die zijn wel fris. Maar je kunt niet van hyperbeast linken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef Knuck-les het volgende:
dan begin ik wel![]()
Neighborhood x adidas Gazelle Berlin
[afbeelding]
Jeps dat is wat ik begrepen had.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Stansfield het volgende:
Leyp doet zeker toffe dingen. Komt dat in die gorilla store van blend?
Amsterdam weet ik niet... Maar staat op de site en dan storeLocater.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:16 schreef Stansfield het volgende:
En van wanneer tot wanneer is die blend store dan in amsterdam en waar gaat die komen?
nee nog niet ik zal volgende week eens vragen dan is die terug van vakantie mischien dat ik dan wat meer weet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Stansfield het volgende:
Ja daar staat het amsterdam gedeelte nog under construction, maar ik dacht dat jij misschien wist waar het zou komen en wanneer.
Oeh die zijn alle 2 erg erg nice die neptunequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef floydvisser het volgende:
tjakkka! nieuwe hoge khaki white sb dunks en nieuwe neptunes!!!
lekker!!!!
maak morgen ff fotootjes
hier staan ze ook
Ik krijg een error bij die link?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef floydvisser het volgende:
tjakkka! nieuwe hoge khaki white sb dunks en nieuwe neptunes!!!
lekker!!!!
maak morgen ff fotootjes
hier staan ze ook
Ik ben al 2mnd rond aan het kijken voor toffe schoenen. Heb nog niks gevonden, maar ik vind die blauw/witte nikes toch wel tof, wel model is dat? Hoop dat ze er in maat ~46 nog steeds vet uitzienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:56 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
zo beter?
link werkt gewoon trouwens..
skateboard winkels met sb account.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef _SnoepHond het volgende:
Het is Nike SB Dunk Low. Die kan je alleen bij skateboard winkels kopen.
Waar zit die ergens?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:06 schreef berent het volgende:
100% skateshop is de skatewinkel in Eindhoven met een SB account, ga daar dus even langs.
Ja, dat is zo. Maar wat bedoel je daarmee? Want ik wil alleen die qua kleurenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef Stansfield het volgende:
@bananenman die tiffs zijn gewoon nike dunk sb (toch??) qua model dus hetzelfde als alle andere dunk sb's.
Ja qua kleuren moet je flink in de buidel tasten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar wat bedoel je daarmee? Want ik wil alleen die qua kleuren
het klinkt onwaarschijnlijk, maar de Puma-winkel op Bataviastad heeft vaak sneakers te koop die nergens anders te verkrijgen zijn. Ik denk niet dat deze ertussen staan, maar ze hebben vast wel een ander paar. Vaak hebben ze ook maar 1 model wat je wil kopen, de rest is baggerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef _SnoepHond het volgende:
Hmmm... Als ze er niet op lijken zijn het vast niet deze:
[afbeelding]
Maar weet iemand waar ik deze kan kopen?
Dat is begrijpenlijk, het is en blijft een puma winkel hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
het klinkt onwaarschijnlijk, maar de Puma-winkel op Bataviastad heeft vaak sneakers te koop die nergens anders te verkrijgen zijn. Ik denk niet dat deze ertussen staan, maar ze hebben vast wel een ander paar. Vaak hebben ze ook maar 1 model wat je wil kopen, de rest is bagger
hehe idd, het is ook geen echte sneakerstore ofzo. Veel simpele modellen staan er, af en toe zit er iets moois tussen. Heb nu al 3 paar mooie sneakers daar vandaan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:59 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Dat is begrijpenlijk, het is en blijft een puma winkel he
Ik vind alle puma's echt té lelijk, behalve die pumacat's. Die zijn echt prachtig!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hehe idd, het is ook geen echte sneakerstore ofzo. Veel simpele modellen staan er, af en toe zit er iets moois tussen. Heb nu al 3 paar mooie sneakers daar vandaan!
Vond ik ook. Die van SneakerFreaker.com, beetje vreemd maar erg lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef fretclick het volgende:
die mongolian bbq sneakers van puma zijn trouwens wel erg dope, of ik heb een paar hele strakke gezien
Ik bedoelde deze:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef fretclick het volgende:
inderdaad. erg fresh!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn wel ok, verder vind ik van puma alleen de clyde en suede de moeite waard.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef fretclick het volgende:
die mongolian bbq sneakers van puma zijn trouwens wel erg dope, of ik heb een paar hele strakke gezien
zagen er idd wel vet uit... zal wel voor spring 07 zijn..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:24 schreef thaWarhead het volgende:
Foto's van het 'Godfather pack' (nu Goodfellas genaamd) vind je hier. Dit wordt weer zo'n heel outfit gebeuren net als de Avengers.
Waar? plaatje?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef _SnoepHond het volgende:
damn dat Goodfellas pack is echt té mooi. Ik moet echt die high's en dat shirt hebben
wow ik wist niet dat je zo dom wasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:47 schreef _SnoepHond het volgende:
bapesta's zien er heel anders uit
[afbeelding]
Ik weet dat het stoer is , om bij sommige bape's te zeggen... "nep"quote:
ja dus die ik net postte... 2 paar.. neppe en echtequote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik vind bape maar niks dus ik weet er niet zo veel over. Maar asics ositusaka tigersZo erg is het nou ook weer niet hoor
Welke sneakers heb jij dan?
zijn ze wel waard... je ziet ze ook nauwelijks op straatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:11 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik betaalde 200 euro voor mn ice's.
zeker wel een vette colorway!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn pas vette Bapesta's
niet huilen kom op knulquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:19 schreef fretclick het volgende:
jaja, Waddinxveen in het huisje lol. Ik ben vaak in Gouda tough, station Gouda.. dus als je daar iemand ziet met leuke sneakers 'ben ik het'![]()
tering, zitten ze te zeiken over Nike.. krijgen we die lelijke Bapesta dingen.. wacke ripoffs
De enige sneaker die er nog fatsoenlijk uitziet. Alleen beetje jammer van de good year reclame.quote:
Ja ik baal er nog van manquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef thaWarhead het volgende:
Jup, ze zagen er in het echt vele malen beter uit dan op foto's en catalogusafbeeldingen. geldt eigenlijk voor de hele tweede custom series. Mooie foto ook![]()
Het was ok. Sfeer was goed, drank helaas niet gratis (1,50 voor een flesje Jupiler). Foto's en een klein verslagje vind je hier.quote:
hmm okay dan. Er is hier in het noorden helaas bijna geen aanbod kwa basktebal schoenenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:53 schreef fretclick het volgende:
als je niet zeker bent van je zaak, daar bedoel ik dus mee of je ze in het echt ook dope vind en of je de maat niet zeker weet, dan zou ik niet iets via internet bestellen. retourneren is een hoop gedoe en gaat je geheid extra centen kosten
Heel eBay is idd vergald.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef fretclick het volgende:
nee, voor dat soort mensen heb ik weinig sympathie. net zoals mensen die voor grote concerten allemaal kaartjes kopen, puur om ze met winst door te verkopen.
zo verneuk je de scene en naai je mensen.
ga je een keertje naar de Randstad, kan ook geen kwaadquote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef Charizma het volgende:
[..]
hmm okay dan. Er is hier in het noorden helaas bijna geen aanbod kwa basktebal schoenenBen in leeuwarden, groningen en sneek geweest maar heb nergens iets kunnen vinden
![]()
Vind het lastig om vanaf een plaatje iets te betsellen. In het echt ziet het er toch altijd anders uit.. Mischien ben ik wel te kieskeurigquote:Op maandag 10 juli 2006 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
Footlocker kan vrijwel alles voor je bestellen zolang het niet superlimited is ofzo.
Ja dat zou ik eigenlijk moeten doen maar ik zit met het vervoer.. heb geen auto tot mn beschikking en het ov is weer zo fucking duur en zuigend.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef fretclick het volgende:
[..]
ga je een keertje naar de Randstad, kan ook geen kwaad![]()
Maar hij zoekt basketballschoenen, en daarvoor kun je wel goed terecht bij Footlocker.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef fretclick het volgende:
ik vind footlocker altijd maar een matige collectie hebben in vergelijking met bijv. frontrunner. footlocker heeft op het moment 2 sneakers die ik wil, dat zijn de '90 infrareds (en die heb ik al) en de '95 neons, maar die kosten 175¤ ofzo.. gekkenhuis
[afbeelding]
Niet echt... Ze hadden maar een stuk of 3 schoenen en dat stelde niet veel voorquote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Maar hij zoekt basketballschoenen, en daarvoor kun je wel goed terecht bij Footlocker.
Tja, dan moet je bestellen. Op internet zijn vaak genoeg foto's te vinden om je te helpen beslissen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Charizma het volgende:
[..]
Niet echt... Ze hadden maar een stuk of 3 schoenen en dat stelde niet veel voor
Ik heb hem maar even een mailtje gestuurd om te vragen voor grotere foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 18:32 schreef seto het volgende:
Ik wou ipv de Air Jordan V`s toch maar iets anders kopen en toen kwam ik een paar Tweeds tegen:
klik hier
Zijn deze echt denken jullie?
De prijs + feedback van de verkoper doen me een beetje twijfelen, en die zwarte rand is echt pikzwart terwijl dat normaal niet zo is maar dat komt misschien door de flitser.
Damm die zijn lelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:31 schreef thaWarhead het volgende:
Bah, wat is Nike soms ongeinspireerd...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wiegerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef pdiscs het volgende:
[afbeelding]
Nike komt met 'Eindhovense' schoen
Nike brengt een door de oude Piazza in Eindhoven geïnspireerde schoen op de markt. Vanaf zaterdag zal die in een select aantal skateboardwinkels in verschillende landen te koop zijn.
Op de zijkant van de schoen het silhouet van het beeld dat op de Piazza stond.
De schoen, die rond de honderd euro gaat kosten, valt onder de zogenaamde ’Custom Series’ van Nike SB en werd ontworpen naar de wensen van Eindhovenaar Wieger van Wageningen (23), die onlangs in Amerika is doorgebroken als professionele skateboarder. De oude Piazza was vroeger zijn favoriete skateplek en krijgt daarom nu een ereplaats in en op zijn eerste, eigen schoen.
Ik zal eens kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wiegertrouwens als je verder terug leest in het topic of op www.outlawz.nl checkt zie je meer over de release party met nog meer foto's van de costum serie
Zien er dope uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef thaWarhead het volgende:
Vanochtend deze opgepikt (die 4,5 uur reizen naar Delft en weer terug zijn het toch elke keer weer waard)
[afbeelding]
Zo tering stylish deze schatjes...
Wat voor model is die bruine met rode veters?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:36 schreef thaWarhead het volgende:
Even de collectie posten, 10 paar in 2 jaar:
[afbeelding]
Homareal FC's. Zalig suede.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef seto het volgende:
[..]
Wat voor model is die bruine met rode veters?
hier is die danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
Heb deze sneakers alleen in het zwart/geel en niet in leer maar van Suede en ook zonder die Puma aan de zijkant.... eigenlijk dus alleen dit model maar verder compleet anders. Zal binnenkort een foto uploaden![]()
-- edit: bij nader inzien lijken ze er he-le-maal niet op--
Die groene zijn mooi!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:36 schreef thaWarhead het volgende:
Even de collectie posten, 10 paar in 2 jaar:
[afbeelding]
niet zo duur als bij de rest..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:03 schreef wes55 het volgende:
floyd,
hoeveel gaan ze kosten bij jou die wiegers?
Ik liep er oo alleen maar doorheen om bij patta te komen. Vind je ben G niks dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck Ben G.
Mja, ze zijn onderdeel van Patta, en die hebben wel hun connecties bij Nike volgens mij. T-shirts van merken die ze bij Ben G verkopen haal ik altijd goedkoper uit de States.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:18 schreef floydvisser het volgende:
misschien krijgen ze sb's omdat ze vroeger de werknemers waren van subliminal..
bennie en gilberto..
ben G...
inderdaad septemberquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, ze zijn onderdeel van Patta, en die hebben wel hun connecties bij Nike volgens mij. T-shirts van merken die ze bij Ben G verkopen haal ik altijd goedkoper uit de States.
Trouwens Floyd, weet jij of deze Tre's nog steeds voor September op de lijst staan?
1 ogemblik... ps je hebt mailquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef wes55 het volgende:
floyd met die release list september doet het niet.. ligt dat aan mij of aan de site?
over 3 weken bestel ik 2 paar schoenen bij je.. die wiegers en die zoom tre easters!ghehe
Andere link dus, deze. Misschien was er nog een Floyd aanwezig?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:23 schreef floydvisser het volgende:
ja..onderaan nog een stukkie
Neuh, niks mis met (geupdate) klassiekers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef Schum1 het volgende:
Is niemand onderhand eens uitgekeken op die dunks en modellen die er eigenlijk allemaal wel op lijken?
Goede site.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef floydvisser het volgende:
voor de liefhebbers ze hebben trouwens de huf airmax 90 (QS) bij purchaze.com
quote:Max (MSN)
22:19
yo
Erik | Live vanachter zijn MacBook (MSN)
22:19
ho
Max (MSN)
22:20
vanaf zaterdag gaat left nike sb verkopen
lol!
hoezo dat?
Max (MSN)
omdat ze $$ willen
22:21
waarom anders?
hehe true true
maar ze waren toch zo lekker anti nike?
o.. ja mail.. zal f'kes checken..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, je hebt belangrijke mail!
Ach ja iedereen jat van elkaar tegenwoordig... Maar vaag dat Hardcore het niet doet aangezien Kr3w wel onder hun vlag zit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef floydvisser het volgende:
zag bij de antilope supras staan maar niet die...hardcore doet de distributie dus waarschijnlijk niet..
ik kijk het wel eerst een half jaartje aan met die supras... k zie een hele hoop bekende modellen in hun line up..![]()
Hoe blijven die slippers helemaal rechts onderaan aan je voeten zitten?quote:
Niet elke skateshop verkoopt DC.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef wes55 het volgende:
elke standaard skateshop zal ze vast wel hebben.
ik heb ze wel gezien in andere kleuren, maar ik wil persee deze kleuren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef wes55 het volgende:
elke standaard skateshop zal ze vast wel hebben.
Ja daar was ik dus gister, dacht ik ga ze wel even halenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef wes55 het volgende:
bij Rollin in Alkmaar hebben ze wel dames DC's
joh...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:16 schreef thaWarhead het volgende:
Dat zijn de zooltjes...
En wat komt er binnen dan? want ikke kom mischien wel ff jou kant opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef floydvisser het volgende:
google funkiehouse?
![]()
hmmmm morgen weer nieuwe schoenen!!!!!
Mischien bij the oldman daar hebben ze veel DC's ook voor de damesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef birdydontfly het volgende:
ze verkopen niet eens dc bij funkie house
puf n stufquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En wat komt er binnen dan? want ikke kom mischien wel ff jou kant op
ben je zondag ook open trouwens?
Thanx. De laatste expres met flits om ff de reflecterende tong te laten zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef hydraulix het volgende:
Leuke schoenen en de foto's vind ik op de één of andere manier wel tof
Die met die tijgerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:56 schreef floydvisser het volgende:
wow geen dc meer bij fukkie house...? eindelijk!
old man zou idd ook wel het een en ander hebben... dames dc's blijft moeilijk in nl
deze zijn binnengekomen:
[afbeelding]
zitten erg lekker die wiegers!!!
ik mischienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef floydvisser het volgende:
vond ze ook wel vet...
iemand in den haag morgen? k host de game of skate... op t spui... en doe mee.
Staat idd op hun site. Ik ga eens kijken straks, dank.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef Maxxieh het volgende:
Funkie House?
Was erg gezellig...! super veel skaters dus moesten met 5 banen werken..quote:Op maandag 17 juli 2006 08:21 schreef Marty26 het volgende:
Was het skate gebeuren nog tof in delft?
ik was te brak van de nachten er voor dus kon het niet halen..... Heb ik nog wat gemist?
Leuk verslag jammer dat ik het gemist heb. Nog mensen van fok ontmoet ook dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Was erg gezellig...! super veel skaters dus moesten met 5 banen werken..
was in den haag trouwens..op het spui..
hahah ja avatars ben blij dat ik geen pop benquote:Op maandag 17 juli 2006 13:08 schreef floydvisser het volgende:
die ene gast was dus wel een beetje fok(ked)... maar echte fokkers.. nie gezien..
ken alleen maar avatars![]()
helaas ziet men er in het echt niet zo uit... wel f'kes ,et de europese soletech dude kunnen babbelen..
Ik heb ze besteld. Mijn 3e paar New balance 576. Foto's volgen zodra ik ze binnen heb.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goede site.
Ik twijfel nu erg om deze te kopen.
[afbeelding]
Maar 60 euro.
edit: shit de verzendkosten zijn pas gratis bij een bestelling boven de 100 euro. Als er iemand wat wil bestellen laat het me dan ff weten.
tja idd erg warm... moet vanmiddag ook nog eens met een teamrider naar everland.. oefenen voor de amsterdamn am....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah ja avatars ben blij dat ik geen pop ben
Pffffff het is hier een partij warm zeg.... Word je niet echt gemotiveerd van zegmaar....
Ja man dat is afzien nu met dit weer. De wel bekende wiegersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tja idd erg warm... moet vanmiddag ook nog eens met een teamrider naar everland.. oefenen voor de amsterdamn am....
zal daar wel errug warm zijn zo vlak onder het dak...
[afbeelding]
![]()
bedoel je die azuur blauwe? of die waar je nu alleen de hiel van ziet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die is best dope. Beetje simpel maar wel dope.
Is die ene helemaal rechts deze:Die kleuren van die ene rechts worden het helemaal
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |