staat dat niet in de label van je schoen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef CittaR het volgende:
waarom vind ik nooit een plaatje van mijn schoenen op het internet... het zijn lacoste's maar op de lacoste site staan en ook op geen 1 van die sites die in de OP staan....
maarja, ik ben dan ook al vergeten welk model het was.
Die roze zijn echt lelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef Sanne_ het volgende:
ik heb deze..
[afbeelding]
saai he![]()
maar ik wil deze!
[afbeelding]
die zijn rooooooze![]()
Via fora. Weet je tenminste met wie je handelt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef Kindervriend het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk goeie webshops waar je Nike Dunk Low's kunt bestellen? Eerst had www.thnx.nl er best veel, maar nu nog maar één type.
Of waar bestellen jullie dat schoeisel? Via eBay?
Mja, okay. Maar bedoel je dan FOK!, of zijn er specifieke fora voor sneaker fetisjisten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Via fora. Weet je tenminste met wie je handelt.
ISSForums.com en Nikeskateboarding.org zijn wel ok. De eerste is een grote community dus wat gevaarlijker, maar wel meer aanbod. De tweede gaat eigenlijk vooral over SB's en die kun je daar dus wel goed vinden. Uitstekende moderators met zeer veel kennis van zaken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mja, okay. Maar bedoel je dan FOK!, of zijn er specifieke fora voor sneaker fetisjisten?
Heb je wat links voor me?
Mischien verkopen ze die polos nog op www.caliroots.comquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:22 schreef wes55 het volgende:
de bruine, wou ook graag het polotje dat erbij hoort maar die was al uitverkocht.
afgelopen zondag nike air max 1 speckles gekocht.. de zwarte met oranje.. lopen te relaxt.
Die heb ik in de kleur beige.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef CittaR het volgende:
daar staat dus alleen lacoste, maar ik ben er al achter.. het zijn lacoste swerve's.
[afbeelding]
Alleen, bij mij is de binnekant van de schoen gewoon wit en wat op de schoen is is niet grijs maar een wat lichtere bruintint
Wat de fuckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef thaWarhead het volgende:
Stelt niets voor, top dit maar eens (check ook de 3e pagina)
Ebay Dunks heeft ie ook niet, FLOMs stonden laatst overigens nog te koop ergens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef floydvisser het volgende:
gelukkig heeft ie nog niet alle modellen, ik mis deze...
[afbeelding]
voor de rest heeft ie echt alles!!!
Hij heeft genoeg paren voor de 'one to rock, one to stock' filosofie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Stansfield het volgende:
Tering wat een verzameling, maar heel veel heeft hij in folie dat is wel een beetje jammer, sneakers moet je gewoon dragen vind ik.
quote:Q: hello, would u be up for a trade for the paris dunks? if so let me know a size. thanks. mike
Jun-01-06
A: 3 pairs of paris will do. Thanks
helemaal echt hoor precies de mijne!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef berent het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpen om te kijken of deze eventueel fake zijn:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Belangrijke punten:
- Bovenkant van de swoosh lijkt iets terug te lopen
- Het tweed boven de swoosh loopt iets naar beneden, terwijl deze min of meer horizontaal hoort te zijn.
- Inside tag: de datum raakt niet helemaal de barcode, maar dat hoort volgens mij ook niet.
Verder ziet de schoen er helemaal top uit, en de feedback van de seller ziet er ook goed uit.
Er valt goed te handelen daar. Als je mij (Warhead) als referentie geeft komt het zeker wel goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef floydvisser het volgende:
holy fuck...staatslot kopen maar...![]()
net ook maar ff ingeschreven bij nikeskateboarding.org... eens kijken of er nog wat te ruilen is..![]()
Vans is juist een sneakermerk...hier komt idereen met nike aan terwijl dat sportschoenen zijn origineel ipv sneakers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef Bananenman het volgende:
Vans vind ik niet echt sneakers, en daarnaast nog lelijke rotzooi ook![]()
quote:snea·ker (de ~ (m.), ~s)
1 sportschoen die veel voetsteun geeft
Laat maar, je zal toch vast wel begrijpen wat ik bedoel neem ik aan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:13 schreef thaWarhead het volgende:
Een sneaker is officieel een flexibele schoen met een rubber zool die minder piept, vandaar ook de naam sneaker, je kunt er geruidsloos mee rond sneaken. Sportschoenen vallen dus ook onder die categorie. Volgens Van Dale is het zelfs een sportschoen:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:01 schreef thaWarhead het volgende:
100 dollar en je waardigheid.
edit: 80 dus
Ja kheb ze op Concrete site gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef thaWarhead het volgende:
Je bedoelt de gewone Ice Creams die samen met Reebok gemaakt zijn? Die zijn niet meer in productie dus niet overal meer te vinden, misschien heeft Concrete nog wel wat. Zijn ook niet zo heel duur meer dacht ik, de laatste paren werden in de States iig al aardig afgepreisd.
Eenmaal onderdoor je zool halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef Jimmeh het volgende:
Wat is tegenwoordig de hippe manier van veters strikken voor sneakers?
Heb je geen tracking nummer zodat je kan kijken waar ze zijn?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:27 schreef thaWarhead het volgende:
Ik denk dat mijn sneakers 'kwijtgeraakt' zijn in de post. Kreeg net een paar t-shirts die ook via USPS verstuurd zijn binnen die 2 dagen later dan mn schoenen verstuurd zijn, ik vrees het ergste.
Ik kreeg van de week ook een pakketje. Bleken mn schoenen al sinds half november bij de overburen tig deuren verderop te staan. Ze waren ze weer tegengekomen bij de verhuizing en tja de postbode had natuurlijk geen briefje in de bus gedaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef thaWarhead het volgende:
Staat de postbode net voor de deur... met een pakje voor de buren die er niet zijn. Dit is waarom ik een hekel heb aan het importeren van dingen
Nope.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef berent het volgende:
[..]
Heb je geen tracking nummer zodat je kan kijken waar ze zijn?
sowieso bij lijfstijl rotterdamquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:43 schreef _SnoepHond het volgende:
Weet iemand waar ze deze in nederland verkopen:
[afbeelding]
lekker warm ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:vandaag weer eens mn Hawaiis aan (alweer eigenlijk), levert toch wel coole reacties
Hey, die schoenen zijn echt gaaf.. waar kan ik die schoenen ergens bestellen/kopen of moeten ze nog uitgebracht worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb me baard laten staan om het tegendeel te bewijzen!!![]()
die naast de dc's zijn re-supa's of bronco's...
Henk...lunars zijn voorlopig nog te krijgen!
snoephond.. die patent leather dunks zijn de Ostrich dunks geloof ik..
hammet... dat zijn idd shanghai's de eerste versie!
[afbeelding]
![]()
bedankt, sommige zijn nog te krijgen sommige niet....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:21 schreef LaFoquita_seriefreak het volgende:
[..]
Hey, die schoenen zijn echt gaaf.. waar kan ik die schoenen ergens bestellen/kopen of moeten ze nog uitgebracht worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |