abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39282504
Een 7,5 Voor dat nie...ik bedoel harde werken!! Gefeli!!

Ben je nou vrij??!?!?!?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39283088
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Een 7,5 Voor dat nie...ik bedoel harde werken!! Gefeli!!

Ben je nou vrij??!?!?!?
Wel een jaar lang, vijf dagen in de constant aanwezig zijn.
En ik moet nog tot vrijdag bezig met afronden
pi_39283152
Voor aanwezigheid is een 7,5 wel weinig hoor. Ik zou er moeite mee hebben gehad om in jouw positie braaf elke keer maar weer op te komen draven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39284269
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Voor aanwezigheid is een 7,5 wel weinig hoor. Ik zou er moeite mee hebben gehad om in jouw positie braaf elke keer maar weer op te komen draven.
Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger

Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
pi_39284483
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, dat! Je wilt niet weten hoe vaak ik mezelf 's ochtends werkelijk uit bed heb moeten schóppen!
En dan 's avonds van ellende maar een halve fles wijn opdrinken, dan is de volgende dag nog erger

Vandaag gevonden: http://www.devirtueleklas.be/onlinestruikelblokken/struikel5.htm
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
Ik had 1 fout.
pi_39284779
100%

Zo, vanochtend weer Combat en Pump gedaan. Ik word al sterk hoor. Ik denk dat ik binnenkort naar 7,5 kilo op m'n armen kan. Toen ik begon, drie maanden geleden, vond ik 2,5 al zwaar en haalde ik het niet tot het einde.

Trouwens, ik voel me niet zo dik als ik ben, en loop dus vaak mensen omver. Op foto's en video's vind ik het de ene keer wel meevallen en de andere keer denk ik "OMG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ, moest dat nu?"

Nu sta ik dus op foto's van de sportschool (zie foto's www.abbw.nl en dan bij media, foto's en dan relaunch 11 juni; langharig tuig, zwarte broek, zeegroen shirt) en ik vind mezelf daar dus aan de ene kant niet zo dik al ik dacht dat ik was. Bij een foto vind ik mijn buik zelfs echt schokkend plat vergeleken bij het beeld dat ik er zelf van had, terwijl ik bij andere foto's waar mensen achter me staan mezelf echt heel groot vind. Niet alleen dik, maar ook heel breed vergeleken met die anderen.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:45:17 #282
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_39284999
Meaghan, ik vind je hartstikke slank op die foto's!

van mij wilden ze 'n tijd geleden ook foto's maken op de sportschool. Nou nee, bedankt. Heb toch maar vriendelijk gevraagd mij uit beeld te houden, stel je voor; mij gebruiken om een beeld van de sportschool te creeeren waar je je niet hoeft te schamen als je geen maatje 36 hebt ofzo (tenminste, dat is dan wat ik gelijk denk...)
Op naar de 73!!!!
pi_39285168
96%, maar waar staat de fout?

oh laatmaar, ik zie al waar ik me vergist heb in heden en verleden tijd.

Maeghan!

ik zou me naast jou echt wel een dikke koe voelen hoor in een sportschool

[ Bericht 57% gewijzigd door octopussy op 27-06-2006 14:59:25 ]
pi_39286137
Maeghan, lijkt niets mis mee hoor...

ik weet dat er zaterdag een foto van mij is gemaakt vlak voor de start van de skatetocht, dus in tennisrokje, en tshirt...
ik ben ergens wel benieuwd hoe die geworden is, maar ik ben ook bang dat ik er heel erg van ga schrikken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39286360
De foto's vallen heel erg mee. De video heb ik deels gezien, staat nog niet online, maar dat vind ik echt schrikken hoor. Wat drilt alles dan enorm !!! Je ziet normaal je eigen kont niet zwabberen natuurlijk, dat vind ik toch een hele gewaarwording.
Sanity is (not) statistical
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juni 2006 @ 16:47:03 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39288958
quote:

[..]

Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
100%
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39289053
84%

ik ben heel slecht in d's en t's...
ik heb niet het geduld om het uit te puzzelen meestal
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:05:05 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39289615
ook 100 %, t kofschip zit er nog goed in... we hebben hier vroeger op de basisschool echt zo erg op geoefend. Maar het is dus goed blijven hangen...

Ik erger me ook heel vaak aan veel spel- en taalfouten.

dieettechnisch niet zo veel te melden. morgen weer zwemmen en mijn gewicht blijft wat schommelen... val niet echt af de laatste tijd.
Jammer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 17:25:28 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39290422
quote:
Ik had in één keer 100%
Ik kan het nog
100% Ik had het mijn vader ook niet aan kunnen doen om minder te scoren Hij was leraar Nederlands
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:25:48 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_39290433
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:

Is trouwens wel een bijzonder mooie vrouw, en al die kilo's doen daar niets aan af.
Ja, het zit in de familie

Helaas is ze aangetrouwd en geen echte familie, maar ze is echt supergaaf! (en mooi)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:29:55 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_39290604
Ow, heb ik trouwens al eens verteld dat ik absoluut niet houd van spuit elf reacties?

En ik ben nadat ik miss_d bij de trein afgezet heb lekker gaan shoppen bij de IKEA
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 17:32:54 #292
43556 miss_dynastie
pi_39290686
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef Troel het volgende:
En ik ben nadat ik miss_d bij de trein afgezet heb lekker gaan shoppen bij de IKEA
Haha, mutsje
Ik zat in de trein met een stel schoolkinderen die hyper de pieper waren en de meester had het niet in de hand, als in: vliegende snoeptrommels en zo. Vond het wel grappig eigenlijk
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:44:59 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_39291130
Zo, de mailtjes zijn verzonden dus de dames weten nu waarom ik het mailadres nodig had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:52:35 #294
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39291415
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Troel het volgende:
Zo, de mailtjes zijn verzonden dus de dames weten nu waarom ik het mailadres nodig had
Ik meteen kijken, super nieuwsgierig, heb ik nog niets in mijn mailbox Hotmail is traag vandaag.
Ga nu even eten, tjek mijn mail daarna wel weer.

Ja, de mail is binnen!
Ik voel me vereerd... gaaf! I'll be there!

Oja, ik ging eten...

[ Bericht 13% gewijzigd door Levitation op 27-06-2006 18:11:22 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39291520
ik ben vereerd, en heb er nu al zin in....

dinsdag 27 juni 2006 @ 18:06:43 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_39291867
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef teigan het volgende:
ik ben vereerd, en heb er nu al zin in....

oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39291943
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Troel het volgende:

[..]

oja, ik wil even een ding met je afspreken. Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en je vriendje een week na mijn trouwen
dat zou moeten lukken, als ik nu weer zo'n relatie zou krijgen zou ik het nl. allang uit hebben gemaakt, ipv nog een hele tijd doorrommelen omdat iedereen je zo'n perfect stel vind, en je bang bent om zonder relatie te zitten..

... Ennuh, het was een week ervoor hoor...
je(en ik ook) zou niet willen dat jouw huwelijk zo afliep als bij hun....

stiekume vraag, ik weet dat W. nu samenwoont, maar hoe zit het met M. eigenlijk?

[ Bericht 7% gewijzigd door teigan op 27-06-2006 18:18:45 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 18:21:19 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39292351
Ik heb geen mailtje gekregen

Maar ja, ik had al een papieren uitnodiging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39292362
hoe is het gegaan vandaag Rewimo?

Als ik kijk naar wie het mailtje verstuurt is sta jij er wel bij hoor... op een @fok adres...
pi_39292490
Hoi! Ik had vandaag een nogal zwaarmoedige bui (zomaar!), maar nadat ik naar de kapper ben gegaan was dat over. Alleen nu vind ik mijn haar wel heel erg kort. Is het niet, maar het hing bijna op m'n kont...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')