abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:04:21 #26
79550 Ymke
your ghost
pi_39158723
owwwwwwwwwwwww *zucht* Ik zat te denken aan iets van tussendienst of misschien heet er een afd tt .
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_39158769
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:08:27 #28
79550 Ymke
your ghost
pi_39158844
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
Ik snap je nu Ik werk in de ggz en daar hebben alle afd afkortingen als naam , Lz , spb .vz.

Vandaar dat ik dacht dat TT ook een afd was

Ik ga nu nog maar weer een uurtje met de hond erop uit .
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2006 @ 20:12:29 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39158951
Ik heb de hele week niet gewerkt, eerste werkdag zal wel donderdag worden of zo. Helemaal geen zin in maar ja. Morgen gaan we er een dagje tussenuit, naar Avifauna, lekker even wat afleiding.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39160142
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hehe, ik bedoelde ook het ziekenhuis, aangezien ik al wist dat je iets medisch doet Gezellig ziekenhuis, het Wilhelmina, vind ik!
It is your friends who make your world!
pi_39160166
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:18:49 #32
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39160963
Zo ik ben dr ook weer... hebben een nachtje gelogeerd bij mijn schoonouders in Fryslan...
En nu net weer thuis.
Wel gisteravond daar nog even het zwembad ingeweest en weer 40 baantjes gedaan. (dus dat zijn er inmiddels 130 binnen een week) *best een beetje trots*

Rewino, ik lees net dat je vader inmiddels overleden is, heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook daarna. Ik vind je gedicht echt heel mooi geschreven
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2006 @ 21:19:44 #33
13151 crew  Rewimo
pi_39160992
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2006 @ 21:20:13 #34
13151 crew  Rewimo
pi_39161007
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:

Rewino, ik lees net dat je vader inmiddels overleden is, heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook daarna. Ik vind je gedicht echt heel mooi geschreven
Dank je wel
pi_39163300
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik had wél 44

edit: 50 punten nu

En nu stop ik, het is vals
pi_39164316
O TT-nacht, praat me er niet van.... Mijn ex was taxichauffeur en moest altijd rijden tijdens de TT. Dan zag ik m soms dagen niet, want dan sliep hij overdag een paar uurtjes bij een collega en dan de hele middag, avond, nacht werken.... Was allesbehalve gezellig....

Nou ja, voor mij dan, hij had het heeeel gezellig met die vrouwelijke collega kwam ik later achter, maar goed daarom is het ook mn ex!

Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!
pi_39164609
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar ik had wél 44

edit: 50 punten nu

En nu stop ik, het is vals
\

67!

Maar wuppies zijn lief <3
Sanity is (not) statistical
pi_39165646
* octopussy meldt zich even...
net een hele gezellig barbecue gehad van Stefans werk in Scheveningen. Helaas weer meteen de wc een halfuur moeten bezetten daarna, om vervolgens met een rode kop naar buiten te lopen

Morgen weer een barbecue, maar dan voor de housewarming van Stefans oudste broer en zijn vrouw. Men het lijkt net alsof ik zelf geen sociaal leven heb
Zondag naar een motor kijken en dan bij mijn ouders eten.

Lekker goedkoop weekend zo tenzij we natuurlijk die motor gaan kopen
pi_39165852
zo, speedskate uitgereden, maar het was wel zwaar hoor..
het eerste gedeelte reed ik achteraan, het tweede gedeelte heb ik alleen gereden(kreeg ik nog wel applaus voor), en toen had ik eindelijk door dat het in een groepje makkelijker skate, en dat heb ik de laatste twee stukken gedaan..

Score, 12 km op een tempootje van 12 km/h, en daarna nog 23 km op een tempo van ongeveer 18 km/h..

ik ben nu wel op, en ik heb honger...
Morgen de volgende tocht, een wat rustiger tempo, maar dan 50 kilometer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39171116
Zo, en alweer wakker......
Ff brood smeren en naar Gramsbergen..

iedereen een fijne dag vandaag
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 24 juni 2006 @ 06:23:00 #41
79550 Ymke
your ghost
pi_39171119
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 06:17 schreef teigan het volgende:
Zo, en alweer wakker......
Ff brood smeren en naar Gramsbergen..

iedereen een fijne dag vandaag
Mogguh

Gaat je dat lukken 2 dagen skaten achter elkaar?

Knap hoor!
pi_39171134
goedenmorgen ik ben wel moe
pi_39171303
goeiemorgen! Ik ben ook moe, terwijl het niet eens zo laat was gisteren ...
Had een hele leuke dag, etentje met werk, 's avonds naar de eindtentoonstelling van vriendliefs broertje (studeert af op interieurvormgeving). Heel gezellig, lekkere sangria (enzo, best veel alcohol gisteren- nu 1,3kg meer, logica!-maar ja ik drink echt zelden), leuke mensen... Rond middernacht naar huis gereden, dronken broertje had ook een lift. Nog geen uur nadat we thuis zijn telefoon: broertje is door drie voortuinen gereden en heeft net geen huis geraakt.
Auto total loss maar hijzelf heeft bijna niets, alleen wat in shock en snedes in z'n gezicht.
Ik ben zo boos op het meisje dat hem de lift gaf, die heeft hem nog laten vertrekken hoewel ze gezien had wat hij allemaal gedronken had. Los daarvan ben ik altijd enorm boos op mensen die dronken rijden
Gevolg: weer wakker en liggen tobben en wachten tot vriendlief iets liet horen over de ernst van de situatie, en een babbel bij het terugkeren van vriendlief, om hem op z'n gemak te stellen. Want als toetje waren z'n ouders daar (in scheiding) die elkaar verwijten stonden te maken
Pffffftttt... gelukkig ziet deze dag er beter uit...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 juni 2006 @ 08:47:32 #44
13151 crew  Rewimo
pi_39171356
Wat stom zeg, Iksje, van je broer, maar zeker ook van degene die hem in de auto heeft laten stappen. Wat heeft het dan voor zin om iemand een lift aan te bieden?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_39172333
Jeetje Iksje, da's niet niks!

ik ben terug van vakantie, maandag een frisse start, met Sonja Bakker. Vond ook al een heel topic over SB in LIF!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_39174578
Zo Teigan! 50 KM, wat een énd !!!
Zou ik echt nooit redden
Ik kan niet skaten, ik val om Als kind kom ik het trouwens wel, maar nu kom ik steentjes tegen en hobbeltjes. Heb altijd mijn knieën openliggen als ik het probeer
pi_39181347
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...

daarna een sportmassage gehad, die was lekker, totdat hij op mijn rug ineens hele pijnlijke plekken vond.. Volgens hem komt dat doordat mijn lymfesysteem niet goed werkt en ik dus ophoping van afvalstoffen in mijn bindweefsel heb. Mijn huid is op die plekken ook niet goed doorbloed... Ze hebben het wat gemasseerd, maar omdat het zoveel pijn doet, en ik heb over mijn hele lijf heb kwamen ze niet ver..... Ik moet nu dus maar eens naar iemand die zulk soort massage doet..

Ik ben nu wel voldaan, ik heb heerlijk geskate, en ik ga zo nog even uit eten...
pi_39183799
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...

daarna een sportmassage gehad, die was lekker, totdat hij op mijn rug ineens hele pijnlijke plekken vond.. Volgens hem komt dat doordat mijn lymfesysteem niet goed werkt en ik dus ophoping van afvalstoffen in mijn bindweefsel heb. Mijn huid is op die plekken ook niet goed doorbloed... Ze hebben het wat gemasseerd, maar omdat het zoveel pijn doet, en ik heb over mijn hele lijf heb kwamen ze niet ver..... Ik moet nu dus maar eens naar iemand die zulk soort massage doet..

Ik ben nu wel voldaan, ik heb heerlijk geskate, en ik ga zo nog even uit eten...
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.
En waar en wat ga je eten/ wat en waar heb je gegeten?

Ik heb mezelf een complete metamorfose gegeven. Eerst mijn hele donkere haar, compleet blond geverft. En ik heb ze 6 jaar lang kort gehad, en sinds een half jaar lang ofzo, maar nu zijn ze toch weer lekker kort. Lekker sportief en fris. Voel me helemaal leuk weer
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:34:20 #49
79550 Ymke
your ghost
pi_39183886
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Wow , knap hoor 50 km
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:36:39 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_39183940
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 18:31 schreef ymme het volgende:

[..]

Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.
En waar en wat ga je eten/ wat en waar heb je gegeten?

Ik heb mezelf een complete metamorfose gegeven. Eerst mijn hele donkere haar, compleet blond geverft. En ik heb ze 6 jaar lang kort gehad, en sinds een half jaar lang ofzo, maar nu zijn ze toch weer lekker kort. Lekker sportief en fris. Voel me helemaal leuk weer
This thread is worthless without pics
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')