Ik snap je nuquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
Hehe, ik bedoelde ook het ziekenhuis, aangezien ik al wist dat je iets medisch doetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk in het ziekenhuis, Ikiskoel. Gelukkig zijn er mobiele hecht-teams in de binnenstad aan het werk, waardoor we op de spoedhulp een beetje ontlast worden. Meestal gaat het met de TT-nacht om enorm veel brandwonden...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
Dank je welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Rewino, ik lees net dat je vader inmiddels overleden is, heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk ook daarna. Ik vind je gedicht echt heel mooi geschreven![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Freecell hier vrolijk van wordt: Wuppies
\quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar ik had wél 44
edit: 50 punten nu
En nu stop ik, het is vals
Mogguhquote:Op zaterdag 24 juni 2006 06:17 schreef teigan het volgende:
Zo, en alweer wakker......
![]()
Ff brood smeren en naar Gramsbergen..
iedereen een fijne dag vandaag
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...
daarna een sportmassage gehad, die was lekker, totdat hij op mijn rug ineens hele pijnlijke plekken vond.. Volgens hem komt dat doordat mijn lymfesysteem niet goed werkt en ik dus ophoping van afvalstoffen in mijn bindweefsel heb. Mijn huid is op die plekken ook niet goed doorbloed... Ze hebben het wat gemasseerd, maar omdat het zoveel pijn doet, en ik heb over mijn hele lijf heb kwamen ze niet ver..... Ik moet nu dus maar eens naar iemand die zulk soort massage doet..
Ik ben nu wel voldaan, ik heb heerlijk geskate, en ik ga zo nog even uit eten...
Wow , knap hoor 50 kmquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef teigan het volgende:
Ymke, het is mij gelukt hoor, we hebben de 50 km in 2 uur en 36 minuten uitgereden, een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/h dus...
This thread is worthless without picsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Zozo, geweldige prestatie. Ik doe het je zeker niet na.
En waar en wat ga je eten/ wat en waar heb je gegeten?
Ik heb mezelf een complete metamorfose gegeven. Eerst mijn hele donkere haar, compleet blond geverft. En ik heb ze 6 jaar lang kort gehad, en sinds een half jaar lang ofzo, maar nu zijn ze toch weer lekker kort. Lekker sportief en fris. Voel me helemaal leuk weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |