Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelligerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
mordadead: denk dat je dan in het SLANK de zomer in topic moet zijn... je BMI is kleiner dan 25...
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
Ik zal me eens goed opmeten enzo want hier is het veel gezelliger
ik kan heel slecht tegen zielige beestje, heb hier anderhalf jaar geleden ook al eens de buurt rondgelopen met een zielige, magere poes...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Rewimo het volgende:
teigan, goed dat je je om het beestje bekommert![]()
Goed hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef teigan het volgende:
ik heb de dierenambulance net gebeld, die komen hem vanavond ergens ophalen..
Op zich een geweldig idee, aangezien ooit 2 katten van mij door mensen naar Amivedi waren gebracht. Goed doorvoede, gezonde katten die gewoon buiten liepen. En dan ga je 2 dagen later je kat ophalen en moet je een hoog bedrag betalen voor de inentingen en de opvangquote:Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
oeh, leuke pluizebolletje miss_d..
de dierenambulance is hier net geweest, en ze willen er nog niets aan doen.. Het poesje is niet te mager volgens hun, en we mogen bellen als het over een week nog rondloopt, dan krijgt het een bandje om, en als ie er dan na nog een paar weken nog steeds is met bandje, dan nemen ze hem mee...
allemaal regeltjes dus....
gelukkig maar dat ie onze katten nieth eeft gezien, die moeten dan dus echt streng op dieet van die man...
Inmiddels leuk, maar hij moest wel even wennen, de kleine was ook best brutaalquote:Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Een mini-YianWat vindt ie van zijn concurrent?
quote:
Die van ons komen niet buiten de tuin, dus ik kan je garanderen dat zij het niet warenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef Maeghan het volgende:
![]()
Ik heb dus echt een enorme hekel aan katten.
Ik hou van honden, en altijd moesten die stomme katten uit de buurt mijn hond aanvallen zonder reden. Rotkatten.En nu krabben ze m'n bomen kapot, plassen de planten dood en laten mooie cadeautjes achter in de tuin.
![]()
En erbij springen inderdaad. Uit ervaring weet ik dat héél veel praten ook niet bepaald helpt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe nooit aan fitness, misschien vind jij het leukIk heb wel meer dan een jaar een abonnement gehad zonder ooit heen te gaan, maar ik geloof dat 'ik ben lid van de fitnessclub' je niet slanker maakt. Of je moet het wel héél vaak zeggen. En er bij springen.
Ik vind mezelf op foto's altijd een dikke koe. Terwijl het wel meevalt als ik voor de spiegel staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je denkt dat het wel meevalt? Totdat je een foto van jezelf ziet waar je echt enorme vetrollen op hebt?!
Toen had ik maat 40, voor broeken. Rokjes waren meestal 38. Shirts e.d. S of 36. Dat is nooit zo veel geweest.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had yppy niet ook nog maat 42 toen ze 65 kg woog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |