abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39648019
Fok! Dieetclub deel 106

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #35
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Ben je specifiek met het Sonja Bakker dieet bezig, dan kun je ook hier meepraten: Sonja Bakker, deel 3

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI
Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 10-07-2006 12:56:50 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39648307
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Heb je die leuke collega al eens mee uit gevraagd?
Nee. Maar hij weet al een half jaar dat ik 'm leuk vind en hij heeft duidelijk gezegd (tegen een andere collega) dat er niet meer in zit dan vriendschap. Dat betekent natuurlijk niet dat ik 'm niet mee uit kan vragen, maar ja. Ik weet niet wat erger is, valse hoop of geen hoop. De gedachte dat ik over een paar maanden stop met werken daar is helemaal Ik hecht veel te veel aan mensen. *zuchterdezucht* Ik ga mezelf in bed stoppen, ik ben mezelf helemaal zat vandaag gisteren.
Sanity is (not) statistical
pi_39648376
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39648508
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Maeghan en niet gaan piekeren
Dankjewel, jij ook vast welterusten.
pi_39648646
Dank je Maeghan
  zondag 9 juli 2006 @ 01:57:00 #6
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39649073
De zon schijnt eindelijk weer eens hier
Het heeft hier een week achter elkaar geregend en mijn vriend en ik waren allebei ziek Morgen kunnen we gelukkig allebei weer aan de slag

Vanmorgen hebben we lekker weet -bix met warme melk gegeten
pi_39649263
Ik weet niet of je de weet-bix nog kan krijgen als je terug bent
pi_39649572
Oh en joy, ik ben mijn nachtelijke dip uit. Hij was te vroeg. Normaal krijg ik 'm pas tussen 2 en 3. Don't you just love moodswings?

Weetabix hebben ze hier toch ook?
  zondag 9 juli 2006 @ 02:15:19 #9
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39649607
Brinta voldoet ook
pi_39650180
Ga je altijd zo laat naar bed, Maeg?
pi_39650187
En Brinta is yuck, geef mij maar Bambix
  zondag 9 juli 2006 @ 07:31:21 #12
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652648
Weetabix is gewoon in Nederland te verkrijgen Poohy!
En Meaghan, tegen een dipje moet je gewoon gaan trampolinespringen in Scheveningen. Je wordt er echt ontzettend blij van, je verbrand een hele berg calorieen en het is gewoon ontzettend leuk!
Trampolinespring-meeting plannen?

Owja, nog meer goed nieuws aan deze kant (behalve dat ik over 2 uur in de trein naar Berlijn zit en mijn spullen nog niet gepakt heb), ik krijg de meeste van mijn broeken weer dicht!
  zondag 9 juli 2006 @ 07:58:27 #13
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39652697
Oh wat goed Ik wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan
  zondag 9 juli 2006 @ 08:03:41 #14
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652708
quote:
Op zondag 9 juli 2006 07:58 schreef poohy het volgende:
Oh wat goed Ik wist helemaal niet dat Weet-Bix in Nederland te verkrijgen is
Veel plezier in Berlijn Liejannuh en wat heerlijk dat je broeken een stuk makkelijker dicht gaan
Wel alleen in verpakkingen van 12 stuks hoor, maar het is te krijgen. Praktisch iedere supermarkt verkoopt het. En nu vraag jij je af, waarom weet ze dat als ze het niet eens lekker vindt?! Nou, dat komt omdat we net een internationale voedingsenquete hebben gehad en daar stond de Weetabix grote verpakking tussen en alle interviewers waren gefrustreerd dat ze alleen overal een kleine verpakking konden vinden en geen grote verpakking!

En ik ben idd heel blij dat de meeste van mijn broeken weer dicht passen. Maakt de keuze nog moeilijker!
pi_39652717
Hoi ik ben nieuw
  zondag 9 juli 2006 @ 08:09:40 #16
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652726
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi daeri! Welkom hier!
Ik heb het topic wel vaker zien staan... maar durfte nooit binnen te stappen maar nu zat ik in active topics te kijken, en zag ik m staan, met t nummertje 107 erbij, en daar heb ik wat mee

Ben paar weken geleden begonnen met lijnen weer... alleen door t warme weer houd ik 2 kilo vocht vast ofzo :S

Toen ik begon was ik 111 kilo
Was na n paar weken 108, maar toen t zo warm was was ik 110...

ben trouwens 1,745 lang

Eigenlijk weet niemand dat ik zo dik ben, aangezien ik op foto's en alles op een of andere manier toch slank uit kom

whehe, dit voelt als uit de kast komen
  zondag 9 juli 2006 @ 08:16:53 #18
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652731
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
pi_39652741
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, dat schommelende gewicht kennen we hier wel geloof ik!
Ik was zelf vorige week na de chocolaatjes-maak-meeting ineens 1,5 kg zwaarder!
Maar die zijn er weer helemaal vanaf.
Hoe ben je aan je aan het lijnen? Op je eten letten, sporten, via een bepaald systeem?
ik snoep niet, en was begonnen met zelf roggebrood bakken (die van ikea, dies fokking lekker ) maar, nu is het nogal uitverkocht bij ikea...

Ik probeer kleinere porties te eten, en wil ook elke dag even op de hometrainer, maar nu het zo warm was heb ik dat niet gedaan...

Verder drink ik water, roosvicee of n sapje.. (maar dat deed ik altijd al eigenlijk)

Ik wil trouwens naar de 65 kilo toe...
  zondag 9 juli 2006 @ 08:32:00 #20
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652755
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
  zondag 9 juli 2006 @ 08:34:12 #21
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39652758
Hoi daeri
Goed dat je je ook heb aangemeld Ik wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht

-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
pi_39652760
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer vooral regelmatig te eten en voldoende te bewegen. En dan is een wandeling in je luchpauze ook al bewegen.
Het kan wel helpen om je eten in te voeren in een eet en beweegwijzer, dan heb je wat meer zicht op wat je binnenkrijgt qua calorieen.
Verder komt het vast goed!
mja, ik heb nu vakantie enzo... ik hoop dat als ik naar school ga het weer lekker druk krijg.. ik studeer mode, en heb vorig jaar al gemerkt dat het rennen vliegen en aanpassen is... (en vooral geen vrije tijd )
  zondag 9 juli 2006 @ 08:34:58 #23
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39652763
Ik ga verder met mn spullen bij elkaar zoeken!
Tot later!
pi_39652776
quote:
Op zondag 9 juli 2006 08:34 schreef poohy het volgende:
Hoi daeri
Goed dat je je ook heb aangemeld Ik wist trouwens niet dat Ikea roggebrood verkocht

-edit- oh wacht, ik lees niet goed.. Je bakt 'm zelf met een broodmachine van Ikea.
nee, gewoon in een cake-vorm in de oven
  Licht Ontvlambaar zondag 9 juli 2006 @ 09:25:12 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39652947
Vrolijk nieuws komt melden! Ik ben na 17 dagen eindelijk niet meer ongesteld... geloof ik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39652997
quote:
Op zondag 9 juli 2006 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Vrolijk nieuws komt melden! Ik ben na 17 dagen eindelijk niet meer ongesteld... geloof ik
17 dagen ongesteld?

damn

gelukkig nu niet meer
  zondag 9 juli 2006 @ 09:49:07 #27
105850 Fuente
mamamuts
pi_39653090
Pfff voel me echt opgeblazen, gisteravond bbq gedaan, net 1 stukje vlees teveel. Voorlopig maar geen bbq meer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_39653178
quote:
Op zondag 9 juli 2006 09:49 schreef Fuente het volgende:
Pfff voel me echt opgeblazen, gisteravond bbq gedaan, net 1 stukje vlees teveel. Voorlopig maar geen bbq meer
ik heb vanavond een BBQ...
  zondag 9 juli 2006 @ 11:40:19 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_39654511
daeri, ik maak vandaag of morgen je account aan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 juli 2006 @ 11:42:51 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39654546
Wij hebben ook gebbqd gisteren, maar op bescheiden schaal

En Weetabix is smerig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 9 juli 2006 @ 11:44:12 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_39654573
Weetabix is niet fijn nee.

Wij hebben gisteren gewokt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39655475
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
daeri, ik maak vandaag of morgen je account aan.
thnx
pi_39655549
ik heb gisteren bij mijn ouders gebbqéd..

en die hadden niet zo'n zin in het standaard vleesfestijn, dus we hebben ook andere dingen erop gehad.. en dat smaakte heerlijk..

verder heb ik daar nog heerlijk een stuk gezwommen, het heeft toch wel wat, wonen aan het water!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 9 juli 2006 @ 13:05:26 #34
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39656284
Groente kan ook heel erg lekker zijn op de BBQ

Ik heb mezelf net weer gemeld bij de sportschool en ben meteen ook gaan sporten. Nog niet al te fanatiek, maar ik bouw het gewoon rustig weer op.
pi_39656954
ik heb mezelf nog steeds niet durven te wegen na de vakantie
deze week maar weer extra sporten en op mijn eten letten

heb wel afgelopen week een rokje in de maat L gekocht kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste die maat had
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
pi_39657769
tvp
pi_39661138
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Ga je altijd zo laat naar bed, Maeg?
Nee, alleen als ik me lamlendig en gedeprimeerd voel en ik dus juist absoluut niet laat naar bed zou moeten gaan Normaal ga ik tussen 0 en 1 uur naar bed. Als ik me lamlendig voel blijf ik maar achter de pc hangen, van na het ontbijt tot vier uur 's nachts of zo, als ik de kans krijg. Moet mezelf dan heel streng toespreken om toch eerder naar bed te gaan en als het heel erg is zelfs andere mensen vragen of ze me naar bed willen sturen zodra ze me online zien na middernacht.

Heb dus inmiddels ook een week niet gesport, want ik was lui en ongemotiveerd, en had ook keelontsteking, en als je om 4 uur slaapt is om 8 uur opstaan om te gaan BodyPumpen ook niet heel aanlokkelijk. Soms doe ik dat weleens als straf omdat ik te laat naar bed ga, dan schop ik mezelf eruit en sta al geeuwend met vijftien kilo in m'n nek, maar ik kon het niet opbrengen vandaag.

Woog vanochtend overigens wel 82 kilo. En je wil niet weeeeeeeeeeeeeten wat ik op heb van de week. Marsijsjes zijn echt heel goed tegen dipjes. Evenals chocoladekoekjes, stroopwafels, splits, minisolero's, schepijs, brossen, chips en roomyoghurt.
quote:
Op zondag 9 juli 2006 07:31 schreef Liejannuh het volgende:
En Meaghan, tegen een dipje moet je gewoon gaan trampolinespringen in Scheveningen. Je wordt er echt ontzettend blij van, je verbrand een hele berg calorieen en het is gewoon ontzettend leuk!
Is niet echt een optie om twee uur 's nachts
quote:
Trampolinespring-meeting plannen?
Lijkt me gaaf, maar ik weet niet hoe ze het daar vinden als je opbelt dat je wilt komen trampolinespringen met allemaal mensen met overgewicht.
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat je oude kleren groter worden en niet dat jezelf slanker word
ik weet wel dat ik afgevallen ben maar denk toch dat het komt omdat ik die kleren vaker aan heb gehad dus vanzelf losser zijn gaan zitten
Nee, je bent zeker niet de enige. Als ik in een winkel kom en de kleding past, dan denk ik ook al snel, 'nou, van die maten klopt ook niks, ik heb echt geen maat 42 hoor, ik ben veeeeeeeeeeel dikker'.
pi_39661345
ik heb trouwens sins gisteravond weer een vriendje ik ben verliefd
pi_39661388
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens sins gisteravond weer een vriendje ik ben verliefd
dat van mij ging bijna uit gister avond

tis gelukkig nog aan

maar de spanning hangt nog

[ Bericht 14% gewijzigd door daeri op 09-07-2006 16:26:59 ]
pi_39662148
leuk Riann, van verliefdheid eet je minder zeggen ze wel eens...(voor mij ging het helaas niet op..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39664018
Waarom ging het bijna uit daeri

Teigan bij mij gaat dat helaas ok niet op
  zondag 9 juli 2006 @ 18:01:07 #42
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39664093
Ik wil ook wel weer eens verliefd zijn.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_39668385
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:31 schreef Miss_S het volgende:
Dat idee heb ik ook heel vaak...ik heb nu een jeans die ik gekocht heb toen ik zo'n 2kg zwaarder was (en net liep) en die zit nu losser. Dan denk ik: verdorie wat een rommel (goedkope merkloze jeans) flubbert die broek nu alweer? Dat mag toch niet met die twee kg verschil?
En als ik ga winkelen neem ik nog steeds mijn oude maat uit de rekken...in mijn hoofd blijf ik nog steeds een mollig meisje terwijl ik rationeel weet dat ik m'n handjes mag kussen dat ik die 11kg echt wel kwijt ben.
pi_39671424
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Riann het volgende:
Waarom ging het bijna uit daeri
dingen... mn lief woont niet zo heel dichtbij enzo..

kga er veder niet op in de fles vodka die in mijn buikje zit doet rade dingen met mijn hoofke
pi_39672837
bahbahbah...

het wil gewoon echt even niet..
nu ik weet dat ik dus flink afgevallen ben vorige maand wil het gewoon niet meer... Het zit in mijn hoofd weer verkeerd, en ik ben weer negatief over mezelf, en afvallen lukt zo ook echt niet..

ik baal er gewoon zo van, waarom kan het nou niet eens een keertje normaal....
pi_39672912
Hoeveel kcal zou je verbranden met hoesten? *zucht* Ik haat keelontstekingen en ik haat ze zeker als ik ze tig keer per jaar heb!
pi_39675691
Vandaag BBQ gehad, en ik heb me letterlijk kapot gevreten

Het grappige is wel dat ik vandaag mijn calorielijstje heb gemaakt en zie dat ik net op 2600kcal kom, en ik mag 2800kcal hebben om op gewicht te blijven, dus eigenlijk ben ik nog afgevallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 juli 2006 @ 23:32:25 #48
13151 crew  Rewimo
pi_39676018
Linkje naar mijn mannen

Lekker dagje gehad vandaag, uitgeslapen en een uurtje naar de vliegtuigjes gekeken bij vliegveld Seppe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39681482
Zo mensen ik heb me toch een honger, maar ben tegelijk ook misselijk ...
Al een paar dagen voel ik me niet fit en slecht slapen en vroeg op vandaag heeft niet geholpen Vanmiddag nog even hard aan de slag en ik hoop dat ik nog ergens puf kan vinden om te sporten, want daarna voel ik me altijd beter

@ Rewimo: wat een schatjes
@ Daeri : welkom en je ziet er idd niet heel dik uit op je foto's uit je foto boek
soo unk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 07:09:23 #50
13151 crew  Rewimo
pi_39681640
Verdorie, ik had geen melk of yoghurt meer in huis, nu heb ik met een boterham moeten ontbijten i.p.v. muesli. Ik vind dat maar niks, brood zo 's morgens vroeg
  maandag 10 juli 2006 @ 07:59:39 #51
79550 Ymke
your ghost
pi_39681789
*mopper*

Hondje de deur uit =niet wandelen
ongesteld = niet zwemmen
Te lekker eten =aankomen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 08:10:50 #52
13151 crew  Rewimo
pi_39681854
Wandelen zonder hondje?
pi_39681886
Balansdag?
Of balansweek, of balansjaar?
Kom op Ymke, het valt vast wel mee, wat er snel aan zit is er ook vaak snel weer af.
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 09:00:39 #54
43556 miss_dynastie
pi_39682187
quote:
Op maandag 10 juli 2006 07:59 schreef Ymke het volgende:
Hondje de deur uit =niet wandelen
Dan zou ik nooit kunnen wandelen
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 09:04:43 #55
128220 Peter6000
pi_39682223
quote:
Op maandag 10 juli 2006 07:59 schreef Ymke het volgende:
*Hondje de deur uit =niet wandelen
Ik wandel regelmatig met honden van andere, dat is wel leuk, je komt mensen tegen met honden etc. Maar gewoon een wandeling zonder hond doe ik ook niet hoor.
Fietstochten wel.
Vandaag (na 3 weken) weer eens fitnessen (ondanks de hitte heb ik er toch wel een soort van zin in)

Cola light smaakt lekker, en scheelt per liter wel 400 calorieën

Mijn lichaam zit niet meer op spaarstand, de discipline gaat wat weg, dus wel weer wat aangekomen. Maar ik heb er goede hoop dat die 10 kilo die er nog steeds af zijn, er echt afblijven.
Ook omdat ik mijn dagjes van ongezond (vet) eten redelijk makkelijk doorbreek met gezondere balansdagen.
Gezond is dus niet gezond volgens de verantwoorde normen hier (vooral qua afwisseling), maar wel in hoeveelheden en produkten (groente uit blik, volkorenbrood/ pasta, fruit).

De discipline om door te vechten tot de 80 kilo is er momenteel iig niet, maar de "vechtlust" om niet meer 10 kilo aan te komen is er gelukkig wel.
Al merk ik (vermoedelijk tot jaloezie van sommige hier) dat het eigenlijk vrij makkelijk gaat.
Gewenning.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:08:25 #56
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39682261
Interview Lenny Versteegden: de antwoorden

De antwoorden van Lenny Versteegden zijn binnen, staan een aantal leuke dingen tussen denk ik
  maandag 10 juli 2006 @ 09:10:56 #57
79550 Ymke
your ghost
pi_39682295
Ik moet zeggen dat ik het echt moeilijk vind om zonder hondje te gaan wandelen. Met hond liep ik bv s'morgens voor dat ik ging werken al om half 7, 3 kwartier . Ik krijg dat nu echt niet voor elkaar.

Ik ga vanmiddag wel een stuk lopen. en na de vakantie ga ik zoeken naar een lief hondje uit het asiel
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 09:20:20 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39682423
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:

De antwoorden van Lenny Versteegden zijn binnen, staan een aantal leuke dingen tussen denk ik
Ik ga het straks thuis nog eens op mijn gemakje lezen... zit nu op werk
  maandag 10 juli 2006 @ 09:23:24 #59
79550 Ymke
your ghost
pi_39682470
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ga het straks thuis nog eens op mijn gemakje lezen... zit nu op werk
Idem
pi_39682506
Uit het interview met Lenny Versteegden:
quote:
Het lastige is dat iedereen zich 'gewichtsconsulent' (zoals Sonja) mag noemen. Al heb je een cursusje gedaan van een aantal maanden. Dat kun je simpelweg niet vergelijken met mijn beroep als diëtiste, wat een beschermde titel is en waarvoor je vier jaar een studie moet doet. Je kunt dus ook niet verwachten dat dit soort 'diëten' waterdicht zijn zeg maar. Het werkt allemaal heus wel, omdat mensen een strak plan moeten volgen en dus sowieso minder eten dan normaal binnenkrijgen. Uiteindelijk gaat het erom dat je zelf wilt veranderen en dat je iets doet wat dichtbij jezelf ligt. Mensen hierin begeleiden is toch even wat anders dan recepten maken etc. Verder zijn dit soort hypes niet altijd even uitgebalanceerd, wat belangrijk is voor een goed functioneren van je lichaam. Ze heeft wel een goed marketingplan moet ik zeggen, daarmee kun je alles verkopen. Daar heb ik dan wel weer bewondering voor. Net als bv. Montignac, lekker commerciëel, maar vaak toevaltreffers.
mijn mond viel even open toen ik het las.... Ik heb gewoon altijd aangenomen dat zij echt een dietiste was, maar ze heeft dus misschien wel gewoon een 6 weeks LOI cursusje gedaan...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 09:30:55 #61
13151 crew  Rewimo
pi_39682601
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef teigan het volgende:
Uit het interview met Lenny Versteegden:
[..]

mijn mond viel even open toen ik het las.... Ik heb gewoon altijd aangenomen dat zij echt een dietiste was, maar ze heeft dus misschien wel gewoon een 6 weeks LOI cursusje gedaan...
Da's natuurlijk wel een leuke quote om even in het SB-topic te droppen
  maandag 10 juli 2006 @ 09:33:56 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39682644
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's natuurlijk wel een leuke quote om even in het SB-topic te droppen
Misschien is het nog wel veel leuker om gewoon die haat en nijd jegens de SB-mensen te stoppen. Kweetniet hoor, maar wat schiet je er mee op?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39682650
ik denk elke keer als er SB staat dat het nog over South Beach gaat.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 09:42:40 #64
13151 crew  Rewimo
pi_39682794
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het nog wel veel leuker om gewoon die haat en nijd jegens de SB-mensen te stoppen. Kweetniet hoor, maar wat schiet je er mee op?
Ik kom er nooit hoor Dus geen haat en nijd van mijn kant. Ik ga het gewoon uit de weg.
pi_39682866
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:34 schreef teigan het volgende:
ik denk elke keer als er SB staat dat het nog over South Beach gaat.....
Dat heb ik ook... blijkbaar wisselen de hypes elkaar sneller af dan mijn hersenen bij kunnen houden.

Tevens tvp
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 10 juli 2006 @ 10:12:57 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_39683289
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:

Ja, maar niet echt de dingen waar ik echt graag een antwoord op wil helaas.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 10:16:32 #67
128220 Peter6000
pi_39683341
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar niet echt de dingen waar ik echt graag een antwoord op wil helaas.
Welke dingen wil je dan graag een antwoord op?
  maandag 10 juli 2006 @ 10:17:13 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_39683353
Hoe het zit met haaruitval na veel afvallen en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 10:31:38 #69
13151 crew  Rewimo
pi_39683629
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Hoe het zit met haaruitval na veel afvallen en dergelijke.
Heb je daar nog steeds last van? Bij mij is het gelukkig weer over.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:36:00 #70
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39683714
Zie betreffende topic
  maandag 10 juli 2006 @ 10:37:33 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_39683750
Ja, ik las het, fijn

Ik heb vrijdag bloed laten prikken en woensdagavond heb ik een afspraak met de bloedbank, ook al mag ik natuurlijk tot een jaar na de operatie geen bloedgeven, ik vind het toch wel belangrijk om eventueel bloed te geven, mochten ze het nodig hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 juli 2006 @ 10:39:32 #72
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39683786
Het eerste wat haar bij die haaruitval trouwens te binnen schoot was een vitamine B kwestie, maar ze wist het niet helemaal zeker en uitgebreid genoeg om het je als antwoord te geven. Misschien vertel ik iets dat je al weet, maar dan heb je iig alle info die ik heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 10:41:00 #73
13151 crew  Rewimo
pi_39683825
Voor zover mij bekend is het een gebrek aan zink. Op het WLS-forum wordt althans geadviseerd om extra zink te slikken.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:44:11 #74
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39683897
En dus is het maar goed dat ze het niet als definitief antwoord heeft gegeven
pi_39684973
quote:
Op maandag 10 juli 2006 06:01 schreef Roosjedoosje het volgende:
Zo mensen ik heb me toch een honger, maar ben tegelijk ook misselijk ...
Al een paar dagen voel ik me niet fit en slecht slapen en vroeg op vandaag heeft niet geholpen Vanmiddag nog even hard aan de slag en ik hoop dat ik nog ergens puf kan vinden om te sporten, want daarna voel ik me altijd beter

@ Rewimo: wat een schatjes
@ Daeri : welkom en je ziet er idd niet heel dik uit op je foto's uit je foto boek
je ziet t zelfs niet op foto's van mn lichaam.... , ik ben wel steviger dan de gemiddelde mens, maar alles zit wel op de goede plek zeg maar... ik wil het alleen nu wel eens 45 kilo minder hebben, zodat ik ook weer eens wat botjes zie..
  maandag 10 juli 2006 @ 11:53:18 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_39685568
Nog 2,5
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 juli 2006 @ 11:54:16 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39685592
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
Nog 2,5
Dat schiet op
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39685703
Ben deze week 1,5 kilo afgevallen. Het gaat me redelijk af op het moment, ik ben niet superstreng met de punten maar ik doe ook niet gek met het eten enzo. Ik snak wel naar een zak doritos , en misschien dat ik ook wel eentje haal als ik genoeg punten gespaard heb. Het is alleen zo jammer dat ik altijd de hele zak leeg moet eten en dat dat net even te veel is. Het zou lekker zijn als ze de zakken ook een maatje kleiner verkochten.

of ik gooi gewoon meteen een gedeelte weg
  maandag 10 juli 2006 @ 11:59:14 #79
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_39685719
Ze hebben toch ook van die uitdeelzakjes?
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 12:01:32 #80
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39685785
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef octopussy het volgende:
Ben deze week 1,5 kilo afgevallen. Het gaat me redelijk af op het moment, ik ben niet superstreng met de punten maar ik doe ook niet gek met het eten enzo. Ik snak wel naar een zak doritos , en misschien dat ik ook wel eentje haal als ik genoeg punten gespaard heb. Het is alleen zo jammer dat ik altijd de hele zak leeg moet eten en dat dat net even te veel is. Het zou lekker zijn als ze de zakken ook een maatje kleiner verkochten.

Heb je geen Jamin of Pinky's in de buurt? Daar verkopen ze wel kleine verpakkingen namelijk
pi_39686619
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:58 schreef octopussy het volgende:

Zo doe ik het meestal, gedeelte van snoep vernietigen en dan rustig portie opeten, of ik ga gewoon iemand zoeken die ook wel wat lust
pi_39686790
Hehe, jullie hebben n zwak voor chips... en ik voor roze koeken

Echt niet eerlijk... maar ik koop ze niet meer
  maandag 10 juli 2006 @ 12:35:52 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_39686818
Het probleem van de kleine zakjes is dat de kleine zakjes per tig stuks in een grotere zak zitten en dat je alsnog wel veel in huis hebt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39686842
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
Het probleem van de kleine zakjes is dat de kleine zakjes per tig stuks in een grotere zak zitten en dat je alsnog wel veel in huis hebt
bij het tank station kan je er ook één kopen...
pi_39687460
tvp enzo
En ik heb eindelijk vakantie
pi_39687526
mijn vakantie is ook een soort van begonnen..

Vanmorgen twee keer naar het gemeentehuis geweest voor mijn verklaring omtrend gedrag...
wat een gedoe zeg...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 13:04:35 #87
13151 crew  Rewimo
pi_39687596
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
Nog 2,5
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 juli 2006 @ 13:21:53 #88
13151 crew  Rewimo
pi_39688048
Begin een beetje zenuwachtig te worden, ik moet zo naar de plastisch chirurg voor mijn 'bult'
pi_39688113
quote:
je ziet t zelfs niet op foto's van mn lichaam.... , ik ben wel steviger dan de gemiddelde mens, maar alles zit wel op de goede plek zeg maar... ik wil het alleen nu wel eens 45 kilo minder hebben, zodat ik ook weer eens wat botjes zie..
ach 45 kilo, alsof het niet is
soo unk!
pi_39688139
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Roosjedoosje het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet... ik weet dat t lang duurt...
  maandag 10 juli 2006 @ 13:29:20 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_39688246
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef teigan het volgende:
mijn vakantie is ook een soort van begonnen..

Vanmorgen twee keer naar het gemeentehuis geweest voor mijn verklaring omtrend gedrag...
wat een gedoe zeg...
Dat was bij mij zo geregeld, ik moest dat doen voor het onderzoek op de rechtbank, binnen drie dagen in huis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 juli 2006 @ 13:29:55 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_39688264
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Begin een beetje zenuwachtig te worden, ik moet zo naar de plastisch chirurg voor mijn 'bult'
Laat ons weten wat men zegt, ga je ook nog vragen naar de bwc?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 juli 2006 @ 13:30:18 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_39688279
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef daeri het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet... ik weet dat t lang duurt...
mwah, half jaartje moet dat toch lukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39688299
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:30 schreef Troel het volgende:

[..]

mwah, half jaartje moet dat toch lukken
als dat zo was...

dat lukt alleen met een speed-dieet geloof ik
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 13:41:21 #95
43556 miss_dynastie
pi_39688651
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:24 schreef Roosjedoosje het volgende:

[..]

Dat zie ik haar niet zeggen... wel wensen, maar goed, we zitten hier niet in de dieetclub omdat we zo blij zijn met ons gewicht.
Daeri, ik had het ook echt niet aan je gezien. Wel fijn om zo mooi in proportie te zijn
pi_39689559
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zie ik haar niet zeggen... wel wensen, maar goed, we zitten hier niet in de dieetclub omdat we zo blij zijn met ons gewicht.
Daeri, ik had het ook echt niet aan je gezien. Wel fijn om zo mooi in proportie te zijn
Ik zal ff n foto van mn benen in mn fotoboek zetten (foto is ong. 2 weken oud ofzo) echt n mooie foto vind ik zelf... dat t allemaal op de goedeplek zit komt door mn aziatische invloed geloof ik mn ma is 25% indonesisch, mn pa ook... dus ik ook... en aziatische mensen hebben het nog allemaal op de goede plek zitten...

Had jij trouwens niet allemaal perzenbeessies?
pi_39690782
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:09 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik zal ff n foto van mn benen in mn fotoboek zetten (foto is ong. 2 weken oud ofzo) echt n mooie foto vind ik zelf... dat t allemaal op de goedeplek zit komt door mn aziatische invloed geloof ik mn ma is 25% indonesisch, mn pa ook... dus ik ook... en aziatische mensen hebben het nog allemaal op de goede plek zitten...

Had jij trouwens niet allemaal perzenbeessies?
zie ik het fout of sta je nog niet tussen de lijst?
pi_39690811
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Emu het volgende:

[..]

zie ik het fout of sta je nog niet tussen de lijst?
sta er nog niet tussen, troel gaat t regelen
pi_39690864
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:49 schreef daeri het volgende:

[..]

sta er nog niet tussen, troel gaat t regelen
heel tof , veel succes maar jij schrijft dat er 45kg af moet bij jou, zou je toch echt niet zeggen hoor

edit: na fotoboek uitspitten, infected mushroom
pi_39690908
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Emu het volgende:

[..]

heel tof , veel succes maar jij schrijft dat er 45kg af moet bij jou, zou je toch echt niet zeggen hoor
mja... ik was bij een dietiste geweest.. en die wou me naar de 85 hebben.. maar ze ging op een gegeven moment raar doen... ik kon opeens niet meer elke week komen, en ze ging dingen zeggen als "Als je niet afvalt krijg je nooit een vriendje" enzo... nouja, toen ben ik daar maar gestopt, want zulke motivatie heb ik ook niet nodig en paar maanden daarna kreeg ik een vriendje, en das nu al 3 maanden aan (het was dus bijna uit, maar na een goed gesprek zijn we tot de conclussie gekomen dat er wat dingen moeten veranderen en gaan we weer door... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')