Jij ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een offerte aangevraagd bij Yourhosting.nl, maar er klopt geen zak van die offerte, blijkbaar is het erg ingewikkeld om een paar bedragen foutloos op te tellen.![]()
Een collega van me zei net ook al dat je het via Transip moet regelen, was dus net op de site aan het kijken. Ik wil 3 of 4 domeinnamen gaan registreren en ik moet nog even kijken hoe of wat... Ik mail u even.
You've got mail!
Heb je mail gezien..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij ook
Transip is echt gewoon super! (En dat zeg ik echt niet alleen omdat ik die jongens ken). Ze zijn zeker niet duur en ze hebben uitstekende service en weten gewoon het antwoord op je vragen.
op het kaartje van mijn lieverlingsopaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
*blik naar binnen werpt*
We hebben vanmorgen een mooi zonnig plekje uitgezocht voor mijn vader. En een mooi bloemstuk met zonnebloemen (op de kaart staan ook zonnebloemen), niet zo'n traditioneel stuk, dat past helemaal niet bij hem.
En we hebben een vuilniszak en een tas vol medicijnen naar de apotheek teruggebracht
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef freecell het volgende:Nummer 13
En de vorige was nummer 12Doet je nul het niet?
@Rewimo: veel sterkte de komende dagen! en een hele dikke knuffel van mij, verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.....
Ik ben nu in ieder geval weer wakker heb net me aangekleed, wat gedronken en Maarten een wuppie gebracht:
[afbeelding]
Verder alles goed hier, alleen mijjn weegschaal is dood.
Gisterochtend op weegschaal, 77,6, kan prima. Mijn weegschaal doet het nooit in 1 keer goed, dus pas als hij drie of vier keer hertzelfde zegt geloof iki hem.
Vier keer 77,6, zal wel zo zijn dan
- even plassen
Nog een keer kijken of ik nu lichter ben(ik ben wrs de enige idioot
)
*Springt op weegschaal, vier keer 78.5
Je maakt mij niet wijs dat je van plassen een kilo aankomt
Dus mijn weegschaal is stuk
Ik mag vannacht ook aan de slagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vannacht ook weer werken, TT-nachtIk ben benieuwd.
En wat leuk, Faithy, je wordt misschien wel agente!Gaaf hoor.
Ik snap je nuquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
Hehe, ik bedoelde ook het ziekenhuis, aangezien ik al wist dat je iets medisch doetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
Dank je welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Rewino, ik lees net dat je vader inmiddels overleden is, heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook daarna. Ik vind je gedicht echt heel mooi geschreven![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
\quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar ik had wél 44
edit: 50 punten nu
En nu stop ik, het is vals
Mogguhquote:Op zaterdag 24 juni 2006 06:17 schreef teigan het volgende:
Zo, en alweer wakker......
![]()
Ff brood smeren en naar Gramsbergen..
iedereen een fijne dag vandaag
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...
daarna een sportmassage gehad, die was lekker, totdat hij op mijn rug ineens hele pijnlijke plekken vond.. Volgens hem komt dat doordat mijn lymfesysteem niet goed werkt en ik dus ophoping van afvalstoffen in mijn bindweefsel heb. Mijn huid is op die plekken ook niet goed doorbloed... Ze hebben het wat gemasseerd, maar omdat het zoveel pijn doet, en ik heb over mijn hele lijf heb kwamen ze niet ver..... Ik moet nu dus maar eens naar iemand die zulk soort massage doet..
Ik ben nu wel voldaan, ik heb heerlijk geskate, en ik ga zo nog even uit eten...
Wow , knap hoor 50 kmquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...
This thread is worthless without picsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.
En waar en wat ga je eten/ wat en waar heb je gegeten?
Ik heb mezelf een complete metamorfose gegeven. Eerst mijn hele donkere haar, compleet blond geverft. En ik heb ze 6 jaar lang kort gehad, en sinds een half jaar lang ofzo, maar nu zijn ze toch weer lekker kort. Lekker sportief en fris. Voel me helemaal leuk weer![]()
quote:
Vriendlief is vandaag de halve dag bij z'n broer geweest, die beseft nog steeds niet dat het wel erg was...Hij heeft echt zo'n geluk gehad dat hij geen paal of huis geraakt heeft. Morgen moet hij een verklaring afleggen bij de politie en kent hij z'n promillage. Ik hoop dat hij het dan (en met het zien van de plaats van het ongeval) wel beseft!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat stom zeg, Iksje, van je broer, maar zeker ook van degene die hem in de auto heeft laten stappen. Wat heeft het dan voor zin om iemand een lift aan te bieden?
Ik was 81 kg hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef teigan het volgende:
ik zat net nog op je regeltje te kijken Isabeau, en ik had het idee dat je nog redelijk constant was gebleven.... Maar het regeltje klopt niet helemaal??
Ik aaide hem nietquote:Op zondag 25 juni 2006 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo, je weet toch dat je pinguins niet mag aaienHoe gaat het verder met je?
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef teigan het volgende:
eerst maar eens zien hoe ik me straks ga voelen na alle bindweefselmassages, ik hoop dat ik me dan lichamelijk een stukje beter ga voelen..
ik weet het, ik heb gisteren alvast een voorproefje gehad, en toen zijn ze redelijk snel gestopt omdat het anders echt veels te veel zou worden voor mij...quote:
Voor de begrafenis van mijn oma had ik een heel persoonlijk stukje geschreven en thuis wel 100x hardop voorgelezen, Maar steeds bij exact hetzelfde stuk brak mijn stem en dat heb ik toen maar geschrapt voor de begrafenisquote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Morgen gaan we boekjes laten printen met de teksten van de mis. En het cd'tje wegbrengen naar mijn nichtje dat de uitvaart leidt. Dat is het wel zo'n beetje. Frank is met het boekje bezig, met een foto van mijn vader erop en het gedichtje van de kaart.
Het schrijven vind ik niet moeilijk. Voorlezen wel, dat lukt me absoluut niet. Dat gaat mijn stiefvader doen.
heb jij ook onderdelen aan je lichaam die wél goed werken?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, die site geloof ik niet hoor, daar staat ook dat het een prettig, aangenaam gevoel geeft =P Nee, eerlijkgezegd lijkt het me sterk dat het tegen zoiets als astma helpt. Zelf heb ik verder niets gemerkt hoor, aan gezondheidsverbetering, terwijl ik toch echt last heb/had van darmklachten, longklachten, chronische keelontsteking ende verkoudheid, slapeloosheid, overspannenheid en gewrichtsklachten. Geen effect gemerkt dus, maar misschien moeten ze het dan nog op een bijzondere manier doen of zo? Nou ja, ik geloof het niet helemaal iig.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo blij!!!
Ik heb mijn propedeuse gehaald!
Yes! Wat lekker zegquote:Op maandag 26 juni 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo blij!!!
Ik heb mijn propedeuse gehaald!
Och, Bert zei gisteren tegen me dat ik mijn mond nog had moeten houden over het domein, want er stond nog niets opquote:Op maandag 26 juni 2006 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
p.s. heb de sites nog niet aangevraagd, vriend ging zich er mee bemoeien...Zucht, mannen...
lidmaatschap van de kvk moet je op zoeken, en dat is afhaneklijk van de provincie, dus dan moeten we de goedkoopste provincie zoeken en die persoon mag het dan registrerenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan op de site niet eens vinden hoe duur dat is, wat vaag.
Moeten we dan niet statuten opstellen bij de notaris? Volgens mij is dat best prijzig...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes! Wat lekker zegGefeliciteerd
Hey, kunnen we ons als Dieetclub niet als vereniging registreren? Zonder lidmaatschapskosten uiteraardIk wil graag een Makro pasje
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statutenJe moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen
(waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
Whehehehehehehehehehehehehheehehehhquote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statutenJe moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen
(waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een witte wup speciaal voor jou gehaald![]()
het is een herhaling heb ik een tijdje terug gezien al op tv.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een crosspost:
Er is nu een programma op tv van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Ik dacht, misschien vinden sommigen hier dat ook wel interessant.
Het staat vast wel op uitzendinggemist.
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
En nu dus de zoveelste poging om weer af te vallen. Ik wil toch weer proberen om met het Weight Watchers programma mijn punten bij te houden (ik kan alleen het programma niet meer vinden).
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Sjeen het volgende:
Isa, weet jij misschien wat de oorzaak kan zijn van een pijnlijke opgezette tong?
Zou ik soms allergisch zijn voor de pil![]()
Mijn ouders willen vanvond met haar naar de dierenarts gaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef Isabeau het volgende:
ymme, ik denk dat het sowieso niet lang meer zal duren als ik het zo lees. Je hebt het dier vast een geweldig leven bezorgd en daar moet je dan maar aan denken. Wat het inslapen betreft kan ik je niet helpen, dat is een verschrikkelijk moeilijke beslissing die alleen jij kan maken. Sterkte met wat je besluit![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef Sjeen het volgende:
ik kon ook al niks vinden... Maar dat is eigenlijk het enige dat ik anders heb gedaan/gegeten dan anders de afgelopen dagen
Bij mijn dierenarts kan dat. Dus anders gewoon rondbellen om te kijken of er een dierenarts is die dat wel wil doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Rewimo het volgende:
O ymme, ik lees nu pas je tweede berichtje. Er is toch een tussenweg? De DA kan bij je ouders thuis komen en haar daar in haar eigen mandje in laten slapen. Is dat geen optie?
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.
Nee, ik ga wel definitief stoppen met de opleiding. Ik merk gewoon dat mijn PDD_NOS gewoon teveel problemen veroorzaakt.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef teigan het volgende:
Troel: gefeliciteerd!! Ga je nou in september weer verder met je opleiding(je was toch een tijdje gestopt?)
PABO ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef teigan het volgende:
vervelend is dat dan, je deed toch Pabo als ik het goed heb?
al enig idee wat je dan gaat doen?
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
Bah, ik ben weer zo dik gewordenVolgens mij zit ik weer op mijn hoogste gewicht maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan, ben bang dat die mijn vermoeden bevestigt. Ik groei ook weer overal uit: mijn motorbroek, mijn duikpak, mijn spijkerbroeken, mijn rokjes...
Jij staat toch ook niet in het rijtjequote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
De mijns is bijna te raden, lieverd(isabeau@fok.nl werkt gewoon)
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)![]()
Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
huh?
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Troel het volgende:
Ow, zouden
teigan, levitation en YPPY mij even kunnen mailen? Heb jullie mailadressen even nodig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...
Vriendje is sinds zaterdag terug
![]()
'k heb thuis jullie mail wel, maa rhier op mijn werk niet. En ik wil graag wat regelenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?![]()
Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...
Vriendje is sinds zaterdag terug
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)![]()
Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
Hoe kan het dan dat ik mijn naam las?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Troel het volgende:
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailen
Van jou weet ik het inderdaad gewoon
hmmm, ik zag het idd, ben benieuwd wat dat wordt.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Dit gaat natuurlijk ook helemaal niks worden he : Ben ik te dik voor een vriendje?
Wordt weer zo'n dikke mensen bash topic uiteraard.
het is denk ik maar beter om niet te reagerenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Dit gaat natuurlijk ook helemaal niks worden he : Ben ik te dik voor een vriendje?
Wordt weer zo'n dikke mensen bash topic uiteraard.
De meeste organen doen het welquote:Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
heb jij ook onderdelen aan je lichaam die wél goed werken?
Zonet was het: maat 38 prima, 40 kan nog nèt.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is alleen altijd: hebben ze het over vrouwen van 180 kg of over vrouwen van 65 kg. Volgens mij weet niemand van elkaar wat ze nou 'dik' vinden. Ik ben fokkers tegen gekomen die idd 65 kg al vet vonden. Dus in wezen discussieer je samen over iets waarbij je niet weet wat de criteria van de ander voor dik zijn.
nee okquote:Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De meeste organen doen het wel![]()
![]()
Verder ben ik nog niet doof (komt wel als ik later groot ben ws., want m'n hele familie wordt doof... maar voorlopig nog niet haha) en op zich valt het met m'n ogen ook wel mee met -0.50 en -0.75. Zo lang m'n hersenen het maar doen he ;-)
Had yppy niet ook nog maat 42 toen ze 65 kg woog?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef freecell het volgende:
Zonet was het: maat 38 prima, 40 kan nog nèt.
![]()
Wáár!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit in een dikke-mensen bash topic een rijtje dames gepost variërend van 55 kg t/m 250 kg![]()
Ja, ik ook. Sommige dingen wennen gewoon. Dat iets niet werkt betekent nog niet dat het kapot is.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef freecell het volgende:
[..]
nee okgewoon even checken
Hier ook regelmatig een sputterend lijf. toch zou ik me normaal gesproken absoluut als "gezond mens" bestempelen
die link zou ik eens graag te weten komen, kan je hem nog vinden denk je?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit in een dikke-mensen bash topic een rijtje dames gepost variërend van 55 kg t/m 250 kg![]()
Ooooh, mag ik dat linkje ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
zie je welquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef teigan het volgende:
man, ik mis ook altijd de leuke topics, en ben nu te lui om terug te lezen in dat ding...
verder "goed" nieuws, ik lijk weer ongesteld te worden..
laatste keer was april, maar het betekend iig dat ik nog onder de 90 zit...
Iets komisch... ik vond het zelf eigenlijk best hilarischquote:Op maandag 26 juni 2006 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Arme Sjeen, je zal maar allergisch zijn voor vriendje z'n tong..
![]()
*adem hapt* *proest* Sorry
Ik probeer echt met je mee te leven, klinkt behoorlijk kut, maar geef toe, het heeft iets komisch ergens
Voor zover ik weet niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?
noten, schaaldieren noem maar op? Daar krijg je ook vervelende reacties bij
Beetje laat, maar het is verzonden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ooooh, mag ik dat linkje ook?
ikbenkoel@hotmail.com
Sterkte Ymmequote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef ymme het volgende:
Onze hond fleur, is zelf 'gaan slapen' om 14.45 uur.
Ze was op. De kanker heeft gewoon haar hele organen etc kapot gemaakt.
Ze heeft gelukkig niet lang hoeven te lijden. Het is spijtig maar beter voor haar. We zullen haar nooit vergeten, en ze zal altijd in ons hart aanwezig zijn. Het verdriet nu maar proberen om te zetten, naar de gedachten van mooie herinneringen.
Dank je welquote:Op maandag 26 juni 2006 18:21 schreef Pandorah het volgende:
En Rewimo, voordat ik het vergeet, veel sterkte morgen
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelligerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
mordadead: denk dat je dan in het SLANK de zomer in topic moet zijn... je BMI is kleiner dan 25...
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelliger
ik kan heel slecht tegen zielige beestje, heb hier anderhalf jaar geleden ook al eens de buurt rondgelopen met een zielige, magere poes...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Rewimo het volgende:
teigan, goed dat je je om het beestje bekommert![]()
Goed hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef teigan het volgende:
ik heb de dierenambulance net gebeld, die komen hem vanavond ergens ophalen..
Op zich een geweldig idee, aangezien ooit 2 katten van mij door mensen naar Amivedi waren gebracht. Goed doorvoede, gezonde katten die gewoon buiten liepen. En dan ga je 2 dagen later je kat ophalen en moet je een hoog bedrag betalen voor de inentingen en de opvangquote:Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
oeh, leuke pluizebolletje miss_d..
de dierenambulance is hier net geweest, en ze willen er nog niets aan doen.. Het poesje is niet te mager volgens hun, en we mogen bellen als het over een week nog rondloopt, dan krijgt het een bandje om, en als ie er dan na nog een paar weken nog steeds is met bandje, dan nemen ze hem mee...
allemaal regeltjes dus....
gelukkig maar dat ie onze katten nieth eeft gezien, die moeten dan dus echt streng op dieet van die man...
Inmiddels leuk, maar hij moest wel even wennen, de kleine was ook best brutaalquote:Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Een mini-YianWat vindt ie van zijn concurrent?
quote:
Die van ons komen niet buiten de tuin, dus ik kan je garanderen dat zij het niet warenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef Maeghan het volgende:
![]()
Ik heb dus echt een enorme hekel aan katten.
Ik hou van honden, en altijd moesten die stomme katten uit de buurt mijn hond aanvallen zonder reden. Rotkatten.En nu krabben ze m'n bomen kapot, plassen de planten dood en laten mooie cadeautjes achter in de tuin.
![]()
En erbij springen inderdaad. Uit ervaring weet ik dat héél veel praten ook niet bepaald helpt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe nooit aan fitness, misschien vind jij het leukIk heb wel meer dan een jaar een abonnement gehad zonder ooit heen te gaan, maar ik geloof dat 'ik ben lid van de fitnessclub' je niet slanker maakt. Of je moet het wel héél vaak zeggen. En er bij springen.
Ik vind mezelf op foto's altijd een dikke koe. Terwijl het wel meevalt als ik voor de spiegel staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je denkt dat het wel meevalt? Totdat je een foto van jezelf ziet waar je echt enorme vetrollen op hebt?!
Toen had ik maat 40, voor broeken. Rokjes waren meestal 38. Shirts e.d. S of 36. Dat is nooit zo veel geweest.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had yppy niet ook nog maat 42 toen ze 65 kg woog?
ja, en als je dat niet vond, zou je niet goed zijn bij je hoofd, als ik de foto's uit de OP van het vorige topic ziequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Hmmm, tegenwoordig vind ik mezelf weer leuk op foto's, meestal dan...
Was dat niet Karin Bloemen die zei dat ze aan "een omgekeerde anorexia" leed? Als ze in de spiegel keek dacht ze altijd "ohhh, ik ben nog best slank".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag net foto's van me van vorige week tijdens een aktief dagje uit.
Op sommige foto's valt het best mee, maar op andere ziet het er echt niet uit!
Ik ben weer fijn met mijn neus op de feiten gedrukt en zit te smullen van mijn yoghurtje met aardbeien en muesli!![]()
Hebben jullie dat ook? Dat je denkt dat het wel meevalt? Totdat je een foto van jezelf ziet waar je echt enorme vetrollen op hebt?!
Ik heb het een paar jaar geleden ongeveer 2 keer per week gedaan. En echt, het hielp. Maar ja, toen ging ik weer werken toen mijn dochter ongeveer een jaar oud werd en ben ik gestopt met fitnessen. (Ik sportte 's morgens).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe nooit aan fitness, misschien vind jij het leukIk heb wel meer dan een jaar een abonnement gehad zonder ooit heen te gaan, maar ik geloof dat 'ik ben lid van de fitnessclub' je niet slanker maakt. Of je moet het wel héél vaak zeggen. En er bij springen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, en als je dat niet vond, zou je niet goed zijn bij je hoofd, als ik de foto's uit de OP van het vorige topic zie
Ik kom het in deze reeks heel erg vaak tegen...maar de medische wereld heeft er nog nooit van gehoord. (Misschien kan ik er op promoverenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Sjeen het volgende:
![]()
![]()
Die 'omgekeerde anorexia' (dacht dat ik die term verzonnen had), daar heb ik ook jaren last van gehad...
Je hebt in ieder geval de belangrijkste regel van afvallen al begrepenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:49 schreef Augustina het volgende:
Nu nog een manier vinden die bij mij past.
Joepie!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de belangrijkste regel van afvallen al begrepen
Hoofdpijn en misselijk, maar zal morgen wel over zijn denk ik, voordeel is wel dat je dan helemaal geen eetlust hebt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Awww...wat heb je dan, Emu?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:48 schreef teigan het volgende:
Augustina, welkom hier...
Kun je niet elk halfuurtje even een paar slokken nemen op een plek waar je wel mag drinken? Even een flesje water in je tas stoppen of iets dergelijks en dan gauw een paar slokken waar het kan.quote:ik heb net gelunched en voel me nu gewoon propvol zitten...
mijn "ongesteldheid" lijkt wat door te zetten gelukkig, eens zien hoe dat nu verder gaat..
ik ben verder moe, ik drink te weinig(mag niet drinken in de labzaal en bij de apparatuur), dus ik moet even goed op mezelf gaan letten..
quote:ik heb gisteren trouwens 2 shirtjes maat 44 binnengekregen, en ze pasten allebei!!!!
Wel een jaar lang, vijf dagen in de constant aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Een 7,5Voor dat nie...ik bedoel harde werken!!
Gefeli!!
Ben je nou vrij??!?!?!?
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Voor aanwezigheid is een 7,5 wel weinig hoor. Ik zou er moeite mee hebben gehad om in jouw positie braaf elke keer maar weer op te komen draven.
Ik had 1 fout.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger
Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger
Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
100%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
Ja, het zit in de familiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:
Is trouwens wel een bijzonder mooie vrouw, en al die kilo's doen daar niets aan af.
Haha, mutsjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef Troel het volgende:
En ik ben nadat ik miss_d bij de trein afgezet heb lekker gaan shoppen bij de IKEA
Ik meteen kijken, super nieuwsgierig, heb ik nog niets in mijn mailboxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Troel het volgende:
Zo, de mailtjes zijn verzonden dus de dames weten nu waarom ik het mailadres nodig had
oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef teigan het volgende:
ik ben vereerd, en heb er nu al zin in....
![]()
dat zou moeten lukken, als ik nu weer zo'n relatie zou krijgen zou ik het nl. allang uit hebben gemaakt, ipv nog een hele tijd doorrommelen omdat iedereen je zo'n perfect stel vind, en je bang bent om zonder relatie te zitten..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Troel het volgende:
[..]
oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |