ja, en als je dat niet vond, zou je niet goed zijn bij je hoofd, als ik de foto's uit de OP van het vorige topic ziequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Hmmm, tegenwoordig vind ik mezelf weer leuk op foto's, meestal dan...
Was dat niet Karin Bloemen die zei dat ze aan "een omgekeerde anorexia" leed? Als ze in de spiegel keek dacht ze altijd "ohhh, ik ben nog best slank".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag net foto's van me van vorige week tijdens een aktief dagje uit.
Op sommige foto's valt het best mee, maar op andere ziet het er echt niet uit!
Ik ben weer fijn met mijn neus op de feiten gedrukt en zit te smullen van mijn yoghurtje met aardbeien en muesli!![]()
Hebben jullie dat ook? Dat je denkt dat het wel meevalt? Totdat je een foto van jezelf ziet waar je echt enorme vetrollen op hebt?!
Ik heb het een paar jaar geleden ongeveer 2 keer per week gedaan. En echt, het hielp. Maar ja, toen ging ik weer werken toen mijn dochter ongeveer een jaar oud werd en ben ik gestopt met fitnessen. (Ik sportte 's morgens).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe nooit aan fitness, misschien vind jij het leukIk heb wel meer dan een jaar een abonnement gehad zonder ooit heen te gaan, maar ik geloof dat 'ik ben lid van de fitnessclub' je niet slanker maakt. Of je moet het wel héél vaak zeggen. En er bij springen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, en als je dat niet vond, zou je niet goed zijn bij je hoofd, als ik de foto's uit de OP van het vorige topic zie
Ik kom het in deze reeks heel erg vaak tegen...maar de medische wereld heeft er nog nooit van gehoord. (Misschien kan ik er op promoverenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Sjeen het volgende:
![]()
![]()
Die 'omgekeerde anorexia' (dacht dat ik die term verzonnen had), daar heb ik ook jaren last van gehad...
Je hebt in ieder geval de belangrijkste regel van afvallen al begrepenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:49 schreef Augustina het volgende:
Nu nog een manier vinden die bij mij past.
Joepie!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de belangrijkste regel van afvallen al begrepen
Hoofdpijn en misselijk, maar zal morgen wel over zijn denk ik, voordeel is wel dat je dan helemaal geen eetlust hebt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Awww...wat heb je dan, Emu?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:48 schreef teigan het volgende:
Augustina, welkom hier...
Kun je niet elk halfuurtje even een paar slokken nemen op een plek waar je wel mag drinken? Even een flesje water in je tas stoppen of iets dergelijks en dan gauw een paar slokken waar het kan.quote:ik heb net gelunched en voel me nu gewoon propvol zitten...
mijn "ongesteldheid" lijkt wat door te zetten gelukkig, eens zien hoe dat nu verder gaat..
ik ben verder moe, ik drink te weinig(mag niet drinken in de labzaal en bij de apparatuur), dus ik moet even goed op mezelf gaan letten..
quote:ik heb gisteren trouwens 2 shirtjes maat 44 binnengekregen, en ze pasten allebei!!!!
Wel een jaar lang, vijf dagen in de constant aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Een 7,5Voor dat nie...ik bedoel harde werken!!
Gefeli!!
Ben je nou vrij??!?!?!?
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Voor aanwezigheid is een 7,5 wel weinig hoor. Ik zou er moeite mee hebben gehad om in jouw positie braaf elke keer maar weer op te komen draven.
Ik had 1 fout.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger
Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger
Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
100%quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
Ja, het zit in de familiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:
Is trouwens wel een bijzonder mooie vrouw, en al die kilo's doen daar niets aan af.
Haha, mutsjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef Troel het volgende:
En ik ben nadat ik miss_d bij de trein afgezet heb lekker gaan shoppen bij de IKEA
Ik meteen kijken, super nieuwsgierig, heb ik nog niets in mijn mailboxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Troel het volgende:
Zo, de mailtjes zijn verzonden dus de dames weten nu waarom ik het mailadres nodig had
oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef teigan het volgende:
ik ben vereerd, en heb er nu al zin in....
![]()
dat zou moeten lukken, als ik nu weer zo'n relatie zou krijgen zou ik het nl. allang uit hebben gemaakt, ipv nog een hele tijd doorrommelen omdat iedereen je zo'n perfect stel vind, en je bang bent om zonder relatie te zitten..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Troel het volgende:
[..]
oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |