nee nog niet ik zal volgende week eens vragen dan is die terug van vakantie mischien dat ik dan wat meer weet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef Stansfield het volgende:
Ja daar staat het amsterdam gedeelte nog under construction, maar ik dacht dat jij misschien wist waar het zou komen en wanneer.
Oeh die zijn alle 2 erg erg nice die neptunequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef floydvisser het volgende:
tjakkka! nieuwe hoge khaki white sb dunks en nieuwe neptunes!!!
lekker!!!!
maak morgen ff fotootjes
hier staan ze ook
Ik krijg een error bij die link?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef floydvisser het volgende:
tjakkka! nieuwe hoge khaki white sb dunks en nieuwe neptunes!!!
lekker!!!!
maak morgen ff fotootjes
hier staan ze ook
Ik ben al 2mnd rond aan het kijken voor toffe schoenen. Heb nog niks gevonden, maar ik vind die blauw/witte nikes toch wel tof, wel model is dat? Hoop dat ze er in maat ~46 nog steeds vet uitzienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:56 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
zo beter?
link werkt gewoon trouwens..
skateboard winkels met sb account.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef _SnoepHond het volgende:
Het is Nike SB Dunk Low. Die kan je alleen bij skateboard winkels kopen.
Waar zit die ergens?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:06 schreef berent het volgende:
100% skateshop is de skatewinkel in Eindhoven met een SB account, ga daar dus even langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |