Ja dat zou ik eigenlijk moeten doen maar ik zit met het vervoer.. heb geen auto tot mn beschikking en het ov is weer zo fucking duur en zuigend.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef fretclick het volgende:
[..]
ga je een keertje naar de Randstad, kan ook geen kwaad![]()
Maar hij zoekt basketballschoenen, en daarvoor kun je wel goed terecht bij Footlocker.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef fretclick het volgende:
ik vind footlocker altijd maar een matige collectie hebben in vergelijking met bijv. frontrunner. footlocker heeft op het moment 2 sneakers die ik wil, dat zijn de '90 infrareds (en die heb ik al) en de '95 neons, maar die kosten 175¤ ofzo.. gekkenhuis
[afbeelding]
Niet echt... Ze hadden maar een stuk of 3 schoenen en dat stelde niet veel voorquote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Maar hij zoekt basketballschoenen, en daarvoor kun je wel goed terecht bij Footlocker.
Tja, dan moet je bestellen. Op internet zijn vaak genoeg foto's te vinden om je te helpen beslissen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Charizma het volgende:
[..]
Niet echt... Ze hadden maar een stuk of 3 schoenen en dat stelde niet veel voor
Ik heb hem maar even een mailtje gestuurd om te vragen voor grotere foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 18:32 schreef seto het volgende:
Ik wou ipv de Air Jordan V`s toch maar iets anders kopen en toen kwam ik een paar Tweeds tegen:
klik hier
Zijn deze echt denken jullie?
De prijs + feedback van de verkoper doen me een beetje twijfelen, en die zwarte rand is echt pikzwart terwijl dat normaal niet zo is maar dat komt misschien door de flitser.
Damm die zijn lelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:31 schreef thaWarhead het volgende:
Bah, wat is Nike soms ongeinspireerd...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wiegerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef pdiscs het volgende:
[afbeelding]
Nike komt met 'Eindhovense' schoen
Nike brengt een door de oude Piazza in Eindhoven geïnspireerde schoen op de markt. Vanaf zaterdag zal die in een select aantal skateboardwinkels in verschillende landen te koop zijn.
Op de zijkant van de schoen het silhouet van het beeld dat op de Piazza stond.
De schoen, die rond de honderd euro gaat kosten, valt onder de zogenaamde ’Custom Series’ van Nike SB en werd ontworpen naar de wensen van Eindhovenaar Wieger van Wageningen (23), die onlangs in Amerika is doorgebroken als professionele skateboarder. De oude Piazza was vroeger zijn favoriete skateplek en krijgt daarom nu een ereplaats in en op zijn eerste, eigen schoen.
Ik zal eens kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wiegertrouwens als je verder terug leest in het topic of op www.outlawz.nl checkt zie je meer over de release party met nog meer foto's van de costum serie
Zien er dope uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:58 schreef thaWarhead het volgende:
Vanochtend deze opgepikt (die 4,5 uur reizen naar Delft en weer terug zijn het toch elke keer weer waard)
[afbeelding]
Zo tering stylish deze schatjes...
Wat voor model is die bruine met rode veters?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:36 schreef thaWarhead het volgende:
Even de collectie posten, 10 paar in 2 jaar:
[afbeelding]
Homareal FC's. Zalig suede.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef seto het volgende:
[..]
Wat voor model is die bruine met rode veters?
hier is die danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef KansloosForEver het volgende:
[afbeelding]
Heb deze sneakers alleen in het zwart/geel en niet in leer maar van Suede en ook zonder die Puma aan de zijkant.... eigenlijk dus alleen dit model maar verder compleet anders. Zal binnenkort een foto uploaden![]()
-- edit: bij nader inzien lijken ze er he-le-maal niet op--
Die groene zijn mooi!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:36 schreef thaWarhead het volgende:
Even de collectie posten, 10 paar in 2 jaar:
[afbeelding]
niet zo duur als bij de rest..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:03 schreef wes55 het volgende:
floyd,
hoeveel gaan ze kosten bij jou die wiegers?
Ik liep er oo alleen maar doorheen om bij patta te komen. Vind je ben G niks dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck Ben G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |