quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb ik ook, gebruik ik als werkschoenen :p
brakke pic (oranje is minder oranje in het eggie):
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik kan de komende tijd geen nieuwe schoenen kopen, te weinig geld
Maarja als iedereen zijn collectie even post ofzo, dan hebben we iets te doen.
Hier is die van mij:
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:29 schreef fretclick het volgende:
and you've got mail again floyd, again!![]()
ik zal zo even een foto posten van mijn 'collectie'.
niet alles staat er op en er komen nog 4 paar bij:
-Nike SB Dunk 'Oompa Loompa'
-Nike Air Safari
-Vans Era
-Nike Air Vengeance
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:30 schreef floydvisser het volgende:
nog een foto van de day of the dead dunk
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef fretclick het volgende:
wederom bedankt Floyd, jammer dat je er niet was![]()
veters gaan zo weer normaal trouwens
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef floydvisser het volgende:
was ff rustig dus denk maak eindelijk de foto's die ik vorige week had willen maken..
had helaas niet alles hier maar...![]()
![]()
...............
nieuwe photobucket video spul denk check ff of t werkt!
Mooie schoentjes. Je bent wel een adidas fan One_conundrumquote:
En nog lelijk ookquote:Op maandag 26 juni 2006 22:09 schreef Bananenman het volgende:
floydvisser, ziek aantal schoenen...Je lijkt wel een wijf!
Ik zou zeggen kijk op de doos daar staat meestal ook wel het model. Anders maak je er een foto van, grote kans diet iemand hier wel weet welk model het is.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een vraag, hoop dat ik hier goed zit.
Ik heb vandaag nieuwe sneakers gekocht maar hoe kom ik er nou achter welk model etc het is.
Ik zie in de schoen het volgende nummer staan: 307398 het zijn nikes.
Nou ik heb de doos niet mee naar huis genomen. ik had nl erge schoenennood de schoenen die ik aan had zat een gat inquote:Op maandag 26 juni 2006 22:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk op de doos daar staat meestal ook wel het model. Anders maak je er een foto van, grote kans diet iemand hier wel weet welk model het is.
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een vraag, hoop dat ik hier goed zit.
Ik heb vandaag nieuwe sneakers gekocht maar hoe kom ik er nou achter welk model etc het is.
Ik zie in de schoen het volgende nummer staan: 307398 het zijn nikes.
De Adidas classics zijn uit 1970 1980.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mooie schoentjes. Je bent wel een adidas fan One_conundrum
Laat dan eens zien wat jouw voeten siert?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig wel, stel dat iedereen op die schoenen zou rondlopen![]()
heb me baard laten staan om het tegendeel te bewijzen!!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:09 schreef Bananenman het volgende:
floydvisser, ziek aantal schoenen...Je lijkt wel een wijf!
gelukkig wel maar de andere liggen thuis te drogen met een paar bucks, helaas een paar flinke buien overheen gehad...quote:Op maandag 26 juni 2006 19:56 schreef berent het volgende:
@Snoephond: bedoel je net de Futura P-Rods?
@Floyd: Wat voor zijn dat tussen je DC's en je Slam City's in? Die zien er wel zwaar ok uit.
En die Jedi's? Heb je daar ook meerdere paartjes van, want ik heb je wel eens erop zien lopen, maar die waren behoorlijk afgetrapt.
klik hierquote:
Ze geven daar soms wel idiote kortingen voor de membersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef PsychoDude_666 het volgende:
moet je wel member zijn of dat ben je ook ?
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:46 schreef seto het volgende:
[..]
Laat dan eens zien wat jouw voeten siert?
En nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef thaWarhead het volgende:
die Reeboks zijn chav schoenen tot de max.
Send helps ook, maar ja ik heb gisteren een Macbook gekocht dus nieuwe pattas zitten er atm ff niet inquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb me baard laten staan om het tegendeel te bewijzen!!![]()
die naast de dc's zijn re-supa's of bronco's...
Henk...lunars zijn voorlopig nog te krijgen!
snoephond.. die patent leather dunks zijn de Ostrich dunks geloof ik..
hammet... dat zijn idd shanghai's de eerste versie!
[afbeelding]
![]()
je kunt niet bestellen als je niet member bent, maar member zijn kost niets!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef PsychoDude_666 het volgende:
moet je wel member zijn of dat ben je ook ?
Komt er wat moois aan dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:12 schreef thaWarhead het volgende:
Wachten op de post is echt frustrerend...
Okééé, beetje raar systeem dus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je kunt niet bestellen als je niet member bent, maar member zijn kost niets!
zijn zo bij te bestellen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef Hammet het volgende:
Ik vind deze wel gaaf. Jammer dat ze ze niet meer in mijn maat hebben.
[afbeelding]
vet macbook! tja maar ff sparen dan weer he... ben ook nagenoeg leeg...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Send helps ook, maar ja ik heb gisteren een Macbook gekocht dus nieuwe pattas zitten er atm ff niet in.
@ThaWarhead:
in me burberry!
Tja bikkemberg wat moet ik ervan zeggen. Ik denk niet dat veel mensen die hier posten kijken waar ze bikkembergs verkopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef colossus01 het volgende:
Ben op zoek naar deze iemand een idee (Brabant of Utrecht het liefst)
[afbeelding]
ik loop op zaterdagavond weleens langs de discotheek hollywood in rotterdam, en ik denk dat 1 op de 3 die munich-dingen heeft. de rest draagt of asics of bikkemsberg/gucciquote:@ fretclick, ik heb nog nooit iemand op mijn groene schoenen zien lopen, maar dat zou vast komen omdat ik in het hooooge noorden woon..??
Die ga ik waarschijnlijk wel halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
zouden volgens mij gewoon moeten komen september of zoiets..
![]()
Ik heb ze gevonden, maar wel voor 77 euro + 20 euro verzendkosten is 97 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
dan "lopen"ze hier achterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:00 schreef fretclick het volgende:
[..]
ik loop op zaterdagavond weleens langs de discotheek hollywood in rotterdam, en ik denk dat 1 op de 3 die munich-dingen heeft. de rest draagt of asics of bikkemsberg/gucci
Wach nout maar af, de taxi series, de 3 beren serie en de Godfather Dunks moeten nog onthult worden. Zit vast nog wel iets moois tussen, ikzelf wacht vooral op de Taxi serie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:46 schreef Knuck-les het volgende:
ja hij heeft samples, maar ik vind ze dus echt dope !
en er komen bijna geen (dope) dunks meer uit dit jaar
Zozo, jij hebt er verstand van zekerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef thaWarhead het volgende:
Gore ongeinspireerde rottroep, net zoals Buffalo, en populair bij dezelfde 'alto' doelgroep.
dan zou je nu kunnen veronder stellen dat ik achter gelopen hebbquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:24 schreef seto het volgende:
[..]
Jij liep ook achter dat je dat nog niet wist
De onderste vind ik de mooiste van de twee, maar beide kleurcombi's zijn niet echt heel geslaagd vind ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[afbeelding]
Valt dit ook onder sneakers? Zo ja, dan twijfel ik tussen deze twee sneakers.
Thanks man! Zal ik eens gaan kijken dit weekendquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Bananenman het volgende:
Subzero, Koningsplein (aan het eind van de Leidsestraat).
En Patta, Concrete, Seventyfive om eens wat te noemen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef Zuen het volgende:
[..]
Thanks man! Zal ik eens gaan kijken dit weekend
Ik hoorde dat Tom's skateshop nike SB verkoopt, dus daar kan je mischien even kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:48 schreef Zuen het volgende:
Wie weet een echt goede sneaker winkel in Amsterdam? Footlocker vond ik niet echt denderend, ik zoek echt wat vettere/specialere sneakers.
Zal ik zeker doen, heb ook goede verhalen gehoord over die winkel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:41 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tom's skateshop nike SB verkoopt, dus daar kan je mischien even kijken.
Ja een paar daarvan ken ik al, maar ik heb eerder nog niet echt gezocht naar sneakers. Maar ik zal bij alle drie nog eens goed rondzoeken, thanksquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
En Patta, Concrete, Seventyfive om eens wat te noemen.
ML75 Sneakertour Amsterdam:quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:48 schreef Zuen het volgende:
Wie weet een echt goede sneaker winkel in Amsterdam? Footlocker vond ik niet echt denderend, ik zoek echt wat vettere/specialere sneakers.
t zijn hier natuurlijk allemaal Nikeboysquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:24 schreef Erasmusch het volgende:
Nog mensen interesse in een paar zwarte Beckenbauers maatje 46?
Deze dus:
[afbeelding]
neej, gewoon mensen met normale fysieke proportiesquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
t zijn hier natuurlijk allemaal Nikeboys![]()
Zegt weinig over mijn proporties als je mn lengte niet weetquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
neej, gewoon mensen met normale fysieke proporties
maat 46![]()
Bovendien vind ik de adidas Gerd Mullers 1000x mooier
Wow thanks zegquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
ML75 Sneakertour Amsterdam:
Vanaf Amsterdam CS
Je loopt vanaf het stationseiland naar de Nieuwezijds Voorburgwal,
hier vind je Patta en Ben-G.
Je loopt verlogens door het steegje naar de Spuistraat opweg naar Concrete.
Als je hier klaar ben loop je via het Spui naar het Koningsplein voor de SubZero.
Daarna ga je weer terug richting waar je vandaan kwam en loop je via de Heilige Weg naar het Rokin.
Je loopt weer richting het Centraal Station naar Park Avenue.
Vervolgens ga je bij de Dam rechtsaf, de Oude Hoogstraat in opweg naar Tom's.
Je vervolgd je weg daarna in de Nieuwe Hoogstraat waar je de Seventyfive vindt.
Als je al dit prachtigs hebt gehad ga je weer terug naar het station.
Dit kan met de Metro die je naast de Seventyfive vindt, of je kunt gewoon lopen.
Als aanvulling kun je ook nog naar 90 SQM gaan, dit doe je door vanaf het CS de bus te pakken naar het Levantplein.
Hier eindigd je lange tocht en kun je met een mooi gevoel weer naar huis!
thanx heb ze net een paar uurtjes aan en... super! zo er ff op skaten!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef wes55 het volgende:
zien er wel okay uit floyd.. ik zelf zat naar die zoom tre's te kijken bij tom's.. die easter egg edition maar uiteindelijk toen voor die golf dunks gegaan haha
staat dat niet in de label van je schoen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef CittaR het volgende:
waarom vind ik nooit een plaatje van mijn schoenen op het internet... het zijn lacoste's maar op de lacoste site staan en ook op geen 1 van die sites die in de OP staan....
maarja, ik ben dan ook al vergeten welk model het was.
Die roze zijn echt lelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef Sanne_ het volgende:
ik heb deze..
[afbeelding]
saai he![]()
maar ik wil deze!
[afbeelding]
die zijn rooooooze![]()
Via fora. Weet je tenminste met wie je handelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef Kindervriend het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk goeie webshops waar je Nike Dunk Low's kunt bestellen? Eerst had www.thnx.nl er best veel, maar nu nog maar één type.
Of waar bestellen jullie dat schoeisel? Via eBay?
Mja, okay. Maar bedoel je dan FOK!, of zijn er specifieke fora voor sneaker fetisjisten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Via fora. Weet je tenminste met wie je handelt.
ISSForums.com en Nikeskateboarding.org zijn wel ok. De eerste is een grote community dus wat gevaarlijker, maar wel meer aanbod. De tweede gaat eigenlijk vooral over SB's en die kun je daar dus wel goed vinden. Uitstekende moderators met zeer veel kennis van zaken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mja, okay. Maar bedoel je dan FOK!, of zijn er specifieke fora voor sneaker fetisjisten?
Heb je wat links voor me?
Mischien verkopen ze die polos nog op www.caliroots.comquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:22 schreef wes55 het volgende:
de bruine, wou ook graag het polotje dat erbij hoort maar die was al uitverkocht.
afgelopen zondag nike air max 1 speckles gekocht.. de zwarte met oranje.. lopen te relaxt.
Die heb ik in de kleur beige.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef CittaR het volgende:
daar staat dus alleen lacoste, maar ik ben er al achter.. het zijn lacoste swerve's.
[afbeelding]
Alleen, bij mij is de binnekant van de schoen gewoon wit en wat op de schoen is is niet grijs maar een wat lichtere bruintint
Wat de fuckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef thaWarhead het volgende:
Stelt niets voor, top dit maar eens (check ook de 3e pagina)
Ebay Dunks heeft ie ook niet, FLOMs stonden laatst overigens nog te koop ergens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef floydvisser het volgende:
gelukkig heeft ie nog niet alle modellen, ik mis deze...
[afbeelding]
voor de rest heeft ie echt alles!!!
Hij heeft genoeg paren voor de 'one to rock, one to stock' filosofie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Stansfield het volgende:
Tering wat een verzameling, maar heel veel heeft hij in folie dat is wel een beetje jammer, sneakers moet je gewoon dragen vind ik.
quote:Q: hello, would u be up for a trade for the paris dunks? if so let me know a size. thanks. mike
Jun-01-06
A: 3 pairs of paris will do. Thanks
helemaal echt hoor precies de mijne!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef berent het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpen om te kijken of deze eventueel fake zijn:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Belangrijke punten:
- Bovenkant van de swoosh lijkt iets terug te lopen
- Het tweed boven de swoosh loopt iets naar beneden, terwijl deze min of meer horizontaal hoort te zijn.
- Inside tag: de datum raakt niet helemaal de barcode, maar dat hoort volgens mij ook niet.
Verder ziet de schoen er helemaal top uit, en de feedback van de seller ziet er ook goed uit.
Er valt goed te handelen daar. Als je mij (Warhead) als referentie geeft komt het zeker wel goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef floydvisser het volgende:
holy fuck...staatslot kopen maar...![]()
net ook maar ff ingeschreven bij nikeskateboarding.org... eens kijken of er nog wat te ruilen is..![]()
Vans is juist een sneakermerk...hier komt idereen met nike aan terwijl dat sportschoenen zijn origineel ipv sneakers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef Bananenman het volgende:
Vans vind ik niet echt sneakers, en daarnaast nog lelijke rotzooi ook![]()
quote:snea·ker (de ~ (m.), ~s)
1 sportschoen die veel voetsteun geeft
Laat maar, je zal toch vast wel begrijpen wat ik bedoel neem ik aan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:13 schreef thaWarhead het volgende:
Een sneaker is officieel een flexibele schoen met een rubber zool die minder piept, vandaar ook de naam sneaker, je kunt er geruidsloos mee rond sneaken. Sportschoenen vallen dus ook onder die categorie. Volgens Van Dale is het zelfs een sportschoen:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:01 schreef thaWarhead het volgende:
100 dollar en je waardigheid.
edit: 80 dus
Ja kheb ze op Concrete site gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef thaWarhead het volgende:
Je bedoelt de gewone Ice Creams die samen met Reebok gemaakt zijn? Die zijn niet meer in productie dus niet overal meer te vinden, misschien heeft Concrete nog wel wat. Zijn ook niet zo heel duur meer dacht ik, de laatste paren werden in de States iig al aardig afgepreisd.
Eenmaal onderdoor je zool halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef Jimmeh het volgende:
Wat is tegenwoordig de hippe manier van veters strikken voor sneakers?
Heb je geen tracking nummer zodat je kan kijken waar ze zijn?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:27 schreef thaWarhead het volgende:
Ik denk dat mijn sneakers 'kwijtgeraakt' zijn in de post. Kreeg net een paar t-shirts die ook via USPS verstuurd zijn binnen die 2 dagen later dan mn schoenen verstuurd zijn, ik vrees het ergste.
Ik kreeg van de week ook een pakketje. Bleken mn schoenen al sinds half november bij de overburen tig deuren verderop te staan. Ze waren ze weer tegengekomen bij de verhuizing en tja de postbode had natuurlijk geen briefje in de bus gedaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef thaWarhead het volgende:
Staat de postbode net voor de deur... met een pakje voor de buren die er niet zijn. Dit is waarom ik een hekel heb aan het importeren van dingen
Nope.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef berent het volgende:
[..]
Heb je geen tracking nummer zodat je kan kijken waar ze zijn?
sowieso bij lijfstijl rotterdamquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:43 schreef _SnoepHond het volgende:
Weet iemand waar ze deze in nederland verkopen:
[afbeelding]
lekker warm ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:vandaag weer eens mn Hawaiis aan (alweer eigenlijk), levert toch wel coole reacties
Hey, die schoenen zijn echt gaaf.. waar kan ik die schoenen ergens bestellen/kopen of moeten ze nog uitgebracht worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb me baard laten staan om het tegendeel te bewijzen!!![]()
die naast de dc's zijn re-supa's of bronco's...
Henk...lunars zijn voorlopig nog te krijgen!
snoephond.. die patent leather dunks zijn de Ostrich dunks geloof ik..
hammet... dat zijn idd shanghai's de eerste versie!
[afbeelding]
![]()
bedankt, sommige zijn nog te krijgen sommige niet....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:21 schreef LaFoquita_seriefreak het volgende:
[..]
Hey, die schoenen zijn echt gaaf.. waar kan ik die schoenen ergens bestellen/kopen of moeten ze nog uitgebracht worden?
kan alle maten voor je krijgen behalve 6 10.5 en 13 us...1 a 2 weken...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef wes55 het volgende:
yep links onder..
Ik vind ze er trouwens super vet uit zien. Ik zit nog te twijfelen tussen die of de Nike Dunk Low SB EIREquote:Op maandag 3 juli 2006 10:05 schreef floydvisser het volgende:
trouwens die zoom tre's die ik van de week binnen kreeg,
[afbeelding]
skaten echt super lekker!
ze lopen en zitten ook geweldig... heb ook alleen maar positieve reacties gehad...
erg cool! was trouwens wel echt tering warm buiten, na een uurtje skaten was ik zaterdag helemaal op zondag max 2uur...![]()
Serieus, voor die Easters? Hoeveel kosten Tre's eigenlijk, ik heb alles gezien van 90 tot 110.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
kan alle maten voor je krijgen behalve 6 10.5 en 13 us...1 a 2 weken...
Ziet er op zich wel stoer uit, bij welke winkel heb je ze gekocht?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef CittaR het volgende:
daar staat dus alleen lacoste, maar ik ben er al achter.. het zijn lacoste swerve's.
[afbeelding]
Alleen, bij mij is de binnekant van de schoen gewoon wit en wat op de schoen is is niet grijs maar een wat lichtere bruintint
de Coach in haarlem, ze zijn btw wel best prijzig daar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:20 schreef KingOfSnake het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel stoer uit, bij welke winkel heb je ze gekocht?
Maar in amerika is er veel meer hype voor die dingen, hier kan je vaak zat een paar weken na de release die schoenen nog kopen. In amerika kan je ze dan vaak alleen nog op ebay voor 3x retail prijs kopen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef wes55 het volgende:
mja maar dat blijf je altijd houden fret.. in usa goedkoper als in NL.
maarre floyd nogmaals goede shit! die prijzen..![]()
ja ok, maar normaal zijn schoenen rond de 100 euro of net even erboven. 150 euro voor een paar gympies vind ik best prijzigquote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef wes55 het volgende:
mja maar dat blijf je altijd houden fret.. in usa goedkoper als in NL.
maarre floyd nogmaals goede shit! die prijzen..![]()
Blijven vet!quote:
we hadden laatst nog wat... nu is alles op volgens mij... mexican blanketsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef wes55 het volgende:
floyd
die prod's die jij heb.. zoom elite volgens mij? zwart met kleurige vlakken.. zijn uitverkocht overal toch?![]()
Ga je er heen of wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
we hadden laatst nog wat... nu is alles op volgens mij... mexican blankets
Wieger!
party
denk dattie volgende week uitkomt...
Als je meisje niet wil hou ik me wel aanbevolenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:21 schreef floydvisser het volgende:
denk van wel.... is wel helemaal in eindhoven..maar ja... ff kijken of me meisje mee wil...
Drama, vind ik ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:15 schreef danos het volgende:
tfoee dit topic gaat ook alleen nog maar over die nike boten
NB vind ik ook tof en die oude adidas vind ik erg erg dopequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb niet zo heel veel met niks sb eigenlijk. En alleen nike vind ik ook niet alles Adidas en NB vind ik steeds mooier eigenlijk.
Hou me op de hoogte Floyd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef floydvisser het volgende:
kan misschien nog twee entree bewijzen krijgen via een andere shop... die gaan niet !
maar eerst maars ff checken hoe dat precies zit..
wil het ook niet al te laat maken daar maar wilt eigenlijk ook niet missen..
Mooi zomers schoentje!quote:
Dank uquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Mooi zomers schoentje!
@warhead:oké!
Check maar wat je wil ik vind het wel oke plan om ff heen en weer te rijden....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef floydvisser het volgende:
kan misschien nog twee entree bewijzen krijgen via een andere shop... die gaan niet !
maar eerst maars ff checken hoe dat precies zit..
wil het ook niet al te laat maken daar maar wilt eigenlijk ook niet missen..
Idd... heel even welquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Stansfield het volgende:
je foto's doen het helaas niet.
helaas....quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef berent het volgende:
@Floyd: Heb je die maat 7 Hemps nog liggen? Zo ja, dan kom ik ze waarschijnlijk morgenmiddag halen.
Ik zal eens aan m'n meisje vragen wat ze van die crimson's vindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef floydvisser het volgende:
@berent:send help7.5, blackfog 7, varsitywhitecrimson6-7.5, highhair,7 7.5
@stansfield, waarschijnlijk wel maar iets later...
@warhead+marty... morgen weet ik meer over het feessie!
Echt hopen dat het lukt, het hele team schijnt namelijk in NL te zijn vanaf morgen, die zullen vast ook wel in Eindhoven zijn zaterdag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef floydvisser het volgende:
ja sorry gast neemt niet op dus loop na werk ff langs, misschien dattik thuis nog ff kan reageren..
cheers!
dan hadden we sowiezo niet met de auto gekunt... en had je niet mogen zuipen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat hard zijn best doen het te halen
Werken zuigt was ik nog maar 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |