Moeten we dan niet statuten opstellen bij de notaris? Volgens mij is dat best prijzig...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes! Wat lekker zegGefeliciteerd
Hey, kunnen we ons als Dieetclub niet als vereniging registreren? Zonder lidmaatschapskosten uiteraardIk wil graag een Makro pasje
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statutenJe moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen
(waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
Whehehehehehehehehehehehehheehehehhquote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statutenJe moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen
(waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een witte wup speciaal voor jou gehaald![]()
het is een herhaling heb ik een tijdje terug gezien al op tv.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een crosspost:
Er is nu een programma op tv van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Ik dacht, misschien vinden sommigen hier dat ook wel interessant.
Het staat vast wel op uitzendinggemist.
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
En nu dus de zoveelste poging om weer af te vallen. Ik wil toch weer proberen om met het Weight Watchers programma mijn punten bij te houden (ik kan alleen het programma niet meer vinden).
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Sjeen het volgende:
Isa, weet jij misschien wat de oorzaak kan zijn van een pijnlijke opgezette tong?
Zou ik soms allergisch zijn voor de pil![]()
Mijn ouders willen vanvond met haar naar de dierenarts gaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef Isabeau het volgende:
ymme, ik denk dat het sowieso niet lang meer zal duren als ik het zo lees. Je hebt het dier vast een geweldig leven bezorgd en daar moet je dan maar aan denken. Wat het inslapen betreft kan ik je niet helpen, dat is een verschrikkelijk moeilijke beslissing die alleen jij kan maken. Sterkte met wat je besluit![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef Sjeen het volgende:
ik kon ook al niks vinden... Maar dat is eigenlijk het enige dat ik anders heb gedaan/gegeten dan anders de afgelopen dagen
Bij mijn dierenarts kan dat. Dus anders gewoon rondbellen om te kijken of er een dierenarts is die dat wel wil doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Rewimo het volgende:
O ymme, ik lees nu pas je tweede berichtje. Er is toch een tussenweg? De DA kan bij je ouders thuis komen en haar daar in haar eigen mandje in laten slapen. Is dat geen optie?
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.
Nee, ik ga wel definitief stoppen met de opleiding. Ik merk gewoon dat mijn PDD_NOS gewoon teveel problemen veroorzaakt.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef teigan het volgende:
Troel: gefeliciteerd!! Ga je nou in september weer verder met je opleiding(je was toch een tijdje gestopt?)
PABO ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef teigan het volgende:
vervelend is dat dan, je deed toch Pabo als ik het goed heb?
al enig idee wat je dan gaat doen?
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
Bah, ik ben weer zo dik gewordenVolgens mij zit ik weer op mijn hoogste gewicht maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan, ben bang dat die mijn vermoeden bevestigt. Ik groei ook weer overal uit: mijn motorbroek, mijn duikpak, mijn spijkerbroeken, mijn rokjes...
Jij staat toch ook niet in het rijtjequote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
De mijns is bijna te raden, lieverd(isabeau@fok.nl werkt gewoon)
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)![]()
Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
huh?
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Troel het volgende:
Ow, zouden
teigan, levitation en YPPY mij even kunnen mailen? Heb jullie mailadressen even nodig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...
Vriendje is sinds zaterdag terug
![]()
'k heb thuis jullie mail wel, maa rhier op mijn werk niet. En ik wil graag wat regelenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?![]()
Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...
Vriendje is sinds zaterdag terug
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)![]()
Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
Hoe kan het dan dat ik mijn naam las?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Troel het volgende:
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailen
Van jou weet ik het inderdaad gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |