorlopig maar geen bbq meer
thnxquote:Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
daeri, ik maak vandaag of morgen je account aan.
Nee, alleen als ik me lamlendig en gedeprimeerd voel en ik dus juist absoluut niet laat naar bed zou moeten gaanquote:
Is niet echt een optie om twee uur 's nachtsquote:Op zondag 9 juli 2006 07:31 schreef Liejannuh het volgende:
En Meaghan, tegen een dipje moet je gewoon gaan trampolinespringen in Scheveningen. Je wordt er echt ontzettend blij van, je verbrand een hele berg calorieen en het is gewoon ontzettend leuk!![]()
Lijkt me gaaf, maar ik weet niet hoe ze het daar vinden als je opbelt dat je wilt komen trampolinespringen met allemaal mensen met overgewicht.quote:Trampolinespring-meeting plannen?
Nee, je bent zeker niet de enige. Als ik in een winkel kom en de kleding past, dan denk ik ook al snel, 'nou, van die maten klopt ook niks, ik heb echt geen maat 42 hoor, ik ben veeeeeeeeeeel dikker'.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
dat van mij ging bijna uitquote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens sins gisteravond weer een vriendje![]()
![]()
ik ben verliefd
![]()
![]()
![]()
Dat idee heb ik ook heel vaak...ik heb nu een jeans die ik gekocht heb toen ik zo'n 2kg zwaarder was (en net liep) en die zit nu losser. Dan denk ik: verdorie wat een rommel (goedkope merkloze jeans) flubbert die broek nu alweer? Dat mag toch niet met die twee kg verschil?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
dingen... mn lief woont niet zo heel dichtbij enzo..quote:Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Riann het volgende:
Waarom ging het bijna uit daeri
Dan zou ik nooit kunnen wandelenquote:Op maandag 10 juli 2006 07:59 schreef Ymke het volgende:
Hondje de deur uit =niet wandelen
Ik wandel regelmatig met honden van andere, dat is wel leuk, je komt mensen tegen met honden etc. Maar gewoon een wandeling zonder hond doe ik ook niet hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:59 schreef Ymke het volgende:
*Hondje de deur uit =niet wandelen
Ik ga het straks thuis nog eens op mijn gemakje lezen... zit nu op werkquote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Interview Lenny Versteegden: de antwoorden
De antwoorden van Lenny Versteegden zijn binnen, staan een aantal leuke dingen tussen denk ik
Idemquote:Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga het straks thuis nog eens op mijn gemakje lezen... zit nu op werk![]()
mijn mond viel even open toen ik het las.... Ik heb gewoon altijd aangenomen dat zij echt een dietiste was, maar ze heeft dus misschien wel gewoon een 6 weeks LOI cursusje gedaan...quote:Het lastige is dat iedereen zich 'gewichtsconsulent' (zoals Sonja) mag noemen. Al heb je een cursusje gedaan van een aantal maanden. Dat kun je simpelweg niet vergelijken met mijn beroep als diëtiste, wat een beschermde titel is en waarvoor je vier jaar een studie moet doet. Je kunt dus ook niet verwachten dat dit soort 'diëten' waterdicht zijn zeg maar. Het werkt allemaal heus wel, omdat mensen een strak plan moeten volgen en dus sowieso minder eten dan normaal binnenkrijgen. Uiteindelijk gaat het erom dat je zelf wilt veranderen en dat je iets doet wat dichtbij jezelf ligt. Mensen hierin begeleiden is toch even wat anders dan recepten maken etc. Verder zijn dit soort hypes niet altijd even uitgebalanceerd, wat belangrijk is voor een goed functioneren van je lichaam. Ze heeft wel een goed marketingplan moet ik zeggen, daarmee kun je alles verkopen. Daar heb ik dan wel weer bewondering voor. Net als bv. Montignac, lekker commerciëel, maar vaak toevaltreffers.
Da's natuurlijk wel een leuke quote om even in het SB-topic te droppenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef teigan het volgende:
Uit het interview met Lenny Versteegden:
[..]
mijn mond viel even open toen ik het las.... Ik heb gewoon altijd aangenomen dat zij echt een dietiste was, maar ze heeft dus misschien wel gewoon een 6 weeks LOI cursusje gedaan...
Misschien is het nog wel veel leuker om gewoon die haat en nijd jegens de SB-mensen te stoppen. Kweetniet hoor, maar wat schiet je er mee op?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel een leuke quote om even in het SB-topic te droppen
Ik kom er nooit hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het nog wel veel leuker om gewoon die haat en nijd jegens de SB-mensen te stoppen. Kweetniet hoor, maar wat schiet je er mee op?
Dat heb ik ook... blijkbaar wisselen de hypes elkaar sneller af dan mijn hersenen bij kunnen houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:34 schreef teigan het volgende:
ik denk elke keer als er SB staat dat het nog over South Beach gaat.....
Ja, maar niet echt de dingen waar ik echt graag een antwoord op wil helaas.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Interview Lenny Versteegden: de antwoorden
De antwoorden van Lenny Versteegden zijn binnen, staan een aantal leuke dingen tussen denk ik
Welke dingen wil je dan graag een antwoord op?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt de dingen waar ik echt graag een antwoord op wil helaas.
Heb je daar nog steeds last van? Bij mij is het gelukkig weer over.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Hoe het zit met haaruitval na veel afvallen en dergelijke.
je ziet t zelfs niet op foto's van mn lichaam.... , ik ben wel steviger dan de gemiddelde mens, maar alles zit wel op de goede plek zeg maar... ik wil het alleen nu wel eens 45 kilo minder hebben, zodat ik ook weer eens wat botjes zie..quote:Op maandag 10 juli 2006 06:01 schreef Roosjedoosje het volgende:
Zo mensen ik heb me toch een honger, maar ben tegelijk ook misselijk ...
Al een paar dagen voel ik me niet fit en slecht slapen en vroeg op vandaag heeft niet geholpenVanmiddag nog even hard aan de slag en ik hoop dat ik nog ergens puf kan vinden om te sporten, want daarna voel ik me altijd beter
@ Rewimo: wat een schatjes
@ Daeri : welkom en je ziet er idd niet heel dik uit op je foto's uit je foto boek
Dat schiet opquote:
Heb je geen Jamin of Pinky's in de buurt? Daar verkopen ze wel kleine verpakkingen namelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef octopussy het volgende:
Ben deze week 1,5 kilo afgevallen.Het gaat me redelijk af op het moment, ik ben niet superstreng met de punten maar ik doe ook niet gek met het eten enzo. Ik snak wel naar een zak doritos
, en misschien dat ik ook wel eentje haal als ik genoeg punten gespaard heb. Het is alleen zo jammer dat ik altijd de hele zak leeg moet eten en dat dat net even te veel is. Het zou lekker zijn als ze de zakken ook een maatje kleiner verkochten.
of ik gooi gewoon meteen een gedeelte weg![]()
Zo doe ik het meestal, gedeelte van snoep vernietigen en dan rustig portie opeten, of ik ga gewoon iemand zoeken die ook wel wat lustquote:Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef octopussy het volgende:
Ben deze week 1,5 kilo afgevallen.Het gaat me redelijk af op het moment, ik ben niet superstreng met de punten maar ik doe ook niet gek met het eten enzo. Ik snak wel naar een zak doritos
, en misschien dat ik ook wel eentje haal als ik genoeg punten gespaard heb. Het is alleen zo jammer dat ik altijd de hele zak leeg moet eten en dat dat net even te veel is. Het zou lekker zijn als ze de zakken ook een maatje kleiner verkochten.
of ik gooi gewoon meteen een gedeelte weg![]()
bij het tank station kan je er ook één kopen...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
Het probleem van de kleine zakjes is dat de kleine zakjes per tig stuks in een grotere zak zitten en dat je alsnog wel veel in huis hebt
quote:
ach 45 kilo, alsof het niet isquote:je ziet t zelfs niet op foto's van mn lichaam.... , ik ben wel steviger dan de gemiddelde mens, maar alles zit wel op de goede plek zeg maar... ik wil het alleen nu wel eens 45 kilo minder hebben, zodat ik ook weer eens wat botjes zie..![]()
Dat was bij mij zo geregeld, ik moest dat doen voor het onderzoek op de rechtbank, binnen drie dagen in huis.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef teigan het volgende:
mijn vakantie is ook een soort van begonnen..
Vanmorgen twee keer naar het gemeentehuis geweest voor mijn verklaring omtrend gedrag...
wat een gedoe zeg...
Laat ons weten wat men zegt, ga je ook nog vragen naar de bwc?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Begin een beetje zenuwachtig te worden, ik moet zo naar de plastisch chirurg voor mijn 'bult'
mwah, half jaartje moet dat toch lukkenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef daeri het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet... ik weet dat t lang duurt...
als dat zo was...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
mwah, half jaartje moet dat toch lukken
Dat zie ik haar niet zeggen... wel wensen, maar goed, we zitten hier niet in de dieetclub omdat we zo blij zijn met ons gewicht.quote:
Ik zal ff n foto van mn benen in mn fotoboek zetten (foto is ong. 2 weken oud ofzo) echt n mooie foto vind ik zelf... dat t allemaal op de goedeplek zit komt door mn aziatische invloed geloof ikquote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zie ik haar niet zeggen... wel wensen, maar goed, we zitten hier niet in de dieetclub omdat we zo blij zijn met ons gewicht.
Daeri, ik had het ook echt niet aan je gezien. Wel fijn om zo mooi in proportie te zijn
zie ik het fout of sta je nog niet tussen de lijst?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik zal ff n foto van mn benen in mn fotoboek zetten (foto is ong. 2 weken oud ofzo) echt n mooie foto vind ik zelf... dat t allemaal op de goedeplek zit komt door mn aziatische invloed geloof ikmn ma is 25% indonesisch, mn pa ook... dus ik ook... en aziatische mensen hebben het nog allemaal op de goede plek zitten...
Had jij trouwens niet allemaal perzenbeessies?
sta er nog niet tussen, troel gaat t regelenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Emu het volgende:
[..]
zie ik het fout of sta je nog niet tussen de lijst?
heel tof , veel succesquote:Op maandag 10 juli 2006 14:49 schreef daeri het volgende:
[..]
sta er nog niet tussen, troel gaat t regelen![]()
mja... ik was bij een dietiste geweest.. en die wou me naar de 85 hebben.. maar ze ging op een gegeven moment raar doen...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Emu het volgende:
[..]
heel tof , veel succesmaar jij schrijft dat er 45kg af moet bij jou, zou je toch echt niet zeggen hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |