Da's altijd al zo geweest, flapdrol.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft opeens het beste met iedereen voor. 't Moet niet veel gekker worden.
Ik wel. Zelfs op Fok! Ik vond zelfs een soort van 'lotgenoten' topic.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:46 schreef Ovidius het volgende:
Ik zou nooit praten over (mogelijke) problemen op het internet.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel. Zelfs op Fok! Ik vond zelfs een soort van 'lotgenoten' topic.![]()
Ik wilde alleen een veredelde tvp plaatsen hoorquote:
Dan was het zeker vol nadat iedereen jou had lopen quoten!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik heb het '[Centraal] Wie maakt hier nog meer überflauwe grapjes'-topic nog nergens gezien, hoor?
Ik snap het niet en deed Zhenar maar wat na.quote:
Hallo hoer.quote:
Piemel! Het had zo mooi kunnen zijn!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een veredelde tvp plaatsen hoor(
)
quote:
quote:
Overigens doelde ik op een serieus onderwerp. Ik heb ook een serieuze kant namelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik heb het '[Centraal] Wie maakt hier nog meer überflauwe grapjes'-topic nog nergens gezien, hoor?
Linkje?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overigens doelde ik op een serieus onderwerp. Ik heb ook een serieuze kant namelijk.![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel! Het had zo mooi kunnen zijn!Dat we weer niet-bestaande-woorden-die-eigenlijk-wel-zouden-kúnnen-bestaan postten enzo!
Hey, snol.quote:
Zo'n sensatiebeluste smilie spoort me nou niet bepaald aan om een linkje te geven. Zoek maar!quote:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overigens doelde ik op een serieus onderwerp. Ik heb ook een serieuze kant namelijk.![]()
Een boterham of...quote:
Ik heb het al gevonden, denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n sensatiebeluste smilie spoort me nou niet bepaald aan om een linkje te geven. Zoek maar!![]()
Wat denk jijquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eet smakelijk! [afbeelding]
Vlees?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:59 schreef rena het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar ik eet geen brood. Althans. Niet 's avonds. 's Avonds eet ik wat anders
![]()
Worstquote:
Enge hetero dingen.quote:
Die jaquote:
Dat zijn wel erg kleine worstjes hoor.quote:
Dizzle!quote:
Dizer.quote:
Kijk eens naar mijn PIquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg kleine worstjes hoor.
Waarom post je nou die foto van mij?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Enge hetero dingen.![]()
[afleiding]
[afbeelding]
[/afleiding]
Whew.![]()
En van mij?!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom post je nou die foto van mij?
Nee, da's Ovidius en z'n kloon, suffie!quote:
...wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Waarom post je nou die foto van mij?
Alleen maar de grootste schrijver die het Romeinse rijk ooit heeft voortgebracht!quote:
Ovidius en 'z'n kloon'....komen van mij!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, da's Ovidius en z'n kloon, suffie!
Ik was afgeleid door plaatjes van mooie mannen, sorry hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen maar de grootste schrijver die het Romeinse rijk ooit heeft voortgebracht!![]()
![]()
Ja, het is mij!quote:
't Is maar wat je mooie mannen noemtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door plaatjes van mooie mannen, sorry hoor.![]()
Wat een avond, eerst goed nieuws gehoord en nu jijquote:
Of je maakt een grapje, of je bent een verleidende slet.quote:
quote:
VERTEL DAT GOEDE NIEUWS DAN SLET!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een avond, eerst goed nieuws gehoord en nu jij
Doe je vanavond mee met mij enquote:
Mwehquote:
Ik hoor er opeens niet meer bij?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met mij enZhenar
?
![]()
Ja, ik houd vooral van 'mooi' en jij... um, van dinges.quote:
Photoshop heeft ook z'n grenzen, als het niet mooi is, wordt het ook niet mooi.quote:
Je hield toch niet van hetero'squote:
Nou ja, tenzij ze mannelijk zijn.quote:
Hij heeft gewoon een eng hoofd. Punt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Photoshop heeft ook z'n grenzen, als het niet mooi is, wordt het ook niet mooi.
Goed gegoktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of je maakt een grapje, of je bent een verleidende slet.
Ik ga voor optie 2.
Oke, een kwartet dus. Word wel lekker druk danquote:
Hij kijkt geil en heeft mooie volle lippen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een eng hoofd. Punt.
(GEEN PUNTHOOFD!!![]()
![]()
!!!1))
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik houd vooral van 'mooi' en jij... um, van dinges.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik houd van:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Dude!!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij kijkt geil en heeft mooie volle lippen.
Dat weet je best, alleen je hebt nog helemaal niks gezegd daarquote:
Handig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik houd van:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Pardonnez-moi?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat weet je best, alleen je hebt nog helemaal niks gezegd daar![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Colin Farrell! Daar kan ik echt zó jaloers op worden, hè!!! [afbeelding]
Zwoel!quote:
Post jij er dan een, gore kut hetero!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
B. jullie weten niet wat mooie mannen zijn
Ah, om het geilheidsniveau omlaag te halen zeker? Het is gelukt hoorquote:
1. Wie zijn er allemaal homo dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
1. dit lijkt wel een homo topic
B. jullie weten niet wat mooie mannen zijn
En géén Jake Gyllenhaalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Post jij er dan een, gore kut hetero!![]()
![]()
Niet spotten met Morrissey hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ah, om het geilheidsniveau omlaag te halen zeker? Het is gelukt hoor![]()
O JA, O JA, O JAAAAAAAAAAA.quote:
Anti-anti geilheidspost!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ah, om het geilheidsniveau omlaag te halen zeker? Het is gelukt hoor![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anti-anti geilheidspost!
[afbeelding]
En het mag wel een keer, wat mannelijk schoon in SHO.
Ja heh?quote:
Okee, het wordt al beterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anti-anti geilheidspost!
[afbeelding]
En het mag wel een keer, wat mannelijk schoon in SHO.
Met een voorbinddildo bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik zou hem zo'n beurt geven dat hij de eerstkomende weken niet meer kan lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doctor Who sletje!quote:
quote:
Dan is het knappe mannen met hygiëne, een goed lichaam en uiterlijke verzorging?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Brrrrr, als ik ergens op afknap...
quote:
Nee, die overduidelijke homo's.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan is het knappe mannen met hygiëne, een goed lichaam en uiterlijke verzorging?
...wie is dat?quote:
Ik moest wel lachen hoor. Stiekem.quote:
Je kent de nieuwe Dr Who!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doctor Who sletje!![]()
Ik zou het BIJNA overwegen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt geen foto's van jezelf in je fotoboek, maar post ze wel gewoon in topics?![]()
Maar ik had haar al veeeeuuul eerder ontdektquote:
Het zou me niks verbazen als hij gewoon hetero is. Dat je halfnaakt onder een straal water met je piemel in je hand een beetje zwoel staat te kijken maakt je nog geen homo.quote:
Geil heh?quote:
Nee, maar het geeft wel die homolook waar ik op afknap.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij gewoon hetero is. Dat je halfnaakt onder een straal water met je piemel in je hand een beetje zwoel staat te kijken maakt je nog geen homo.
Dat doe ik zo vaak!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij gewoon hetero is. Dat je halfnaakt onder een straal water met je piemel in je hand een beetje zwoel staat te kijken maakt je nog geen homo.
Ik ben zelf uiteraard superknap en zoquote:
Not a chance...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben zelf uiteraard superknap en zomaar er is er maar één op de wereld die knapper is dan ik en dat is Hugh Jackman:
[afbeelding]
[afbeelding]
In sneltreinvaart. Net als de meeste mannenquote:
Jake Gyllenhaal, waar rena zo op geilt.quote:
Oeh idd,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben zelf uiteraard superknap en zomaar er is er maar één op de wereld die knapper is dan ik en dat is Hugh Jackman:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:
Jaloezie is geen leuke eigenschap, Bupatihquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal, waar rena zo op geilt.
Heb je je wachtwoord weer terug?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Christine het volgende:
Ik heb ooit één aflevering gezien.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Alleen ben ik halverwege het vorige seizoen alweer afgehaakt![]()
![]()
quote:
Geil heh?quote:
Soort van!quote:
Maar wel op MSN!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Christine het volgende:
Nee, ook de bovenstaande foto's bewijzen: voor knappe mannen hoef je niet op fok te zijn.
O?quote:
Dat moest er nog eens bij komen zeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Ovidius het volgende:
Het zijn geen users, hoor.
Jawel he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, de vibe hier is opeens vet oldschool metChristine
erbij!
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij je privécollectie van Playgirlfoto's doorsturen dan?![]()
Ik had ervan gehoord. Klinkt wel leuk, al kan het ook mega cheesy worden. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:31 schreef LeBeau het volgende:
http://www.nbc.com/NBC_First_Look/Heroes/
Nieuwe serie in de herfst. Ik ga kijken.
christine.zipquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Wel een privécollectie userfoto's!
Vertel. Of laat zien.quote:
*kijkt in prullenbak*quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel he?.
Nu nog MissBliss en het slettenclubje is compleet.
Oja, Grijze Muizen boven alles.
Geeeeen idee, ik kom ook maar net binnenvallen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]Grijze muizen
![]()
MB was hier zojuist toch nog?![]()
![]()
Neuh. Niet iedereen heeft dat privilege.quote:
Dan ga je damart.rar zeker verspreiden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*kijkt in prullenbak*
Nope, sorry, die heb ik alweer verwijderd.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh. Niet iedereen heeft dat privilege.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga je damart.rar zeker verspreiden?
Dat heeft ie geprobeerd, maar niemand was geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijdelijk weg in verband met het WK.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.quote:
Kon je niet een WK-kikker maken dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tijdelijk weg in verband met het WK.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Kon je niet een WK-kikker maken dan?
Nu haaaaaaaaat ik het WK.
Waarom niet?quote:
En terecht! Die rar is alleen voor privédoeleinden bestemd!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heeft ie geprobeerd, maar niemand was geïnteresseerd..
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:31 schreef LeBeau het volgende:
http://www.nbc.com/NBC_First_Look/Heroes/
Nieuwe serie in de herfst. Ik ga kijken.
Omdat niet iedereen zó tof is dat ik diegene toevoeg op MSN.quote:
Je bent al oranje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben zo meteen oranje. Maakt dat me tof genoeg, Bupatih?
Schaap.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben zo meteen oranje. Maakt dat me tof genoeg, Bupatih?
Ergens onderaan GC, bij de centrale topics.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef Christine het volgende:
Er is zo'n icoontjes topic toch he? Waar is dat ook alweer?
Ik ben waarschijnlijk één van de enige Belgen met een oranje naam!quote:
Mijn e-mailadres is geen geheim, en ik zie niks op MSN.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
En jij mag best op mijn msn, hoor, Ovi!
Maar ik heb je e-mailadres niet!
Hier dus:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ergens onderaan GC, bij de centrale topics.
Ben jij ******?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:41 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk één van de enige Belgen met een oranje naam!![]()
Ik zet juist een trend, zou je kunnen zeggen.![]()
quote:
Misschien vind ik jou wel niet tof genoeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn e-mailadres is geen geheim, en ik zie niks op MSN.
Ik blijf samen zwart met je hoor, Dizertje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Iedereen is zowat Oranje. Ik vind het niet zo
Had 'm al gevonden. Bedankt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier dus:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
Ja, die weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:42 schreef Ovidius het volgende:
M'n echte naam met een puntje tussen voornaam en achternaam at gmail.com
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien vind ik jou wel niet tof genoeg.
Hmmm, nee wacht even. Wat hij zei was natuurlijk onmogelijk, dus ga ik er van uit dat hij grapte.quote:
Ik wil ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
En jij mag best op mijn msn, hoor, Ovi!
Maar ik heb je e-mailadres niet!
Mijn echte naam weet je wel he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die weet ik niet meer.
Hmm, ff zoeken!
Gevonden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die weet ik niet meer.
Hmm, ff zoeken!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik blijf samen zwart met je hoor, Dizertje.
Wat gezellig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
Het wordt te donker voor een laptop op het balkon... nu ga ik moeten kiezen: de laptop of het balkon..
Je snapt me.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hmmm, nee wacht even. Wat hij zei was natuurlijk onmogelijk, dus ga ik er van uit dat hij grapte.
Gekkie.
Die staat ook nog wel ergens in een mailtje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn echte naam weet je wel he?.
Nu wil ik wel weten hoe!quote:
Mail.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten hoe!![]()
Staat die nog ergens in een topic of zo?
Waarschijnlijk Sven van de tijd dat het in mijn profiel stond!![]()
quote:
Jij naar binnen, de laptop van het balkon af via de andere kant.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
Shit, nu gaat het erop aan komen... het wordt ik of de laptop naar binnen, welke gaat het worden...
Nee ik ben eruit, laptop gaat naar binnen, gitaar gaat naar buiten, drinken idem, vuurtje gaat aan en ik blijf nog even gezellig van de buren genieten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Jij naar binnen, de laptop van het balkon af via de andere kant.
Wat vind je belangrijker?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
Shit, nu gaat het erop aan komen... het wordt ik of de laptop naar binnen, welke gaat het worden...
Als ik nog even buiten blijf zitten, is straks als ik terug kom misschien wel mijn icoontje klaar.quote:
Oh! Jaloers.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee ik ben eruit, laptop gaat naar binnen, gitaar gaat naar buiten, drinken idem, vuurtje gaat aan en ik blijf nog even gezellig van de buren genieten..
Leuk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee ik ben eruit, laptop gaat naar binnen, gitaar gaat naar buiten, drinken idem, vuurtje gaat aan en ik blijf nog even gezellig van de buren genieten..
Dus nu blijf jequote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog even gitaar spelen op het balkon, met een vuurtje aan.
Tot later, snoepjes.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih's "Ik heb een MSN adres in m'n profiel staan" icoontje is supernep, en Bupatih is superstom.
Cybersex.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die is niet nep! Je moet gewoon mailen naar dat e-mailadres!
Maar goed...wat mot je?
Bupaquote:
LeBeauquote:
*meldt*quote:
HOE?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
Ik ga een film kijken... en dat is: Erskineville Kings![]()
Ik zit pas met leuke mensen op msnquote:
Met "Hugh Jackman". Dankzij deze film en zijn rol (zie mijn avatar) in die scene, is hij gevraagd voor Wolverine in X-Menquote:
Zijn geilquote:
Zou je wel willen weten hequote:
Heb je toch welquote:
quote:
Ik zit te cyberseksen met Martquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:35 schreef LeBeau het volgende:
Ik zit lekker met PeRi en Bupa te sletten.
Vergeet Tom, Sven, MB en Bet niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:35 schreef LeBeau het volgende:
En daar kan niks tegenop.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:35 schreef LeBeau het volgende:
Dat weet jij niet.quote:
Neen. Of je moet op mijn msn mee kunnen lezen.quote:
Orgies zijn zooooo 2002quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
*denkt terug aan IDO Finale orgie*.
!
Ik weet dat jij en DM samen minder tof zijn dan ik, PeRi en LB!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:46 schreef rena het volgende:
[..]
Neen. Of je moet op mijn msn mee kunnen lezen.![]()
Ja duh, of je nu rena en één persoon hebt, of rena en twee personen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en DM samen minder tof zijn dan ik, rena en LB!
En ja, ik zette mezelf expres vooraan in de opsomming.W
rena en twee personen is ook kei geil hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja duh, of je nu rena en één persoon hebt, of rena en twee personen!![]()
Ja, maar de tofheid van twee personen overstijgt die van één persoon over het algemeen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:48 schreef rena het volgende:
[..]
rena en twee personen is ook kei geil hoor.![]()
Jezus, wat een niet grappige woordspelingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Dan nog.
Sowieso met rena in één gesprek zorgt er alvoor dat mijn anstijvie een slappe andijvie wordt!
Echt niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee, van 10 op 11 maart 2006!
![]()
.
!
: @@@3!3!!11!!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja duh, of je nu rena en één persoon hebt, of rena en twee personen!![]()
Dat is de tweede al waar ik je vandaag op betrap. De warmte doet je geen goed, Buupquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat was een typo. Die tweede rena moest PeRi zijn.
Wat ben je toch een kneusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat was een typo. Die tweede rena moest PeRi zijn.
Ik heb je in mijn gedachten geblokkeerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit ook te cybersexen met jullie..
.
In mijn hoofd..
Ja nu, maar in die 5 minuten is hij vast al een keer of 10 gekomen hoor. In je hoofdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb je in mijn gedachten geblokkeerd.
Ho! Stop de persen! We hebben een nieuwe ''s werelds beste mop' gevonden!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Buup geilt op rena, Buup geilt op rena! [afbeelding]
No wayquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Buup geilt op rena, Buup geilt op rena! [afbeelding]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, domme doos.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef rena het volgende:
[..]
No wayIk neuk nog liever een paard dan dat 'geval'.
![]()
Die 'beste mop van de wereld' is stom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ho! Stop de persen! We hebben een nieuwe ''s werelds beste mop' gevonden!![]()
![]()
Als ze dat zou weten dan zou ze er natuurlijk zes keer overheen gaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, domme doos.
En ik weet dat wel van jou!![]()
![]()
Ik weet bijna zeker dat je net zo lelijk bent als ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, domme doos.
En ik weet dat wel van jou!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat je net zo lelijk bent als ikDus dan moet het wel heel erg gesteld zijn met je
![]()
![]()
!!1122!
![]()
*aftreksmiley*quote:Op zondag 11 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
No, no, no!
Vraag maar aan Peri en LB hoe ik eruit zie!
En aan MB!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
No, no, no!
Nee, zo benieuwd ben ik er nou ook weer niet naarquote:Op zondag 11 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
No, no, no!
STUUR ME EEN FOTOquote:
Je hebt anders vaak genoeg gevraagd om foto's.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:01 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, zo benieuwd ben ik er nou ook weer niet naarIk hoef nog geen hartaanval
![]()
Ga doodquote:Op zondag 11 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt anders vaak genoeg gevraagd om foto's.
Je valt door de mand, rena. Echt.
Ik zou mijn hond er nog van af trappenquote:Op zondag 11 juni 2006 00:05 schreef PeRi het volgende:
Je mag Bu hebben hoor Rena, hij is te jong voor mij.
Feeks, je weet niet hoe ik eruit zie!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:07 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappenEcht. Seriously
![]()
![]()
Ik zou serieus nog eens gaan nadenken of je wel goed wijs bent danquote:Op zondag 11 juni 2006 00:07 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappenEcht. Seriously
![]()
![]()
Als je karakter al zo kut is, dan kan je kop niet veel beter zijnquote:
rena, rena, rena...wat laat je jezelf toch weer kennen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:14 schreef rena het volgende:
[..]
Als je karakter al zo kut is, dan kan je kop niet veel beter zijn![]()
Ik ben dronken manquote:Op zondag 11 juni 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rena, rena, rena...wat laat je jezelf toch weer kennen.Jammer, zéér jammer.
Karakter is overgewaardeerd.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:14 schreef rena het volgende:
[..]
Als je karakter al zo kut is, dan kan je kop niet veel beter zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |