abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39240801
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statuten Je moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen (waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39240846
gewicht geupdate meer dan een kilo eraf
pi_39240850
Lekker Emu
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39240851
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statuten Je moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen (waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).

Geweldig, dus de BOP mag zich ook laten registreren?

Als jullie trouwens van plan zijn om nu na het wk de wuppen weg te gooien, dan wil ik ze wel opvangen!
* freecell opent wuppenasiel
  maandag 26 juni 2006 @ 10:09:47 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_39240853
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Whehehehehehehehehehehehehheehehehh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39240871
Ik heb nog een witte wup speciaal voor jou gehaald
pi_39241051
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een witte wup speciaal voor jou gehaald

Mag ik je persoonlijk plat komen knuffelen?
pi_39243585
Even een crosspost:
Er is nu een programma op tv van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Ik dacht, misschien vinden sommigen hier dat ook wel interessant.
Het staat vast wel op uitzendinggemist.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_39243628
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een crosspost:
Er is nu een programma op tv van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Ik dacht, misschien vinden sommigen hier dat ook wel interessant.
Het staat vast wel op uitzendinggemist.
het is een herhaling heb ik een tijdje terug gezien al op tv.
pi_39243673
En, hoe gaan ze daar mee om?
pi_39243757
Er komen allerlei dingen naar voren, dat ze bang zijn dat jongens eigenlijk liever een dunner meisje hebben enzo. Maar ja, dunne vrouwen hebben wel weer iets anders om onzeker over te zijn hè.
Het komt allemaal neer op uitstraling en zelfvertrouwen.
pi_39243869
Bah, ik ben weer zo dik geworden Volgens mij zit ik weer op mijn hoogste gewicht maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan, ben bang dat die mijn vermoeden bevestigt. Ik groei ook weer overal uit: mijn motorbroek, mijn duikpak, mijn spijkerbroeken, mijn rokjes...

Het lijkt ook wel alsof iedereen om me heen slank is. Ik ben letterlijk jaloers op vrouwen in de leeftijd van mijn moeder die leuke kleding aan kunnen doen die ik niet eens KAN dragen.

En nu dus de zoveelste poging om weer af te vallen. Ik wil toch weer proberen om met het Weight Watchers programma mijn punten bij te houden (ik kan alleen het programma niet meer vinden ). Het probleem is dat ik streng voor mezelf moet zijn. Op de een of andere manier gaat dat streng zijn niet meer. Knopje waar ben je toch?

Vanavond ga ik in ieder geval weer tai-boen met Faithy dus dat is al iets
pi_39244025
Makro pasje klinkt goed
En ook daar hebben ze veel gezond voedsel!
Ik wil me daarvoor wel registeren

Hier gaat het met het lijnen goed.
Maar weer een tegenslag (houdt het dan ook nooit op )

De hond van mij en mijn ouders heeft lymfklierkanker. Dit is ongeveer 3 maanden geleden vast gesteld. Hier zou ze met medicijnen nog wel goed door het leven kunnen gaan. Maar zodra ze pijn of iets dergelijks zou krijgen, ja dan moet je een moeilijke beslissing nemen.
Deze is gisteren aangekomen. Ze eet niet meer. Als ze wat drinkt dan komt dit er direct door middel van overgeven weer uit. Ze wil niet meer wandelen. Ze heeft vanochtend bij mijn moeder op bed bij haar in de armen gelegen. Wat ze anders nooit doet. Het is denk ik 'het einde' voor haar.
Het is zwak gezegt K*T... Ik voel me gebroken. Heb haar geholpen met opgroeien van pup naar volwassen hond. 7 jaar lang, alles voor haar over gehad. Veel geknuffeld, veel gespeelt. Maar ook tijden dat ik boos was. Het is haar niet gegunt het leven. Waarom..... waarom nou zij. Ik bevat het niet. Wil haar niet los laten, maar ik weet dat het moet, voor haar best wil.

Nu ik sinds 3,5 jaar niet meer bij mijn ouders woon, zie ik haar dus ook niet meer elke dag (om de dag dat wel). Maar ze zit zo diep in mijn hart. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Moet ik nog naar haar gaan kijken, zo ziek als ze op het moment is (vind dit erg moeilijk, in Jan onze hond moeten laten inslapen, en heb er nachten van wakker gelegen), een zieke hond, doet me pijn, laat me machteloos voelen. Ik wil haar herinneren als het vrolijke keffertje wat altijd dol gelukkig was als ze me zag. Kwispelt naar me toe kwam rennen. En niet als een ziek hondje wat op de grond ligt en bijna niets meer kan. Ik weet het niet. Ik heb het idee, als ik het hierbij laat, geen afscheid ga nemen, dat ik het haar te kort doe.

Ik vind het moeilijk. Kan alleen maar janken. Ik weet het gewoon echt niet.................
pi_39244100
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:

En nu dus de zoveelste poging om weer af te vallen. Ik wil toch weer proberen om met het Weight Watchers programma mijn punten bij te houden (ik kan alleen het programma niet meer vinden ).
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juni 2006 @ 12:09:03 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39244165
Net even naar de huisarts gebeld... Ze vonden het toch wel verstandig dat ik mijn tong even kwam laten zien
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39244235
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
mij ook
En bedankt

@ sjeen: klinkt best grappig van die tong, maar voelt vast ellendig, succes er mee!
pi_39244335
Done!
pi_39244342
ymme, ik denk dat het sowieso niet lang meer zal duren als ik het zo lees. Je hebt het dier vast een geweldig leven bezorgd en daar moet je dan maar aan denken. Wat het inslapen betreft kan ik je niet helpen, dat is een verschrikkelijk moeilijke beslissing die alleen jij kan maken. Sterkte met wat je besluit
pi_39244374
quote:

[..]

graag
mijn e-mail staat in mijn profiel.
De torrent die ik had gevonden wil maar niet dl'en..

[edit] mailtje gehad, hij is nu bezig [/edit]
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juni 2006 @ 12:16:51 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39244415
Isa, weet jij misschien wat de oorzaak kan zijn van een pijnlijke opgezette tong?
Zou ik soms allergisch zijn voor de pil
pi_39244416
Hij is verstuurd.
pi_39244474
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Sjeen het volgende:
Isa, weet jij misschien wat de oorzaak kan zijn van een pijnlijke opgezette tong?
Zou ik soms allergisch zijn voor de pil
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...
pi_39244530
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef Isabeau het volgende:
ymme, ik denk dat het sowieso niet lang meer zal duren als ik het zo lees. Je hebt het dier vast een geweldig leven bezorgd en daar moet je dan maar aan denken. Wat het inslapen betreft kan ik je niet helpen, dat is een verschrikkelijk moeilijke beslissing die alleen jij kan maken. Sterkte met wat je besluit
Mijn ouders willen vanvond met haar naar de dierenarts gaan.
Ik wil niet dat ze nu de hel van de dierenarts moet doorstaan. Ze is daar hartstikke bang. Dit gun ik haar niet. Maar mijn ouders willen niet zonder mening vragen van de D.A. haar zomaar laten inslapen. Mijn gevoel heeft zoiets, van laat het rustig vanavond thuis in haar mandje inslapen. Haar plekkie. Zonder angst. Ze lijdt nu. Als ze daar weer bovenop geholpen kan worden, is dit ook weer tijdelijk, voor misschien een paar weken/dagen. Dat gun ik haar niet. Ze verdient nu rust. Geen ziekte meer. Ze hoort bij ons gezin. Wil en kan haar ook niet missen. En dit geldt het zeflde voor mijn ouders. Mijn vader en moeder zijn hier ook kapot van. het is zo moeilijk. Het voelt als een maatje die weg gaat. M'n grootste vriend.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juni 2006 @ 12:21:15 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39244587
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...
ik kon ook al niks vinden... Maar dat is eigenlijk het enige dat ik anders heb gedaan/gegeten dan anders de afgelopen dagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 12:22:25 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39244649
Troel, gefeliciteerd!

Enne... ik heb je weer ingehaald

ymme, moeilijk hoor, sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39244720
Je moet haar gaan loslaten, ymme. Je weet heel goed dat ze niet lang meer heeft te leven en ik weet zeker dat zij ook veel liever bij jullie blijft, maar zo lijden is geen fijn leven. Hoe graag je haar ook bij je houdt. Wat willen ze horen van de dierenarts dan? Ze wordt niet meer beter, het is vanaf hier vrees ik alleen bergafwaards. Helaas hoort ook de dood bij het houden van een dier Wees nog maar heel even heel lief tegen haar. Waarschijnlijk vindt ze het zelfs al fijn als je gewoon naast haar zit, zodat ze weet dat ze niet alleen is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 12:24:32 #128
13151 crew  Rewimo
pi_39244733
O ymme, ik lees nu pas je tweede berichtje. Er is toch een tussenweg? De DA kan bij je ouders thuis komen en haar daar in haar eigen mandje in laten slapen. Is dat geen optie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39244754
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef Sjeen het volgende:
ik kon ook al niks vinden... Maar dat is eigenlijk het enige dat ik anders heb gedaan/gegeten dan anders de afgelopen dagen
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.
pi_39244792
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Rewimo het volgende:
O ymme, ik lees nu pas je tweede berichtje. Er is toch een tussenweg? De DA kan bij je ouders thuis komen en haar daar in haar eigen mandje in laten slapen. Is dat geen optie?
Bij mijn dierenarts kan dat. Dus anders gewoon rondbellen om te kijken of er een dierenarts is die dat wel wil doen.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:31:48 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39245016
bij onze dierenarts kon dat toendertijd ook... (wij hadden onze hond toen 14 jaar ...)

dus heel veel sterkte Ymme, ik weet hoe moeilijk het is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39245034
ik heb ook al een makropasje, maar zoveel scheelt het meestal niet eens met de supermarkten volgens mij....

Troel: gefeliciteerd!! Ga je nou in september weer verder met je opleiding(je was toch een tijdje gestopt?)

ik ben weer druk aan het assisteren, dus ik loop wel weer door... Ik voel me lichamelijk iig weer wat beter dan gisteren..

lees nu pas verder: ymme, de dierenarts wil best thuis langskomen meestal hoor.. Zo is het bij onze hond uiteindelijk ook gegaan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juni 2006 @ 12:32:41 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39245046
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...

Vriendje is sinds zaterdag terug
  maandag 26 juni 2006 @ 12:35:27 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_39245122
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef teigan het volgende:
Troel: gefeliciteerd!! Ga je nou in september weer verder met je opleiding(je was toch een tijdje gestopt?)
Nee, ik ga wel definitief stoppen met de opleiding. Ik merk gewoon dat mijn PDD_NOS gewoon teveel problemen veroorzaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39245181
vervelend is dat dan, je deed toch Pabo als ik het goed heb?
al enig idee wat je dan gaat doen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 26 juni 2006 @ 12:43:00 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_39245407
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef teigan het volgende:
vervelend is dat dan, je deed toch Pabo als ik het goed heb?
al enig idee wat je dan gaat doen?
PABO ja.

Ik werk nu parttime bij ING ComFin en hopelijk krijg ik hier een contract (werk nu nog via uitzendbureau). Zoals het ernaar uitziet krijg ik deze week te horen of er plek voor me is, maar als het aan de afdeling ligt wel

Spannende tijden dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juni 2006 @ 12:57:25 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_39245958
Ow, zouden

teigan, levitation en YPPY mij even kunnen mailen? Heb jullie mailadressen even nodig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39245987
De mijns is bijna te raden, lieverd (isabeau@fok.nl werkt gewoon)
pi_39246013
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
Bah, ik ben weer zo dik geworden Volgens mij zit ik weer op mijn hoogste gewicht maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan, ben bang dat die mijn vermoeden bevestigt. Ik groei ook weer overal uit: mijn motorbroek, mijn duikpak, mijn spijkerbroeken, mijn rokjes...
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)

Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
  maandag 26 juni 2006 @ 12:59:17 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_39246015
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
De mijns is bijna te raden, lieverd (isabeau@fok.nl werkt gewoon)
Jij staat toch ook niet in het rijtje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juni 2006 @ 12:59:57 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_39246040
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39246054
huh?
  maandag 26 juni 2006 @ 13:02:20 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_39246117
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
huh?
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailen

Van jou weet ik het inderdaad gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juni 2006 @ 13:02:41 #144
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39246135
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Troel het volgende:
Ow, zouden

teigan, levitation en YPPY mij even kunnen mailen? Heb jullie mailadressen even nodig.
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39246160
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...

Arme Sjeen, je zal maar allergisch zijn voor vriendje z'n tong..

*adem hapt* *proest* Sorry

Ik probeer echt met je mee te leven, klinkt behoorlijk kut, maar geef toe, het heeft iets komisch ergens
  maandag 26 juni 2006 @ 13:05:00 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_39246215
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?
'k heb thuis jullie mail wel, maa rhier op mijn werk niet. En ik wil graag wat regelen Nouja, heb een tipje van de sluier (hoe toepasselijk) opgelicht in het replytje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juni 2006 @ 13:05:54 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_39246247
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?
noten, schaaldieren noem maar op? Daar krijg je ook vervelende reacties bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 juni 2006 @ 13:06:00 #148
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39246252
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het komt allemaal goed!
Ik ben ook weer aangekomen, maar er komt een dag dat ik onder de 90kg kom, er komt een dag! En dan ben jij vast ook super-slank! We geven de moed niet op!
***Levi was here***
pi_39246281
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Troel het volgende:

ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailen

Van jou weet ik het inderdaad gewoon
Hoe kan het dan dat ik mijn naam las? Wat stom!
pi_39246501
Dit gaat natuurlijk ook helemaal niks worden he : Ben ik te dik voor een vriendje?

Wordt weer zo'n dikke mensen bash topic uiteraard.
pi_39247018
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Dit gaat natuurlijk ook helemaal niks worden he : Ben ik te dik voor een vriendje?

hmmm, ik zag het idd, ben benieuwd wat dat wordt.
pi_39247159
De openingspost geeft de toon al aan. Bashen dus.
pi_39247861
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:

het is denk ik maar beter om niet te reageren
pi_39248333
Nja deels hebben ze gelijk een TE dikke partner is gewoon niet aantrekkelijk. Ten minste toch niet fysiek. Ik denk dat dat voor de meeste mensen zo is, das nou eenmaal hoe we in elkaar zitten.
pi_39248405
De vraag is alleen altijd: hebben ze het over vrouwen van 180 kg of over vrouwen van 65 kg. Volgens mij weet niemand van elkaar wat ze nou 'dik' vinden. Ik ben fokkers tegen gekomen die idd 65 kg al vet vonden. Dus in wezen discussieer je samen over iets waarbij je niet weet wat de criteria van de ander voor dik zijn.
pi_39248587
Het topic valt trouwens wel mee.
ook veel tegen(ge)wicht
pi_39248602
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

heb jij ook onderdelen aan je lichaam die wél goed werken?
De meeste organen doen het wel
Verder ben ik nog niet doof (komt wel als ik later groot ben ws., want m'n hele familie wordt doof... maar voorlopig nog niet haha) en op zich valt het met m'n ogen ook wel mee met -0.50 en -0.75. Zo lang m'n hersenen het maar doen he ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_39248622
ja ik ben toch maar weer gaan reageren kon het niet laten
pi_39248663
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is alleen altijd: hebben ze het over vrouwen van 180 kg of over vrouwen van 65 kg. Volgens mij weet niemand van elkaar wat ze nou 'dik' vinden. Ik ben fokkers tegen gekomen die idd 65 kg al vet vonden. Dus in wezen discussieer je samen over iets waarbij je niet weet wat de criteria van de ander voor dik zijn.
Zonet was het: maat 38 prima, 40 kan nog nèt.
pi_39248716
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef Maeghan het volgende:

[..]

De meeste organen doen het wel
Verder ben ik nog niet doof (komt wel als ik later groot ben ws., want m'n hele familie wordt doof... maar voorlopig nog niet haha) en op zich valt het met m'n ogen ook wel mee met -0.50 en -0.75. Zo lang m'n hersenen het maar doen he ;-)
nee ok gewoon even checken
Hier ook regelmatig een sputterend lijf. toch zou ik me normaal gesproken absoluut als "gezond mens" bestempelen
pi_39248766
Ik reageer niet meer in dat soort topics. Gisteren wel iets mafs meegemaakt. Ik zat op de verjaardag van mijn schoonmoeder en op 3 mensen in de kamer na rookte echt iedereen. Ik, mijn vriend en een vriendin van de jarige rookten niet. Betreffende vriendin weegt schat ik zo'n 160 kg of meer. Maar ik kwam na wat rondgekeken te hebben tot de verbijsterende conclusie dat ze er vele malen gezonder uitzag dan de rokers. Die waren grauw, gelig, rimpelig etc. Zij kwam veel frisser en jeugdiger over (leeftijd ongeveer gelijk aan de rest). Waardoor ik haar direct al één van de aantrekkelijkste gasten vond. Uiterlijk heeft niet altijd iets met je gewicht te maken, dat is bullshit. Zo, dat had ik ook daar kunnen plaatsen, maar dan krijg je weer domme reacties
pi_39248784
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef freecell het volgende:

Zonet was het: maat 38 prima, 40 kan nog nèt.
Had yppy niet ook nog maat 42 toen ze 65 kg woog?
pi_39248997
Ik ben gestopt met roken
Nu word ik vast fris en fruitig
Ik wilde eigenlijk wat voorbeeldfoto's in dat topic posten om te vragen wat ze nu dik vinden, maar ik kan niet echt wat vinden online... Iemand beter met zoekmachines?
pi_39249050
Ik heb ooit in een dikke-mensen bash topic een rijtje dames gepost variërend van 55 kg t/m 250 kg
pi_39249203
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit in een dikke-mensen bash topic een rijtje dames gepost variërend van 55 kg t/m 250 kg
Wáár! zoiets zoek ik
pi_39249223
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef freecell het volgende:

[..]

nee ok gewoon even checken
Hier ook regelmatig een sputterend lijf. toch zou ik me normaal gesproken absoluut als "gezond mens" bestempelen
Ja, ik ook. Sommige dingen wennen gewoon. Dat iets niet werkt betekent nog niet dat het kapot is.

Trouwens, aan de ene kant is het tragisch, maar door het verhaal van Ymme moest ik toch wel even lachen. Ik moest denken aan toen we onze honden in moesten laten slapen. De eerste had epilepsie en toen was ik nog erg klein, dus mijn moeder nam me toen niet mee met inslapen. De andere twee zijn allebei aan kanker gegaan. De ene ging aan een heel agressieve, erfelijke vorm van lymfklierkanker (je zag letterlijk de bulten opkomen in een paar uur tijd, moest echt met spoed ingeslapen omdat ze anders zou stikken of een ader afgekneld zou worden), een teefje. Zij kreeg normaalgesproken altijd kersenbonbons met haar verjaardag (ja heel slecht, maar ze kon er goed tegen en vond ze heel lekker, en ze moest altijd tandjes poetsen achteraf -- zelfs het slechte dieet van m'n hond moet ik goedpraten ) en ook met moederdag één kersenbonbon voor iedere pup die ze had gehad (14 dus). We moesten haar in laten slapen vlak voor haar tiende verjaardag die op moederdag viel, dus drie keer raden hoe zij naar de dierenarts ging voor haar spuitje.... En de andere hond had ook kanker maar dat ging gelukkig langzamer, dus die is in de laatste week voor ie een spuitje kreeg echt nog vier kilo aangekomen of zo.
Sanity is (not) statistical
pi_39249230
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Isabeau het volgende:
die link zou ik eens graag te weten komen, kan je hem nog vinden denk je?
  maandag 26 juni 2006 @ 14:20:47 #168
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39249251
* Jojogirl wordt zo moe van dat soort topics... maar kan het toch niet laten te reageren

En wat zegt gewicht nou, de ene 55 kilo is de andere niet en de ene 80 kilo ook de andere niet.
pi_39249372
quote:

[..]

Ooooh, mag ik dat linkje ook?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ikiskoel op 26-06-2006 17:34:21 ]
It is your friends who make your world!
  maandag 26 juni 2006 @ 14:30:29 #170
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39249638
Ik ben weer gestopt te reageren in dat dikke mensen topic, 't is hopeloos.
***Levi was here***
pi_39249659
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:19 schreef freecell het volgende:

Wáár! zoiets zoek ik
Ik kan het niet vinden, maar ik heb wel iets anders terug gevonden

Grote cadeau's geven...
  maandag 26 juni 2006 @ 14:51:55 #172
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39250411
Ik denk dat je het filmpje wel via uitzendinggemist kunt bekijken. Overigens ben ik nieuw hier omdat ik vind dat ik even wat af moet vallen, ik zal binnenkort (lees, vanavond) wel even een opgeefmailtje sturen
Bernie en ik zijn tof.
pi_39250569
man, ik mis ook altijd de leuke topics, en ben nu te lui om terug te lezen in dat ding...

verder "goed" nieuws, ik lijk weer ongesteld te worden..

laatste keer was april, maar het betekend iig dat ik nog onder de 90 zit...
  maandag 26 juni 2006 @ 15:07:21 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_39250942
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef teigan het volgende:
man, ik mis ook altijd de leuke topics, en ben nu te lui om terug te lezen in dat ding...

verder "goed" nieuws, ik lijk weer ongesteld te worden..

laatste keer was april, maar het betekend iig dat ik nog onder de 90 zit...
zie je wel

mail je me nog even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39251806
Ik wil proberen een foto van mij hier te posten, maar ik weet niet goed waar ik hem kan uploaden, liefst iets makkelijks dus
pi_39251828
Ik gebruik www.photobucket.com Emu
pi_39252096
Ik ben die rechtste met het nummer in zijn hand, we waren een teambuilding aan het doen op het werk

Mijn gewicht was toen 120kg! Geef toe, je zou het niet zeggen
pi_39252293
Nee, daar lijk je absoluut geen 120 kg Mensen zullen je zeker altijd veel lichter hebben geschat?
pi_39252372
Toen in 130 woog altijd 85-90 ik moet toegeven ik heb het altijd goed weten camoufleren
pi_39252374
Troel, het mailtje is onderweg, ik was zonet ff heel snel online op iemand anders zijn computer....
  maandag 26 juni 2006 @ 16:08:58 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_39253294
Mailtje ontvangen.

Nu nog wachten op het mailadres van YPPY
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39254309
ben nu toch wel benieuwd waarvoor je ze nodig hebt....
  maandag 26 juni 2006 @ 16:36:04 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_39254482
Het heeft iets met tipjes en sluiers te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39255014
oeh, spannend......

met zulke sluiers?
  maandag 26 juni 2006 @ 16:50:13 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_39255053
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juni 2006 @ 17:11:06 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39255866
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Arme Sjeen, je zal maar allergisch zijn voor vriendje z'n tong..

*adem hapt* *proest* Sorry

Ik probeer echt met je mee te leven, klinkt behoorlijk kut, maar geef toe, het heeft iets komisch ergens
Iets komisch... ik vond het zelf eigenlijk best hilarisch
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?
noten, schaaldieren noem maar op? Daar krijg je ook vervelende reacties bij
Voor zover ik weet niet...

Maar goed, kom dus net terug van de huisarts met Amoxicilline (antibioticum) en Telfast (antihistamine). De huisarts was van mening dat ik een ontstoken tong heb, maar voor de zekerheid die antihistamine erbij, mocht het toch een allergische reactie zijn...
pi_39256313
Onze hond fleur, is zelf 'gaan slapen' om 14.45 uur.
Ze was op. De kanker heeft gewoon haar hele organen etc kapot gemaakt.
Ze heeft gelukkig niet lang hoeven te lijden. Het is spijtig maar beter voor haar. We zullen haar nooit vergeten, en ze zal altijd in ons hart aanwezig zijn. Het verdriet nu maar proberen om te zetten, naar de gedachten van mooie herinneringen.
pi_39256432
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ooooh, mag ik dat linkje ook?
ikbenkoel@hotmail.com
Beetje laat, maar het is verzonden.
pi_39256531
Thanks

En Ymme, sterkte...
It is your friends who make your world!
pi_39256546
wij hebben ook weer wat..

Een paar maanden geleden kregen wij in de portiek een nieuwe bewoner, en ik had wel eens gezien dat die een kat voro het raam had zitten..

Nu loopt dat poesje broodmager bij onze portiek rond, en volgens de nieuwe bewoner is de poes niet van hem.....

en ik vind het zo zielig....
pi_39256618
Misschien dat je wat voer voor hem in de portiek kunt zetten. Heeft de kat/poes toch wat te eten.
pi_39256620
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef ymme het volgende:
Onze hond fleur, is zelf 'gaan slapen' om 14.45 uur.
Ze was op. De kanker heeft gewoon haar hele organen etc kapot gemaakt.
Ze heeft gelukkig niet lang hoeven te lijden. Het is spijtig maar beter voor haar. We zullen haar nooit vergeten, en ze zal altijd in ons hart aanwezig zijn. Het verdriet nu maar proberen om te zetten, naar de gedachten van mooie herinneringen.
Sterkte Ymme
  maandag 26 juni 2006 @ 17:41:42 #193
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39256729
Wat moet ik eigenlijk allemaal in het mailtje zetten als ik ook "lid" wil worden van deze dieetclub? Weten jullie ook wat een leuk streefgewicht is? Ik ben ongeveer 1.83 lang en weeg nu zo'n 85kg
Bernie en ik zijn tof.
pi_39256826
ymme, ergens wil ik dat ook wel graag doen, maar ik ben bang dat ze hier dan als derde kat bijkomt, en ik ben er nog niet uit of ik dat wel wil..

ik ben ook gewoon boos op die vent dat hij glashard ontkent dat het zijn kat is, terwijl meerdere mensen het beestje bij hem hebben zien zitten op de vensterbank..

we zijn nu aan het kijken of het misschien iemand anders zijn/haar poes is......
  maandag 26 juni 2006 @ 17:48:08 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39256909
mordadead: denk dat je dan in het SLANK de zomer in topic moet zijn... je BMI is kleiner dan 25...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 juni 2006 @ 18:06:05 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_39257409
teigan, je kunt ook de dierenbescherming bellen om te vragen wat je ermee aanmoet. Wellicht heeft het beestje een chip ofzo. Geef ook gewoon aan dat je wel een beest bij die persoon hebt zien zitten, wellicht dat als zij bellen dat hij het wel toegeeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39257506
ik heb de dierenambulance net gebeld, die komen hem vanavond ergens ophalen..

valt mijn avondje schieten wel in het water, maarja, dit gaat voor..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 18:11:56 #198
13151 crew  Rewimo
pi_39257610
teigan, goed dat je je om het beestje bekommert

ymme, fijn dat jullie hond zelf besloten heeft. Sterkte!
pi_39257858
De 'Dieetclub-verening"... dat klinkt best stoer

Troel: gefeliciteerd met het halen van je P!

Ach jee, ymme toch, wat een slecht nieuws weer met je hond . Heel veel sterkte

Sjeen, je weet het maar nooit met die pil Ik dacht zelf dat ik niet tegen chocolade kon omdat ik na het eten daarvan altijd hoofdpijnaanvallen kreeg totdat ik met die pil stopte. Tot nu toe geen last van gehad

Heb je goed gedaan teigan, door de dierenambulance te bellen. Hebben wij ook laatst gedaan toen er een gewonde goudfazant in de voortuin zat (waar die vandaan kwam, geen flauw idee want ze leven hier niet in het wild).

Vanavond weer naar skateles. Vriendlief mag voorlopig even niet meer skaten (nee echt? ). Ik ben benieuwd wat we vanavond te leren krijgen naast slalom, achteruit rijden en slalommen en omkeren .

En Rewimo, voordat ik het vergeet, veel sterkte morgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 18:25:18 #200
13151 crew  Rewimo
pi_39257971
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:21 schreef Pandorah het volgende:
En Rewimo, voordat ik het vergeet, veel sterkte morgen
Dank je wel
  maandag 26 juni 2006 @ 18:28:07 #201
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39258046
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
mordadead: denk dat je dan in het SLANK de zomer in topic moet zijn... je BMI is kleiner dan 25...
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelliger
Bernie en ik zijn tof.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 18:28:54 #202
13151 crew  Rewimo
pi_39258065
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelliger
Daar heb je natuurlijk gelijk in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')