abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39275911
Ik wist dat het nog iets met een 4 was en daar was ik toen zo verbaasd over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:41:14 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39275937
Het zijn echt mijn heupen en bovenbenen, want bij mijn taille heb ik altijd ruimte over. Behalve nu dan. Nu heb ik geen taille meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39275974
Je was namelijk echt heel erg slank en dan nog steeds een maat 40...ik verbaasde me daar over. Mijn hele beeld van maat 38 moest ik bijstellen, dat was dus nòg dunner
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juni 2006 @ 09:44:50 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39275995
Hmmm, tegenwoordig vind ik mezelf weer leuk op foto's, meestal dan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:45:31 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39276005
Ik had met ong 65 kg ook maat 40 en bovenlijf maat L (mijn bovenlijf is altijd forser geweest dan mijn onderlijf).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:46:05 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39276018
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Hmmm, tegenwoordig vind ik mezelf weer leuk op foto's, meestal dan...
ja, en als je dat niet vond, zou je niet goed zijn bij je hoofd, als ik de foto's uit de OP van het vorige topic zie
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:47:11 #257
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39276034
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag net foto's van me van vorige week tijdens een aktief dagje uit.
Op sommige foto's valt het best mee, maar op andere ziet het er echt niet uit!
Ik ben weer fijn met mijn neus op de feiten gedrukt en zit te smullen van mijn yoghurtje met aardbeien en muesli!
Hebben jullie dat ook? Dat je denkt dat het wel meevalt? Totdat je een foto van jezelf ziet waar je echt enorme vetrollen op hebt?!
Was dat niet Karin Bloemen die zei dat ze aan "een omgekeerde anorexia" leed? Als ze in de spiegel keek dacht ze altijd "ohhh, ik ben nog best slank". Is trouwens wel een bijzonder mooie vrouw, en al die kilo's doen daar niets aan af.

Ik vind het altijd best moeilijk om foto's of video opnamen van mezelf te zien. De spiegel is om een of andere reden "vriendelijker". Maar eerlijk gezegd vind ik het nog veel erger om mijn eigen stem (en dan vooral mijn lach) te horen dan mijn dikke lijf te zien. Geen idee waarom ik daar zo'n hekel aan heb. Wen er ook amper aan, we hebben al zoveel vakantievideo's gemaakt waarin ik altijd vanalles moet vertellen van mijn vriend... en nog zit ik met kromme tenen te kijken en te luisteren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39276119
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe nooit aan fitness, misschien vind jij het leuk Ik heb wel meer dan een jaar een abonnement gehad zonder ooit heen te gaan, maar ik geloof dat 'ik ben lid van de fitnessclub' je niet slanker maakt. Of je moet het wel héél vaak zeggen. En er bij springen.
Ik heb het een paar jaar geleden ongeveer 2 keer per week gedaan. En echt, het hielp. Maar ja, toen ging ik weer werken toen mijn dochter ongeveer een jaar oud werd en ben ik gestopt met fitnessen. (Ik sportte 's morgens).

En 's avonds mezelf afbeulen trek ik niet, dan lees ik liever een boek.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juni 2006 @ 09:51:53 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39276120
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, en als je dat niet vond, zou je niet goed zijn bij je hoofd, als ik de foto's uit de OP van het vorige topic zie

Die 'omgekeerde anorexia' (dacht dat ik die term verzonnen had ), daar heb ik ook jaren last van gehad...
pi_39276179
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Sjeen het volgende:

Die 'omgekeerde anorexia' (dacht dat ik die term verzonnen had ), daar heb ik ook jaren last van gehad...
Ik kom het in deze reeks heel erg vaak tegen...maar de medische wereld heeft er nog nooit van gehoord. (Misschien kan ik er op promoveren ) Ik heb er zelf ook last van, ik vind mezelf pas dik als ik kleren ga passen of al sik mezelf naast een 'normaal postuur' iemand op de foto zie staan.
pi_39276198
ik ben ziek
pi_39276210
Awww...wat heb je dan, Emu?
pi_39276795
Rewimo: beetje laat, maar ik zend je mentaal veel sterkte toe nu...

En even een want ik kan al bijna 30min lopen! Gisteren 20-2-10 gelopen, en eigenlijk ben ik gewoon gestopt tussendoor om mijn veters losser te maken, mijn linkervoet begon te slapen. Dus ik denk dat ik het woensdag wel in één trek kan. Daar doe ik heel erg een dansje om want ik had nooit gedacht dat ik dat zo vlotjes zou kunnen.
Volgende week maandag is er de 'test', 5km lopen. (geen tijdslimiet, de start to run-groep had alleen als doel 5km kunnen lopen zonder stoppen)
pi_39277592
Wat zijn jullie allemaal goed bezig trouwens.

Geeft wel inspiratie zo om ook eens serieus te gaan afvallen. Ik heb nog nooit eerder een dieet gevolgd. Eigenlijk ligt me dat totaal niet. Maar ben erg veel gaan snoepen de laatste tijd en merk dat steeds meer aan mijn lichaam.

Dus prima motivatie om mezelf een schop onder mijn kontje te geven.

Nu nog een manier vinden die bij mij past.
pi_39277750
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:49 schreef Augustina het volgende:
Nu nog een manier vinden die bij mij past.
Je hebt in ieder geval de belangrijkste regel van afvallen al begrepen
pi_39278041
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval de belangrijkste regel van afvallen al begrepen
Joepie!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:09:10 #267
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39278077
De topics over dikke vrouwen schieten op Fok! weer als paddestoelen uit de grond
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:09:46 #268
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_39278087
Rewimo: sterkte vandaag!

Het gaat hier echt ruk... Maar even mijn gewicht ge-update.....
Op naar de 73!!!!
pi_39278528
Gisteren bij MacDonalds gegeten. Had er even schijt aan hoor
Wat ik gisteravond had, weet ik niet. Maar kon alleen maar janken. De tranen bleven rollen.
Ik denk dat ik het even wat rustiger aan moet gaan doen. En eerst alle tegenslagen eens goed gaan verwerken van afgelopen maanden. Alles even op een rijtje zetten.
Ondanks de MAC stond er vanochtend op de weegschaal 82,7 (-1 onsje)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:30:10 #270
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39278622
Zeg Poohy,
Volgens mij ben ik helemaal vergeten te reageren op jouw post dat je in augustus terugkomt.
Leuk dat je al zo snel weer terug kan! Die mini-meet zullen we dan maar veranderen in een echte meet... hier in NL. Wel spannend om weer je hele leven op te pakken en te remigreren. Als jullie iets nodig hebben tzt moet je het maar laten weten.
***Levi was here***
pi_39280404
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Awww...wat heb je dan, Emu?
Hoofdpijn en misselijk, maar zal morgen wel over zijn denk ik, voordeel is wel dat je dan helemaal geen eetlust hebt...
pi_39280429
Gewoon lekker onder je dekbed kruipen en het er proberen uit te slapen
pi_39280997
Augustina, welkom hier...

ik heb net gelunched en voel me nu gewoon propvol zitten...
mijn "ongesteldheid" lijkt wat door te zetten gelukkig, eens zien hoe dat nu verder gaat..

ik ben verder moe, ik drink te weinig(mag niet drinken in de labzaal en bij de apparatuur), dus ik moet even goed op mezelf gaan letten..

ik heb gisteren trouwens 2 shirtjes maat 44 binnengekregen, en ze pasten allebei!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39281201
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:48 schreef teigan het volgende:
Augustina, welkom hier...
Dank je wel.
quote:
ik heb net gelunched en voel me nu gewoon propvol zitten...
mijn "ongesteldheid" lijkt wat door te zetten gelukkig, eens zien hoe dat nu verder gaat..

ik ben verder moe, ik drink te weinig(mag niet drinken in de labzaal en bij de apparatuur), dus ik moet even goed op mezelf gaan letten..
Kun je niet elk halfuurtje even een paar slokken nemen op een plek waar je wel mag drinken? Even een flesje water in je tas stoppen of iets dergelijks en dan gauw een paar slokken waar het kan.
quote:
ik heb gisteren trouwens 2 shirtjes maat 44 binnengekregen, en ze pasten allebei!!!!
pi_39282280
ik heb mijn stage officieel inclusief handtekeningen van begeleiders GEHAAAALD

Met een 7,5
pi_39282504
Een 7,5 Voor dat nie...ik bedoel harde werken!! Gefeli!!

Ben je nou vrij??!?!?!?
pi_39283088
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Een 7,5 Voor dat nie...ik bedoel harde werken!! Gefeli!!

Ben je nou vrij??!?!?!?
Wel een jaar lang, vijf dagen in de constant aanwezig zijn.
En ik moet nog tot vrijdag bezig met afronden
pi_39283152
Voor aanwezigheid is een 7,5 wel weinig hoor. Ik zou er moeite mee hebben gehad om in jouw positie braaf elke keer maar weer op te komen draven.
pi_39284269
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Voor aanwezigheid is een 7,5 wel weinig hoor. Ik zou er moeite mee hebben gehad om in jouw positie braaf elke keer maar weer op te komen draven.
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger

Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
pi_39284483
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger

Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
Ik had 1 fout.
pi_39284779
100%

Zo, vanochtend weer Combat en Pump gedaan. Ik word al sterk hoor. Ik denk dat ik binnenkort naar 7,5 kilo op m'n armen kan. Toen ik begon, drie maanden geleden, vond ik 2,5 al zwaar en haalde ik het niet tot het einde.

Trouwens, ik voel me niet zo dik als ik ben, en loop dus vaak mensen omver. Op foto's en video's vind ik het de ene keer wel meevallen en de andere keer denk ik "OMG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ, moest dat nu?"

Nu sta ik dus op foto's van de sportschool (zie foto's www.abbw.nl en dan bij media, foto's en dan relaunch 11 juni; langharig tuig, zwarte broek, zeegroen shirt) en ik vind mezelf daar dus aan de ene kant niet zo dik al ik dacht dat ik was. Bij een foto vind ik mijn buik zelfs echt schokkend plat vergeleken bij het beeld dat ik er zelf van had, terwijl ik bij andere foto's waar mensen achter me staan mezelf echt heel groot vind. Niet alleen dik, maar ook heel breed vergeleken met die anderen.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:45:17 #282
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_39284999
Meaghan, ik vind je hartstikke slank op die foto's!

van mij wilden ze 'n tijd geleden ook foto's maken op de sportschool. Nou nee, bedankt. Heb toch maar vriendelijk gevraagd mij uit beeld te houden, stel je voor; mij gebruiken om een beeld van de sportschool te creeeren waar je je niet hoeft te schamen als je geen maatje 36 hebt ofzo (tenminste, dat is dan wat ik gelijk denk...)
Op naar de 73!!!!
pi_39285168
96%, maar waar staat de fout?

oh laatmaar, ik zie al waar ik me vergist heb in heden en verleden tijd.

Maeghan!

ik zou me naast jou echt wel een dikke koe voelen hoor in een sportschool

[ Bericht 57% gewijzigd door octopussy op 27-06-2006 14:59:25 ]
pi_39286137
Maeghan, lijkt niets mis mee hoor...

ik weet dat er zaterdag een foto van mij is gemaakt vlak voor de start van de skatetocht, dus in tennisrokje, en tshirt...
ik ben ergens wel benieuwd hoe die geworden is, maar ik ben ook bang dat ik er heel erg van ga schrikken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39286360
De foto's vallen heel erg mee. De video heb ik deels gezien, staat nog niet online, maar dat vind ik echt schrikken hoor. Wat drilt alles dan enorm !!! Je ziet normaal je eigen kont niet zwabberen natuurlijk, dat vind ik toch een hele gewaarwording.
Sanity is (not) statistical
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juni 2006 @ 16:47:03 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39288958
quote:

[..]

Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
100%
pi_39289053
84%

ik ben heel slecht in d's en t's...
ik heb niet het geduld om het uit te puzzelen meestal
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:05:05 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39289615
ook 100 %, t kofschip zit er nog goed in... we hebben hier vroeger op de basisschool echt zo erg op geoefend. Maar het is dus goed blijven hangen...

Ik erger me ook heel vaak aan veel spel- en taalfouten.

dieettechnisch niet zo veel te melden. morgen weer zwemmen en mijn gewicht blijft wat schommelen... val niet echt af de laatste tijd.
Jammer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 17:25:28 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39290422
quote:
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
100% Ik had het mijn vader ook niet aan kunnen doen om minder te scoren Hij was leraar Nederlands
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:25:48 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_39290433
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:

Is trouwens wel een bijzonder mooie vrouw, en al die kilo's doen daar niets aan af.
Ja, het zit in de familie

Helaas is ze aangetrouwd en geen echte familie, maar ze is echt supergaaf! (en mooi)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:29:55 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_39290604
Ow, heb ik trouwens al eens verteld dat ik absoluut niet houd van spuit elf reacties?

En ik ben nadat ik miss_d bij de trein afgezet heb lekker gaan shoppen bij de IKEA
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 17:32:54 #292
43556 miss_dynastie
pi_39290686
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef Troel het volgende:
En ik ben nadat ik miss_d bij de trein afgezet heb lekker gaan shoppen bij de IKEA
Haha, mutsje
Ik zat in de trein met een stel schoolkinderen die hyper de pieper waren en de meester had het niet in de hand, als in: vliegende snoeptrommels en zo. Vond het wel grappig eigenlijk
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:44:59 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_39291130
Zo, de mailtjes zijn verzonden dus de dames weten nu waarom ik het mailadres nodig had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:52:35 #294
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39291415
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Troel het volgende:
Zo, de mailtjes zijn verzonden dus de dames weten nu waarom ik het mailadres nodig had
Ik meteen kijken, super nieuwsgierig, heb ik nog niets in mijn mailbox Hotmail is traag vandaag.
Ga nu even eten, tjek mijn mail daarna wel weer.

Ja, de mail is binnen!
Ik voel me vereerd... gaaf! I'll be there!

Oja, ik ging eten...

[ Bericht 13% gewijzigd door Levitation op 27-06-2006 18:11:22 ]
***Levi was here***
pi_39291520
ik ben vereerd, en heb er nu al zin in....

dinsdag 27 juni 2006 @ 18:06:43 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_39291867
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef teigan het volgende:
ik ben vereerd, en heb er nu al zin in....

oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39291943
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Troel het volgende:

[..]

oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwen
dat zou moeten lukken, als ik nu weer zo'n relatie zou krijgen zou ik het nl. allang uit hebben gemaakt, ipv nog een hele tijd doorrommelen omdat iedereen je zo'n perfect stel vind, en je bang bent om zonder relatie te zitten..

... Ennuh, het was een week ervoor hoor...
je(en ik ook) zou niet willen dat jouw huwelijk zo afliep als bij hun....

stiekume vraag, ik weet dat W. nu samenwoont, maar hoe zit het met M. eigenlijk?

[ Bericht 7% gewijzigd door teigan op 27-06-2006 18:18:45 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 18:21:19 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39292351
Ik heb geen mailtje gekregen

Maar ja, ik had al een papieren uitnodiging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39292362
hoe is het gegaan vandaag Rewimo?

Als ik kijk naar wie het mailtje verstuurt is sta jij er wel bij hoor... op een @fok adres...
pi_39292490
Hoi! Ik had vandaag een nogal zwaarmoedige bui (zomaar!), maar nadat ik naar de kapper ben gegaan was dat over. Alleen nu vind ik mijn haar wel heel erg kort. Is het niet, maar het hing bijna op m'n kont...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')