quote:
Vriendlief is vandaag de halve dag bij z'n broer geweest, die beseft nog steeds niet dat het wel erg was...Hij heeft echt zo'n geluk gehad dat hij geen paal of huis geraakt heeft. Morgen moet hij een verklaring afleggen bij de politie en kent hij z'n promillage. Ik hoop dat hij het dan (en met het zien van de plaats van het ongeval) wel beseft!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat stom zeg, Iksje, van je broer, maar zeker ook van degene die hem in de auto heeft laten stappen. Wat heeft het dan voor zin om iemand een lift aan te bieden?
Ik was 81 kg hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef teigan het volgende:
ik zat net nog op je regeltje te kijken Isabeau, en ik had het idee dat je nog redelijk constant was gebleven.... Maar het regeltje klopt niet helemaal??
Ik aaide hem nietquote:Op zondag 25 juni 2006 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo, je weet toch dat je pinguins niet mag aaienHoe gaat het verder met je?
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef teigan het volgende:
eerst maar eens zien hoe ik me straks ga voelen na alle bindweefselmassages, ik hoop dat ik me dan lichamelijk een stukje beter ga voelen..
ik weet het, ik heb gisteren alvast een voorproefje gehad, en toen zijn ze redelijk snel gestopt omdat het anders echt veels te veel zou worden voor mij...quote:
Voor de begrafenis van mijn oma had ik een heel persoonlijk stukje geschreven en thuis wel 100x hardop voorgelezen, Maar steeds bij exact hetzelfde stuk brak mijn stem en dat heb ik toen maar geschrapt voor de begrafenisquote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Morgen gaan we boekjes laten printen met de teksten van de mis. En het cd'tje wegbrengen naar mijn nichtje dat de uitvaart leidt. Dat is het wel zo'n beetje. Frank is met het boekje bezig, met een foto van mijn vader erop en het gedichtje van de kaart.
Het schrijven vind ik niet moeilijk. Voorlezen wel, dat lukt me absoluut niet. Dat gaat mijn stiefvader doen.
heb jij ook onderdelen aan je lichaam die wél goed werken?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, die site geloof ik niet hoor, daar staat ook dat het een prettig, aangenaam gevoel geeft =P Nee, eerlijkgezegd lijkt het me sterk dat het tegen zoiets als astma helpt. Zelf heb ik verder niets gemerkt hoor, aan gezondheidsverbetering, terwijl ik toch echt last heb/had van darmklachten, longklachten, chronische keelontsteking ende verkoudheid, slapeloosheid, overspannenheid en gewrichtsklachten. Geen effect gemerkt dus, maar misschien moeten ze het dan nog op een bijzondere manier doen of zo? Nou ja, ik geloof het niet helemaal iig.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo blij!!!
Ik heb mijn propedeuse gehaald!
Yes! Wat lekker zegquote:Op maandag 26 juni 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo blij!!!
Ik heb mijn propedeuse gehaald!
Och, Bert zei gisteren tegen me dat ik mijn mond nog had moeten houden over het domein, want er stond nog niets opquote:Op maandag 26 juni 2006 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
p.s. heb de sites nog niet aangevraagd, vriend ging zich er mee bemoeien...Zucht, mannen...
lidmaatschap van de kvk moet je op zoeken, en dat is afhaneklijk van de provincie, dus dan moeten we de goedkoopste provincie zoeken en die persoon mag het dan registrerenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan op de site niet eens vinden hoe duur dat is, wat vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |