quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef freecell het volgende:[..]
nee ok
![]()
gewoon even checken
![]()
Hier ook regelmatig een sputterend lijf. toch zou ik me normaal gesproken absoluut als "gezond mens" bestempelen
![]()
Ja, ik ook. Sommige dingen wennen gewoon. Dat iets niet werkt betekent nog niet dat het kapot is.
Trouwens, aan de ene kant is het tragisch, maar door het verhaal van Ymme moest ik toch wel even lachen. Ik moest denken aan toen we onze honden in moesten laten slapen. De eerste had epilepsie en toen was ik nog erg klein, dus mijn moeder nam me toen niet mee met inslapen. De andere twee zijn allebei aan kanker gegaan. De ene ging aan een heel agressieve, erfelijke vorm van lymfklierkanker (je zag letterlijk de bulten opkomen in een paar uur tijd, moest echt met spoed ingeslapen omdat ze anders zou stikken of een ader afgekneld zou worden), een teefje. Zij kreeg normaalgesproken altijd kersenbonbons met haar verjaardag (ja heel slecht, maar ze kon er goed tegen en vond ze heel lekker, en ze moest altijd tandjes poetsen achteraf -- zelfs het slechte dieet van m'n hond moet ik goedpraten
![]()
) en ook met moederdag één kersenbonbon voor iedere pup die ze had gehad (14 dus). We moesten haar in laten slapen vlak voor haar tiende verjaardag die op moederdag viel, dus drie keer raden hoe zij naar de dierenarts ging voor haar spuitje....
![]()
En de andere hond had ook kanker maar dat ging gelukkig langzamer, dus die is in de laatste week voor ie een spuitje kreeg echt nog vier kilo aangekomen of zo.