kan alle maten voor je krijgen behalve 6 10.5 en 13 us...1 a 2 weken...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef wes55 het volgende:
yep links onder..
Ik vind ze er trouwens super vet uit zien. Ik zit nog te twijfelen tussen die of de Nike Dunk Low SB EIREquote:Op maandag 3 juli 2006 10:05 schreef floydvisser het volgende:
trouwens die zoom tre's die ik van de week binnen kreeg,
[afbeelding]
skaten echt super lekker!
ze lopen en zitten ook geweldig... heb ook alleen maar positieve reacties gehad...
erg cool! was trouwens wel echt tering warm buiten, na een uurtje skaten was ik zaterdag helemaal op zondag max 2uur...![]()
Serieus, voor die Easters? Hoeveel kosten Tre's eigenlijk, ik heb alles gezien van 90 tot 110.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
kan alle maten voor je krijgen behalve 6 10.5 en 13 us...1 a 2 weken...
Ziet er op zich wel stoer uit, bij welke winkel heb je ze gekocht?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef CittaR het volgende:
daar staat dus alleen lacoste, maar ik ben er al achter.. het zijn lacoste swerve's.
[afbeelding]
Alleen, bij mij is de binnekant van de schoen gewoon wit en wat op de schoen is is niet grijs maar een wat lichtere bruintint
de Coach in haarlem, ze zijn btw wel best prijzig daar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:20 schreef KingOfSnake het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel stoer uit, bij welke winkel heb je ze gekocht?
Maar in amerika is er veel meer hype voor die dingen, hier kan je vaak zat een paar weken na de release die schoenen nog kopen. In amerika kan je ze dan vaak alleen nog op ebay voor 3x retail prijs kopen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef wes55 het volgende:
mja maar dat blijf je altijd houden fret.. in usa goedkoper als in NL.
maarre floyd nogmaals goede shit! die prijzen..![]()
ja ok, maar normaal zijn schoenen rond de 100 euro of net even erboven. 150 euro voor een paar gympies vind ik best prijzigquote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef wes55 het volgende:
mja maar dat blijf je altijd houden fret.. in usa goedkoper als in NL.
maarre floyd nogmaals goede shit! die prijzen..![]()
Blijven vet!quote:
we hadden laatst nog wat... nu is alles op volgens mij... mexican blanketsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef wes55 het volgende:
floyd
die prod's die jij heb.. zoom elite volgens mij? zwart met kleurige vlakken.. zijn uitverkocht overal toch?![]()
Ga je er heen of wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
we hadden laatst nog wat... nu is alles op volgens mij... mexican blankets
Wieger!
party
denk dattie volgende week uitkomt...
Als je meisje niet wil hou ik me wel aanbevolenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:21 schreef floydvisser het volgende:
denk van wel.... is wel helemaal in eindhoven..maar ja... ff kijken of me meisje mee wil...
Drama, vind ik ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:15 schreef danos het volgende:
tfoee dit topic gaat ook alleen nog maar over die nike boten
NB vind ik ook tof en die oude adidas vind ik erg erg dopequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb niet zo heel veel met niks sb eigenlijk. En alleen nike vind ik ook niet alles Adidas en NB vind ik steeds mooier eigenlijk.
Hou me op de hoogte Floyd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef floydvisser het volgende:
kan misschien nog twee entree bewijzen krijgen via een andere shop... die gaan niet !
maar eerst maars ff checken hoe dat precies zit..
wil het ook niet al te laat maken daar maar wilt eigenlijk ook niet missen..
Mooi zomers schoentje!quote:
Dank uquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Mooi zomers schoentje!
@warhead:oké!
Check maar wat je wil ik vind het wel oke plan om ff heen en weer te rijden....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef floydvisser het volgende:
kan misschien nog twee entree bewijzen krijgen via een andere shop... die gaan niet !
maar eerst maars ff checken hoe dat precies zit..
wil het ook niet al te laat maken daar maar wilt eigenlijk ook niet missen..
Idd... heel even welquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Stansfield het volgende:
je foto's doen het helaas niet.
helaas....quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef berent het volgende:
@Floyd: Heb je die maat 7 Hemps nog liggen? Zo ja, dan kom ik ze waarschijnlijk morgenmiddag halen.
Ik zal eens aan m'n meisje vragen wat ze van die crimson's vindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef floydvisser het volgende:
@berent:send help7.5, blackfog 7, varsitywhitecrimson6-7.5, highhair,7 7.5
@stansfield, waarschijnlijk wel maar iets later...
@warhead+marty... morgen weet ik meer over het feessie!
Echt hopen dat het lukt, het hele team schijnt namelijk in NL te zijn vanaf morgen, die zullen vast ook wel in Eindhoven zijn zaterdag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef floydvisser het volgende:
ja sorry gast neemt niet op dus loop na werk ff langs, misschien dattik thuis nog ff kan reageren..
cheers!
dan hadden we sowiezo niet met de auto gekunt... en had je niet mogen zuipen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat hard zijn best doen het te halen
Werken zuigt was ik nog maar 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |