Hou me op de hoogte Floyd!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef floydvisser het volgende:
kan misschien nog twee entree bewijzen krijgen via een andere shop... die gaan niet !
maar eerst maars ff checken hoe dat precies zit..
wil het ook niet al te laat maken daar maar wilt eigenlijk ook niet missen..
Mooi zomers schoentje!quote:
Dank uquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Mooi zomers schoentje!
@warhead:oké!
Check maar wat je wil ik vind het wel oke plan om ff heen en weer te rijden....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef floydvisser het volgende:
kan misschien nog twee entree bewijzen krijgen via een andere shop... die gaan niet !
maar eerst maars ff checken hoe dat precies zit..
wil het ook niet al te laat maken daar maar wilt eigenlijk ook niet missen..
Idd... heel even welquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Stansfield het volgende:
je foto's doen het helaas niet.
helaas....quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef berent het volgende:
@Floyd: Heb je die maat 7 Hemps nog liggen? Zo ja, dan kom ik ze waarschijnlijk morgenmiddag halen.
Ik zal eens aan m'n meisje vragen wat ze van die crimson's vindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:41 schreef floydvisser het volgende:
@berent:send help7.5, blackfog 7, varsitywhitecrimson6-7.5, highhair,7 7.5
@stansfield, waarschijnlijk wel maar iets later...
@warhead+marty... morgen weet ik meer over het feessie!
Echt hopen dat het lukt, het hele team schijnt namelijk in NL te zijn vanaf morgen, die zullen vast ook wel in Eindhoven zijn zaterdag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef floydvisser het volgende:
ja sorry gast neemt niet op dus loop na werk ff langs, misschien dattik thuis nog ff kan reageren..
cheers!
dan hadden we sowiezo niet met de auto gekunt... en had je niet mogen zuipen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat hard zijn best doen het te halen
Werken zuigt was ik nog maar 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |