Anti-anti geilheidspost!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ah, om het geilheidsniveau omlaag te halen zeker? Het is gelukt hoor![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anti-anti geilheidspost!
[afbeelding]
En het mag wel een keer, wat mannelijk schoon in SHO.
Ja heh?quote:
Okee, het wordt al beterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anti-anti geilheidspost!
[afbeelding]
En het mag wel een keer, wat mannelijk schoon in SHO.
Met een voorbinddildo bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik zou hem zo'n beurt geven dat hij de eerstkomende weken niet meer kan lopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doctor Who sletje!quote:
quote:
Dan is het knappe mannen met hygiëne, een goed lichaam en uiterlijke verzorging?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Brrrrr, als ik ergens op afknap...
quote:
Nee, die overduidelijke homo's.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan is het knappe mannen met hygiëne, een goed lichaam en uiterlijke verzorging?
...wie is dat?quote:
Ik moest wel lachen hoor. Stiekem.quote:
Je kent de nieuwe Dr Who!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doctor Who sletje!![]()
Ik zou het BIJNA overwegen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt geen foto's van jezelf in je fotoboek, maar post ze wel gewoon in topics?![]()
Maar ik had haar al veeeeuuul eerder ontdektquote:
Het zou me niks verbazen als hij gewoon hetero is. Dat je halfnaakt onder een straal water met je piemel in je hand een beetje zwoel staat te kijken maakt je nog geen homo.quote:
Geil heh?quote:
Nee, maar het geeft wel die homolook waar ik op afknap.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij gewoon hetero is. Dat je halfnaakt onder een straal water met je piemel in je hand een beetje zwoel staat te kijken maakt je nog geen homo.
Dat doe ik zo vaak!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij gewoon hetero is. Dat je halfnaakt onder een straal water met je piemel in je hand een beetje zwoel staat te kijken maakt je nog geen homo.
Ik ben zelf uiteraard superknap en zoquote:
Not a chance...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben zelf uiteraard superknap en zomaar er is er maar één op de wereld die knapper is dan ik en dat is Hugh Jackman:
[afbeelding]
[afbeelding]
In sneltreinvaart. Net als de meeste mannenquote:
Jake Gyllenhaal, waar rena zo op geilt.quote:
Oeh idd,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben zelf uiteraard superknap en zomaar er is er maar één op de wereld die knapper is dan ik en dat is Hugh Jackman:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:
Jaloezie is geen leuke eigenschap, Bupatihquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal, waar rena zo op geilt.
Heb je je wachtwoord weer terug?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Christine het volgende:
Ik heb ooit één aflevering gezien.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Alleen ben ik halverwege het vorige seizoen alweer afgehaakt![]()
![]()
quote:
Geil heh?quote:
Soort van!quote:
Maar wel op MSN!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef Christine het volgende:
Nee, ook de bovenstaande foto's bewijzen: voor knappe mannen hoef je niet op fok te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |