quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef Z het volgende:
De eerste keer dat ik het lees Pfaf, zal er eens werk van maken.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef Z het volgende:
De derde keer dat ik het lees Pfaf, zal er eens werk van maken.
Ik heb The Last Match, die is wel erg leuk, als ik die weer eens op zet denk ik altijd van 'dit moet ik vaker draaien'. Misschien moet ik eens achter de rest van de albums aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:15 schreef Z het volgende:
How I Learned to Write Backwards is een plaat van The Aislers Set, wat een erg leuk bandje is. Al een tijdje niks van gehoord maar er lijkt weer wat leven in de brouwerij te komen.
http://www.aislersset.com/
Ze stond een paar maanden terug ook in de Free40 geloof ik, met het nummer Us. Ze doet me een beetje denken aan Joanna Newsom, alleen dan net iets minder maf. Wel erg goede muziek.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:02 schreef -Dries- het volgende:
Me favo blog tipt weer iemand: Regina Spektor
Wat een mooi nummer: http://streamos.wbr.com/q(...)ektor_samson_450.mov
Als ze maar niet te jazzy begint te doen, da's minder. Maar fidelity bijvoorbeeld is meesterlijk. En er komt 14 juni een nieuwe plaat "begin to hope" uit, dacht ik vorige week gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze stond een paar maanden terug ook in de Free40 geloof ik, met het nummer Us. Ze doet me een beetje denken aan Joanna Newsom, alleen dan net iets minder maf. Wel erg goede muziek.
Da's een leuk album!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef hydraulix het volgende:
YES! Gisteren mijn cd binnen gekregen van ¡Forward, Russia!: Give me a wall. Beetje jammer dat er een aantal tracks er niet op staan die ik echt tof vind, maar voor de rest absoluut waanzinnig!
[afbeelding]
Heb ik alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als ze maar niet te jazzy begint te doen, da's minder. Maar fidelity bijvoorbeeld is meesterlijk. En er komt 14 juni een nieuwe plaat "begin to hope" uit, dacht ik vorige week gelezen te hebben.
http://forum.fok.nl/topic/595640/1/301#24300339quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:02 schreef -Dries- het volgende:
Iemand die nieuwe plaat al gehoord? Is die net zo goed als de andere?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:02 schreef -Dries- het volgende:
Ik zat er al weer aan te denken deze week, nog een paar weekjes wachten inderdaad...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:14 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort trouwens wel weer tijd voor een 2006 tussenstand zeker, qua plaat van het jaar? Meestal eind juni, dan maakt pfaf een topic.
Jup.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:46 schreef Mr-Malarini het volgende:
[..]
Iemand die nieuwe plaat al gehoord? Is die net zo goed als de andere?![]()
Ik heb One Time Bells nu al zo'n 3 jaar in mijn collectie (ooit voor een paar euro bij Concerto uit de tweedehandsbakken gevist), maar ik "vat" 'm nog steeds niet echt. Het is een hele kleurloze plaat die ik nu nog niet echt kan waarderen, zelfs bij herhaaldelijke beluistering blijft er weinig van hangen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:09 schreef Luukzor het volgende:
Nieuwe album van French Kicks komt eraan. Aanrader!
Trouwens al mensen die die plaat ook hebben?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Joan As Police Woman nu ook in meerdere media lovende kritieken krijgt. Terecht wel!
Heb hem vandaag mee genomen, nog niet goed genoeg gehoord om een oordeel te vellen. Daarnaast ook mugison uit de bak opgedokenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Trouwens al mensen die die plaat ook hebben?
Idd, dus geen slechte vondst. Ik herinner me dat MM het album erg goed vond toenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:12 schreef Z het volgende:
Mugison is wel aardig.
Sort of, bij de Velvet in Dordrecht hebben ze bakken met 3 voor 10 euro. Cd's die nooit verkopen of waarvan ze gewoon vanaf willen. Altijd de moeite waard om door te gaan, vandaag dus mugison, syd matters en The zinedines (Geen wereldklasse, maar gewoon leuk). Voorheen bijvoorbeeld Fruitbats en Aberfieldy uit gehaald, en nog een hele hoopquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Z het volgende:
Was ie in de ramsj?
Vooruitgang of achteruitgang?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef Z het volgende:
De plaatboef in Amsterdam is overigens ook een Velvet geworden.
Zeg maar veel cd's die ik daar dus wel heb gekocht voor de volle prijs ....quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Sort of, bij de Velvet in Dordrecht hebben ze bakken met 3 voor 10 euro. Cd's die nooit verkopen of waarvan ze gewoon vanaf willen. Altijd de moeite waard om door te gaan, vandaag dus mugison, syd matters en The zinedines (Geen wereldklasse, maar gewoon leuk). Voorheen bijvoorbeeld Fruitbats en Aberfieldy uit gehaald, en nog een hele hoop
Vond dat toch wel een leuk album hoor. De link werd toen al gauw gelegd met The Strokes, heb ik zelf nooit gedaan. Had toch wel aardig wat favoriete nummers op dat album, zoals bijvoorbeeld Crying Just For Show.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb One Time Bells nu al zo'n 3 jaar in mijn collectie (ooit voor een paar euro bij Concerto uit de tweedehandsbakken gevist), maar ik "vat" 'm nog steeds niet echt. Het is een hele kleurloze plaat die ik nu nog niet echt kan waarderen, zelfs bij herhaaldelijke beluistering blijft er weinig van hangen.
Maar in hoeverre hebben ze hun geluid veranderd over de jaren?
Pitchfork had het er een maand geleden ook al over, inderdaad. Ze bespraken toen het nummer Jane is fat, wat erg cuieus klinkt - beetje Anticon/Animal Collective-achtig qua vocalen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Z het volgende:
Oh No! Oh My! is leuk.
http://www.myspace.com/ohnoohmyband
Luister nu al voor de derde keer deze week naar de plaat, wellicht zal nu eindelijk het kwartje een keer vallen. Ik laat het nog wel weten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:36 schreef Mr-Malarini het volgende:
[..]
Vond dat toch wel een leuk album hoor. De link werd toen al gauw gelegd met The Strokes, heb ik zelf nooit gedaan. Had toch wel aardig wat favoriete nummers op dat album, zoals bijvoorbeeld Crying Just For Show.
Die zijn inderdaad hot, ik had collega's, die nooit naar London Calling geweest waren, die dus naar London Calling gingen om de Kooks te zien. Ik vraag me af hoe 'al die mensen' The Kooks dan hebben leren kennen, werden ze getipt in de Oor ofzo? Wordt die dan dor nog zoveel mensen gelezen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:11 schreef ranja het volgende:
Trouwens wtf zijn nou weer the Kooks, nieuw hypebandje zeker? Zag dat hun concert in Rotown al strak uitverkocht is terwijl het pas over een paar weken is.
Sofa Song vond ik vorig jaar wel een aardige single, maar op basis van eigenlijk heel weinig echt opvallende singles en dito album zijn ze ineens "groot" geworden. Juiste band op de juiste plaats op het juiste moment, lijkt me. Stonden een tijdje terug ook in het voorprogramma van Arctic Monkeys, geloof ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:35 schreef Z het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad hot, ik had collega's, die nooit naar London Calling geweest waren, die dus naar London Calling gingen om de Kooks te zien. Ik vraag me af hoe 'al die mensen' The Kooks dan hebben leren kennen, werden ze getipt in de Oor ofzo? Wordt die dan dor nog zoveel mensen gelezen?
Zelf vind ik er niets aan trouwens.
Worden al een tijdje gehypet op een aantal amerikaanse blogs. En terecht natuurlijk. De teksten zijn echt zalig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:53 schreef Z het volgende:
Oh No! Oh My! is leuk.
http://www.myspace.com/ohnoohmyband
Heeft ook wel wat Pavement-igs. Klinkt goed, dank voor de tip!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:00 schreef placebeau het volgende:
Nu ik het toch over die site heb, dit is ook wel een ontdekking. Arms.
Ik vind ze wél heel leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:48 schreef -Dries- het volgende:
The Kooks zijn idd niet echt speciaal.
Dat klinkt leuk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:00 schreef placebeau het volgende:
De hele indieblogosphere begint zo langzamerhand wel heel erg op dingen als NME te lijken, trouwens - elke maand weer een ander obscuur knuffelbandje die in recordtijd zichzelf uitstrekt over de hele wereld op basis van een paar invloedrijke bloggers. Artiesten worden tegenwoordig ook gewoon gemaakt door het Internet, en er is eigenlijk net zoveel gepapegaai hier als in pakweg de Britse of Nederlandse muziekpers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:00 schreef placebeau het volgende:
Je moet de Myspace nummers van Oh No! Oh My! even beluisteren, dat zijn totaal andere nummers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk!Moet zeggen dat ik dat Oh No! Oh My! niet echt wat vind, althans die twee mp3's bij dat interview. En The Kooks vind ik dan weer wél leuk, wat knullig, maar zéér leuk!!
![]()
Ja, nogal hè.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:22 schreef Grobbel het volgende:
Arms klinkt best okay hoor, daar niet van, maar al die superlatieven over bijvoorbeeld Tiger Tamer zijn toch wel wat overtrokken.
Inderdaad, stuk beter. Ik vind zijn stem niet echt mooi (moet je even doorheen misschien), muziek is verder leuk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef Z het volgende:
Je moet de Myspace nummers van Oh No! Oh My! even beluisteren, dat zijn totaal andere nummers.
Walk in the Park is leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:19 schreef -Dries- het volgende:
Wow zeg, Oh No! Oh My! is vet!
Joan As Police Woman dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Neleos het volgende:
Ik zal eens wat genoemde bandjes uit dit topic uitchecken.![]()
En het jaar is nog maar halverwege!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Joan As Police Woman dan natuurlijk.
Plaat van het jaar? Zou zomaar kunnen.
Plaat van jaarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Joan As Police Woman dan natuurlijk.
Plaat van het jaar? Zou zomaar kunnen.
Binnenkort vast meer als Pfaf zijn mooie topic maakt over tussenstanden. Na het WK.
Modest Mouse, is dat niet die band die al jarenlang onder contract staat bij Sony/Epic?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Overbodige reeks eigenlijk. Er bestaat toch maar een echte indieband: Modest Mouse.
Blijven luisteren!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:08 schreef Intxaurraga het volgende:
De rest van de zogenaamde grote indiebands kunnen met gemak ergens in het rijtje alternatieve rock/pop/synth rock/post-punk/twee/electronic of emo worden geplaatst.
Ook hoog op de playlist van Radio One, ik werd er vanmorgen mee wakker.....INderdaad niks speciaals, maar dat vind ik van de meeste Engelse bandjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sofa Song vond ik vorig jaar wel een aardige single, maar op basis van eigenlijk heel weinig echt opvallende singles en dito album zijn ze ineens "groot" geworden. Juiste band op de juiste plaats op het juiste moment, lijkt me. Stonden een tijdje terug ook in het voorprogramma van Arctic Monkeys, geloof ik.
Als je indie gelijk staat aan 'indepent band', dan zit ik natuurlijk onzin uit te kramen. Maar als er iets van een indie sound bestaat bestaat, is Modest Mouse wat mij (en henzelf) betreft een van weinige bands die overblijft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Modest Mouse, is dat niet die band die al jarenlang onder contract staat bij Sony/Epic?
[..]
Blijven luisteren!
ik vind het niet echt indie om jezelf indie te vindenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar als er iets van een indie sound bestaat bestaat, is Modest Mouse wat mij (en henzelf) betreft een van weinige bands die overblijft.
Hwa, ik heb geen zin in een wellus nietus discussie over welke albums beter zijn en waarom.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, hoeveel betere heb jij al gehoord dan?
Ik heb persoonlijk meer met belle en sebastian, final fantasy, an pierle of ester drang. Maar ik moet eigenlijk nog een keertje goed op een rijtje zetten wat er dit jaar allemaal is uitgekomen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd welke jij hoger zou zetten. Maar we wachten Pfafs topic af.
Dat is een toffe plaat ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:24 schreef Grobbel het volgende:
[..] The Figurines [..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan, aanvankelijk vond ik het een teleurstellend eerste halfjaar, maar eigenlijk is er best wel wat interessants uitgebracht, alleen geen (weinig) échte klassiekers.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef bigshadow het volgende:
Ik vind het wel een aardig jaar, veel platen van een behoorlijk niveau, alleen mis ik echte knallers. Het is nu meer van het ene bandje naar het andere bandje hobbelen zonder dat er echte blijvers tussen zitten, maar we zijn pas halverwege dus er kan nog genoeg komen.
Goed dat je me er aan herinnert, zal deze een dezer dagen weer eens opzetten.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef ranja het volgende:
Is de nieuwe Asobi Seksu al langsgekomen hier trouwens? Leuk album, maar niet helemaal zo goed als het debuut helaas.
ik vind het een leuk bandje, maar het is idd irritant dat zulke optredens al ver van tevoren uitverkocht zijn. moet je weer weken eerder gaan bedenken of je wilt gaan en kaartjes halen... dat geldt niet alleen voor The Kooks maar voor menig gitaarbandje waar je voorheen zonder problemen op de avond zelf een kaartje kon halen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:11 schreef ranja het volgende:Trouwens wtf zijn nou weer the Kooks, nieuw hypebandje zeker? Zag dat hun concert in Rotown al strak uitverkocht is terwijl het pas over een paar weken is.
Ik ga er heenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:12 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
ik vind het een leuk bandje, maar het is idd irritant dat zulke optredens al ver van tevoren uitverkocht zijn. moet je weer weken eerder gaan bedenken of je wilt gaan en kaartjes halen... dat geldt niet alleen voor The Kooks maar voor menig gitaarbandje waar je voorheen zonder problemen op de avond zelf een kaartje kon halen.
Ik in eerste instantie ook niet, maar ben er uiteindelijk toch voor gevallen. Vintage, spooky, aparte zang, toffe plaat!quote:Op maandag 19 juni 2006 12:35 schreef Grobbel het volgende:
The Knife vind ik weer helemaal niks, in alle eerlijkheid.
Kleren van de Keizer-effect. Als de heren critici bepalen dat een waardeloze plaat van pakweg Audioslave Hun Goedkeuring kan wegdragen, dan staat zo'n plaat ook maandenlang hoog in de Moordlijst. Met kwaliteit heeft het allemaal weinig meer te maken, meer met hype en papegaaiengedrag - en ik vind m'n eigen weg wel door alle nieuwe releases. Collectieve albumranglijstjes zeggen me altijd maar weinig, zeker als ze worden samengesteld door 40+-ers.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee nee, recenseren laat ik over aan mensen met verstand van muziek!
In alle eerlijkheid zeg ik je dat ik die recensie niet eens heb gelezen. Zag wel onlangs op Internet dat The Drift behoorlijk hoog staat in OOR's Moordlijst. Toch opvallend, voor zo'n ontoegankelijke plaat.
iets met een spijker en een kopquote:Op maandag 19 juni 2006 18:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kleren van de Keizer-effect. Als de heren critici bepalen dat een waardeloze plaat van pakweg Audioslave Hun Goedkeuring kan wegdragen, dan staat zo'n plaat ook maandenlang hoog in de Moordlijst. Met kwaliteit heeft het allemaal weinig meer te maken, meer met hype en papegaaiengedrag - en ik vind m'n eigen weg wel door alle nieuwe releases. Collectieve albumranglijstjes zeggen me altijd maar weinig, zeker als ze worden samengesteld door 40+-ers.
haha, veel plezier!quote:
CD: Mojave 3 - Puzzles Like Youquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Mijn tip voor dit topic. Het nieuwe album van Mojave 3; Puzzles Like You.
Gewoon eens bij AMG de bovenstaande namen invullen en kijken welke 'similar artists' eruit komen rollen. Beetje doorklikken en je komt al een heel eind. Easy is that.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef Mr-Malarini het volgende:
Iemand misschien nog wat oudere muziektips? Verder dan Nick Drake, Tom Waits, Joni Mitchell, Bob Dylan en de andere bekende namen kom ik meestal niet.
Matig schoolbandje. Zag ze dit jaar op Motel Mozaïque, en ze speelden werkelijk van uitglijer naar uitglijer. En een beetje puberaal doen, om het puberaal doen. Een drama! Typisch gevalletje van 'snel opzouten naar jullie repetitiehok'.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef tonks het volgende:
Wat vinden jullie dan van "be your own PET" ?
Ik had het ook over dit optreden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Matig schoolbandje. Zag ze dit jaar op Motel Mozaïque, en ze speelden werkelijk van uitglijer naar uitglijer. En een beetje puberaal doen, om het puberaal doen. Een drama! Typisch gevalletje van 'snel opzouten naar jullie repetitiehok'.
Adventure is wel een leuk nummer, de rest viel tegen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef tonks het volgende:
Een muziekblog waar ik wel eens langskom was er super enthousiast over, ik vond het zelf ook niet helemaal geweldig alleen een enkel liedje op de myspace van BYOP vond ik wel klinken.
Ik maakte die vergelijking eigenlijk ook alleen maar omdat Ikara Colt het ook wel eens flikte om na een optreden van 25 minuten de biezen te pakken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:20 schreef ranja het volgende:
Ikara Colt
Muzikaal vind ik BYOP niet echt lijken op Ikara Colt. BYOP is veel ruwer.
Ik vergelijk eerder Blues Brother Castro met Ikara colt (en Pixies natuurlijk).
Inderdaad. Jammer dat ze niet meer bestaan iig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef ranja het volgende:
Op zich niet zo raar als je keek naar zijn drumstijl.
Muzikaal was het idd een drama, maar toch was het wel vermakelijk om erbij aanwezig geweest te zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Matig schoolbandje. Zag ze dit jaar op Motel Mozaïque, en ze speelden werkelijk van uitglijer naar uitglijer. En een beetje puberaal doen, om het puberaal doen. Een drama! Typisch gevalletje van 'snel opzouten naar jullie repetitiehok'.
Love - Forever Changesquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef Mr-Malarini het volgende:
Iemand misschien nog wat oudere muziektips? Verder dan Nick Drake, Tom Waits, Joni Mitchell, Bob Dylan en de andere bekende namen kom ik meestal niet.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Love - Forever Changes
The Zombies - Odessey & Oracle
Small Faces - Ogden's Nut Gone Flake
Frankie Miller - Full House
Fairport Convention - Liege & Lief
Vroegah was dus echt alles beterquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mijn vaders collectie!
Verder niks mis mee hoor, maar tegenwoordig is-ie helemaal van Frans Bauer en kornuiten, had niet gedacht gedeeltes van zijn collecties in dusdanig kritische topics tegen te komen, go pa!![]()
Idem. En GEM. Heb er zin in. Al moet ik eerlijk bekennen dat mijn initiele liefde voor The Kooks wel een beetje bekoeld is. Begin het saai te vinden. Maar !quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef -Dries- het volgende:
Zondag ga ik de kooks en infadels zien op parkpop
en natuurlijk PARTYSQUAD & FRIENDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond het maar niks. Zit totaal geen melodie in.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef placebeau het volgende:
Die CD (The only thing I ever wanted) van Psapp is best cool. Lekker opgewekt, relaxt en zomers.
Melodie betekent voor jou zeker één of ander kut country-gitaartje en een vrouw die zingt alsof ze bij het kampvuur zit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks. Zit totaal geen melodie in.
(sorry jelle)
Ah, fijne infoquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef DaisyDuke het volgende:
The Gossip, [...]. Metropolis
The Zombies en Fairport Convention hebben er weer een fan bij. Die andere moet ik nog even checken. Maar bedankt he, tips zoals deze zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Love - Forever Changes
The Zombies - Odessey & Oracle
Small Faces - Ogden's Nut Gone Flake
Frankie Miller - Full House
Fairport Convention - Liege & Lief
Haar muziek is totaal niet geschikt voor Sky Radio, natuurlijk. Maar daarbuiten vind ik het erg moeilijk te omschrijven wat haar zo bijzonder maakt. Uiteraard, het hele ex van Jeff, ex bandlid van Antony en nauwe banden met Rufus maakt haar bij voorbaat al geweldig, maar het is toch echt haar muziek die me weet te boeien. De manier waarop ze zingt, hoe de muziek in elkaar zit, de teksten. Het spreekt me erg aan. Iets wat Katie Melua totaal niet doet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:59 schreef ranja het volgende:
Wat maakt Joan as Policewoman trouwens zoi bijzonder dat 'iedereen' dat ineens goed vindt? Wat is het verschil tussen haar en noem-een-willekeurige-sky-radio-zangeres?
U vraagt wij draaien: Heb ik wat gemist? ( tussenstandtopic )quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:14 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort trouwens wel weer tijd voor een 2006 tussenstand zeker, qua plaat van het jaar? Meestal eind juni, dan maakt pfaf een topic.
Oh Mandy is het enige nummer wat me niet aanstaat. Of ik heb gewoon een foute versie waarbij ze heel vals zingenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
The Spinto Band is ook een leuk bandje, trouwens. Ik zag ze een paar weken gelden bij Jools en het kwam allemaal erg leuk en aanstekelijk over. En het blijkt ook nog te werken op CD. Vooral Oh Mandy kan me erg bekoren.
Volgens mij hoor ik liever Norah Jonesquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Alternatieve Norah Jones, zal ze blij mee zijn. Maar 't is natuurlijk stiekem wel een beetje waar.
Er zijn betere Cat Power tracks/albums, maar wat mij betreft ben je prima op je plaats hier in dit topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:20 schreef nein het volgende:
Ik weet niet eens of het indie is of nit, maar gisteren bij Jools Holland Cat Power gezien met "the greatest", wat een fijn nummer zeg!
Moon pix, ik zal er eens naar opzoek gaan. Het is heeerlijke muziek zeg!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er zijn betere Cat Power tracks/albums, maar wat mij betreft ben je prima op je plaats hier in dit topic.
Vooral het album Moon Pix is erg de moeite waard.
Oh, en er is ook een Cat Power topic: Cat Power
Die vorige plaat van TotR was ook niet zo denderend vond ik. Iets met ambulance heette die geloof ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Pssst, T.haha.ijs: TV on the Radio
Misschien kun je in dat topic even aangeven wat die plaat nu zo de moeite waard maakt, mij pakt ie namelijk nog niet echt.
Die plaat heette Desperate Youth, Blood Thirsty babes. Ambulance is 1 van de nummers die er op staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die vorige plaat van TotR was ook niet zo denderend vond ik. Iets met ambulance heette die geloof ik
Ow, dat kan natuurlijk ook hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die plaat heette Desperate Youth, Blood Thirsty babes. Ambulance is 1 van de nummers die er op staan.
En dan op het eind gezellig krassen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:50 schreef Z het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een 'Myspace-party', dus geen CD's draaien maar muziek vanaf Myspace pagina's? Wat een enurm hip idee van mij zeg. Heeft nog niemand dat ooit verzonnen?
Nouja, er zitten nogal wat emo-kiddo's op MySpace. (Die gisteren voor een deel naar het concert van Pretty Girls Make Graves kwamen, maar goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:12 schreef Z het volgende:
Wat is er nou weer krasserig aan Myspace?
Enjoy.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef Z het volgende:
Ik ben eerst even twee weken op vakantie.
Mag Lilly daarbij?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:38 schreef methodmich het volgende:
Met deze temperaturen.... Wat vinden jullie nu zomerindie?
Zelf ga ik dan voor o.a. The Zutons, The Bees, The Coral, The Jessica Fletchers, Caesars Palace, Belle & Sebastian, Camera Obscura, Gomez, The Bigger Lovers, Adam Green, The La's, Pavement, Mull Historical Society, I Am Kloot, The Plan, The Stands, The Thrills, Supergrass en Art Brut.
En jullie?
Vandaag niet meer gaan kijken op Metropolis bij the Spinto Band?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:57 schreef lienelien het volgende:
![]()
En The Spinto Band.
Misschien niet echt erg zomers, maar ik luister het de afgelopen dagen wel veel
Mja, ik kwam er dus een half uurtje gelede achter dat het vandag was, jaquote:Op zondag 2 juli 2006 19:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vandaag niet meer gaan kijken op Metropolis bij the Spinto Band?
Ik wil the Magic Numbers, the Clientele en the New Pornographers storten...quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Als jij die wilt noemen, waarom niet?
Als je bovendien van 1 optreden vrolijk wordt, is het er wel 1 van The Magic Numbers.. Die ongelofelijke smile van de zanger het gehele optreden maakt je vanzelf vrolijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ah, ook leuke bijdragen peaceman!
The Magic Numbers, moet ik altijd aan jouw username denken. Peace man!
Precies. MySpace is de plaats voor Emo's.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, er zitten nogal wat emo-kiddo's op MySpace. (Die gisteren voor een deel naar het concert van Pretty Girls Make Graves kwamen, maar goed..)
A Tribe Called Quest. Draai ik al eeuwen, met dit weer...quote:Op zondag 2 juli 2006 18:38 schreef methodmich het volgende:
Met deze temperaturen.... Wat vinden jullie nu zomerindie?
Zelf ga ik dan voor o.a. The Zutons, The Bees, The Coral, The Jessica Fletchers, Caesars Palace, Belle & Sebastian, Camera Obscura, Gomez, The Bigger Lovers, Adam Green, The La's, Pavement, Mull Historical Society, I Am Kloot, The Plan, The Stands, The Thrills, Supergrass en Art Brut.
En jullie?
Wel, dat album vind ik dus zo on-boeiend.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:08 schreef placebeau het volgende:
Psapp heeft echt wel de zomer-indie plaat bij uitstek gemaakt.
quote:Ik zag de cd van Joan as Policewoman liggen bij de FRS, eigenlijk niet heel erg indie.
Wat is dit voor een dom gepraat?quote:zomer-indie
Wat is dit voor een dom gepraat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef SilverRocket het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een dom gepraat?
Jullie missen iets als jullie de volgende van 2006 niks vinden:
Beirut
Islands
Midlake
TV on the Radio
Voxtrot
...voor de rest viel het wel mee denk ik zo.
En United 93 is een slechte film he. Je hebt nog veel te leren Driesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wel, dat album vind ik dus zo on-boeiend.
Nu weten we het wel hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Voxtrot![]()
Sinds vanochtend weer helemaal herontdekt en weer verliefd![]()
Oja? ik ben al een tijdje stil erover dacht ikquote:
Da's indiehop.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
A Tribe Called Quest. Draai ik al eeuwen, met dit weer...
Eensch. Mooie plaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef pfaf het volgende:
Mojave 3 - Puzzles like you
Super! En zomers!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Nou, "zomer-indie" en "ik zag die cd liggen, eigenlijk niet heel erg indie" is grote onzin. Jullie hebben geen idee waar jullie over praten, lijkt het.
jij hebt de wijsheid in pacht, zo te lezen. dat gezeur altijd over wel of geen indie... word ik een beetje moe van intussen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Nou, "zomer-indie" en "ik zag die cd liggen, eigenlijk niet heel erg indie" is grote onzin. Jullie hebben geen idee waar jullie over praten, lijkt het.
Dudequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Maar wij hebben een piemel, dat compenseert!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wij hebben een piemel, dat compenseert!
Man, jij hebt teveel aan de winterindie gezeten en bent blijven steken in de donkere dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Geinig dat ik nu weet wie je bent. Klein wereldje hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
jij hebt de wijsheid in pacht, zo te lezen. dat gezeur altijd over wel of geen indie... word ik een beetje moe van intussen.
Los Campesinos uit Wales!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/loscampesinos
Lijkt totaal niet op Pavement, en is bovenal totaal niet Indie. Maar ze komen uit Wales, dat dan weer wel...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Lijkt totaal niet op Pavement, en is bovenal totaal niet Indie.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef SilverRocket het volgende:
Jullie missen iets als jullie de volgende van 2006 niks vinden:
Beirut
Islands
Midlake
TV on the Radio
Voxtrot
Kan ik me voorstellen, hun albums zijn toch wat lastig om doorheen te komen, zeker in het begin. Wat je het beste kunt beluisteren van TV on the Radio is de Young Liars EP, die is veel luistervriendelijker en directer dan hun albumwerk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:02 schreef nein het volgende:
ben nu tv on the radio aan het luisteren, maarreuh..ehm...what the hell is dit!?
dat valt toch ook wel weer mee.. naja misschien als je nog nooit naar 'noise' muziek geluisterd hebt dat het wat rauw op je dak komtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:02 schreef nein het volgende:
ben nu tv on the radio aan het luisteren, maarreuh..ehm...what the hell is dit!?
mogwai valt daar toch ook onder? daar ben ik ook niet zo weg van..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
dat valt toch ook wel weer mee.. naja misschien als je nog nooit naar 'noise' muziek geluisterd hebt dat het wat rauw op je dak komt![]()
Idd ja, was ik ook al van planquote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zal eens naar Joan as a Police Woman luisteren. Heb er nu al meerdere mensen over gehoord en ben wel benieuwd. The rifles staan ook op mijn must listen lijstje
Het is wel iemand die je moet liggen natuurlijk. Voor mij is het één van mijn favoriete artiesten, dus dan ga je altijd wel vaker luisteren. Wellicht pakt ie je over een tijdje nog en anders misschien From Every Sphere proberen. Of ken je die al? Echt heel sterk vind ik die!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef Imaginary_Friend het volgende:
heb die plaat een paar keer geluisterd. wel aardig, maar ben er niet van ondersteboven. wellicht idd een groeiplaatje...
Jammer. Wat mij betreft is het namelijk wel een heel bijzondere plaat. Iets dat je zelden hoort zelfs. Maar goed, soms mis je de "click" met iets. Had ik bijvoorbeeld met die apen van de pool en Sufjan Stevens spreekt me ook nog niet zo aan.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef JelleS het volgende:
Vind Joan tot nu toe weinig bijzonder.
Ik heb em ook pas 2 keer vluchtig geluisterd, dus er kan nog heel veel veranderen. Sufjan Stevens was dan weer één van de weinige platen die ik meteen geweldig vondquote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Wat mij betreft is het namelijk wel een heel bijzondere plaat. Iets dat je zelden hoort zelfs. Maar goed, soms mis je de "click" met iets. Had ik bijvoorbeeld met die apen van de pool en Sufjan Stevens spreekt me ook nog niet zo aan.
Die van Camera Obscura en Evil Superstars zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Vandaag trouwens nog even de CD-bonnen die ik vrijdag van enkele kinderen kreeg verzilverd!
Nieuwe Camera Obscura gehaald, zit ik nu te luisteren. Klinkt fijn op het eerste gehoor, met veel vocals van Tracyanne.
Heb ook Evil Superstars gekocht, Boogie-Children-R-Us, die had ik alleen op cassettebandje!
Sommige platen hebben nu eenmaal veel luisterbeurten nodig om tot je door te dringen...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Wat mij betreft is het namelijk wel een heel bijzondere plaat. Iets dat je zelden hoort zelfs. Maar goed, soms mis je de "click" met iets. Had ik bijvoorbeeld met die apen van de pool en Sufjan Stevens spreekt me ook nog niet zo aan.
En verdomme thermals en about op hetzelfde tijdstipquote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Grobbel het volgende:
Nog meer mensen die op maandag 17 juli naar het gratis festival De Valkhof-Affaire gaan in Nijmegen? Ze hebben daar toch mooi Islands, Final Fantasy en Bell Orchestre op 1 avond weten te programmeren.![]()
Wel jammer inderdaad. Maar ik moet die avond sowieso werken, dus mis ik ze allebei.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:38 schreef Bramm het volgende:
[..]
En verdomme thermals en about op hetzelfde tijdstip![]()
Een Nijmegenaar die gaat werken tijdens de 4daagsefeestenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wel jammer inderdaad. Maar ik moet die avond sowieso werken, dus mis ik ze allebei.
Op maandag 17 juli?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Grobbel het volgende:
Nog meer mensen die op maandag 17 juli naar het gratis festival De Valkhof-Affaire gaan in Nijmegen?
Helaas, ik doe klantenservicewerk bij een gsm-maatschappij - leuk zakcentje, maar een beetje jammer tijdens zo'n week. Je wordt gewoon genaaid waar je bijstaat met het aantal uren dat je minstens verplicht moet werken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Een Nijmegenaar die gaat werken tijdens de 4daagsefeesten![]()
Op welk terras ben je te bewonderen?![]()
Gewoon de reguliere 14-tracks toch? Oftewel, ik mag hopen dat ze er geen bonusmateriaal tussen hebben gewurmd en mij weer dwingen tot het trekken van flappen...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Heb ook Evil Superstars gekocht, Boogie-Children-R-Us, die had ik alleen op cassettebandje!
Nee hoor, wees niet bevreesd!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere 14-tracks toch? Oftewel, ik mag hopen dat ze er geen bonusmateriaal tussen hebben gewurmd en mij weer dwingen tot het trekken van flappen...
Kid A vind ik ook als ik die 600 keer zou draaien nog vreselijk denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sommige platen hebben nu eenmaal veel luisterbeurten nodig om tot je door te dringen...
Zo had ik ooit enorme moeite met Kid A en ook het werk van Belle & Sebastian heeft er lang over gedaan om tot me door te dringen, terwijl dat bij The Clientele en The New Pornographers weer niet zo was..
Ik vond hem lekker meteen goed. Ik ben zooooooo cool.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kid A vind ik ook als ik die 600 keer zou draaien nog vreselijk denk ik.
601 keer draaien dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kid A vind ik ook als ik die 600 keer zou draaien nog vreselijk denk ik.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk wel uit -Dries-. Waardeloos geneuzel met suffe biepjes en een klaagzang waar zelfs een haan kippenvel van krijgt.
Sommige mensen kunnen dit hier zwaar opvatten denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk wel uit -Dries-. Waardeloos geneuzel met suffe biepjes en een klaagzang waar zelfs een haan kippenvel van krijgt.
Een kopstoot verdient ie!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dit hier zwaar opvatten denk ik
Noem dan wel echte groeiplaten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het punt wat ik maakte gaat weer totaal aan men voorbij zie ik...
Ik noemde ook B&S, dat vind je ook niks?quote:
Maar jouw maatstaf is niet per definitie de regel voor anderen.... voor mij waren het wel groeiplaten....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik geen groeiplaten, maar instant klassiekers.
Ik moest wennen aan de zoetsappigheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:13 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik op zich wel opmerkelijk. Wat was voor jou de groeifactor bij B&S dan? Bij Kid A kan ik me voorstellen dat iemand daar niet direct of wellicht zelfs nooit doorkomt, maar bij Belle & Sebastian zie ik dat niet direct zo.
Ik probeer er nu al 2 jaar serieus aan te wennen. Alleen Step into my office vind ik oprecht een heel leuk nummer, de rest vind ik matig tot tenenkrommend zoetsappig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moest wennen aan de zoetsappigheid.
een stamper? nou euh nee...behalve Qotsa en Vitalic dan, beide goed stampbaar op hun eigen manier..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ben je meer een stamper dan nein?
Nou, ik heb eerst diverse nummers gedownl ergens geluisterd en toen wist ik dus nog niet van welke albums ze kwamen. Het eerste album wat ik kocht was Tigermilk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat kan. Welke plaat had je als eerste?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef nein het volgende:
[..]
Verder is mijn alltime favoriete band radiohead![]()
Dat heb ik ook tijden geroepen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef nein het volgende:
maar NIET joanna newsom...halleluja wat heeft dat wijf een ko-le-re stem zeg!
nou, das typisch, ik ben jaaarenlang lid geweest van dat blad, van 97 tot 2002 ofzo...quote:
Ach Oor is nu eigenlijk Oor en Aloha in 1. Een echte mening over die samenvoeging heb ik nog niet gevormd, maar er staat een stuk over Thom Yorke in. Leuk stuk wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:43 schreef nein het volgende:
[..]
nou, das typisch, ik ben jaaarenlang lid geweest van dat blad, van 97 tot 2002 ofzo...
...en daarna jaaarenlang niet in gekeken, tot vorige week..en toen liet ik m liggen omdat ik niets echt leuks zag..is er nu weer net een nieuwe uit ofzo?
Als je geen liefhebber bent is het vast wel een boring piece of work, maar anders is het reuze interessant.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:48 schreef JelleS het volgende:
Waarschijnlijk weer één of ander saai stuk.
Wel een goede opbouw dan. Eigenlijk maakt het bij B&S weinig uit, maar ik zou toch altijd mensen aan te raden te starten met blauw, rood of groen. Jij hebt blauw genomen, dus da's prima. Geel vond ik toch wat minder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou, ik heb eerst diverse nummers gedownl ergens geluisterd en toen wist ik dus nog niet van welke albums ze kwamen. Het eerste album wat ik kocht was Tigermilk.
Gaandeweg (ik luister muziek vaak gewoon random omdat ik het idee heb, dat je er dan wat sneller aan kan wennen, omdat het gaandeweg is. En niet gelijk een overdosis die of fataal is, of smaakt naar meer) begon ik bepaalde nummer te leren kennen en kreeg ik favoriete nummers (state i am in bijvoorbeeld). Toen ben ik me meer in ze gaan verdiepen en nu heb ik geloof ik 6 albums ofzo. Veel titels ken ik nog steeds niet, maar ik was wel in Paradiso dit jaar, dus mijn mening is wel veranderd door de tijd heen. Maar dat heeft zeker meer dan een jaar gekost.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:
Sinister is zeker goed, maar ook Tigermilk is fraai hoor... Ben erg benieuwd naar hun live-set op lowlands
gewoon kopen! misschien dat www.cd-wow.nl goedkoop is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik wil al tijden The Life Pursuit kopen, maar die is overal best prijzig nog...![]()
ochja, dat is best te doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon kopen! misschien dat www.cd-wow.nl goedkoop is?
Het heeft wel veel weg van wat ik me voorstel bij een indiesound ja. Derhalve is het een toffe band.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:12 schreef peaceman het volgende:
Mag ik even melden dat ik Neutral Milk Hotel echt geweldig pure indie vind?
precies!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het heeft wel veel weg van wat ik me voorstel bij een indiesound ja. Derhalve is het een toffe band.
Ik moet nog altijd eens hun album kopen. Ligt overal voor tien euro. Dat lied heb ik bijvoorbeeld nooit gehoord.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies!
Bovendien is two headed boy ge-wel-dig!![]()
Koop en fell inquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd eens hun album kopen. Ligt overal voor tien euro. Dat lied heb ik bijvoorbeeld nooit gehoord.
tja het probleem daarmee is dat je dan weer de discussie krijgt welke inmiddels groot geworden bands nog tot indie behoren...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Waarom posten jullie niet even je top 10 favoriete indiebands? Hebben we dat ook weer gehad.
Och, als jij dat wil, als je dat dan toch voorsteltquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Waarom posten jullie niet even je top 10 favoriete indiebands? Hebben we dat ook weer gehad.
Uhm nee? Kooks is gewoon het zoveelste gitaarpop bandje uit Engeland...quote:Op zondag 16 juli 2006 17:38 schreef nein het volgende:
Islands zijn skattig! Beetje kooks achtig vind ik.
Wat heb jij geslikt/gespoten/gesnoven vandaag?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:38 schreef nein het volgende:
Islands zijn skattig! Beetje kooks achtig vind ik.
Zeer indie-verantwoord! Één van de leukste platen dit jaar. Ik wil ook wel, maar een namiddag/avondje Scheveningen is natuurlijk ook erg indiequote:Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef lienelien het volgende:
Als ik Islands ga bekijken op de zomerfeesten in Nijmegen morgen, is dat dan indie-verantwoord?![]()
Als je ook blijft hangen voor Final Fantasty en/of Bell Orchestre wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef lienelien het volgende:
Als ik Islands ga bekijken op de zomerfeesten in Nijmegen morgen, is dat dan indie-verantwoord?![]()
Was ik al wel van plan jaquote:Op zondag 16 juli 2006 18:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je ook blijft hangen voor Final Fantasty en/of Bell Orchestre wel.
En ik ben morgen ook van de partij.
Ik kijk er nu al naar uit. Zal morgen jullie op een dwaalspoor proberen te brengen met een fopsnor en een baret.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Was ik al wel van plan ja![]()
Dus dan kunnen Liek en ik weer Spot de Grobbel gaan doen, gaaf![]()
Ik denk dat we je daardoor juíst gaan vinden danquote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit. Zal morgen jullie op een dwaalspoor proberen te brengen met een fopsnor en een baret.
Tenzij die niet zo subtiel gelekte hint natuurlijk weer onderdeel is van het dwaalspoor, uiteraard. Ben benieuwd hoeveel besnorde baretdragers jullie morgen zullen aanspreken.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk dat we je daardoor juíst gaan vinden dan![]()
We gaan ons best doenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tenzij die niet zo subtiel gelekte hint natuurlijk weer onderdeel is van het dwaalspoor, uiteraard. Ben benieuwd hoeveel besnorde baretdragers jullie morgen zullen aanspreken.
Een nieuwe Razorlight, die heb ik dan inderdaad compleet gemist. Was best een aardige plaat, die vorige.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:01 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moet je dan Razorlight hebben pfaf.
Of Wolfmother of Panic! At The Disco ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |