zijn ze wel waard... je ziet ze ook nauwelijks op straatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:11 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik betaalde 200 euro voor mn ice's.
zeker wel een vette colorway!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn pas vette Bapesta's
niet huilen kom op knulquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:19 schreef fretclick het volgende:
jaja, Waddinxveen in het huisje lol. Ik ben vaak in Gouda tough, station Gouda.. dus als je daar iemand ziet met leuke sneakers 'ben ik het'![]()
tering, zitten ze te zeiken over Nike.. krijgen we die lelijke Bapesta dingen.. wacke ripoffs
De enige sneaker die er nog fatsoenlijk uitziet. Alleen beetje jammer van de good year reclame.quote:
Ja ik baal er nog van manquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef thaWarhead het volgende:
Jup, ze zagen er in het echt vele malen beter uit dan op foto's en catalogusafbeeldingen. geldt eigenlijk voor de hele tweede custom series. Mooie foto ook![]()
Het was ok. Sfeer was goed, drank helaas niet gratis (1,50 voor een flesje Jupiler). Foto's en een klein verslagje vind je hier.quote:
hmm okay dan. Er is hier in het noorden helaas bijna geen aanbod kwa basktebal schoenenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:53 schreef fretclick het volgende:
als je niet zeker bent van je zaak, daar bedoel ik dus mee of je ze in het echt ook dope vind en of je de maat niet zeker weet, dan zou ik niet iets via internet bestellen. retourneren is een hoop gedoe en gaat je geheid extra centen kosten
Heel eBay is idd vergald.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef fretclick het volgende:
nee, voor dat soort mensen heb ik weinig sympathie. net zoals mensen die voor grote concerten allemaal kaartjes kopen, puur om ze met winst door te verkopen.
zo verneuk je de scene en naai je mensen.
ga je een keertje naar de Randstad, kan ook geen kwaadquote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef Charizma het volgende:
[..]
hmm okay dan. Er is hier in het noorden helaas bijna geen aanbod kwa basktebal schoenenBen in leeuwarden, groningen en sneek geweest maar heb nergens iets kunnen vinden
![]()
Vind het lastig om vanaf een plaatje iets te betsellen. In het echt ziet het er toch altijd anders uit.. Mischien ben ik wel te kieskeurigquote:Op maandag 10 juli 2006 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
Footlocker kan vrijwel alles voor je bestellen zolang het niet superlimited is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |