quote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statutenJe moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen
(waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
Whehehehehehehehehehehehehheehehehhquote:Op maandag 26 juni 2006 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik heb het even nagekeken en je kan een vereniging zijn zonder notariële akte en zonder statutenJe moet wel minimaal met z'n tweeën zijn en een doel hebben (afvallen). En dan kan je 2 pasjes krijgen
(waar je dan weer heel veel eten op kan halen waardoor je dus weer je verenigingsdoel niet kan halen).
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een witte wup speciaal voor jou gehaald![]()
het is een herhaling heb ik een tijdje terug gezien al op tv.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een crosspost:
Er is nu een programma op tv van de KRO, "Wat zou jij doen?" over hoe dikkere meisjes omgaan met mannen en relaties. Ik dacht, misschien vinden sommigen hier dat ook wel interessant.
Het staat vast wel op uitzendinggemist.
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
En nu dus de zoveelste poging om weer af te vallen. Ik wil toch weer proberen om met het Weight Watchers programma mijn punten bij te houden (ik kan alleen het programma niet meer vinden).
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ik hier toch ben... Ik kan je wel een linkje sturen waar je het programma opnieuw kunt downloaden. Doen?
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Sjeen het volgende:
Isa, weet jij misschien wat de oorzaak kan zijn van een pijnlijke opgezette tong?
Zou ik soms allergisch zijn voor de pil![]()
Mijn ouders willen vanvond met haar naar de dierenarts gaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef Isabeau het volgende:
ymme, ik denk dat het sowieso niet lang meer zal duren als ik het zo lees. Je hebt het dier vast een geweldig leven bezorgd en daar moet je dan maar aan denken. Wat het inslapen betreft kan ik je niet helpen, dat is een verschrikkelijk moeilijke beslissing die alleen jij kan maken. Sterkte met wat je besluit![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan een reactie zijn op van alles, maar allergisch zijn voor de pil in combinatie met een opgezette tong? Dat ken ik niet...
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef Sjeen het volgende:
ik kon ook al niks vinden... Maar dat is eigenlijk het enige dat ik anders heb gedaan/gegeten dan anders de afgelopen dagen
Bij mijn dierenarts kan dat. Dus anders gewoon rondbellen om te kijken of er een dierenarts is die dat wel wil doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Rewimo het volgende:
O ymme, ik lees nu pas je tweede berichtje. Er is toch een tussenweg? De DA kan bij je ouders thuis komen en haar daar in haar eigen mandje in laten slapen. Is dat geen optie?
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige reacties op voedingsmiddelen komen plotseling opzetten terwijl je bijv. al jarenlang met veel plezier aardbeien eet. Dus ook daar is geen pijl op te trekken.
Nee, ik ga wel definitief stoppen met de opleiding. Ik merk gewoon dat mijn PDD_NOS gewoon teveel problemen veroorzaakt.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef teigan het volgende:
Troel: gefeliciteerd!! Ga je nou in september weer verder met je opleiding(je was toch een tijdje gestopt?)
PABO ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef teigan het volgende:
vervelend is dat dan, je deed toch Pabo als ik het goed heb?
al enig idee wat je dan gaat doen?
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef octopussy het volgende:
Bah, ik ben weer zo dik gewordenVolgens mij zit ik weer op mijn hoogste gewicht maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan, ben bang dat die mijn vermoeden bevestigt. Ik groei ook weer overal uit: mijn motorbroek, mijn duikpak, mijn spijkerbroeken, mijn rokjes...
Jij staat toch ook niet in het rijtjequote:Op maandag 26 juni 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
De mijns is bijna te raden, lieverd(isabeau@fok.nl werkt gewoon)
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)![]()
Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
huh?
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Troel het volgende:
Ow, zouden
teigan, levitation en YPPY mij even kunnen mailen? Heb jullie mailadressen even nodig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...
Vriendje is sinds zaterdag terug
![]()
'k heb thuis jullie mail wel, maa rhier op mijn werk niet. En ik wil graag wat regelenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je heb mail... maare... hadden wij niet vrijdag nog op-en-neer gemaild? What happened?![]()
Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm, we zullen eens afwachten wat de huisarts ervan zegt. Het is overigens niet de eerste keer dat ik er last van heb, maar het duurt me nu wel wat lang. Is zaterdag begonnen en heb gisteren eigenlijk nauwelijks kunnen eten...
Vriendje is sinds zaterdag terug
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja dus, ik zit precies weer op mijn hoogste gewicht (108,3 k)![]()
Ik moest het wel invullen voor het WW programmaatje, dus ik kon er niet onderuit.
Nouja, vanavond ga ik een WW recept maken met macaroni, spinazie en zalm. En even de hagelslag enzo weggooien...
Hoe kan het dan dat ik mijn naam las?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Troel het volgende:
ik vroeg of teigan, levitation en yppy even konden mailen
Van jou weet ik het inderdaad gewoon
hmmm, ik zag het idd, ben benieuwd wat dat wordt.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Dit gaat natuurlijk ook helemaal niks worden he : Ben ik te dik voor een vriendje?
Wordt weer zo'n dikke mensen bash topic uiteraard.
het is denk ik maar beter om niet te reagerenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Dit gaat natuurlijk ook helemaal niks worden he : Ben ik te dik voor een vriendje?
Wordt weer zo'n dikke mensen bash topic uiteraard.
De meeste organen doen het welquote:Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
heb jij ook onderdelen aan je lichaam die wél goed werken?
Zonet was het: maat 38 prima, 40 kan nog nèt.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is alleen altijd: hebben ze het over vrouwen van 180 kg of over vrouwen van 65 kg. Volgens mij weet niemand van elkaar wat ze nou 'dik' vinden. Ik ben fokkers tegen gekomen die idd 65 kg al vet vonden. Dus in wezen discussieer je samen over iets waarbij je niet weet wat de criteria van de ander voor dik zijn.
nee okquote:Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De meeste organen doen het wel![]()
![]()
Verder ben ik nog niet doof (komt wel als ik later groot ben ws., want m'n hele familie wordt doof... maar voorlopig nog niet haha) en op zich valt het met m'n ogen ook wel mee met -0.50 en -0.75. Zo lang m'n hersenen het maar doen he ;-)
Had yppy niet ook nog maat 42 toen ze 65 kg woog?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef freecell het volgende:
Zonet was het: maat 38 prima, 40 kan nog nèt.
![]()
Wáár!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit in een dikke-mensen bash topic een rijtje dames gepost variërend van 55 kg t/m 250 kg![]()
Ja, ik ook. Sommige dingen wennen gewoon. Dat iets niet werkt betekent nog niet dat het kapot is.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef freecell het volgende:
[..]
nee okgewoon even checken
Hier ook regelmatig een sputterend lijf. toch zou ik me normaal gesproken absoluut als "gezond mens" bestempelen
die link zou ik eens graag te weten komen, kan je hem nog vinden denk je?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit in een dikke-mensen bash topic een rijtje dames gepost variërend van 55 kg t/m 250 kg![]()
Ooooh, mag ik dat linkje ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
zie je welquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef teigan het volgende:
man, ik mis ook altijd de leuke topics, en ben nu te lui om terug te lezen in dat ding...
verder "goed" nieuws, ik lijk weer ongesteld te worden..
laatste keer was april, maar het betekend iig dat ik nog onder de 90 zit...
Iets komisch... ik vond het zelf eigenlijk best hilarischquote:Op maandag 26 juni 2006 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Arme Sjeen, je zal maar allergisch zijn voor vriendje z'n tong..
![]()
*adem hapt* *proest* Sorry
Ik probeer echt met je mee te leven, klinkt behoorlijk kut, maar geef toe, het heeft iets komisch ergens
Voor zover ik weet niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft het niet te maken met iets wat vriendje gegeten heeft waar jij allergisch voor bent?
noten, schaaldieren noem maar op? Daar krijg je ook vervelende reacties bij
Beetje laat, maar het is verzonden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ooooh, mag ik dat linkje ook?
ikbenkoel@hotmail.com
Sterkte Ymmequote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef ymme het volgende:
Onze hond fleur, is zelf 'gaan slapen' om 14.45 uur.
Ze was op. De kanker heeft gewoon haar hele organen etc kapot gemaakt.
Ze heeft gelukkig niet lang hoeven te lijden. Het is spijtig maar beter voor haar. We zullen haar nooit vergeten, en ze zal altijd in ons hart aanwezig zijn. Het verdriet nu maar proberen om te zetten, naar de gedachten van mooie herinneringen.
Dank je welquote:Op maandag 26 juni 2006 18:21 schreef Pandorah het volgende:
En Rewimo, voordat ik het vergeet, veel sterkte morgen
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelligerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
mordadead: denk dat je dan in het SLANK de zomer in topic moet zijn... je BMI is kleiner dan 25...
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |