abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39251828
Ik gebruik www.photobucket.com Emu
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39252096
Ik ben die rechtste met het nummer in zijn hand, we waren een teambuilding aan het doen op het werk

Mijn gewicht was toen 120kg! Geef toe, je zou het niet zeggen
pi_39252293
Nee, daar lijk je absoluut geen 120 kg Mensen zullen je zeker altijd veel lichter hebben geschat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39252372
Toen in 130 woog altijd 85-90 ik moet toegeven ik heb het altijd goed weten camoufleren
pi_39252374
Troel, het mailtje is onderweg, ik was zonet ff heel snel online op iemand anders zijn computer....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 26 juni 2006 @ 16:08:58 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_39253294
Mailtje ontvangen.

Nu nog wachten op het mailadres van YPPY
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39254309
ben nu toch wel benieuwd waarvoor je ze nodig hebt....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 26 juni 2006 @ 16:36:04 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_39254482
Het heeft iets met tipjes en sluiers te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39255014
oeh, spannend......

met zulke sluiers?
  maandag 26 juni 2006 @ 16:50:13 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_39255053
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juni 2006 @ 17:11:06 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39255866
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Arme Sjeen, je zal maar allergisch zijn voor vriendje z'n tong..

*adem hapt* *proest* Sorry

Ik probeer echt met je mee te leven, klinkt behoorlijk kut, maar geef toe, het heeft iets komisch ergens
Iets komisch... ik vond het zelf eigenlijk best hilarisch
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?
noten, schaaldieren noem maar op? Daar krijg je ook vervelende reacties bij
Voor zover ik weet niet...

Maar goed, kom dus net terug van de huisarts met Amoxicilline (antibioticum) en Telfast (antihistamine). De huisarts was van mening dat ik een ontstoken tong heb, maar voor de zekerheid die antihistamine erbij, mocht het toch een allergische reactie zijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39256313
Onze hond fleur, is zelf 'gaan slapen' om 14.45 uur.
Ze was op. De kanker heeft gewoon haar hele organen etc kapot gemaakt.
Ze heeft gelukkig niet lang hoeven te lijden. Het is spijtig maar beter voor haar. We zullen haar nooit vergeten, en ze zal altijd in ons hart aanwezig zijn. Het verdriet nu maar proberen om te zetten, naar de gedachten van mooie herinneringen.
pi_39256432
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ooooh, mag ik dat linkje ook?
ikbenkoel@hotmail.com
Beetje laat, maar het is verzonden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_39256531
Thanks

En Ymme, sterkte...
It is your friends who make your world!
pi_39256546
wij hebben ook weer wat..

Een paar maanden geleden kregen wij in de portiek een nieuwe bewoner, en ik had wel eens gezien dat die een kat voro het raam had zitten..

Nu loopt dat poesje broodmager bij onze portiek rond, en volgens de nieuwe bewoner is de poes niet van hem.....

en ik vind het zo zielig....
pi_39256618
Misschien dat je wat voer voor hem in de portiek kunt zetten. Heeft de kat/poes toch wat te eten.
pi_39256620
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef ymme het volgende:
Onze hond fleur, is zelf 'gaan slapen' om 14.45 uur.
Ze was op. De kanker heeft gewoon haar hele organen etc kapot gemaakt.
Ze heeft gelukkig niet lang hoeven te lijden. Het is spijtig maar beter voor haar. We zullen haar nooit vergeten, en ze zal altijd in ons hart aanwezig zijn. Het verdriet nu maar proberen om te zetten, naar de gedachten van mooie herinneringen.
Sterkte Ymme
  maandag 26 juni 2006 @ 17:41:42 #193
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39256729
Wat moet ik eigenlijk allemaal in het mailtje zetten als ik ook "lid" wil worden van deze dieetclub? Weten jullie ook wat een leuk streefgewicht is? Ik ben ongeveer 1.83 lang en weeg nu zo'n 85kg
Bernie en ik zijn tof.
pi_39256826
ymme, ergens wil ik dat ook wel graag doen, maar ik ben bang dat ze hier dan als derde kat bijkomt, en ik ben er nog niet uit of ik dat wel wil..

ik ben ook gewoon boos op die vent dat hij glashard ontkent dat het zijn kat is, terwijl meerdere mensen het beestje bij hem hebben zien zitten op de vensterbank..

we zijn nu aan het kijken of het misschien iemand anders zijn/haar poes is......
  maandag 26 juni 2006 @ 17:48:08 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39256909
mordadead: denk dat je dan in het SLANK de zomer in topic moet zijn... je BMI is kleiner dan 25...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 juni 2006 @ 18:06:05 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_39257409
teigan, je kunt ook de dierenbescherming bellen om te vragen wat je ermee aanmoet. Wellicht heeft het beestje een chip ofzo. Geef ook gewoon aan dat je wel een beest bij die persoon hebt zien zitten, wellicht dat als zij bellen dat hij het wel toegeeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39257506
ik heb de dierenambulance net gebeld, die komen hem vanavond ergens ophalen..

valt mijn avondje schieten wel in het water, maarja, dit gaat voor..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 18:11:56 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39257610
teigan, goed dat je je om het beestje bekommert

ymme, fijn dat jullie hond zelf besloten heeft. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39257858
De 'Dieetclub-verening"... dat klinkt best stoer

Troel: gefeliciteerd met het halen van je P!

Ach jee, ymme toch, wat een slecht nieuws weer met je hond . Heel veel sterkte

Sjeen, je weet het maar nooit met die pil Ik dacht zelf dat ik niet tegen chocolade kon omdat ik na het eten daarvan altijd hoofdpijnaanvallen kreeg totdat ik met die pil stopte. Tot nu toe geen last van gehad

Heb je goed gedaan teigan, door de dierenambulance te bellen. Hebben wij ook laatst gedaan toen er een gewonde goudfazant in de voortuin zat (waar die vandaan kwam, geen flauw idee want ze leven hier niet in het wild).

Vanavond weer naar skateles. Vriendlief mag voorlopig even niet meer skaten (nee echt? ). Ik ben benieuwd wat we vanavond te leren krijgen naast slalom, achteruit rijden en slalommen en omkeren .

En Rewimo, voordat ik het vergeet, veel sterkte morgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 18:25:18 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39257971
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:21 schreef Pandorah het volgende:
En Rewimo, voordat ik het vergeet, veel sterkte morgen
Dank je wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')