Jij ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een offerte aangevraagd bij Yourhosting.nl, maar er klopt geen zak van die offerte, blijkbaar is het erg ingewikkeld om een paar bedragen foutloos op te tellen.![]()
Een collega van me zei net ook al dat je het via Transip moet regelen, was dus net op de site aan het kijken. Ik wil 3 of 4 domeinnamen gaan registreren en ik moet nog even kijken hoe of wat... Ik mail u even.
You've got mail!
Heb je mail gezien..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij ook
Transip is echt gewoon super! (En dat zeg ik echt niet alleen omdat ik die jongens ken). Ze zijn zeker niet duur en ze hebben uitstekende service en weten gewoon het antwoord op je vragen.
op het kaartje van mijn lieverlingsopaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
*blik naar binnen werpt*
We hebben vanmorgen een mooi zonnig plekje uitgezocht voor mijn vader. En een mooi bloemstuk met zonnebloemen (op de kaart staan ook zonnebloemen), niet zo'n traditioneel stuk, dat past helemaal niet bij hem.
En we hebben een vuilniszak en een tas vol medicijnen naar de apotheek teruggebracht
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef freecell het volgende:Nummer 13
En de vorige was nummer 12Doet je nul het niet?
@Rewimo: veel sterkte de komende dagen! en een hele dikke knuffel van mij, verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.....
Ik ben nu in ieder geval weer wakker heb net me aangekleed, wat gedronken en Maarten een wuppie gebracht:
[afbeelding]
Verder alles goed hier, alleen mijjn weegschaal is dood.
Gisterochtend op weegschaal, 77,6, kan prima. Mijn weegschaal doet het nooit in 1 keer goed, dus pas als hij drie of vier keer hertzelfde zegt geloof iki hem.
Vier keer 77,6, zal wel zo zijn dan
- even plassen
Nog een keer kijken of ik nu lichter ben(ik ben wrs de enige idioot
)
*Springt op weegschaal, vier keer 78.5
Je maakt mij niet wijs dat je van plassen een kilo aankomt
Dus mijn weegschaal is stuk
Ik mag vannacht ook aan de slagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vannacht ook weer werken, TT-nachtIk ben benieuwd.
En wat leuk, Faithy, je wordt misschien wel agente!Gaaf hoor.
Ik snap je nuquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
Hehe, ik bedoelde ook het ziekenhuis, aangezien ik al wist dat je iets medisch doetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
Dank je welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Rewino, ik lees net dat je vader inmiddels overleden is, heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook daarna. Ik vind je gedicht echt heel mooi geschreven![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
\quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar ik had wél 44
edit: 50 punten nu
En nu stop ik, het is vals
Mogguhquote:Op zaterdag 24 juni 2006 06:17 schreef teigan het volgende:
Zo, en alweer wakker......
![]()
Ff brood smeren en naar Gramsbergen..
iedereen een fijne dag vandaag
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...
daarna een sportmassage gehad, die was lekker, totdat hij op mijn rug ineens hele pijnlijke plekken vond.. Volgens hem komt dat doordat mijn lymfesysteem niet goed werkt en ik dus ophoping van afvalstoffen in mijn bindweefsel heb. Mijn huid is op die plekken ook niet goed doorbloed... Ze hebben het wat gemasseerd, maar omdat het zoveel pijn doet, en ik heb over mijn hele lijf heb kwamen ze niet ver..... Ik moet nu dus maar eens naar iemand die zulk soort massage doet..
Ik ben nu wel voldaan, ik heb heerlijk geskate, en ik ga zo nog even uit eten...
Wow , knap hoor 50 kmquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...
This thread is worthless without picsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.
En waar en wat ga je eten/ wat en waar heb je gegeten?
Ik heb mezelf een complete metamorfose gegeven. Eerst mijn hele donkere haar, compleet blond geverft. En ik heb ze 6 jaar lang kort gehad, en sinds een half jaar lang ofzo, maar nu zijn ze toch weer lekker kort. Lekker sportief en fris. Voel me helemaal leuk weer![]()
quote:
Vriendlief is vandaag de halve dag bij z'n broer geweest, die beseft nog steeds niet dat het wel erg was...Hij heeft echt zo'n geluk gehad dat hij geen paal of huis geraakt heeft. Morgen moet hij een verklaring afleggen bij de politie en kent hij z'n promillage. Ik hoop dat hij het dan (en met het zien van de plaats van het ongeval) wel beseft!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat stom zeg, Iksje, van je broer, maar zeker ook van degene die hem in de auto heeft laten stappen. Wat heeft het dan voor zin om iemand een lift aan te bieden?
Ik was 81 kg hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef teigan het volgende:
ik zat net nog op je regeltje te kijken Isabeau, en ik had het idee dat je nog redelijk constant was gebleven.... Maar het regeltje klopt niet helemaal??
Ik aaide hem nietquote:Op zondag 25 juni 2006 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo, je weet toch dat je pinguins niet mag aaienHoe gaat het verder met je?
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef teigan het volgende:
eerst maar eens zien hoe ik me straks ga voelen na alle bindweefselmassages, ik hoop dat ik me dan lichamelijk een stukje beter ga voelen..
ik weet het, ik heb gisteren alvast een voorproefje gehad, en toen zijn ze redelijk snel gestopt omdat het anders echt veels te veel zou worden voor mij...quote:
Voor de begrafenis van mijn oma had ik een heel persoonlijk stukje geschreven en thuis wel 100x hardop voorgelezen, Maar steeds bij exact hetzelfde stuk brak mijn stem en dat heb ik toen maar geschrapt voor de begrafenisquote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Morgen gaan we boekjes laten printen met de teksten van de mis. En het cd'tje wegbrengen naar mijn nichtje dat de uitvaart leidt. Dat is het wel zo'n beetje. Frank is met het boekje bezig, met een foto van mijn vader erop en het gedichtje van de kaart.
Het schrijven vind ik niet moeilijk. Voorlezen wel, dat lukt me absoluut niet. Dat gaat mijn stiefvader doen.
heb jij ook onderdelen aan je lichaam die wél goed werken?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, die site geloof ik niet hoor, daar staat ook dat het een prettig, aangenaam gevoel geeft =P Nee, eerlijkgezegd lijkt het me sterk dat het tegen zoiets als astma helpt. Zelf heb ik verder niets gemerkt hoor, aan gezondheidsverbetering, terwijl ik toch echt last heb/had van darmklachten, longklachten, chronische keelontsteking ende verkoudheid, slapeloosheid, overspannenheid en gewrichtsklachten. Geen effect gemerkt dus, maar misschien moeten ze het dan nog op een bijzondere manier doen of zo? Nou ja, ik geloof het niet helemaal iig.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo blij!!!
Ik heb mijn propedeuse gehaald!
Yes! Wat lekker zegquote:Op maandag 26 juni 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo blij!!!
Ik heb mijn propedeuse gehaald!
Och, Bert zei gisteren tegen me dat ik mijn mond nog had moeten houden over het domein, want er stond nog niets opquote:Op maandag 26 juni 2006 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
p.s. heb de sites nog niet aangevraagd, vriend ging zich er mee bemoeien...Zucht, mannen...
lidmaatschap van de kvk moet je op zoeken, en dat is afhaneklijk van de provincie, dus dan moeten we de goedkoopste provincie zoeken en die persoon mag het dan registrerenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan op de site niet eens vinden hoe duur dat is, wat vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |