Ja, dat is zo. Maar wat bedoel je daarmee? Want ik wil alleen die qua kleurenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef Stansfield het volgende:
@bananenman die tiffs zijn gewoon nike dunk sb (toch??) qua model dus hetzelfde als alle andere dunk sb's.
Ja qua kleuren moet je flink in de buidel tasten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar wat bedoel je daarmee? Want ik wil alleen die qua kleuren
het klinkt onwaarschijnlijk, maar de Puma-winkel op Bataviastad heeft vaak sneakers te koop die nergens anders te verkrijgen zijn. Ik denk niet dat deze ertussen staan, maar ze hebben vast wel een ander paar. Vaak hebben ze ook maar 1 model wat je wil kopen, de rest is baggerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef _SnoepHond het volgende:
Hmmm... Als ze er niet op lijken zijn het vast niet deze:
[afbeelding]
Maar weet iemand waar ik deze kan kopen?
Dat is begrijpenlijk, het is en blijft een puma winkel hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:50 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
het klinkt onwaarschijnlijk, maar de Puma-winkel op Bataviastad heeft vaak sneakers te koop die nergens anders te verkrijgen zijn. Ik denk niet dat deze ertussen staan, maar ze hebben vast wel een ander paar. Vaak hebben ze ook maar 1 model wat je wil kopen, de rest is bagger
hehe idd, het is ook geen echte sneakerstore ofzo. Veel simpele modellen staan er, af en toe zit er iets moois tussen. Heb nu al 3 paar mooie sneakers daar vandaan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:59 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Dat is begrijpenlijk, het is en blijft een puma winkel he
Ik vind alle puma's echt té lelijk, behalve die pumacat's. Die zijn echt prachtig!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hehe idd, het is ook geen echte sneakerstore ofzo. Veel simpele modellen staan er, af en toe zit er iets moois tussen. Heb nu al 3 paar mooie sneakers daar vandaan!
Vond ik ook. Die van SneakerFreaker.com, beetje vreemd maar erg lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef fretclick het volgende:
die mongolian bbq sneakers van puma zijn trouwens wel erg dope, of ik heb een paar hele strakke gezien
Ik bedoelde deze:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef fretclick het volgende:
inderdaad. erg fresh!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn wel ok, verder vind ik van puma alleen de clyde en suede de moeite waard.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:53 schreef fretclick het volgende:
die mongolian bbq sneakers van puma zijn trouwens wel erg dope, of ik heb een paar hele strakke gezien
zagen er idd wel vet uit... zal wel voor spring 07 zijn..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:24 schreef thaWarhead het volgende:
Foto's van het 'Godfather pack' (nu Goodfellas genaamd) vind je hier. Dit wordt weer zo'n heel outfit gebeuren net als de Avengers.
Waar? plaatje?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef _SnoepHond het volgende:
damn dat Goodfellas pack is echt té mooi. Ik moet echt die high's en dat shirt hebben
wow ik wist niet dat je zo dom wasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:47 schreef _SnoepHond het volgende:
bapesta's zien er heel anders uit
[afbeelding]
Ik weet dat het stoer is , om bij sommige bape's te zeggen... "nep"quote:
ja dus die ik net postte... 2 paar.. neppe en echtequote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja ik vind bape maar niks dus ik weet er niet zo veel over. Maar asics ositusaka tigersZo erg is het nou ook weer niet hoor
Welke sneakers heb jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |