zojuist een aflevering gekeken van "wat zou jij doen?"
quote:
Wat Zou JIJ Doen?
Ben ik te dik voor een vriendje?
"Ik wil wel met je naar bed maar durf niet met je over straat." Gaan overgewicht en een liefdesrelatie samen? Jonge vrouwen met overgewicht in 'Wat Zou JIJ Doen?'
Veel jonge vrouwen met overgewicht hoeven voor zichzelf niet zo nodig van hun extra kilo's af, maar als mannen ze niet zien staan bezorgt ze dan toch kopzorg en verdriet. Mannen wijzen dikke vrouwen af met allerlei smoesjes behalve de echte reden. Heel soms zijn ze glashelder maar ook glashard: "Ik wil wel met je naar bed maar durf niet met je over straat".
Anouschka, de trotse Miss Grote Maten is te gast bij Karin de Groot en maakt korte metten met ieder gezeur. ZIj heeft zich altijd mooi gevoeld en flirt al zolang ze zich kan herinneren. Andere gasten hadden eerst de positieve ervaring van bijvoorbeeld een zomervakantiekamp voor dikke kinderen nodig om zover te komen als Anouschka. Ze vertellen openhartig over hun successen en mislukkingen op het liefdespad.
http://watzoujijdoen.kro.nl/060622_tedikvoorvriendje.aspxwat is dik? dik is iets subjectiefs, ieder persoon kan daarover een andere mening hebben en het grijze gebied kan dus groot zijn.
de 3 dames in de uitzending (de twee buitensten op bank en die meid uit het publiek) zijn mijn inziens superdik (het kan erger).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
probeer het netjes te houden!zo nu dan de discussie en mijn mening.
of ik een relatie zou nemen met een dik persoon.
nee, nooit van mijn leven.
ik vind het vies, ongezond en getuigen van geen respect voor je eigen lichaam en ik zou me idd schamen voor een dikke vriendin.
ikzelf heb ooit wel eens sex gehad met een meisje die wat voller was. ws zullen veel mensen dat nog niet eens dik vinden maar ik vond het dus echt vies. wat je vastpakt is blubber, de mooie lijnen zijn verdwenen en de sex is gewoon stukken minder.
daarnaast wordt je in de meeste gevallen keihard uitgelachen door je vrienden. zelfs toen mijn vrienden in bijzijn van mijn ouders begonnen over dat ene akefietje lachten mijn ouders mij uit
daarnaast wordt ik zelf misselijk als ik mensen ongezond zie bunkeren of gewoon de vetrollen zie zitten. ik zie figuurlijk de aderen dichtslibben en het persoon in de nabije toekomst plat op de grond liggen met een hartaanval. oud werden met een dik persoon is dan ook niet goed mogelijk, iig gezond oud worden.
ikzelf ben nooit dik geweest. mijn BMI is altijd onder de 25 geweest maar een beetje blubber op de buik heb ik wel gehad. als ik dan sex had met een meisje schaamde ik me echt voor die buik en was constant bezig mijn buik aan het intrekken. dat schoot niet op dus ben ik intensief aan het sporten. ik verwacht van een dame hetzelfde!
een relatie met een dik persoon gaat er dus voor mij nooit inzitten.
dikke mensen worden te zacht aangepakt en altijd huilverhalen dat ze niet kunnen afvallen of dat dieeten niet lukt.
afvallen is een kwestie van karakter hebben, en dikke mensen die niks aan hun gewicht doen hebben dus geen karakter en daarmee wil ik dus niet oud worden.
[ Bericht 10% gewijzigd door Copycat op 26-06-2006 13:14:43 (Polls verwijderd ivm policy) ]